Het belooft mooi weer te worden in het weekendquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb ook niet bijster veel (behalve dat zondag m'n ma hierheen komt om d'r verjaardags BBQ te doen)
klopt, anders was het ook iets binnen gewordenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Het belooft mooi weer te worden in het weekend
Allemaal, behalve de Bob, maar die gaat nooit meer open waarschijnlijk. Al met al ontzettend veel attracties gedaan voor een zomervrijdag.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe was het ? Alle achtbanen in geweest ook?
Nergens voor nodig weerquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kinderopvang is alleen jonge kinderen toch? Of is dat ook voor oudere klassen zeg maar?
Oke morgen dan even uitpraten. Want dit gaat echt nergens over. Dit is niks voor jou of I.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:54 schreef aloa het volgende:
[..]
echt niet, dit is te triest voor woorden
Waarom gaat die niet meer open?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Allemaal, behalve de Bob, maar die gaat nooit meer open waarschijnlijk. Al met al ontzettend veel attracties gedaan voor een zomervrijdag.
Dat bespreek je maar in DM. Klaar met het gezeik en de persoonlijke aanvallen in dit topic nu.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:58 schreef aloa het volgende:
Waar is i.? Ik wil graag uitleg over dit gezeik.
Ja alleen jonge kinderen. Bij mij 3 tot 4 jarigen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kinderopvang is alleen jonge kinderen toch? Of is dat ook voor oudere klassen zeg maar?
oke. jammer hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat bespreek je maar in DM. Klaar met het gezeik en de persoonlijke aanvallen in dit topic nu.
De R van Rukquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
de R zit weer in de maand
Ik zou het niet kunnen denk ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja alleen jonge kinderen. Bij mij 3 tot 4 jarigen.
https://www.looopings.nl/(...)-vervanging-Bob.htmlquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Allemaal, behalve de Bob, maar die gaat nooit meer open waarschijnlijk. Al met al ontzettend veel attracties gedaan voor een zomervrijdag.
jajohquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen denk ikMaargoed, zitten volgens mij ook niet bijster veel mannen in die branche tegenwoordig. Word je gelijk met een scheef oog aangekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |