jij vindt 23 voor een 40 jarige snel?quote:Op zondag 2 september 2018 13:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Ook weer 4,5 uur op de Mtb volbracht. Steeds sneller 700hm maar wel 23kmu gemiddeld.
*opschepmodus uit*
Mountainbike he?! En bijna alleen singletracks en klimmetjesquote:
De verf kut? Ik houd van krijtverfquote:Op zondag 2 september 2018 13:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
deuren schilderen vind ik eigenlijk vrij relaxed werk.. ik heb nu een Queen Ann dressoir die ik met krijtverf aan het verven ben (al een paar maanden wel..) en ik vind de verf kut en de priegelrandjes ook
Ik haat het.. ik werk liever met lak. Hoogglans.quote:Op zondag 2 september 2018 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
De verf kut? Ik houd van krijtverf.
Waarom kies je dan krijtverf? Dat gaat nooit zo'n resultaat geven.quote:Op zondag 2 september 2018 13:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik haat het.. ik werk liever met lak. Hoogglans.
Nee mn tante en ikquote:Op zondag 2 september 2018 13:30 schreef Lospedrosa het volgende:
“Wij”? Je pa aan het werk gezet zeker haha
Ik nietquote:
Maak me zorgen om je. Ga je niet dood door verveling in die godverlaten uithoek?quote:Op zondag 2 september 2018 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Wasje gedraaid, afwas gedaan, naar de Action geweest, tafeltje afgemaakt en op de plek gezet en eten gemaakt.
En nu kijk ik Ouat en ik weet t nog niet zo goed.
Ehquote:Op zondag 2 september 2018 13:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maak me zorgen om je. Ga je niet dood door verveling in die godverlaten uithoek?
Zag laatst een gaaf idee. Je kunt bv 38 jezuskruisjes aan de muur hangen.quote:Op zondag 2 september 2018 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet ook nog eens een hoek hier in huis aanpakken waar mijn versterker en luidsprekers staan. Daar zit nu een of ander behang dat ik 5 jaar geleden wel mooi vond; maar nu niet meer.
Heb al een kleur in gedachte voor de muur, maar wil ook nog een aantal dingen om tegen die muur te hangen anders oogt het zo kaal.
Ik heb koffie gezet. Dat was het wel. Alleen mag ik zo aan het werkquote:Op zondag 2 september 2018 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Wasje gedraaid, afwas gedaan, naar de Action geweest, tafeltje afgemaakt en op de plek gezet en eten gemaakt.
En nu kijk ik Ouat en ik weet t nog niet zo goed.
Het leek me een mooier effect hebben op Queen Ann.. en het is ook niet lelijk, maar hoogglans werk ik fijner mee.. de autist in mij houdt van strak werk.quote:[b]Op zondag 2 september 2018 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom kies je dan krijtverf? Dat gaat nooit zo'n resultaat geven.
Verdubbel dat aantal maarquote:Op zondag 2 september 2018 13:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zag laatst een gaaf idee. Je kunt bv 38 jezuskruisjes aan de muur hangen.
Welk merk krijtverf heb je dan? Want juist krijtverf (afhankelijk van de ondergrond) dekt enorm goedquote:Op zondag 2 september 2018 13:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het leek me een mooier effect hebben op Queen Ann.. en het is ook niet lelijk, maar hoogglans werk ik fijner mee.. de autist in mij houdt van strak werk.
Maar in de winter als ik meer binnenzit ga ik er wel mee verder, ik vind het vooral kut dat het niet perfect dekt, ook al is dat precies wat de bedoeling is :’)
Wat?quote:Op zondag 2 september 2018 13:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zag laatst een gaaf idee. Je kunt bv 38 jezuskruisjes aan de muur hangen.
Sorry het zijn 76 kruisjes.quote:
Denk dat ik dan wat andere interieurkeuzes moet gaan maken.quote:
Klinkt als een slechte horrorfilm.quote:Op zondag 2 september 2018 13:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sorry het zijn 76 kruisjes.
Hang ie aan de wand en Verbaas Je Over Het Resultaat.
Iets van perfection ofzo.. maar ik breng het aan, en dan pakt ie op sommige stukken niet zo goed, ga ik eroverheen zodra het droog is en dan veeg ik de vorige laag weer weg. Ik haat hetquote:Op zondag 2 september 2018 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welk merk krijtverf heb je dan? Want juist krijtverf (afhankelijk van de ondergrond) dekt enorm goed.
En bij krijtverf is t idd de bedoeling dat je de kwaststreken ziet.
Ja iddquote:Op zondag 2 september 2018 13:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik dan wat andere interieurkeuzes moet gaan maken.
[..]
Klinkt als een slechte horrorfilm.
quote:Op zondag 2 september 2018 13:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik dan wat andere interieurkeuzes moet gaan maken.
[..]
Klinkt als een slechte horrorfilm.
Klinkt niet als goede krijtverfquote:Op zondag 2 september 2018 13:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Iets van perfection ofzo.. maar ik breng het aan, en dan pakt ie op sommige stukken niet zo goed, ga ik eroverheen zodra het droog is en dan veeg ik de vorige laag weer weg. Ik haat het
Misschien toch maar overstappen dan..quote:Op zondag 2 september 2018 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt niet als goede krijtverf.
De mije van Mia Colore werkt heerlijk en dekt supergoed.
Wat voor kleur heeft die muur?quote:Op zondag 2 september 2018 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja idd.
Ik wil een frame laten maken en daar een enorme foto van een Schotse Hooglander in doen. Maar ik twijfel nog of ik zwartwit pak of sepia.
Olijfgroen. Of ja, Verde, van Mia Colore.quote:Op zondag 2 september 2018 14:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor kleur heeft die muur?
Ik heb een aantal dingen op het oog die ik aan de muur zou willen, alleen sommige dingen zijn te duur dus ben al naar alternatieven aan het kijken.
Welke? Er zijn er een stuk of 10?quote:Op zondag 2 september 2018 14:07 schreef Samzz het volgende:
Wtf, ik vind de nieuwe hoofsrolspeelster van Ouat niet leuk.
Dan maar Preacher gaan kijken.quote:Op zondag 2 september 2018 14:26 schreef Samzz het volgende:
Het verhaal is ook gewoon helemaal t zelfde.
quote:
Schilderen is leuk, als het grote vlakken zijn.quote:Op zondag 2 september 2018 13:51 schreef Vinniiee het volgende:
[Gargamel] Ik haat schilderen [/Gargamel]
Blijft gewoon kut. Ontvetten, schuren, weer ontvetten etcquote:Op zondag 2 september 2018 14:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Schilderen is leuk, als het grote vlakken zijn.Kleine kutrandjes waar je je verf weer vanaf veegt.
Meubels met echt scherpe randen kun je spuiten met 2K spuitlak. Die bestel ik altijd in DE.quote:Op zondag 2 september 2018 14:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Schilderen is leuk, als het grote vlakken zijn.Kleine kutrandjes waar je je verf weer vanaf veegt.
quote:Op zondag 2 september 2018 15:35 schreef CherryLips het volgende:
Het wordt een beetje frisjes aan zee en ik moet zo nog 4km teruglopen.
Maar eerst cheesecake. Als ie ooit komt.
Ik heb een bak B&J cookie dough staan waar ik niet van af kom, hebben?quote:
And how did that make you feel?quote:Op zondag 2 september 2018 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu heb ik een cornetto uit de vriezer gehaald.
quote:Op zondag 2 september 2018 15:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb een bak B&J cookie dough staan waar ik niet van af kom, hebben?
Het is ook nooit goed.quote:Op zondag 2 september 2018 15:35 schreef CherryLips het volgende:
Vroeger was alles beter.quote:
Hij is op.quote:Op zondag 2 september 2018 15:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vraag even of ze hem nog moeten maken.
Meid, hoe doorsta je het allemaal tochquote:Op zondag 2 september 2018 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is op.
Maar ook hier verkopen ze soppige monchou als cheesecake.
Gewoon veel klagen. The Dutch Way.quote:Op zondag 2 september 2018 16:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Meid, hoe doorsta je het allemaal toch
#fatty4lifequote:Op zondag 2 september 2018 15:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet erg trots op mezelf nu.
Dat is anders serieus klacht waardigquote:Op zondag 2 september 2018 16:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik heb peper rosbief gehaald, nu wil ik visquote:Op zondag 2 september 2018 16:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is anders serieus klacht waardig
Ik heb net tonijn gehaald op de visafslag. Straks lekker eten
Godverdomme je bent ook nog echt bij zee. Ik zit nu lekker in de Scheveningense haven aan een blikkie colaquote:Op zondag 2 september 2018 15:35 schreef CherryLips het volgende:
Oeh rosbief is ook lekker.quote:Op zondag 2 september 2018 16:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb peper rosbief gehaald, nu wil ik vis
Van die plantjes bij de super toch wel?quote:Op zondag 2 september 2018 16:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Waarom verkopen ze nergens verse oregano.
Bij de Intratuinquote:Op zondag 2 september 2018 16:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Waarom verkopen ze nergens verse oregano.
Niet bij mijn AH / Hoogvliet.quote:Op zondag 2 september 2018 16:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Van die plantjes bij de super toch wel?
Mijn AH had het alleen in een verse kruidenmix met takjes van allerlei andere kruiden.quote:
Ah, daar zit het ook in. Stom dat ze het dan niet los verkopenquote:Op zondag 2 september 2018 16:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn AH had het alleen in een verse kruidenmix met takjes van allerlei andere kruiden.![]()
Deze
https://www.ah.nl/product(...)taliaanse-kruidenmix
Ja, maar wat heb ik daar nu aan.quote:Op zondag 2 september 2018 16:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan heb je het toch vers van zo'n plantjedenk nu eens in mogelijkheden!
Ik ben net per ongeluk naar het mannentoilet geweest.quote:Op zondag 2 september 2018 16:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
ja maar Scheveningen is kutquote:Op zondag 2 september 2018 16:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Godverdomme je bent ook nog echt bij zee. Ik zit nu lekker in de Scheveningense haven aan een blikkie cola
Als iemand er iets van zegt gewoon schreeuwen dat hij niet zomaar je geslacht mag aannemen.quote:Op zondag 2 september 2018 17:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben net per ongeluk naar het mannentoilet geweest.
Maakt toch niet uit. Ik ga altijd naar t mannentoilet als er bij t vrouwentoilet een rij staat.quote:Op zondag 2 september 2018 17:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben net per ongeluk naar het mannentoilet geweest.
Misschien zei niemand er wat van omdat ik er toch al uitzie als een vent.quote:Op zondag 2 september 2018 17:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als iemand er iets van zegt gewoon schreeuwen dat hij niet zomaar je geslacht mag aannemen.
er kwam ook een vrouw uit toen ik aan kwam lopen. Pas toen ik het hokje weer uitkwam zag ik de plasgoot aan de zijkantquote:Op zondag 2 september 2018 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit. Ik ga altijd naar t mannentoilet als er bij t vrouwentoilet een rij staat.
Snap ikquote:Op zondag 2 september 2018 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien zei niemand er wat van omdat ik er toch al uitzie als een vent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |