Je ontkent het tenminste niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van wie heb je dat gehoord?
Ik ben er nog niet eens aan begonnen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja zo'n pizza vult meestal niet echt
Iedereen doet het met iedereen, ik kan gewoon wat willekeurige namen noemen blijkbaar.quote:
Behalve Faxiequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen doet het met iedereen, ik kan gewoon wat willekeurige namen noemen blijkbaar.
Nee. Hoe weet je het? Dit geloven we niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen doet het met iedereen, ik kan gewoon wat willekeurige namen noemen blijkbaar.
Jawelquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:08 schreef mercimarci het volgende:
Ik doe het niet met iedereen van het forum
Nah men heeft het niet zo op kloontjes.quote:
Iedereen betekent ook jij hequote:
Berenklauwquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met raspatat en ui.
Mexicano ernaast.
waarom niet?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:08 schreef mercimarci het volgende:
Ik doe het niet met iedereen van het forum
Geen ui bij je raspatat, ben je nou helemaal mesjogge?!quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met raspatat en ui.
Mexicano ernaast.
Manflu?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voel me ziek.
Opgezette keel, moeite met praten en slikken. Veel snotvorming. Spierpijn. Buikpijn. Rillingen en klappertanden zodra ik onder mijn 3 dekens vandaag kom
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch niet inclusief purity ring, want dat zag ik laatst eens op TV en was eng.
Gelukkig maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |