ja jullie kregen het net na mij hahaquote:Op woensdag 5 september 2018 06:29 schreef thesiren.nl het volgende:
Noordwijk volle laag nu ja. Een echt tropisch buitje.
mhah t heeft keihard geregend maar ok niet meer als een uur,quote:Op woensdag 5 september 2018 07:14 schreef JDude het volgende:
Blij dat ik niet meer naar de regio Leiden hoef te rijden.
Dat is toch niet zo leuk?quote:
God wel, en hij was boos, dus liet hij het donderenquote:Op woensdag 5 september 2018 09:26 schreef Starmanelon het volgende:
[..]
Heb je de kraan open laten staan?
quote:Op woensdag 5 september 2018 09:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Lekkere buien vannacht en vanmorgen!![]()
Zo nog een klein buitje en dan is het ff klaar, zo lijkt het.
Jammer. Heb wel zin in zo'n dag met enorme plensbuien.
Ben benieuwd hoe ze daar nu weg komen dan. De reddingsbrigade bellen?quote:Op woensdag 5 september 2018 09:47 schreef Studiotje het volgende:
Dit zijn mooie dingen, ondergelopen tunnel in Amersfoort
[ afbeelding ]
Mooie is dat de uitgang van station Amersfoort Schothorst spoor 1 & 2 in die tunnel zit en de treinen er nu gewoon stoppen.
Meestal zakt het best snelquote:Op woensdag 5 september 2018 09:53 schreef Infection het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze daar nu weg komen dan. De reddingsbrigade bellen?
Ook een ondergelopen pleintjequote:Op woensdag 5 september 2018 09:47 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie is dat de uitgang van station Amersfoort Schothorst spoor 1 & 2 in die tunnel zit en de treinen er nu gewoon stoppen.
OOOOO, dat wordt zwemmen! Of hopen dat iemand een rubberboot mee heeft.quote:Op woensdag 5 september 2018 09:47 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
Whehe. Het water kan niet weg op het in-put-plein.quote:Op woensdag 5 september 2018 09:47 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
Straks is de randstad de enige plek van Nederland die niet onder de golven verdwenen isquote:
Ik kan daar werkelijk van genieten. Ben thuis aan het werk en dan vind ik het heerlijk als het buiten donker en nat is en ik lekker met een kop koffie achter de laptop zit.quote:Op woensdag 5 september 2018 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat je niet spoort
Tenzij boer, maar dat lijkt me niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |