abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181745334
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 20:18 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Oei, aapie.. Moet je grote morgen weer naar school/kun je overdag rustig aan doen? :*

Fijn dat je snel terecht kunt, Cheviche!

Weten jullie of bij een vk-bezoek bij 10 weken al naar het hartje wordt geluisterd? Of is dat nog niet te horen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleuter is inderdaad weer naar school, mag haar om half 1 weer ophalen.. vriend is gelukkig tot 4 uur ook thuis dus hoef zelf even niks dan.

Hartje luisteren doen ze bij ons niet omdat twee. Maar ik weet nog van kleuter dat ze dat pas na de 12 weken met de doppler deden omdat het daarvoor gewoon nog te verstopt zit. ( wij hebben dus wel elke afspraak een echo waar de hartjes te zien zijn)

Cava wat een geregel om nu nog gauw te trouwen. Maar ik begrijp ook dat je het vanwegen je cultuur nog wil doen. Wij zijn niet getrouwd, de planning is over jaar of 2. Dan maken de jongens het ook iets bewuster mee.

Jaleesa hoe is het nu?
pi_181745404
Net van de ctg af. Dokter komt eraan want had met naar de wc gaan behoorlijk wat bloedverlies :{
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  vrijdag 7 september 2018 @ 09:57:39 #253
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181745452
Zo. Bijleesrondje gedaan :).

quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:47 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

Dankjewel. Komt goed en nog even voor de duidelijkheid, ik ben van plan om eigenwijs toch echt op de wereld te zetten.

Welke omgeving zoek je een fotograaf? Ik ken er wel een aantal. Maar zit je zoals je naam doet vermoeden in Helsinki? Dan ken ik niemand haha.
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 17:03 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Aahw :* balen dat je je zo slapjes voelt. Ik had vandaag ook een iets mindere dag, nadat ik gisteren natuurlijk weer veel te veel gedaan had :') Voor de rest gaat het best prima. Mag echt niet klagen.

In welke omgeving zit je Helsinki? Wij hebben gisteren (:')) nog weer gewisseld van geboortefotograaf. We kwamen er met de andere niet uit mbt de voorwaarden die in het contract stonden
(Oa dat, als de bevalling gemist zou worden door de snelheid of door spoed of andere omstandigheden, wij wel het volledige bedrag moesten betalen. Dat was voor ons echt een brug te ver).

Fuchs, logisch dat je het niet deelt. Wij delen onze datum ook niet. Alleen de leidinggevenden van mijn man weten het ivm vervanging.
Spannend hoor. Komt nu zo hard dichtbij he? :*
Ik woon in de Betuwe dus iets in die richting. Straks weer even een rondje google :). 
Fijn dat je nog hebt kunnen wisselen, Peace. Ik snap het wel, daar was ik ook niet mee akkoord gegaan! 

Een knipper voor Flav zag ik *O*. En jeetje, wat komen er toch ineens wat nieuwe zwangeren bij. Wat leuk! Welkom.

Aapie, auw dat klinkt heel naar. Hopelijk is vandaag een betere dag.

Klappie, gefeliciteerd met jouw verjaardag! Ik duim voor een goede SEO *O*.

Stroop, hier is wel vrij vroeg geluisterd geloof ik.. maar ze zei toen al dat ik niet moest schrikken als er niets te horen was. Wat de anderen inderdaad al zeggen! :*.

JJ, och nee ;(. Hopelijk blijft de beeb nog eventjes op zijn/haar plekje zitten. Heel veel sterkte, het lijkt me erg beangstigend allemaal.

Feyre, hoe is het nu met jou?
pi_181745577
Egopost! Ondanks dat ik niet veel heb meegeschreven wil ik me toch even netjes afmelden. Gisterochtend is namelijk na een vlotte bevalling onze zoon L. geboren. O+ Elamanilo was erbij en maakte prachtige foto’s en was een grote steun.

Allemaal een heel fijne zwangerschap en een mooie ontmoeting met jullie kindjes toegewenst!
  vrijdag 7 september 2018 @ 10:07:48 #255
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181745618
De eerste septemberbaby is dus van Plumeria :D O+. Gefeliciteerd met jullie zoon! Komt je bevallingsverhaal nog in het andere topic? Een hele fijne kraamperiode toegewenst in ieder geval!
pi_181745765
Gefeliciteerd Plumeria! *O*
  vrijdag 7 september 2018 @ 10:26:12 #257
56471 pinquit
oh my lama!
pi_181746004
Oh Jaleesa ik duim alle geluk jullie kant op :*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_181746235
Oooh JJ, wat een naar nieuws. Spannend voor jullie. Ik hoop dat jullie kleine nog lekker lang bij je mag blijven :*

Plumeria, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! *O* Een hele fijne (kraam)tijd met elkaar toegewenst.

Helsinki, ik DM je nog even met wat namen. Is wel wat noordelijker in het land, maar wat ik zelf van de fotografen begreep is dat ze met regelmaat door het hele land heen reizen. Hadden jullie al langer het plan om een geboortefotograaf in te schakelen of is dat nu spontaan nog ontstaan?
pi_181746292
Gefeliciteerd met L Plumeria *O* :* Wat fijn dat de bevalling zo vlot verlopen is! En waarschijnlijk prachtige foto’s Ela kennende ;)

Hartje luisteren was hier volgens mij pas vanaf 12 weken. Vervelend dat je je zo voelt Stroop, maar helaas wel herkenbaar. :*

Oh Jaleesa, wat een zorgen :* Hoop dat de baby gewoon nog een poos blijft zitten.

Ik jompel even voor mijzelf en VKV. 40 weken, UD bereikt *O* O+ :'(
pi_181746388
VKV en Fuchs, 40 weken *O* wauw, wat een prachtige mijlpaal. Jullie ukjes zijn er bijna!!!! O+
pi_181746523
Van harte gefeliciteerd Plumeria, wat een eer om jou te mogen bijstaan bij deze prachtige gebeurtenis! Je bent een ongelooflijk prachtige, krachtige oervrouw, met een super mooi baby’tje O+ Het was een geweldige ervaring! Wat ben ik trots op je! :*
pi_181746742
Gefeliciteerd Plumeria *G*

Ooh nee JJ wat een schrik. Zo ontzettend spannend dit. Hopelijk het best mogelijke scenario voor jou en de baby. Hou je taai meid :*
pi_181748076
Oef JJ, wat heftig ;( veel sterkte daar, ik hoop dat de baby nog een paar weekjes veilig binnen blijft :*

Plumeria, jij van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon O+ *O*
pi_181748493
Ik heb geloof ik de vorige keer met de termijnecho, +/- 10 weken, het hartje gehoord.
Niet via dat apparaat (kom niet op de naam) maar via dat echo ding, als je me begrijpt :')
Ze ging met de muis op het hartje en zo konden we het horen.
Heb er toen wel naar gevraagd of het al mogelijk was.

Gefeliciteerd Plumeria! O+

Woehoeee voor de UD dames! *O*
pi_181748622
Plumeria van harte gefeliciteerd! *O*

Fuchs en VKV de mijlpaal der mijlpalen *O*

Klap alweer 20w! Jij bent toch pas net zwanger :P. Ik hoop op een goede echo vandaag en gefeliciteerd met je verjaardag!

39 weken boks Helsinki 8-).

Ik had vanochtend wat bloed maar verder gebeurt er echt niks ;( mweh. Van mij mag het nu wel eigenlijk.

JJ :* ik blijf duimen voor je..
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_181748746
Plum gefeliciteerd O+ . Fijn dat Ela er was, ze is een lieverd.
UD dames Jeej *O* !
Wat een spanning JJ hopelijk alles goed!

Bedankt voor de felicitaties! Ik ben 30 :o!
Wij hadden een fijne 20-weken echo. Baby liet zich goed zien O+ Het blijft toch magisch zo’n baby!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ J & S
  vrijdag 7 september 2018 @ 13:29:42 #267
56471 pinquit
oh my lama!
pi_181749463
Klap wat fijn! En gefeliciteerd *O* O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_181749869
Ohhh plumeria gefeliciteerd met jullie zoon O+ lekker genieten nu O+

Klap wat fijn dat de baby zich goed liet zien *O*

Oohhhh UD voor Vkv en fuchs *; *; *; *; hopelijk nu gauw wat gerommel :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  vrijdag 7 september 2018 @ 14:22:25 #269
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_181750437
Gefeliciteerd Plumeria!!

JJ, wat ontzettend heftig. Hopelijk kunnen ze de baby nog lang binnen houden :*

En bedankt voor jullie reacties op het hartje luisteren :* We hebben met 7 weken een echo gehad (en de knipper dus wel gezien), maar na een eerdere zwangerschap die fout ging ná de vroege echo.. :{ Maar ik bereid me dus voor op een paar dagen extra nagelbijten tot de termijnecho.
pi_181751410
Weer even een update. Bmm is nog steeds even lang gelukkig. Echter hoopte ze dat de bloeding van het toucheren kwam maar dat komt helaas van mn baarmoedermond. Dat is dus wel weer zorgwekkemd volgens haar.. wat het precies kon betekenen kon ze me dan weer niet vertellen.

Duuuuus lig hier nog steeds met constante harde buiken elke keer aan de ctg en veel controles. Zolang bmm deze lengte blijft gaan ze verder ook geen actie ondernemen
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_181755647
Gefeliciteerd Plumeria *O*

JaleesaJoia: een bloeding van het toucheren komt toch altijd juist van je baarmoedermond? Iets met aanraken en goeie doorbloeding? Dacht ik.. Sterkte in ieder geval.
pi_181755907
Plumeria gefeliciteerd *O*
pi_181756422
Klaprooss, wat een prachtige echo O+ Voelt het nu met werkelijk? En je voelt de baby ook al?

Plumeria, gefeliciteerd met jullie zoon O+ Lekker samen coconnen en elkaar leren kennen! (Zelf ook zo'n zin in!)

JJ :*
pi_181758695
Ooooh Klap wat een prachtig kind weer ♡♡♡ gefeliciteerd lieverd met je verjaardag!
En Ela! Wauw ♡ gefeliciteerd!
:)
pi_181759234
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 18:11 schreef Songeur het volgende:
Gefeliciteerd Plumeria *O*

JaleesaJoia: een bloeding van het toucheren komt toch altijd juist van je baarmoedermond? Iets met aanraken en goeie doorbloeding? Dacht ik.. Sterkte in ieder geval.
Ik heb serieus waar geen flauw idee. Maar het is nog steeds een actieve bloeding. Nog steeds helderrood, dus ze zijn wel 1000% zeker dat het daar niet van komt. Verder is de situatie nog onveranderd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')