Zo. Bijleesrondje gedaan

.
quote:
Op woensdag 5 september 2018 15:47 schreef Rebubbled het volgende:[..]
Dankjewel. Komt goed en nog even voor de duidelijkheid, ik ben van plan om eigenwijs toch echt op de wereld te zetten.
Welke omgeving zoek je een fotograaf? Ik ken er wel een aantal. Maar zit je zoals je naam doet vermoeden in Helsinki? Dan ken ik niemand haha.
quote:
Op woensdag 5 september 2018 17:03 schreef Peacefulll het volgende:[..]
Aahw

balen dat je je zo slapjes voelt. Ik had vandaag ook een iets mindere dag, nadat ik gisteren natuurlijk weer veel te veel gedaan had

Voor de rest gaat het best prima. Mag echt niet klagen.
In welke omgeving zit je Helsinki? Wij hebben gisteren (:')) nog weer gewisseld van geboortefotograaf. We kwamen er met de andere niet uit mbt de voorwaarden die in het contract stonden
(Oa dat, als de bevalling gemist zou worden door de snelheid of door spoed of andere omstandigheden, wij wel het volledige bedrag moesten betalen. Dat was voor ons echt een brug te ver).
Fuchs, logisch dat je het niet deelt. Wij delen onze datum ook niet. Alleen de leidinggevenden van mijn man weten het ivm vervanging.
Spannend hoor. Komt nu zo hard dichtbij he?

Ik woon in de Betuwe dus iets in die richting. Straks weer even een rondje google

.
Fijn dat je nog hebt kunnen wisselen, Peace. Ik snap het wel, daar was ik ook niet mee akkoord gegaan!
Een knipper voor Flav zag ik

. En jeetje, wat komen er toch ineens wat nieuwe zwangeren bij. Wat leuk! Welkom.
Aapie, auw dat klinkt heel naar. Hopelijk is vandaag een betere dag.
Klappie, gefeliciteerd met jouw verjaardag! Ik duim voor een goede SEO

.
Stroop, hier is wel vrij vroeg geluisterd geloof ik.. maar ze zei toen al dat ik niet moest schrikken als er niets te horen was. Wat de anderen inderdaad al zeggen!

.
JJ, och nee

. Hopelijk blijft de beeb nog eventjes op zijn/haar plekje zitten. Heel veel sterkte, het lijkt me erg beangstigend allemaal.
Feyre, hoe is het nu met jou?