quote:Op donderdag 6 september 2018 20:18 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Oei, aapie.. Moet je grote morgen weer naar school/kun je overdag rustig aan doen?
Fijn dat je snel terecht kunt, Cheviche!
Weten jullie of bij een vk-bezoek bij 10 weken al naar het hartje wordt geluisterd? Of is dat nog niet te horen?Kleuter is inderdaad weer naar school, mag haar om half 1 weer ophalen.. vriend is gelukkig tot 4 uur ook thuis dus hoef zelf even niks dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hartje luisteren doen ze bij ons niet omdat twee. Maar ik weet nog van kleuter dat ze dat pas na de 12 weken met de doppler deden omdat het daarvoor gewoon nog te verstopt zit. ( wij hebben dus wel elke afspraak een echo waar de hartjes te zien zijn)
Cava wat een geregel om nu nog gauw te trouwen. Maar ik begrijp ook dat je het vanwegen je cultuur nog wil doen. Wij zijn niet getrouwd, de planning is over jaar of 2. Dan maken de jongens het ook iets bewuster mee.
Jaleesa hoe is het nu?

.
. quote:Op woensdag 5 september 2018 15:47 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Dankjewel. Komt goed en nog even voor de duidelijkheid, ik ben van plan om eigenwijs toch echt op de wereld te zetten.
Welke omgeving zoek je een fotograaf? Ik ken er wel een aantal. Maar zit je zoals je naam doet vermoeden in Helsinki? Dan ken ik niemand haha.
Ik woon in de Betuwe dus iets in die richting. Straks weer even een rondje googlequote:Op woensdag 5 september 2018 17:03 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Aahwbalen dat je je zo slapjes voelt. Ik had vandaag ook een iets mindere dag, nadat ik gisteren natuurlijk weer veel te veel gedaan had
Voor de rest gaat het best prima. Mag echt niet klagen.
In welke omgeving zit je Helsinki? Wij hebben gisteren (:')) nog weer gewisseld van geboortefotograaf. We kwamen er met de andere niet uit mbt de voorwaarden die in het contract stonden
(Oa dat, als de bevalling gemist zou worden door de snelheid of door spoed of andere omstandigheden, wij wel het volledige bedrag moesten betalen. Dat was voor ons echt een brug te ver).
Fuchs, logisch dat je het niet deelt. Wij delen onze datum ook niet. Alleen de leidinggevenden van mijn man weten het ivm vervanging.
Spannend hoor. Komt nu zo hard dichtbij he?
 . 
Fijn dat je nog hebt kunnen wisselen, Peace. Ik snap het wel, daar was ik ook niet mee akkoord gegaan!
. 
Fijn dat je nog hebt kunnen wisselen, Peace. Ik snap het wel, daar was ik ook niet mee akkoord gegaan! 
 . En jeetje, wat komen er toch ineens wat nieuwe zwangeren bij. Wat leuk! Welkom.
. En jeetje, wat komen er toch ineens wat nieuwe zwangeren bij. Wat leuk! Welkom.  .
. .
.  . Hopelijk blijft de beeb nog eventjes op zijn/haar plekje zitten. Heel veel sterkte, het lijkt me erg beangstigend allemaal.
. Hopelijk blijft de beeb nog eventjes op zijn/haar plekje zitten. Heel veel sterkte, het lijkt me erg beangstigend allemaal. 

Elamanilo was erbij en maakte prachtige foto’s en was een grote steun.
 Elamanilo was erbij en maakte prachtige foto’s en was een grote steun.  

. Gefeliciteerd met jullie zoon! Komt je bevallingsverhaal nog in het andere topic? Een hele fijne kraamperiode toegewenst in ieder geval!
. Gefeliciteerd met jullie zoon! Komt je bevallingsverhaal nog in het andere topic? Een hele fijne kraamperiode toegewenst in ieder geval!

Een hele fijne (kraam)tijd met elkaar toegewenst.
 Een hele fijne (kraam)tijd met elkaar toegewenst.  

Wat fijn dat de bevalling zo vlot verlopen is! En waarschijnlijk prachtige foto’s Ela kennende
 Wat fijn dat de bevalling zo vlot verlopen is! En waarschijnlijk prachtige foto’s Ela kennende 

Hoop dat de baby gewoon nog een poos blijft zitten.
 Hoop dat de baby gewoon nog een poos blijft zitten.  

Het was een geweldige ervaring! Wat ben ik trots op je!
 Het was een geweldige ervaring! Wat ben ik trots op je!  

veel sterkte daar, ik hoop dat de baby nog een paar weekjes veilig binnen blijft
 veel sterkte daar, ik hoop dat de baby nog een paar weekjes veilig binnen blijft  

. Ik hoop op een goede echo vandaag en gefeliciteerd met je verjaardag!
. Ik hoop op een goede echo vandaag en gefeliciteerd met je verjaardag!  .
.  mweh. Van mij mag het nu wel eigenlijk.
 mweh. Van mij mag het nu wel eigenlijk.  ik blijf duimen voor je..
 ik blijf duimen voor je..

. Fijn dat Ela er was, ze is een lieverd.
 . Fijn dat Ela er was, ze is een lieverd. !
 ! !
! Het blijft toch magisch zo’n baby!
 Het blijft toch magisch zo’n baby! SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ J & S

lekker genieten nu
 lekker genieten nu 

hopelijk nu gauw wat gerommel
 hopelijk nu gauw wat gerommel  

We hebben met 7 weken een echo gehad (en de knipper dus wel gezien), maar na een eerdere zwangerschap die fout ging ná de vroege echo..
 We hebben met 7 weken een echo gehad (en de knipper dus wel gezien), maar na een eerdere zwangerschap die fout ging ná de vroege echo..   Maar ik bereid me dus voor op een paar dagen extra nagelbijten tot de termijnecho.
  Maar ik bereid me dus voor op een paar dagen extra nagelbijten tot de termijnecho.

Voelt het nu met werkelijk? En je voelt de baby ook al?
 Voelt het nu met werkelijk? En je voelt de baby ook al? Lekker samen coconnen en elkaar leren kennen! (Zelf ook zo'n zin in!)
 Lekker samen coconnen en elkaar leren kennen! (Zelf ook zo'n zin in!) 

Ik heb serieus waar geen flauw idee. Maar het is nog steeds een actieve bloeding. Nog steeds helderrood, dus ze zijn wel 1000% zeker dat het daar niet van komt. Verder is de situatie nog onveranderdquote:Op vrijdag 7 september 2018 18:11 schreef Songeur het volgende:
Gefeliciteerd Plumeria
JaleesaJoia: een bloeding van het toucheren komt toch altijd juist van je baarmoedermond? Iets met aanraken en goeie doorbloeding? Dacht ik.. Sterkte in ieder geval.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |