Waarop is die laatste bewering gebaseerd?quote:Op zaterdag 1 september 2018 19:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nogmaals, het heeft allemaal niets met zijn voetballende kwaliteiten te maken, er zit of zat gewoon fysiek iets niet goed. Mogelijk speelt dat hem nog parten of is men bij PSV (of hijzelf) bang voor terugval.
Die gast kan echt goed voetballen, echt.
Bedankt schat, Hertogje is ook reeds open.quote:Op zaterdag 1 september 2018 19:37 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Succes lieverds. Ik trek alvast een biertje open.
Ik begin een beetje voor zijn fysiek te vrezen ja, die rolt van de ene blessure in de andere blessure, waar de staf van PSV maar geen grip op krijgt. Pech? Kan. Maar het houdt nu wel erg lang aan.quote:Op zaterdag 1 september 2018 19:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nogmaals, het heeft allemaal niets met zijn voetballende kwaliteiten te maken, er zit of zat gewoon fysiek iets niet goed. Mogelijk speelt dat hem nog parten of is men bij PSV (of hijzelf) bang voor terugval.
Precies wat ik ook dacht. Ik moest al ongeveer lachen toen het schot begon, om daarna nog wat harder te lachen. Genot.quote:Op zaterdag 1 september 2018 19:54 schreef Mr.Maul het volgende:
Ik dacht net: als Hendrix nou maar niet schiet
Cocu is echt vertrokken binnen een maand dusquote:Op zaterdag 1 september 2018 19:55 schreef BadderHaring het volgende:
Ondertussen in Turkije, Tjaronn Chery slacht Cocu.
En het is zo'n lieve jongenquote:Op zaterdag 1 september 2018 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cocu is echt vertrokken binnen een maand dus
quote:Op zaterdag 1 september 2018 19:56 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Precies wat ik ook dacht. Ik moest al ongeveer lachen toen het schot begon, om daarna nog wat harder te lachen. Genot.
Ja nou, dat dacht/hoop ik ook hoor.quote:Op zaterdag 1 september 2018 19:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |