dat niet. Het echte hoogtepunt lag denk ik in 2010quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, na 5 afleveringen ongeveer.....
quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je meegaat noem ik je wel fattie als je problemen hebt om in het karretje te paasen
R&P??? Ging dat door?quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zowel R&P als Radio49 hadden al een Efteling meet dit jaar
Faxie en Debsterr zijn erheen geweest in ieder gevalquote:
Ik vind wel een goed moment om je fattie te noemen, hoe dan ook.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo erg is het ook weer niet vriend
Nou ja, kwaliteitsjournalistiek is het nooit geweest en na 5 afleveringen was de grap er ook wel vanaf.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat niet. Het echte hoogtepunt lag denk ik in 2010
tijd voor een nieuw boekjequote:Op zaterdag 1 september 2018 00:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik wel, maar ze hadden al lang lang lang moeten stoppen.
Knuffelbeertjequote:Op zaterdag 1 september 2018 00:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind wel een goed moment om je fattie te noemen, hoe dan ook.
EN DAN VRAGEN ZE MIJ NIET!quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Faxie en Debsterr zijn erheen geweest in ieder geval
Die Topshow was wel echt een vermakelijk boekje moet ik zeggenquote:
ook wel om kunnen lachen jaquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Topshow was wel echt een vermakelijk boekje moet ik zeggen
Weer?quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet ik in het restaurant blijven, en word ik weer fattie genoemd door Sked
Waren de letters niet wat aan de kleine kant voor jouquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ook wel om kunnen lachen ja
Hij schrijft echt op zo'n manier dat je bij elk woord gewoon de stemmen van hun al meteen in je hoofd hoortquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ook wel om kunnen lachen ja
het werd al snel grappen en grollen. Een echte voetbalkantine, dat werd over het algemeen wel gewaardeerd.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, kwaliteitsjournalistiek is het nooit geweest en na 5 afleveringen was de grap er ook wel vanaf.
Als je jezelf nog een beetje serieus neemt in de voetbalwereld ga je er ook niet als gast meer zitten.
Ja, hij noemde me gister ook al dikkequote:
INSOOOOOquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:17 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Waren de letters niet wat aan de kleine kant voor jou
Wowow. Dat dit kan.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, hij noemde me gister ook al dikke
quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Na gisteren. En al die keren daarvoor.
Sowww.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wowow. Dat dit kan.
[..]! En terecht
Je kan je nog bedenkenquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowww.
Ik weet niet hoe ik me voel over ons uitstapje nu
Wattes?quote:
Ik zal me inhouden.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowww.
Ik weet niet hoe ik me voel over ons uitstapje nu
Nee, mijn enige hoop om Sneijdertje nog een keer live te zien laat ik niet schietenquote:
Gewoon bolken toch.quote:
Speelt die nog voor Oranje dan?quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, mijn enige hoop om Sneijdertje nog een keer live te zien laat ik niet schieten
Die kan niet meer lopen johquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, mijn enige hoop om Sneijdertje nog een keer live te zien laat ik niet schieten
One last time hequote:Op zaterdag 1 september 2018 00:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Speelt die nog voor Oranje dan?
Ik wacht op de comeback van Marco van Basten.quote:
Weet je tochquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nu nog? Wat voor buurt woon jij joh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |