Ik ben inmiddels al 5 echo’s rijker. Dat was het voordeel aan de ziekenhuisbezoeken. Vorige week bij de termijnecho lag de kleine dwars dus was niet goed te meten. Moest een dag later dus terugkomen. Ook toen was het lastig maar het is gelukt.quote:Op woensdag 5 september 2018 11:58 schreef PriemGirl het volgende:
Hoi nieuwelingen !! Veel succes met wachten op eerste echo, ik vond die periode ook lang duren. Hopen dat de misselijkheid een stuk minder wordt in 2de trimesterhier vanaf 13w een stuk minder moe en misselijk (bij mij hielp gember thee best goed).
Gefeliciteerd Rebubbled en succes met het verwerken! Fijn dat de vader ondersteunend is, dat heb je wel nodig in deze periodequote:Op woensdag 5 september 2018 14:22 schreef Rebubbled het volgende:
Euh ja hoi. Ik sluit me aan bij CaVaBien. Nadat gisteren twee goedkope testen allebei dikke roze strepen lieten zien die ik niet wilde geloven, ben ik naar de winkel gerend voor de duurste digitale test met weektelling. Deze test had dezelfde mening als de twee goedkope testen. 5+ weken gr gr Clearblue. Ok.
Vrijdag hebben we de vitaliteitsecho. Ik geloof er nog helemaal niks van. Zwanger, ja daag. Vader is in beeld en was heel lief en ondersteunend. We wonen echter niet samen en hadden de consensus dat als dit ooit zou gebeuren, we de zwangerschap zouden beëindigen.. Nu het zover is, is er geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt. We hebben het er niet over gehad gisteren. Waren te geschokt en besloten het maar even te laten voor wat het is tot de echo en de risotto klaar te maken. Eerst maar eens het hartje van deze eigenwijs zien.
Disclaimer aan een paar fokkers die ik ook in mijn dagelijkse leven ken: mocht je deze post toevallig tegenkomen, graag voor je houden en begin er niet over tegen me. Als ik het wereldkundig wil maken, hoor je het vanzelf. Thnx. Ik heb geen zin om een kloon aan te maken.
Jij ook gefeliciteerd! Grappig dat we bijna tegelijk in bijna hetzelfde schuitje zitten. Succes met het plannen van de bruiloft!quote:Op woensdag 5 september 2018 15:05 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Rebubbled en succes met het verwerken! Fijn dat de vader ondersteunend is, dat heb je wel nodig in deze periode
Dankjewel. Komt goed en nog even voor de duidelijkheid, ik ben van plan om eigenwijs toch echt op de wereld te zetten.quote:Op woensdag 5 september 2018 15:35 schreef Helsinki het volgende:
Hier nog niets. Voel me echt zo slap als een vaatdoek en zweet me te pletter als ik iets doe. Dus ik lig gewoon de hele dag in bed te Netflixen. Voelt zo nutteloos en lui, maar ja, toch ook wel nodig. Hoe is het met jou, peace?
Sterkte en succes met verwerken Rebubbled. Hopelijk komen jullie er samen uit.
Wat tof gedaan Priem! Geniet lekker van je verlof.
Lukt hier niet om een fotograaf te vinden op zo'n korte termijn. Wel balen. Ik houd me maar voor dat we samen ook mooie foto's kunnen nemen.
Ahquote:Op woensdag 5 september 2018 15:20 schreef Peacefulll het volgende:
Fuchs, tot hoe ver laten ze je uiterlijk doorlopen? Heb je al een uiterste houdbaarheidsdatum?
Aahwquote:Op woensdag 5 september 2018 15:35 schreef Helsinki het volgende:
Hier nog niets. Voel me echt zo slap als een vaatdoek en zweet me te pletter als ik iets doe. Dus ik lig gewoon de hele dag in bed te Netflixen. Voelt zo nutteloos en lui, maar ja, toch ook wel nodig. Hoe is het met jou, peace?
Sterkte en succes met verwerken Rebubbled. Hopelijk komen jullie er samen uit.
Wat tof gedaan Priem! Geniet lekker van je verlof.
Lukt hier niet om een fotograaf te vinden op zo'n korte termijn. Wel balen. Ik houd me maar voor dat we samen ook mooie foto's kunnen nemen.
quote:Op woensdag 5 september 2018 11:43 schreef elamanilo het volgende:
Jaaaa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht bij je felicitatie aan kleurdoos bij het zien van je naam dat je goed nieuws had.
En dat had je ook! Gefeli!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |