Je ontkent het tenminste niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van wie heb je dat gehoord?
Ik ben er nog niet eens aan begonnen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja zo'n pizza vult meestal niet echt
Iedereen doet het met iedereen, ik kan gewoon wat willekeurige namen noemen blijkbaar.quote:
Behalve Faxiequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen doet het met iedereen, ik kan gewoon wat willekeurige namen noemen blijkbaar.
Nee. Hoe weet je het? Dit geloven we niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen doet het met iedereen, ik kan gewoon wat willekeurige namen noemen blijkbaar.
Jawelquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:08 schreef mercimarci het volgende:
Ik doe het niet met iedereen van het forum
Nah men heeft het niet zo op kloontjes.quote:
Iedereen betekent ook jij hequote:
Berenklauwquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met raspatat en ui.
Mexicano ernaast.
waarom niet?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:08 schreef mercimarci het volgende:
Ik doe het niet met iedereen van het forum
Geen ui bij je raspatat, ben je nou helemaal mesjogge?!quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met raspatat en ui.
Mexicano ernaast.
Manflu?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voel me ziek.
Opgezette keel, moeite met praten en slikken. Veel snotvorming. Spierpijn. Buikpijn. Rillingen en klappertanden zodra ik onder mijn 3 dekens vandaag kom
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch niet inclusief purity ring, want dat zag ik laatst eens op TV en was eng.
Gelukkig maar.quote:
Arme Lokasennaquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voel me ziek.
Opgezette keel, moeite met praten en slikken. Veel snotvorming. Spierpijn. Buikpijn. Rillingen en klappertanden zodra ik onder mijn 3 dekens vandaag kom
Ze is elders momenteel. Daarom morgen weer beter zijn.quote:
O ja, hier werd ook weer voor mij gekookt. Ben nog steeds beetje zeeziekquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ze hoort toch voor hem te zorgen. Meer heeft ze niet te doen.
Jeetje dat was me het boottochtje wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:27 schreef MCH het volgende:
[..]
O ja, hier werd ook weer voor mij gekookt. Ben nog steeds beetje zeeziek
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:52 schreef Samzz het volgende:
Omg ik ben zooooooo vol van zooooooo'n lekkere pizza.
dat was toch ook het planquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:55 schreef gcjoel het volgende:
Ik had vanavond voor liquid diner moeten gaan.
Pizza met lams- en kipdönerquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Daar had ik vanavond ook voor moeten gaan.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pizza met lams- en kipdöner. En heel veel knoflook.
Ja echt superlekker en enorm dik belegd.quote:
Lag vooral veel zand inquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb een plastic zak aan de passagierskant liggen, best handig hoor
Klinkt als mijquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Twijfel om een lamp te kopen op eBay, maar dan moet ik eerst er ook nog eentje verkopen. Ik was op zoek naar nieuwe schoenen en kom uit bij een lamp.
In de kofferbakquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Daar heb ik zelfs niet eens zoveel last van
Waarom moet je een lamp verkopen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Twijfel om een lamp te kopen op eBay, maar dan moet ik eerst er ook nog eentje verkopen. Ik was op zoek naar nieuwe schoenen en kom uit bij een lamp.
Die zou dan de lamp boven mijn eettafel moeten vervangen. Eigenlijk is het praktisch dezelfde lamp, maar dan in een andere kleur, dus ga er nog even over nadenken. Ben de lamp die ik nu heb een beetje moe.quote:
Gaat een Andere kleur dat oplossen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zou dan de lamp boven mijn eettafel moeten vervangen. Eigenlijk is het praktisch dezelfde lamp, maar dan in een andere kleur, dus ga er nog even over nadenken. Ben de lamp die ik nu heb een beetje moe.
Ik zou dan gelijk voor een hele andere lamp gaan.. over een paar maanden ben je hem anders weer zat, want toch hetzelfde...quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zou dan de lamp boven mijn eettafel moeten vervangen. Eigenlijk is het praktisch dezelfde lamp, maar dan in een andere kleur, dus ga er nog even over nadenken. Ben de lamp die ik nu heb een beetje moe.
Het ontwerp is nog steeds een van de mooiste vintage lampen die ik ken, dat ben ik nog niet moe.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gaat een Andere kleur dat oplossen?
Wat had je van de week weer mooie jurken aan btwquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het ontwerp is nog steeds een van de mooiste vintage lampen die ik ken, dat ben ik nog niet moe.
Nja, ik weet dat ik alleen de Sasha of Le Ballon in hoef te lopen en dat ik met 10 minuten weer buiten sta met de perfecte schoen... en dan heb ik hem wel gelijk..quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Koop sowieso het liefste zoveel mogelijk online, gedoe altijd in winkels.
Dat ze vanwege de online hype het niet meer nodig vinden om voorraad in de winkel te hebben helpt ook niet echt meer in hun voordeelquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Koop sowieso het liefste zoveel mogelijk online, gedoe altijd in winkels.
Dank je welquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat had je van de week weer mooie jurken aan btw
Wow dat is wel lame idd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ze vanwege de online hype het niet meer nodig vinden om voorraad in de winkel te hebben helpt ook niet echt meer in hun voordeel
Dat klopt inderdaad wel, en dan heb ik nog helemaal geen afwijkende maat. Enige probleem van online kopen is dat de keuze zo groot is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ze vanwege de online hype het niet meer nodig vinden om voorraad in de winkel te hebben helpt ook niet echt meer in hun voordeel
Nouja, zo'n beetje elke keer als ik naar een winkel ga hebben ze weer net niet hetgeen dat ik moet hebben. Ja, kunnen ze wel bestellen zeggen ze dan. Tja, dat kan ik op internet ookquote:
Ja idd. Bestellen kan ik zelf ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja, zo'n beetje elke keer als ik naar een winkel ga hebben ze weer net niet hetgeen dat ik moet hebben. Ja, kunnen ze wel bestellen zeggen ze dan. Tja, dat kan ik op internet ookIk ga naar een winkel omdat ik direct iets moet hebben
Daar heb ik echt zelden last van. Meer dat ze gewoon totaal nergens hebben wat ik wil. Dat is het grotere probleem..quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja, zo'n beetje elke keer als ik naar een winkel ga hebben ze weer net niet hetgeen dat ik moet hebben. Ja, kunnen ze wel bestellen zeggen ze dan. Tja, dat kan ik op internet ookIk ga naar een winkel omdat ik direct iets moet hebben
Had ik vanmiddag nog. Wilde eigenlijk wat bestellen, maar toch maar naar de winkel gegaan. Hadden ze niet en tegen de tijd dat ik weer thuis was om te bestellen was ik te laat voor levering voor morgenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik weet dat ik alleen de Sasha of Le Ballon in hoef te lopen en dat ik met 10 minuten weer buiten sta met de perfecte schoen... en dan heb ik hem wel gelijk..
Anders moet ik even gaan kijken welke van mijn kleding ik tot die tijd aan kan want heb eigenlijk alleen nog maar panterprint laarsjes..
Daar heb ik dan weer last van als ik ga 'shoppen'. Meubels oid.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daar heb ik echt zelden last van. Meer dat ze gewoon totaal nergens hebben wat ik wil. Dat is het grotere probleem..
Mijn moeder heeft inmiddels praktisch iedere dag een lachende postbode aan de deur omdat mijn zus en ik zoveel online bestellen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja idd. Bestellen kan ik zelf ook.
Deltaquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:40 schreef ArischeAlex het volgende:
Bij welke waterleverancier en energieleverancier zitten jullie?
Ook leuk jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had ik vanmiddag nog. Wilde eigenlijk wat bestellen, maar toch maar naar de winkel gegaan. Hadden ze niet en tegen de tijd dat ik weer thuis was om te bestellen was ik te laat voor levering voor morgen
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft inmiddels praktisch iedere dag een lachende postbode aan de deur omdat mijn zus en ik zoveel online bestellen.
Laat me 2 uur mijn gang gaan met een goed budget en ik kan 4 woningen inrichten..quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer last van als ik ga 'shoppen'. Meubels oid.
Zal het nog leuker maken, online voorraad stond op 1. Kleine kans dat ze het dan nog hebben, dus zelfs nog nagevraagd. Nee hebben we niet meerquote:
Is dit het nieuwe verkopen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:40 schreef ArischeAlex het volgende:
Degene die het goedkoopste is. Op dit moment was dat voor mij Oxxio.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:40 schreef ArischeAlex het volgende:
Vitens en Oxxioquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:40 schreef ArischeAlex het volgende:
Vorig jaar overgestapt omdat ze ook energie en gas zijn gaan leveren. Scheelt niet eens echt in de kosten, maar vind het wel handig dat ik nu alles bij 1 leverancier heb.quote:
Daarom heb ik zo’n raar rechthoekig ding met een beeldscherm dat in mijn broekzak past waar internet op zit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had ik vanmiddag nog. Wilde eigenlijk wat bestellen, maar toch maar naar de winkel gegaan. Hadden ze niet en tegen de tijd dat ik weer thuis was om te bestellen was ik te laat voor levering voor morgen
En dan klagen dat ze zaken slecht gaanquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal het nog leuker maken, online voorraad stond op 1. Kleine kans dat ze het dan nog hebben, dus zelfs nog nagevraagd. Nee hebben we niet meer
Hier heb je geen andere keuzequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vorig jaar overgestapt omdat ze ook energie en gas zijn gaan leveren. Scheelt niet eens echt in de kosten, maar vind het wel handig dat ik nu alles bij 1 leverancier heb.
Daar zijn ze bij ons op het werk mee gestopt. Receptioniste was onderhand een postkantoor geworden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:43 schreef Samzz het volgende:
Ik laat pakketjes op t werk bezorgen, ook leuk.
Ja, had gekund, maar geen reader bij mequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daarom heb ik zo’n raar rechthoekig ding met een beeldscherm dat in mijn broekzak past waar internet op zit.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar zijn ze bij ons op het werk mee gestopt. Receptioniste was onderhand een postkantoor geworden.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar zijn ze bij ons op het werk mee gestopt. Receptioniste was onderhand een postkantoor geworden.
als Ik niet alles overal zou vergeten zou dat wel een optie zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:43 schreef Samzz het volgende:
Ik laat pakketjes op t werk bezorgen, ook leuk.
Daarom heb ik gewoon een code. Heb eigenlijk nooit meer een reader nodig..quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, had gekund, maar geen reader bij me
Joah, hier is t niet zo grootquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:46 schreef CherryLips het volgende:
Politie: steekpartij Amsterdam CS mogelijk terreur
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-cs-mogelijk-terreur
Ik heb het zo ingesteld dat ie dat niet doet boven een bepaald bedragquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daarom heb ik gewoon een code. Heb eigenlijk nooit meer een reader nodig..
Ik niet, want de helft van de tijd weet ik niet eens waar die reader ligt omdat minigvse het leuk speelgoed vindquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het zo ingesteld dat ie dat niet doet boven een bepaald bedragNet zoals dat je niet kunt inloggen met vingerafdruk in die app
Ben jij de nieuwe moeraskat?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik niet, want de helft van de tijd weet ik niet eens waar die reader ligt omdat minigvse het leuk speelgoed vind
Handigquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik niet, want de helft van de tijd weet ik niet eens waar die reader ligt omdat minigvse het leuk speelgoed vind
In een andere SC zegt men dat je je waterleverancier per definitie niet mag kiezen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vorig jaar overgestapt omdat ze ook energie en gas zijn gaan leveren. Scheelt niet eens echt in de kosten, maar vind het wel handig dat ik nu alles bij 1 leverancier heb.
Dissapointed.quote:
Zover ik weet maar 1 optie. Stroom en Gas kun je kiezen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:51 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
In een andere SC zegt men dat je je waterleverancier per definitie niet mag kiezen.
Is dat waar?
Hier in de omgeving is het vitens en mag/kan ik volgens mij niet een ander kiezen..quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:51 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
In een andere SC zegt men dat je je waterleverancier per definitie niet mag kiezen.
Is dat waar?
Niet dat ik weet, maar is er maar 1 hier volgens mij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:51 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Is dat waar?
Zo ben ik ook al weken de afstandsbediening van de tv kwijt.quote:
succesquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:54 schreef Faxie het volgende:
Even stoppen met lui zijn en m'n casefans die hier al een paar weken liggen eens installeren![]()
Maar nee. Ik ben GvsE. Ik ben al lid sinds 28-04-2009, zat altijd in [Singles] en mis dat gezellige topic nog steeds.quote:
Heb een studio met energielabel B. Zijn de verschillen groot of klein bier?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zover ik weet maar 1 optie. Stroom en Gas kun je kiezen.
Ja want er is maar 1 waterleverancier per gebied.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:51 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Is dat waar?
Klopt ja. Hier is t evides.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:51 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Is dat waar?
Eens ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:00 schreef Harmankardon het volgende:
Wordt tijd dat ze dat met gas en energie ook weer onder de overheid gooien, nuts voorzieningen horen centraal geregeld te worden.
Of de zorgverzekeringenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:00 schreef Harmankardon het volgende:
Wordt tijd dat ze dat met gas en energie ook weer onder de overheid gooien, nuts voorzieningen horen centraal geregeld te worden.
Nee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:04 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Top. Heb je m'n vraag aan je in de andere SC gelezen?
We maken winst maar we willen nog meer geld van je.quote:
Ja hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:05 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Mag ik 'm stellen? Ging ocer sex.
We zijn er voor jou, maar nog wat meer voor onszelfquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
We maken winst maar we willen nog meer geld van je.
We vergoeden alles, behalve praktisch alles wat je gebruiktquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
We zijn er voor jou, maar nog wat meer voor onszelf.
omdat je een deel van het jaar vast hebt gezeten in een PI?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kreeg na een jaar ineens wel geld terug van mijn zorgverzekering
Dacht dat we het daar niet over zouden hebben hier.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:12 schreef MCH het volgende:
[..]
omdat je een deel van het jaar vast hebt gezeten in een PI?
Je betaalt een hoog vast bedrag per maand, en natuurlijk heb je eigen risicoquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
We vergoeden alles, behalve praktisch alles wat je gebruikt
gastquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:14 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Ben je into baffen? Word wel eens vreemd aangestaard als ik zeg dat te doen.
Dat is kontgat likken toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:14 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Vroeger kon je nog wat terugkrijgen, maar aangezien vroeger altijd alles beter was nu niet meerquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je betaalt een hoog vast bedrag per maand, en natuurlijk heb je eigen risico.
Ik word hier treurig vanquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vroeger kon je nog wat terugkrijgen, maar aangezien vroeger altijd alles beter was nu niet meer
Oh jij bent het, het kwartje valt nuquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:14 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Je kon er op wachten natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:17 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Oh jij bent het, het kwartje valt nu
Ik wil ook de houten gulden terug..quote:
dm naam + rugnr aubquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:17 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
450, het is echt fantastischquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:20 schreef ArischeAlex het volgende:
Hoeveel betalen jullie pm aan energie?
Zelfde naam, komt een keer in de zoveel tijd met allemaal homoverhalen aanzetten en vraagt dan of dat normaal is voor een heteroquote:
Dat is een koopjequote:
Pardon? Par example?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:21 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zelfde naam, komt een keer in de zoveel tijd met allemaal homoverhalen aanzetten en vraagt dan of dat normaal is voor een hetero
God, is die tjap er ook weer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:17 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
900 euroquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:20 schreef ArischeAlex het volgende:
Hoeveel betalen jullie pm aan energie?
de V-Power onder de stroom I guessquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel stroom van hoge kwaliteit zijn in dat geval.
Voor minder dan premium doe ik het niet hequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel stroom van hoge kwaliteit zijn in dat geval.
Ik doe dat niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:17 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Ja, eventueel icm penetreren met je tong.
Nee, dat is Alexandrierquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:21 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zelfde naam, komt een keer in de zoveel tijd met allemaal homoverhalen aanzetten en vraagt dan of dat normaal is voor een hetero
Dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die had ook iets met arier in z’n onderschrift
Eens, vrouwen die dat doen zijn vies. Bedoelde of je het tof vind als iemand het bij jou doet.quote:
Oh. Vind ik niet erg.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:32 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Eens, vrouwen die dat doen zijn vies. Bedoelde of je het tof vind als iemand het bij jou doet.
Kan t wel waarderen, denk ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:34 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Word je er niet warm of koud van of waardeer je het opzich wel (beetje)?
Je fascinatie met kontgaten geeft het wel weg.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:33 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Oh, wow, je weet wie ik ben. Heb een semi.
Hoe kom je erbij dat ik homoverhalen ophing?
Hey Ash. Hoe is het, jongen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:34 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Word je er niet warm of koud van of waardeer je het opzich wel (beetje)?
Homo's zijn gelegenheidsfans, ik kan een mooie anus oprecht waarderen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je fascinatie met kontgaten geeft het wel weg.
Oprechtheid is wel een goede eigenschap.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:41 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Homo's zijn gelegenheidsfans, ik kan een mooie anus oprecht waarderen.
Nee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:40 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Tof. Interesse in een toyboy?
10 of 100?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:49 schreef aeque het volgende:
Ik heb nu al medelijden met de bezorgen van PostNL morgen. Moet even een pakketje van 10 kg brengen.
Een keer in de drie maanden hier.. Iedere keer weer verbaas ik me over hoe licht 10 kilo aanvoelt..quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:49 schreef aeque het volgende:
Ik heb nu al medelijden met de bezorgen van PostNL morgen. Moet even een pakketje van 10 kg brengen.
10. Ik gok dat ze 100 niet eens bezorgen. Althans niet met de gewone bezorgdienst.quote:
3 maanden red ik denk ik net met deze bestelling viagra.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Een keer in de drie maanden hier.. Iedere keer weer verbaas ik me over hoe licht 10 kilo aanvoelt..
Alles goed?quote:
Gaat wel krap aan worden als je een eckte fokkert bent...quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:01 schreef aeque het volgende:
[..]
10. Ik gok dat ze 100 niet eens bezorgen. Althans niet met de gewone bezorgdienst.
[..]
3 maanden red ik denk ik net met deze bestelling viagra.
Ja want badkuip. Ik kom er denk ik nooit meer uit.quote:
Vertelquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:03 schreef Elvi het volgende:
![]()
![]()
Ok het was een ervaring. Laten we het daarop houden
Das de tl:dr versie.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:03 schreef Elvi het volgende:
![]()
![]()
Met zo’n korte samenvatting kom je hier niet weg. Liefde van je leven ontmoet?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:03 schreef Elvi het volgende:
![]()
![]()
Nee absoluut niet. Het was leuk om te doen hoor. Goeie oefening in Smalltalk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met zo’n korte samenvatting kom je hier niet weg. Liefde van je leven ontmoet?
Wat voor soort man zat er dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Het was leuk om te doen hoor. Goeie oefening in Smalltalk.
Maar ik moet even uit de trein nu brb
quote:
Voor sommige betalingen wel, maar als je via de website inlogt niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heeft de rabo daar serieus nog geen app voor?
Tuurlijk wel. Maar niet iedereen wil dat zo doen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar sommige dingen kun je niet aanpassen zonder reader.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Al een beetje uitgelekt?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Het was leuk om te doen hoor. Goeie oefening in Smalltalk.
Maar ik moet even uit de trein nu brb
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:28 schreef Vinniiee het volgende:
Zou zweren dat ie laatst tussen de bankkussens zat, maar nu kan ik 'm nergens vinden
Hoi Lot.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:28 schreef Vinniiee het volgende:
Zou zweren dat ie laatst tussen de bankkussens zat, maar nu kan ik 'm nergens vinden
Waarom ben jij niet met je scriptie bezig?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dacht hetzelfdeBehalve dat ik al wel in elke kast en lade heb gekeken
Geen eten van het weekend. Jammer dan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dacht hetzelfdeBehalve dat ik al wel in elke kast en lade heb gekeken
App Lot voor de beste zoektipsquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:28 schreef Vinniiee het volgende:
Op de douchequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:35 schreef CherryLips het volgende:
In de vriezer! Onder de bank! In bed! Op de douche!
gohquote:AMSTERDAM - Achter de steekpartij die vrijdagmiddag plaatsvond op Amsterdam Centraal Station zat mogelijk een terroristisch motief. De dader is is een negentienjarige Afghaanse jongeman met een Duitse verblijfvergunning.
Luiquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet met je scriptie bezig?
Alle 5 al gedaanquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:35 schreef CherryLips het volgende:
In de vriezer! Onder de bank! In bed! Op de douche!
Niet lief geweest?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die heeft me vast nog geblokkeerd.
Ah.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is Veluws voor in de badkamer.
klopt, laatste keer dat ik d'r op WA sprak zei ze dat ookquote:
En toch...quote:
Verschillende types wel. Maar ik weet van sommigen gewoon niet wat hun doel was. Dan praten ze tegen mij over een andere vrouw daar en dat hij haar afwees omdat ze wat grijs haar had en vrouwen moesten dat bijhouden...quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat voor soort man zat er dan?
speeddaten?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Verschillende types wel. Maar ik weet van sommigen gewoon niet wat hun doel was. Dan praten ze tegen mij over een andere vrouw daar en dat hij haar afwees omdat ze wat grijs haar had en vrouwen moesten dat bijhouden...
En 1 die overal nee ging invullen want dan kon ik nog een keer gratis.
En de helft van de mannen ging zitten en dan aan mijn tafeltje "de administratie doen" aka de lijstjes met ja en nee invullen van de vorige vrouwen. Welja joh we hebben 3 minuten om te praten. Tijd zat
De onbeleefdheid viel me nog het meest op eerlijk gezegd.
Wat?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Verschillende types wel. Maar ik weet van sommigen gewoon niet wat hun doel was. Dan praten ze tegen mij over een andere vrouw daar en dat hij haar afwees omdat ze wat grijs haar had en vrouwen moesten dat bijhouden...
En de helft van de mannen ging zitten en dan aan mijn tafeltje "de administratie doen" aka de lijstjes met ja en nee invullen van de vorige vrouwen. Welja joh we hebben 3 minuten om te praten. Tijd zat
Lol, hoop dat je zelfvertrouwen geen deuk heeft opgelopenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Niet echt een geslaagde avond dus, jammerquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
neem aan dat je al geprobeerd hebt jezelf te bellen?quote:
Waarschijnlijk in je rommelladequote:
Nee eigenlijk niet. Het was wel leuk om te doen. Mezelf een beetje verbazen over de mensquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Lol, hoop dat je zelfvertrouwen geen deuk heeft opgelopen
Ik heb wel het nummer van een andere vrouw, we gaan volgende keer samenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet echt een geslaagde avond dus, jammer
Hoe had je mijn kansen daar ingeschat?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Het was wel leuk om te doen. Mezelf een beetje verbazen over de mens
Smoothquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb wel het nummer van een andere vrouw, we gaan volgende keer samen
Ten eerste: hoe dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neem aan dat je al geprobeerd hebt jezelf te bellen?
Al 5x gekeken. Vermoed op werk of zoquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in je rommellade
Smooth!quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb wel het nummer van een andere vrouw, we gaan volgende keer samen
owwwww dacht dat je je foon kwijt wasquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ten eerste: hoe dan?
Ten tweede: het gaat om een raboreader.
[..]
Al 5x gekeken. Vermoed op werk of zo
Hoog. Als je niet dronken daar komt en gewoon een normaal leuk gesprek kan voeren dan zit je al snel goed. Als jij er was geweest had je een ja gehad van mequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe had je mijn kansen daar ingeschat?
in je handtas?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ten eerste: hoe dan?
Ten tweede: het gaat om een raboreader.
[..]
Al 5x gekeken. Vermoed op werk of zo
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoog. Als je niet dronken daar komt en gewoon een normaal leuk gesprek kan voeren dan zit je al snel goed. Als jij er was geweest had je een ja gehad van me
Apart volkquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Lees een keertje een paar posts terugquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwwww dacht dat je je foon kwijt was
Ja echt hoor. Ik zou het doen. Het is echt heel simpel als man zijnde:quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:00 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Verdorie, nu moet ik het wellicht toch een keer proberen....
En als je als vrouw zijnde de klootzak uithangt?quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:03 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Ik zou het doen. Het is echt heel simpel als man zijnde:
- kom niet dronken aan en wordt niet dronken daar
- doe een beetje moeite voor je uiterlijk. Op z'n minst je tanden poetsen
- wees beleefd ook al is een vrouw je type niet want vrouwen praten onderling en je verspeelt echt je kansen als je de klootzak gaat uithangen
Je hebt geen enkele keer ja ingevuld?quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:04 schreef Elvi het volgende:
Misschien had ik bij een paar wel ja gezegd als ze gewoon beleefd waren geweest. Echt zo moeilijk is het niet.
Ik heb het niet gezienquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En als je als vrouw zijnde de klootzak uithangt?
Simpel als man zijnde?quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:03 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Ik zou het doen. Het is echt heel simpel als man zijnde:
- kom niet dronken aan en wordt niet dronken daar
- doe een beetje moeite voor je uiterlijk. Op z'n minst je tanden poetsen
- wees beleefd ook al is een vrouw je type niet want vrouwen praten onderling en je verspeelt echt je kansen als je de klootzak gaat uithangen
Ik ben denk ik niet onbeschoft, wel een klootzak. Vooral als ik een onbeschoft persoon aan de tafel zou hebben.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezienIk heb ook bij die onbeschofte mannen nog m'n best gedaan om het leuk te houden. Misschien steken ze er wat van op, ik weet het niet
Aangezien je simpel overkomt zou ik me gelijk aanmelden als ik jou was.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Simpel als man zijnde?![]()
Ik ben even flabbergasted
Hoor wie het zegtquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Aangezien je simpel overkomt zou ik me gelijk aanmelden als ik jou was.
quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hmm. Onder je kussen, omdat je in je slaap aankopen hebt gedaan? #sleepshoppingquote:
*meteenquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het kan zijn dat sommige interesses net niet matchen of dat het niet je type is. Maar dat je dan toch denkt "ach ik geef het een kans" omdat je net 1 van de weinige bent die normaal en respectvol een gesprek kunt voeren.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Simpel als man zijnde?![]()
Ik ben even flabbergasted
Ik ben niet geschikt om te daten. Ik heb katten en een kind. Ik ga sparen voor goede kunstgeraniums en vitrage.quote:
#nijmeegsquote:
Ik kijk wel uit met handjes gevenquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het kan zijn dat sommige interesses net niet matchen of dat het niet je type is. Maar dat je dan toch denkt "ach ik geef het een kans" omdat je net 1 van de weinige bent die normaal en respectvol een gesprek kunt voeren.
Oh en geen lillend slap handje geeftblegh
quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:11 schreef Elvi het volgende:
Oh en niet binnen die 3 minuten een opmerking maken over de tieten van de vrouw tegenover je is ook een tip. Dat deed 1 van de mannen bij m'n buurvrouw
Applausje voor Moeraskut.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Faxie idiot, je laat je toch niet gek maken door referentiepunt Elvi?quote:
Al gekekenquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hmm. Onder je kussen, omdat je in je slaap aankopen hebt gedaan? #sleepshopping
Jawelquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Faxie idiot, je laat je toch niet gek maken door referentiepunt Elvi?
quote:
Liefjes.. GvsE is de naam. Er zijn vast wel een paar fokkers die kunnen beamen dat ik MK niet benquote:
Altijd zorgen dat je een reserve hebt..quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Al gekeken. Snap er echt niks van.
Ik vind dat Elvi het wel leuk brengt maar in reality was ze denk ik 1 van de minder aantrekkelijke meiden (fysiek en als praatpartner), dan kun je 25x nee op de manier zoals ze nu doet makkelijk recht praten.quote:
werk je bij burger king?quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[..]
Liefjes.. GvsE is de naam. Er zijn vast wel een paar fokkers die kunnen beamen dat ik MK niet ben
Daar wil ik zelfs als klant niet dood gevonden worden.. Ik ben meer fan van McDrek&KFCquote:
Verder heb je wel wat gelijkenissenquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daar wil ik zelfs als klant niet dood gevonden worden.. Ik ben meer fan van McDrek&KFC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |