quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]een leuke zaterdag word het dus
Ja, kap er nou maar mee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:49 schreef aloa het volgende:
hele topic weer naar de klote door fok it.
Morgen afgesproken met iemand om naar de sportschool te gaan en zondag Eindhoven. Niets bijzonders.quote:
jij verlangt op vrijdag naar de dinsdag?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Morgen afgesproken met iemand om naar de sportschool te gaan en zondag Eindhoven. Niets bijzonders.
Maar dinsdag weer werken, daar wel zin in
Waar werk je?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Morgen afgesproken met iemand om naar de sportschool te gaan en zondag Eindhoven. Niets bijzonders.
Maar dinsdag weer werken, daar wel zin in
Ja ik verveel mequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij verlangt op vrijdag naar de dinsdag?
herkenbaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik verveel meAls ik werk dan valt dat allemaal wel mee
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
herkenbaarmaar op t werk weer verlangen naar weekend ..
Geloof ik wel ja. En je zult wel uitgeput zijn na een dag van die koters bezig te houdenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kinderopvangdie kleintjes houden je wel bezig
ik heb ook niet bijster veel (behalve dat zondag m'n ma hierheen komt om d'r verjaardags BBQ te doen)quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik verveel meAls ik werk dan valt dat allemaal wel mee
Blijf nou gwnquote:
quote:
Soms wel. Maar is ook lachen hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geloof ik wel ja. En je zult wel uitgeput zijn na een dag van die koters bezig te houden
Kinderopvang is alleen jonge kinderen toch? Of is dat ook voor oudere klassen zeg maar?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Soms wel. Maar is ook lachen hoorEn ik sta er niet in mijn eentje gelukkig
echt niet, dit is te triest voor woordenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Blijf nou gwn![]()
Dit alles is gwn om een domme miscommunicatie ergens
Even rustig uitpraten en klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |