In een paar minuten tijd van helemaal niks naar drie felrode vlekken op de buienradar. Blijf ik toch altijd geinig vinden om te zien.quote:Op dinsdag 4 september 2018 14:32 schreef Twieki het volgende:
Mwah, er begint ten oosten van Utrecht toch al wat te ontstaan.
Er kwamen een paar mooie donderkoppen aan hier in de Over-Betuwe maar die zijn allemaal al weer uitgestorven.quote:Op dinsdag 4 september 2018 14:32 schreef Twieki het volgende:
Hoezo meer? Nog niet bedoel je? Nazomer begint pas eind september.quote:Op dinsdag 4 september 2018 15:09 schreef Vault-Boy het volgende:
Hoewel geen nazomer meer. Het is echt heerlijk buiten.
Ik zie het vanuit mijn raam:quote:Op dinsdag 4 september 2018 14:32 schreef Twieki het volgende:
Ze komen uit het midden, niet uit het oostenquote:Op dinsdag 4 september 2018 16:13 schreef INViCTuS het volgende:
Buien uut het oost'n zijn wel de "mooiste". Meestal pittige exemplaren
Zonne grote bloemkolen jonguh! Bam!quote:Op dinsdag 4 september 2018 15:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zie het vanuit mijn raam:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo ziet het eruit als zo'n bloemkool leegloopt:quote:Op dinsdag 4 september 2018 16:19 schreef Twieki het volgende:
[..]
Zonne grote bloemkolen jonguh! Bam!
Geen idee wat de exacte oorzaak is, maar in mijn perceptie hebben sommige plaatsen inderdaad vaker regen dan andere. Zo is Tilburg altijd de sjaak en zijn Eindhoven en Breda een stuk droger. Ik weet niet of er kaartjes bestaan van cumulatieve neerslag langjarig?quote:Op dinsdag 4 september 2018 14:26 schreef Nattekat het volgende:
Hoogtekaart laadt niet, maar ik denk dat dat de reden is.
Recht boven Oldenzaalquote:Op dinsdag 4 september 2018 16:41 schreef ACT-F het volgende:
In de richting van Oldenzaal ontstaat ook een mooie bloemkool![]()
[ afbeelding ]
Heerenveen doet het beter:quote:Op dinsdag 4 september 2018 17:14 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Recht boven Oldenzaal
Maar komt niks uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |