abonnement Unibet Coolblue
  zondag 2 september 2018 @ 15:03:49 #1
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181642233
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates, anaal op de eerste date, of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.

✔ Uw dreamteam, Samzz en STING :*.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181643698
Kijken jullie ook naar first dates?

Sommige zijn zo schattig samen.
pi_181643969
quote:
10s.gif Op zondag 2 september 2018 16:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Kijken jullie ook naar first dates?

Sommige zijn zo schattig samen.
Haha, heb nu ID opstaan. Dan ga je opeens met een andere blik kijken naar nieuwe dates :'(
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_181644005
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 16:23 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Haha, heb nu ID opstaan. Dan ga je opeens met een andere blik kijken naar nieuwe dates :'(
First dates is trouwens redelijk gestuurd dus neem het niet te serieus :P
pi_181644074
Haha, denk dat beide programma's niet heel realistisch zijn. Wel leuk, vooral first dates!

Net voor de grap gespeeld met leeftijdsfilters in de app. En verhip, opeens is er weer meer keuze. Best leuk, de oudere mannen vullen ook veel beter het profiel en de vragenlijsten *O*
Gek? kan je dat eten?
pi_181644108
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 16:28 schreef quickstepster het volgende:
Haha, denk dat beide programma's niet heel realistisch zijn. Wel leuk, vooral first dates!

Net voor de grap gespeeld met leeftijdsfilters in de app. En verhip, opeens is er weer meer keuze. Best leuk, de oudere mannen vullen ook veel beter het profiel en de vragenlijsten *O*
Waar zocht je eerst op dan?
pi_181644132
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 16:28 schreef quickstepster het volgende:
Haha, denk dat beide programma's niet heel realistisch zijn. Wel leuk, vooral first dates!

Net voor de grap gespeeld met leeftijdsfilters in de app. En verhip, opeens is er weer meer keuze. Best leuk, de oudere mannen vullen ook veel beter het profiel en de vragenlijsten *O*
Je weet wat ze zeggen; Age is an issue of mind over matter... if you don’t mind, it doesn’t matter 😉
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_181644539
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 16:29 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waar zocht je eerst op dan?
Max 6 jaar verschil. Gewoon om maar een selectie te hebben, waarbij de kans dat de mannen leeftijd een probleem vonden minimaal is.

quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 16:30 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Je weet wat ze zeggen; Age is an issue of mind over matter... if you don’t mind, it doesn’t matter 😉
Klopt! Ben ik het ongeveer mee eens. Er zijn wel grenzen hoor. Meer dan 12 jaar ouder (of meer dan 6 jonger) en het wordt een stuk lastiger. Dat vermijd ik liever. Maar daarbinnen no problemo :Y dus dat is nu ook mn selectie :Y
Gek? kan je dat eten?
pi_181644632
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 16:51 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Max 6 jaar verschil. Gewoon om maar een selectie te hebben, waarbij de kans dat de mannen leeftijd een probleem vonden minimaal is.

[..]

Klopt! Ben ik het ongeveer mee eens. Er zijn wel grenzen hoor. Meer dan 12 jaar ouder (of meer dan 6 jonger) en het wordt een stuk lastiger. Dat vermijd ik liever. Maar daarbinnen no problemo :Y dus dat is nu ook mn selectie :Y
6 jaar jonger? Je bent toch ergens rond de 28 ofzo als ik mij goed herinner?

Heb wel laatst even onder de 30 geswiped.... Zaten wel echt leuke jongens bij maar 25 is echt te jong :P
pi_181644874
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 16:51 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Max 6 jaar verschil. Gewoon om maar een selectie te hebben, waarbij de kans dat de mannen leeftijd een probleem vonden minimaal is.

[..]

Klopt! Ben ik het ongeveer mee eens. Er zijn wel grenzen hoor. Meer dan 12 jaar ouder (of meer dan 6 jonger) en het wordt een stuk lastiger. Dat vermijd ik liever. Maar daarbinnen no problemo :Y dus dat is nu ook mn selectie :Y
Ik dacht altijd dat ik meer dan 5 jaar jonger ook niet interessant vond, maar het tegendeel is me laatst bewezen :P
Dus ik kan niks meer zeggen over leeftijd...
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_181644935
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 16:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

6 jaar jonger? Je bent toch ergens rond de 28 ofzo als ik mij goed herinner?

Heb wel laatst even onder de 30 geswiped.... Zaten wel echt leuke jongens bij maar 25 is echt te jong :P
Klopt, is ook wel uitzonderlijk. Ik sluit het alleen niet uit. De 25jarige toyboy was ook een verrassing.

Maar! Heuglijk nieuws! Had fladdermeneer vanmiddag een laatste bericht gestuurd. Humoristisch, zo van, je ghost me vast en anders zit je hier verdomd weinig. En ik kreeg een sorry en meteen z'n nummer *O* *O* *O*

En hij doet me meteen weer wat. Kriebels :@
Gek? kan je dat eten?
pi_181644986
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 17:14 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Klopt, is ook wel uitzonderlijk. Ik sluit het alleen niet uit. De 25jarige toyboy was ook een verrassing.

Maar! Heuglijk nieuws! Had fladdermeneer vanmiddag een laatste bericht gestuurd. Humoristisch, zo van, je ghost me vast en anders zit je hier verdomd weinig. En ik kreeg een sorry en meteen z'n nummer *O* *O* *O*

En hij doet me meteen weer wat. Kriebels :@
Leuk :D Al een date voorgsteld?
pi_181645013
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 17:14 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Klopt, is ook wel uitzonderlijk. Ik sluit het alleen niet uit. De 25jarige toyboy was ook een verrassing.

Maar! Heuglijk nieuws! Had fladdermeneer vanmiddag een laatste bericht gestuurd. Humoristisch, zo van, je ghost me vast en anders zit je hier verdomd weinig. En ik kreeg een sorry en meteen z'n nummer *O* *O* *O*

En hij doet me meteen weer wat. Kriebels :@
Oeh nice!
Ben benieuwd of hij nu een date gaat voorstellen :)
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_181645970
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 17:14 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Klopt, is ook wel uitzonderlijk. Ik sluit het alleen niet uit. De 25jarige toyboy was ook een verrassing.

Maar! Heuglijk nieuws! Had fladdermeneer vanmiddag een laatste bericht gestuurd. Humoristisch, zo van, je ghost me vast en anders zit je hier verdomd weinig. En ik kreeg een sorry en meteen z'n nummer *O* *O* *O*

En hij doet me meteen weer wat. Kriebels :@
Netjes QS!

Als ik je zo lees, is het denk ik wel je kracht dat je er in het algemeen nuchter en chill instaat, zo van we zien het wel.

Als het dan een keer tegenvalt leg je het ook makkelijker naast je neer en schakel je wel weer om. In dit geval los je het ook weer luchtig op en komt het op zijn pootjes terecht.

Nadeel van de fladders is altijd dat het lastig is “in control” te blijven, omdat je graag wil en die ander dat ook wel aanvoelt, maar goed als hij zelf zijn nummer geeft zal ie jou toch ook wel zien zitten :) probeer in ieder geval het zo te houden/krijgen dat jij niet achter hem aan appt en hij ook wel moeite doet.

Maar overall , komen hier redelijk veel frustraties van zure mensen voorbij maar jij komt gewoon lekker spontaan, enthousiast en fris over, en ik denk dat dat voor de persoon waar je contact mee zoekt ook wel fijn en als een enorme pre voelt :) succes!
pi_181646425
Nog geen datevoorstel voorbij gekomen, dat komt vanzelf wel. Als het niet van hem komt, dan vanzelf van mij B-)

En dankjewel Pleaserr, wat een lief bericht! Goede tip over het moeite doen, het moet wel van twee kanten komen natuurlijk. Tot nu toe heb ik dat gevoel wel, het is gewoon geen snelle apper. Tel daarbij een weerbarstig meldingensysteem op de app op en dan snap ik dat het even misging.
Gek? kan je dat eten?
pi_181646595
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 17:56 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Netjes QS!

Als ik je zo lees, is het denk ik wel je kracht dat je er in het algemeen nuchter en chill instaat, zo van we zien het wel.

Als het dan een keer tegenvalt leg je het ook makkelijker naast je neer en schakel je wel weer om. In dit geval los je het ook weer luchtig op en komt het op zijn pootjes terecht.

Nadeel van de fladders is altijd dat het lastig is “in control” te blijven, omdat je graag wil en die ander dat ook wel aanvoelt, maar goed als hij zelf zijn nummer geeft zal ie jou toch ook wel zien zitten :) probeer in ieder geval het zo te houden/krijgen dat jij niet achter hem aan appt en hij ook wel moeite doet.

Maar overall , komen hier redelijk veel frustraties van zure mensen voorbij maar jij komt gewoon lekker spontaan, enthousiast en fris over, en ik denk dat dat voor de persoon waar je contact mee zoekt ook wel fijn en als een enorme pre voelt :) succes!
Ga jij welles op normale dates?
  Official ESF Kreviewer zondag 2 september 2018 @ 18:31:32 #17
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181646664
Mogelijk vd week even koffie drinken met een happy pancake vrouw. Weet nog niet of ik mezelf er enthousiast genoeg over kan maken. (ben verder niet kritisch)

Gisteren beide potentielen helaas niet gezien.
pi_181646681
quote:
14s.gif Op zondag 2 september 2018 18:31 schreef Kreator het volgende:
Mogelijk vd week even koffie drinken met een happy pancake vrouw. Weet nog niet of ik mezelf er enthousiast genoeg over kan maken. (ben verder niet kritisch)

Gisteren beide potentielen helaas niet gezien.
oh das jammer? Waarom niet?

En hoezo koffie gaan drinken als je nu al twijfelt?
  Official ESF Kreviewer zondag 2 september 2018 @ 18:36:06 #19
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181646759
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 18:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

oh das jammer? Waarom niet?

En hoezo koffie gaan drinken als je nu al twijfelt?
Omdat er niet echt een afspraak was. Lang verhaal, geen zin om details op fok te zetten.

Omdat sommige mensen irl leuker zijn dan via een app.
pi_181646829
quote:
7s.gif Op zondag 2 september 2018 18:36 schreef Kreator het volgende:

[..]

Omdat er niet echt een afspraak was. Lang verhaal, geen zin om details op fok te zetten.

Omdat sommige mensen irl leuker zijn dan via een app.
Klopt :) Hoop dat ze super leuk is :p
pi_181647062
quote:
14s.gif Op zondag 2 september 2018 18:31 schreef Kreator het volgende:
Mogelijk vd week even koffie drinken met een happy pancake vrouw. Weet nog niet of ik mezelf er enthousiast genoeg over kan maken. (ben verder niet kritisch)

Gisteren beide potentielen helaas niet gezien.
Dus potentieel meerdere dates komende week? Succes!
Gek? kan je dat eten?
pi_181647472
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 18:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ga jij welles op normale dates?
Ja maar ben dan meer van het irl gebeuren dan al die vage apps :)
pi_181647683
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 19:10 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Ja maar ben dan meer van het irl gebeuren dan al die vage apps :)
Heb je recent nog een date gehad?
  Official ESF Kreviewer zondag 2 september 2018 @ 20:28:26 #24
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181649451
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 18:52 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Dus potentieel meerdere dates komende week? Succes!
Ik ga uit van één. De rest zou een meevaller zijn.
pi_181650502
Ik heb ook een beetje de indruk dat iedereen die in Nederland op OKCupid zat nu naar HappyPancake aan het verhuizen is... heeft misschien te maken met dat suffe 'DoubleTake' systeem dat OKCupid nu heeft.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_181650536
Badoo is ook nog een optie misschien.

Kun je jezelf live streamen :')
pi_181651504
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 21:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Badoo is ook nog een optie misschien.

Kun je jezelf live streamen :')
Ja :D zijn wel de raarste wijven maar logisch ook wie doet dat :{
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_181651718
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 21:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Badoo is ook nog een optie misschien.

Kun je jezelf live streamen :')
Haha, Badoo heb ik echt hele slechte ervaringen mee.
Daar zat ik 1 dag en toen kreeg ik opeens berichtjes van een dude hier in mijn flat :X
Dat hij geil was en dat hij me kende, begon ook via die app te videocallen etc... toen heb ik mijn account gelijk weer verwijderd :D
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_181651812
Badoo is creepy, veel nepprofielen en gestalk. Moet je niet willen :P
Gek? kan je dat eten?
pi_181651988
Mijn nieuwe match van gisteravond klikt wel heel erg goed.

We kunnen zo fijn kletsen samen. Inmiddels date gepland, eten gereserveerd (rekening gesplit, haar voorstel), dus kom maar door! :D.

Ps. Ja, ik heb geroepen dat ik niet vaak op een eerste date uit eten zou gaan, maar een thuisdate sloeg ze af, wat begrijpelijk is ;).
pi_181652013
Wat is Happy Pancake :?
pi_181652034
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 21:58 schreef Elvi het volgende:
Wat is Happy Pancake :?
Gratis dating best leuk ook
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  zondag 2 september 2018 @ 21:58:56 #33
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181652047
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 17:14 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Klopt, is ook wel uitzonderlijk. Ik sluit het alleen niet uit. De 25jarige toyboy was ook een verrassing.

Maar! Heuglijk nieuws! Had fladdermeneer vanmiddag een laatste bericht gestuurd. Humoristisch, zo van, je ghost me vast en anders zit je hier verdomd weinig. En ik kreeg een sorry en meteen z'n nummer *O* *O* *O*

En hij doet me meteen weer wat. Kriebels :@
Oeeeeh, dat klinkt als een potentieeltje :D! Hou je ons op de hoogte? En toyboy en fladdermeneer zijn 2 verschillende he, dat heb ik toch goed?

Ik had vanavond even een klote bui. Mis koffiemeneer best wel erg (terwijl ik er tegelijkertijd echt heel gerust op ben dat ‘ie weg is en gun ik hem dat ook heel erg) en ben bezig om een traject met een jobcoach op te starten waar ik ineens best wel onzeker van werd. Hij reageerde superlief op de app en stuurde nog een spraakbericht wat me echt heel erg goed deed. Als ik zijn woorden zo opvat als ik denk dat ze bedoelt zijn, zijn we zojuist ook van daten naar something serious gegaan :@. Maar dat bespreken we wel face to face als hij terug is.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181652603
quote:
17s.gif Op zondag 2 september 2018 21:58 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Oeeeeh, dat klinkt als een potentieeltje :D! Hou je ons op de hoogte? En toyboy en fladdermeneer zijn 2 verschillende he, dat heb ik toch goed?

Ik had vanavond even een klote bui. Mis koffiemeneer best wel erg (terwijl ik er tegelijkertijd echt heel gerust op ben dat ‘ie weg is en gun ik hem dat ook heel erg) en ben bezig om een traject met een jobcoach op te starten waar ik ineens best wel onzeker van werd. Hij reageerde superlief op de app en stuurde nog een spraakbericht wat me echt heel erg goed deed. Als ik zijn woorden zo opvat als ik denk dat ze bedoelt zijn, zijn we zojuist ook van daten naar something serious gegaan :@. Maar dat bespreken we wel face to face als hij terug is.
Oehhh, dat klinkt ook supergeweldig Debsterr.

En inderdaad. Toyboy is de jonge student die mij benaderde en waar ik gezellig mee klets.
Fladdermeneer is even oud en we hebben elkaar gematched op de app. Daar meteen dat gekriebel bij. :@
Gek? kan je dat eten?
pi_181652617
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 21:50 schreef quickstepster het volgende:
Badoo is creepy, veel nepprofielen en gestalk. Moet je niet willen :P
Haha, daar was ik vrij snel achter 😂
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_181652631
Wat vinden mannen ervan als vrouwen hen uit vragen?
pi_181652661
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 22:18 schreef Elvi het volgende:
Wat vinden mannen ervan als vrouwen hen uit vragen?
Zou ik alleen maar enthousiast over worden :)
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_181652671
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 22:18 schreef Elvi het volgende:
Wat vinden mannen ervan als vrouwen hen uit vragen?
leuk!
pi_181652716
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 22:18 schreef Elvi het volgende:
Wat vinden mannen ervan als vrouwen hen uit vragen?
Ligt aan de man denk ik, vandaag reageerde er iemand heel erg leuk :P ben benieuwd naar de date die ik met hem heb woensdag...
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  zondag 2 september 2018 @ 22:23:57 #40
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181652797
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 22:17 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Oehhh, dat klinkt ook supergeweldig Debsterr.

En inderdaad. Toyboy is de jonge student die mij benaderde en waar ik gezellig mee klets.
Fladdermeneer is even oud en we hebben elkaar gematched op de app. Daar meteen dat gekriebel bij. :@
Jaaa, ik kan er ook nog steeds niet bij dat we elkaar eigenlijk pas zo kort kennen en dat dit via Tinder is. Maar het gevoel is zo intens/goed/diep. Echt heel fijn en bijzonder.

Dat gekriebel is echt beste gevoel ever he? Heb je dan niet het idee dat je liever daarop focust dan ook met Toyboy te blijven kletsen?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181653027
quote:
7s.gif Op zondag 2 september 2018 22:23 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Jaaa, ik kan er ook nog steeds niet bij dat we elkaar eigenlijk pas zo kort kennen en dat dit via Tinder is. Maar het gevoel is zo intens/goed/diep. Echt heel fijn en bijzonder.

Dat gekriebel is echt beste gevoel ever he? Heb je dan niet het idee dat je liever daarop focust dan ook met Toyboy te blijven kletsen?
Dat gekriebel is echt heerlijk ja O+ en ja, zou bijna alle andere dingen afkappen. Maar ik wil me ook niet compleet focussen op iemand die ik nog nooit gezien heb. Voor tzelfde geld klikt het totaal niet van mijn of zijn kant. En heb de neiging om me al teveel te hechten als ik me nu alleen met hem bezighoud. Zelfkennis :Y

Dus ik geniet, maar nog even met mate! En hopelijk snel op date O+
Gek? kan je dat eten?
  zondag 2 september 2018 @ 22:33:58 #42
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181653066
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 22:32 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Dat gekriebel is echt heerlijk ja O+ en ja, zou bijna alle andere dingen afkappen. Maar ik wil me ook niet compleet focussen op iemand die ik nog nooit gezien heb. Voor tzelfde geld klikt het totaal niet van mijn of zijn kant. En heb de neiging om me al teveel te hechten als ik me nu alleen met hem bezighoud. Zelfkennis :Y

Dus ik geniet, maar nog even met mate! En hopelijk snel op date O+
Klinkt als een prima en gezonde afweging die je maakt. Hopelijk mag je de kriebels snel volledig omarmen! I can promise it feels goooood!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181653449
quote:
17s.gif Op zondag 2 september 2018 22:33 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Klinkt als een prima en gezonde afweging die je maakt. Hopelijk mag je de kriebels snel volledig omarmen! I can promise it feels goooood!
Ik hoop het ook! Geflirt word in ieder geval positief ontvangen en beantwoord. O+
Gek? kan je dat eten?
pi_181655649
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 22:18 schreef Elvi het volgende:
Wat vinden mannen ervan als vrouwen hen uit vragen?
afknapper
pi_181656732
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 22:18 schreef Elvi het volgende:
Wat vinden mannen ervan als vrouwen hen uit vragen?
Dat hangt eerlijk gezegd een beetje van de vrouw in kwestie af. ;) Maar op zichzelf prima.
pi_181656817
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 22:20 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Ligt aan de man denk ik, vandaag reageerde er iemand heel erg leuk :P ben benieuwd naar de date die ik met hem heb woensdag...
Wat leuk Caithlinn! Tell us more...
Gek? kan je dat eten?
pi_181656820
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 12:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als je 30+ wordt als vrouw... Ja.
Beetje mosterd na de maaltijd :P maar dat ligt er als vrouw zijnde ook maar net aan hoe je in het leven staat. Als je zelf rammelende eierstokken hebt en snel kinderen wilt, dan wil je dat wel bespreken. Ik ben zelf 36 en heb een dochter van 5. Godzijdank voel ik die druk niet meer, dus mij maakt het weinig uit. Maar er zitten idd ook mannen tussen met een heel sterke kinderwens en die kunnen dan beter iemand anders zoeken.

Mijn date van vanavond gaat niet door. Hij heeft zelf het eea meegemaakt in zijn leven (verdomd grote overeenkomst met mijn ex-vriend) en gaf aan dat hij het weekend teveel gedaan had en aan zichzelf moest denken en de date graag wilde verzetten. Kan ik wel waarderen, iemand die zijn grenzen aangeeft en is eigenlijk ook wat ik nodig heb, dus we hebben onze date naar zaterdagavond verplaatst. Geen haast. Heb wel nog even laten weten dat 1x afzeggen niet erg is, maar dat hij het bij een tweede keer kan vergeten :P kon ie wel waarderen
Sarcasme. Herken het.
  maandag 3 september 2018 @ 08:37:11 #48
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181657141
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 07:39 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Beetje mosterd na de maaltijd :P maar dat ligt er als vrouw zijnde ook maar net aan hoe je in het leven staat. Als je zelf rammelende eierstokken hebt en snel kinderen wilt, dan wil je dat wel bespreken. Ik ben zelf 36 en heb een dochter van 5. Godzijdank voel ik die druk niet meer, dus mij maakt het weinig uit. Maar er zitten idd ook mannen tussen met een heel sterke kinderwens en die kunnen dan beter iemand anders zoeken.

Mijn date van vanavond gaat niet door. Hij heeft zelf het eea meegemaakt in zijn leven (verdomd grote overeenkomst met mijn ex-vriend) en gaf aan dat hij het weekend teveel gedaan had en aan zichzelf moest denken en de date graag wilde verzetten. Kan ik wel waarderen, iemand die zijn grenzen aangeeft en is eigenlijk ook wat ik nodig heb, dus we hebben onze date naar zaterdagavond verplaatst. Geen haast. Heb wel nog even laten weten dat 1x afzeggen niet erg is, maar dat hij het bij een tweede keer kan vergeten :P kon ie wel waarderen
Met koffiemeneer is het onderwerp kinderen ook relatief snel aangesneden, maar als je zelf 11,5 jaar met iemand samen bent geweest en daar wel een actieve kinderwens mee had, dan komt dat ook snel naar voren. Overigens staan we er nu allebei best gelijkgestemd in: misschien ooit, niet nu, we'll see. Met als enige nadeel dat ik dit jaar nog 31 word en hij wat jonger is :P.

Spirit, jammer dat je date niet doorging maar klinkt alsof jullie je daar allebei goed in konden vinden. Wel slim dat je aangeeft dat 'ie niet moet blijven cancellen ;).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181657414
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 22:20 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Ligt aan de man denk ik, vandaag reageerde er iemand heel erg leuk :P ben benieuwd naar de date die ik met hem heb woensdag...
Hey maar ehm, dit lijkt af en toe net het online dating topic... Gaat dit nu over Tinder of whatsoever of het "echte" leven?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181657804
Een chick die mij uitvraagt zou ik echt niet meer hoeven voor iets anders dan seks

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2018 09:41:10 ]
pi_181657965
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 22:18 schreef Elvi het volgende:
Wat vinden mannen ervan als vrouwen hen uit vragen?
Ik vat het wel op als een compliment! 😊

Gister een leuke date gehad, maar verder niks concreets afgesproken voor een volgende! Gaat er wel komen als het aan mij ligt!

Aankomende week een toevallige extra date met iemand anders gepland, ben heel erg benieuwd! Je weet natuurlijk nooit wat je treft als je elkaar in het echte leven ontmoet.
pi_181657987
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 09:39 schreef Drug het volgende:
Een chick die mij uitvraagt zou ik echt niet meer hoeven voor iets anders dan seks
Dat had je al duidelijk gemaakt inderdaad. Waarom eigenlijk? Ben je zelf zo'n jager? En mag ik vragen hoe oud je bent? :) je klinkt jong!
Gek? kan je dat eten?
  maandag 3 september 2018 @ 10:05:23 #53
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_181658136
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 09:39 schreef Drug het volgende:
Een chick die mij uitvraagt zou ik echt niet meer hoeven voor iets anders dan seks
Ach ach mannetje toch.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_181658138
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 09:39 schreef Drug het volgende:
Een chick die mij uitvraagt zou ik echt niet meer hoeven voor iets anders dan seks
Sorry, wat? Damn, hoezo?

Ik kan het juist waarderen als een vrouw mij uit zou vragen O+.

Niet meer dat preutse kinderachtige traditionele gedoe: "De man moet dat doen", huil huil.. :r.

Gewoon gaan voor wat je wil, en het ook doen :Y
pi_181658189
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 10:05 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ach ach mannetje toch.
Naja hij mag aantrekkelijk vinden wat hij wilt toch? Hij wilt dat een vrouw hem zich laat bewijzen, wordt die blij van, kan toch?

[ Bericht 7% gewijzigd door ludovico op 03-09-2018 10:14:27 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181658632
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 09:55 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Dat had je al duidelijk gemaakt inderdaad. Waarom eigenlijk? Ben je zelf zo'n jager? En mag ik vragen hoe oud je bent? :) je klinkt jong!
volgens mij had ik dat nog niet gezegd maar misschien vergis ik me. Ik jaag nergens op, maar ik vind het super aantrekkelijk als ze mij moeite laat doen om haar tijd en aandacht te winnen. En als die rollen zijn omgekeerd vind ik niet aantrekkelijk.

Oh klink ik jong? Thanks 😎 ben 35

quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 10:05 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ach ach mannetje toch.
?

Is gewoon een voorkeur over iemands innerlijk, mag dat niet? Reageer je ook zo als iemand zegt dat ie liever een blondine heeft? Ach vrouwtje toch

quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 10:05 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Sorry, wat? Damn, hoezo?

Ik kan het juist waarderen als een vrouw mij uit zou vragen O+.

Niet meer dat preutse kinderachtige traditionele gedoe: "De man moet dat doen", huil huil.. :r.

Gewoon gaan voor wat je wil, en het ook doen :Y
nee het is niet vanuit een patriarchaal concept (al kan dat onbewust meespelen), maar dus vanwege hetgeen ik tegen QS zei
pi_181658676
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 09:39 schreef Drug het volgende:
Een chick die mij uitvraagt zou ik echt niet meer hoeven voor iets anders dan seks
Vrij idioot eigenlijk.

Heel rationeel bezien zit je dan gewoon in een uitstekende positie. De ander wil graag, dus is de kans dat als jij ook iets ziet in de ander er ook iets kan ontstaan.

Die persoon die eigenlijk helemaal geen interesse in jou heeft is natuurlijk een geweldige uitdaging en als het dan toch lukt is het helemaal top... maar meestel eindigt het in een teleurstelling.
pi_181658711
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 10:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Vrij idioot eigenlijk.

Heel rationeel bezien zit je dan gewoon in een uitstekende positie. De ander wil graag, dus is de kans dat als jij ook iets ziet in de ander er ook iets kan ontstaan.

Die persoon die eigenlijk helemaal geen interesse in jou heeft is natuurlijk een geweldige uitdaging en als het dan toch lukt is het helemaal top... maar meestel eindigt het in een teleurstelling.
dit kan ik bevestigen
pi_181658720
quote:
9s.gif Op maandag 3 september 2018 10:44 schreef Drug het volgende:

[..]

dit kan ik bevestigen
Zoals een wijze man uit Den Haag ooit zei: "liever 100 blauwtjes en 1 chickie dan geen blauwtjes en geen chickie".
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 3 september 2018 @ 10:46:26 #60
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_181658741
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 10:09 schreef ludovico het volgende:

[..]

Naja hij mag aantrekkelijk vinden wat hij wilt toch? Hij wilt dat een vrouw hem zich laat bewijzen, wordt die blij van, kan toch?
Natuurlijk mag dat, en ik mag daar ook het mijne van denken, toch? :P
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 3 september 2018 @ 10:49:42 #61
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_181658796
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 10:46 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Natuurlijk mag dat, en ik mag daar ook het mijne van denken, toch? :P
Wellicht komt het gewoon omdat sommige mannen zich dan aangetast voelen in hun mannelijkheid als een vrouw zoiets vraagt. En dat kunnen ze niet hebben natuurlijk :P
pi_181658853
quote:
6s.gif Op maandag 3 september 2018 10:49 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wellicht komt het gewoon omdat sommige mannen zich dan aangetast voelen in hun mannelijkheid als een vrouw zoiets vraagt. En dat kunnen ze niet hebben natuurlijk :P
zoals je had kunnen lezen is dat niet het geval
pi_181658865
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 09:39 schreef Drug het volgende:
Een chick die mij uitvraagt zou ik echt niet meer hoeven voor iets anders dan seks
Ooo, ik ga daar juist heel goed op. O+ Zo'n pro-actieve go-getter, eyes on the price, die je aan je haren meesleept naar de kringverjaardag van Tante Truus maar ondertussen nog wel even heel onopvallend tijger gaat zitten doen om elkaar te vermaken RAWRRR! _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2018 10:54:23 ]
pi_181658871
quote:
6s.gif Op maandag 3 september 2018 10:49 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wellicht komt het gewoon omdat sommige mannen zich dan aangetast voelen in hun mannelijkheid als een vrouw zoiets vraagt. En dat kunnen ze niet hebben natuurlijk :P
Volgens mij is het vaak een ego kwestie. Als iemand heel eager is kan dat het gevoel oproepen dat die ‘verovering’ niet zoveel waard is. Er zijn ook vrouwen die daar wat van kunnen.

Als reactie krijg je dan mannen en vrouwen die hun gevoelens gaan wegstoppen. Waardoor soms de andere partij ook geen idee meer heeft. Beetje moeilijk doenerij als je het mij vraagt.

Maar het staat ieder vrij om het eigen pad daarin te bewandelen.
pi_181658962
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 10:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Volgens mij is het vaak een ego kwestie. Als iemand heel eager is kan dat het gevoel oproepen dat die ‘verovering’ niet zoveel waard is. Er zijn ook vrouwen die daar wat van kunnen.

Als reactie krijg je dan mannen en vrouwen die hun gevoelens gaan wegstoppen. Waardoor soms de andere partij ook geen idee meer heeft. Beetje moeilijk doenerij als je het mij vraagt.

Maar het staat ieder vrij om het eigen pad daarin te bewandelen.
Haha, dat je als vrouw iemand uitvraagt omdat het je een leuk persoon lijkt betekend voor mij nog niet dat hij voor de rest geen moeite hoeft te doen :P
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_181658991
Misschien komt het ook omdat ik alleen voor premium chicks ga, terwijl ik zelf basic bitch ben
pi_181659002
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 09:11 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hey maar ehm, dit lijkt af en toe net het online dating topic... Gaat dit nu over Tinder of whatsoever of het "echte" leven?
Dit gaat over elkaar online tegenkomen en dan irl koffie gaan drinken om te kijken of we elkaar daar ook leuk vinden :D

Irl weet ik niet of ik een man heel snel uit zou vragen. Dan ben ik weer best wel verlegen :@
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_181659024
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 10:39 schreef Drug het volgende:

[..]

volgens mij had ik dat nog niet gezegd maar misschien vergis ik me. Ik jaag nergens op, maar ik vind het super aantrekkelijk als ze mij moeite laat doen om haar tijd en aandacht te winnen. En als die rollen zijn omgekeerd vind ik niet aantrekkelijk.

Oh klink ik jong? Thanks 😎 ben 35

Had ik je aan de hand van je schrijven niet gegeven!

En nu snap ik je wat beter. Wel jammer, iemand die je superleuk vind kan het dus 'verpesten' door dat kenbaar te maken. Lijkt me vrij lastig!
Gek? kan je dat eten?
pi_181659048
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 11:03 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Had ik je aan de hand van je schrijven niet gegeven!

En nu snap ik je wat beter. Wel jammer, iemand die je superleuk vind kan het dus 'verpesten' door dat kenbaar te maken. Lijkt me vrij lastig!
nja als ik een chick echt heel leuk vind vraag ik haar toch wel gelijk uit
pi_181659060
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 11:03 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Dit gaat over elkaar online tegenkomen en dan irl koffie gaan drinken om te kijken of we elkaar daar ook leuk vinden :D

Irl weet ik niet of ik een man heel snel uit zou vragen. Dan ben ik weer best wel verlegen :@
Ik zou het wel durven, maar kans is zo groot dat hij qua kinderwens niet bij me past, dat ik het niet doe. Wat dat betreft geeft online iemand vinden me daarin een voorsprong.
Gek? kan je dat eten?
pi_181659074
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 11:03 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Dit gaat over elkaar online tegenkomen en dan irl koffie gaan drinken om te kijken of we elkaar daar ook leuk vinden :D

Irl weet ik niet of ik een man heel snel uit zou vragen. Dan ben ik weer best wel verlegen :@
Pff, je zit op het medium om te daten.. Bedoel, als je dan al het gevoel hebt dat je je voor zijn voeten gooit... Weet ik het ook niet meer.

En in het echt zie ik het niet zo snel gebeuren tenzij er al een tijdje interactie is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 3 september 2018 @ 11:08:11 #72
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181659086
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 11:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

Pff, je zit op het medium om te daten.. Bedoel, als je dan al het gevoel hebt dat je je voor zijn voeten gooit... Weet ik het ook niet meer.
:? waar lees je dat nou weer in?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181659090
quote:
17s.gif Op maandag 3 september 2018 11:08 schreef Debsterr het volgende:

[..]

:? waar lees je dat nou weer in?
Online dating... = Medium om op te daten. De verdere discussie met drug o.a. gaat er een beetje om dat er moeite gedaan moet worden voor de vrouw. Als één van de punten waarom vrouwen het eventueel niet zouden moeten doen.

Dat gaat dus niet op voor online dating naar mijn idee. Want daar is het hele medium voor gemaakt...

En de situatie zie ik in het echte leven niet zo snel voorkomen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 3 september 2018 @ 11:09:51 #74
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181659106
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 11:08 schreef ludovico het volgende:

[..]

Online dating... = Medium om op te daten.
Nee, dat gevoel van voor zijn voeten gooien.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 3 september 2018 @ 11:12:43 #75
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181659153
Jezus ludo doe anders niet zo Feno met je edits nadat je reageert.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181659155
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 11:00 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Haha, dat je als vrouw iemand uitvraagt omdat het je een leuk persoon lijkt betekend voor mij nog niet dat hij voor de rest geen moeite hoeft te doen :P
Ik reageer meer vanuit hoe degenen die daar nerveus van worden wellicht denken.

Volgens mij moet je voor iedereen moeite doen. Zelfs voor de persoon waar je al 10 jaar of meer mee samen bent.

De kans dat die moeite tot iets leidt is wel groter naar mate de ander ook interesse heeft. Meer zal ik niet beweren. Ik vind het namelijk per definitie lastig om iemand te vinden waarmee je echt je leven wil delen. Iemand vinden om het een beperkte tijd leuk te hebben is simpel, maar verder dan dat. Mijn hemel.
pi_181659162
quote:
17s.gif Op maandag 3 september 2018 11:12 schreef Debsterr het volgende:
Jezus ludo doe anders niet zo Feno met je edits nadat je reageert.
Ja maar anders lijk ik Yasmin dat ik 30 posts gebruik voor weinig inhoud.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181659166
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 11:02 schreef Drug het volgende:
Misschien komt het ook omdat ik alleen voor premium chicks ga, terwijl ik zelf basic bitch ben
Gek dat jij ‘not into me’ als premium ziet. ;)
  maandag 3 september 2018 @ 11:13:49 #79
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181659169
quote:
9s.gif Op maandag 3 september 2018 11:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja maar anders lijk ik Yasmin dat ik 30 posts gebruik voor weinig inhoud.
Of je typt je volledige reactie voordat je 'm post :').
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181659171
quote:
17s.gif Op maandag 3 september 2018 11:13 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Of je typt je volledige reactie voordat je 'm post :').
Daar moet ik aan werken. c_/
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181659202
Hij zei nee en nu alles verschrikkelijk.
  maandag 3 september 2018 @ 11:16:23 #82
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181659204
Om nog even in te gaan op het jagen/moeite doen/wel of niet de man op date vragen: doe vooral gewoon lekker waar je je goed bij voelt. Voor mij zit moeite doen in de kleine gebaren om de date(s) heen. Een berichtje terwijl iemand druk is om toch te laten weten dat 'ie aan je denkt bijvoorbeeld. Of terugkomen op iets wat je eerder benoemd hebt tussen neus en lippen door. Wie dan wie op date vraagt kan me echt aan mijn reet roesten :D.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181659297
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 11:16 schreef Elvi het volgende:
Hij zei nee en nu alles verschrikkelijk.
stom :(
pi_181659298
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 11:16 schreef Elvi het volgende:
Hij zei nee en nu alles verschrikkelijk.
Nee, nu hoef je je tijd niet meer te verdoen aan ‘proberen hem te bewegen om jou uit te vragen’.

Het voelt wellicht kut, maar er is nu weer ruimte voor de volgende.
pi_181659333
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 11:02 schreef Drug het volgende:
Misschien komt het ook omdat ik alleen voor premium chicks ga, terwijl ik zelf basic bitch ben
:')
pi_181659334
Een enkele afwijzing, ojee.

Je zou maar 100% kans hebben de ware aan te spreken als je "Hai" zegt tegen iemand.
Balen, maar stelt niks voor, next.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181659383
Ik heb het gevoel dat er voor mij alsnog een afwijzing in de maak is... :N
pi_181659478
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 11:16 schreef Elvi het volgende:
Hij zei nee en nu alles verschrikkelijk.
Wat een sukkel... NEXT!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_181659527
Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik krijg in een keer erg veel likes en berichten, is bijna niet meer bij te houden :D :P.

Lekker van genieten! :D
pi_181659584
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 11:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik krijg in een keer erg veel likes en berichten, is bijna niet meer bij te houden :D :P.

Lekker van genieten! :D
Heb je onlangs je foto's aangepast?
Of een bio?
pi_181659623
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 11:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik reageer meer vanuit hoe degenen die daar nerveus van worden wellicht denken.

Volgens mij moet je voor iedereen moeite doen. Zelfs voor de persoon waar je al 10 jaar of meer mee samen bent.

De kans dat die moeite tot iets leidt is wel groter naar mate de ander ook interesse heeft. Meer zal ik niet beweren. Ik vind het namelijk per definitie lastig om iemand te vinden waarmee je echt je leven wil delen. Iemand vinden om het een beperkte tijd leuk te hebben is simpel, maar verder dan dat. Mijn hemel.
Ja true, mannen zijn erg onvoorspelbaar daar in. Daarom ben ik ook blij dat deze man erg spontaan reageerde.
En iemand vinden om je leven echt mee te delen is idd een weg met veel vallen en hopelijk een keer opstaan en dan opeens denken; hey.. dit zou hem wel eens kunnen zijn.

En dan inderdaad gewoon moeite voor elkaar blijven doen, laten zien dat je elkaar waardeert om wie je bent. Zag laatst een mooi gedicht daarover;

Even
After
All this time
The Sun never says to the Earth,

“You owe me”

Look
What happens
With a love like that,
It lights the whole sky.

Credits to Hafiz 😉
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_181659625
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 11:34 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Heb je onlangs je foto's aangepast?
Of een bio?
Bio heb ik versimpeld en inderdaad een andere foto erop gezet *O*
pi_181659690
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 11:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Bio heb ik versimpeld en inderdaad een andere foto erop gezet *O*
Dan weet ik wél wat er aan de hand is hahaha
Ben wel benieuwd naar je oude en je nieuwe foto nu, misschien kunnen we er nog wat van leren :P
pi_181659875
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 11:29 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Wat een sukkel... NEXT!
Ja echt een lul.
Wat een emoties zeg. :7
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181659888
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2018 11:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja echt een lul.
Wat een emoties zeg. :7
Mannen he 😉
pi_181659916
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 11:39 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Dan weet ik wél wat er aan de hand is hahaha
Ben wel benieuwd naar je oude en je nieuwe foto nu, misschien kunnen we er nog wat van leren :P
Er is echt niets bijzonders aan, maar blijkbaar zit er meer aantrekkingskracht in de nieuwe (selfie) foto :P
pi_181659943
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 11:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Gek dat jij ‘not into me’ als premium ziet. ;)
nou bedoel meer modellen/influencers. Ik ben slechts een falend artiest

(En die premium woordkeus was beetje een shoutout naar naoomx rip)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2018 11:54:39 ]
pi_181660016
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 10:39 schreef Drug het volgende:

[..]

volgens mij had ik dat nog niet gezegd maar misschien vergis ik me. Ik jaag nergens op, maar ik vind het super aantrekkelijk als ze mij moeite laat doen om haar tijd en aandacht te winnen. En als die rollen zijn omgekeerd vind ik niet aantrekkelijk.

Oh klink ik jong? Thanks 😎 ben 35

[..]

?

Is gewoon een voorkeur over iemands innerlijk, mag dat niet? Reageer je ook zo als iemand zegt dat ie liever een blondine heeft? Ach vrouwtje toch

[..]

nee het is niet vanuit een patriarchaal concept (al kan dat onbewust meespelen), maar dus vanwege hetgeen ik tegen QS zei
Ik ben het helemaal met je eens. Ik vind het persoonlijk als vrouw heerlijk als een man moeite voor me doet. Laat maar zien dat je me wil en dan geef ik jou net voldoende het idee dat ik jou ook wil, maar toch laat ik dat spoortje twijfel open. Dat hele spel vind ik briljant om te kunnen spelen :D Als ik een man mee uit zou vragen, dan zou dat al komen te vervallen en dat zou voor mij ook wel een beetje een afknapper zijn. Niet onmogelijk hoor! Maar minder spannend/leuk.
Sarcasme. Herken het.
pi_181660043
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 11:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik krijg in een keer erg veel likes en berichten, is bijna niet meer bij te houden :D :P.

Lekker van genieten! :D
Foto van Graziano Pelle erop gezet ?
  maandag 3 september 2018 @ 11:59:40 #100
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_181660065
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 11:57 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens. Ik vind het persoonlijk als vrouw heerlijk als een man moeite voor me doet. Laat maar zien dat je me wil en dan geef ik jou net voldoende het idee dat ik jou ook wil, maar toch laat ik dat spoortje twijfel open. Dat hele spel vind ik briljant om te kunnen spelen :D Als ik een man mee uit zou vragen, dan zou dat al komen te vervallen en dat zou voor mij ook wel een beetje een afknapper zijn. Niet onmogelijk hoor! Maar minder spannend/leuk.
Dit klinkt nogal vermoeiend. Waarom zou je zo willen daten op basis van angst en twijfel bij de ander.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')