SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pinkpop momentenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pinkpop Afsluitplaat:
Pinkpop Website: http://www.pinkpop.nl
Pinkpop Twitter: https://twitter.com/pinkpopfest
Pinkpop Facebook: https://www.facebook.com/PinkpopFestival
Pinkpop Instagram: http://instagram.com/pinkpopfest
Line-Up
Zaterdag:
-
Zondag:
-
Maandag:
- Fleetwood Mac
Livestream: https://www.npo.nl/live/npo-cultura
[ Bericht 0% gewijzigd door indiaantje89 op 06-11-2018 09:53:53 ]
Of de Dire Straits reünie: https://www.billboard.com(...)ts-legacy-tour-datesquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 10:22 schreef Cyanide- het volgende:
Dit is toch de 50e editie? Dus we krijgen Neill Young en The Police, toch?
Ook kanshebber ja. al gok ik dat die hun een eigen tourtje nu gaan doen.quote:
Nou nou, niet zo doen he!quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 11:39 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ook kanshebber ja. al gok ik dat die hun een eigen tourtje nu gaan doen.
Al ben ik niet te spreken over hun nieuw werk van ze.
Sorry, ik heb net ook een kaartje gekocht voor Lil Pump @ 013. Dus ik heb sowieso geen flauw idee waar ik mee bezig ben vandaag..quote:
Tijd om een goeie coverband te kijken!quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 11:58 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb net ook een kaartje gekocht voor Lil Pump @ 013. Dus ik heb sowieso geen flauw idee waar ik mee bezig ben vandaag..
Dat denk ik eigenlijk niet.quote:Op zondag 2 september 2018 09:36 schreef peaceman het volgende:
Denk dat Radiohead ook wel op het wensenlijstje van PP staat.
Omdat Pinkpop qua programmering en 'stijl' steeds verder weggroeit van de Radiohead's en Arcade Fire's van deze wereld. Daarnaast wordt dat weer opbieden tegen BKS waarschijnlijk, en áls Mojo ze al kan krijgen zetten ze ze liever op DTRH vermoed ik.quote:
ik dacht dat ze inmiddels wel toegegeven hadden dat ze radiohead toch wel een goede naam vonden.quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:21 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Omdat Pinkpop qua programmering en 'stijl' steeds verder weggroeit van de Radiohead's en Arcade Fire's van deze wereld. Daarnaast wordt dat weer opbieden tegen BKS waarschijnlijk, en áls Mojo ze al kan krijgen zetten ze ze liever op DTRH vermoed ik.
Lijkt me de ideale Bospop headlinerquote:Op woensdag 12 september 2018 11:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Lenny Kravitz is ook in de buurt.. staat 2 dagen in België voor Pinkpop. Nog geen NL datum bekend.
Zou ook kunnen, ik dacht meer aan een sub,. Maar Bospop is ook mogelijk ja. Ik zie hem niet meer als Pinkpop headliner in ieder geval.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:52 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Lijkt me de ideale Bospop headlinerVind hem voor Pinkpop (zeker met de 50e editie) maar zo-zo, en ik weet niet of ie voor minder komt als headliner...?
De Kuip? Dat ding pleurt bijna uit elkaar, wanneer is daar de laatste stadion show gegeven?quote:Op maandag 1 oktober 2018 13:51 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ben wel benieuwd of ze nog met de 4e dag komen of niet. Er lijkt al best wat headliners rond de touren.Want we hebben o.a.: The Cure (onbekend), Metallica (inmiddels Johan Cruijff Arena), Iron Maiden (betwijfel ik of die Pinkpop ooit nog gaan headlinen), Ed Sheeran (geen NL date), Muse naar Goffert.
En waarschijnlijk dan Bon Jovi ook, en Rammstein naar de Kuip? Een hoop headliners, maar benieuwd hoe de kaarten geschud gaan worden.
quote:Op maandag 1 oktober 2018 13:54 schreef Leonos het volgende:
[..]
De Kuip? Dat ding pleurt bijna uit elkaar, wanneer is daar de laatste stadion show gegeven?
Ik toch ook wel, ook als je ziet dat zo'n Bastille ook kiest voor de Ziggo. Maar goed, hoop hoeft niet perse PP headliner te zijn natuurlijk. Als die iets van Coldplay pakken is het ook dikke prima.quote:Op maandag 1 oktober 2018 13:51 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ben wel benieuwd of ze nog met de 4e dag komen of niet. Er lijkt al best wat headliners rond de touren.Want we hebben o.a.: The Cure (onbekend), Metallica (inmiddels Johan Cruijff Arena), Iron Maiden (betwijfel ik of die Pinkpop ooit nog gaan headlinen), Ed Sheeran (geen NL date), Muse naar Goffert.
En waarschijnlijk dan Bon Jovi ook, en Rammstein naar de Kuip? Een hoop headliners, maar benieuwd hoe de kaarten geschud gaan worden.
Is ook zo, en alle grote jongens komen nog met de namen. Zo is vandaag ook Eric Clapton voor wat gigs in Duitsland bekend gemaakt. Zou ik ook tof vinden.quote:Op maandag 1 oktober 2018 14:26 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Ik toch ook wel, ook als je ziet dat zo'n Bastille ook kiest voor de Ziggo. Maar goed, hoop hoeft niet perse PP headliner te zijn natuurlijk. Als die iets van Coldplay pakken is het ook dikke prima.
Zal me niet verbazen dat ze tegen die tijd hun tour bekend maken.quote:Coldplay komt op 14 november met ‘A Head Full Of Dreams’, een docu over 20 jaar Coldplay.
Als pink er staat lijkt me dat een zekere headliner.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Pink! is begin juli in Parijs.
Lijkt me reeële sub voor Pinkpop,
ArenA blijkbaar, 16 juniquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als pink er staat lijkt me dat een zekere headliner.
Dat zou heel vet zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:25 schreef indiaantje89 het volgende:
Fleetwood Mac 16 juni in Wembley, kanshebber?
Vragen ook belachelijke prijzen. Blijkbaar ook de reden dat ze nooit op Glasto staan, ze zijn niet bereid om voor wat minder te spelen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 21:00 schreef Cyanide- het volgende:
Toch een beetje meh zonder Buckingham, da's een beste domper
Kan zeker nog goedkomen, er is een hoop gaande blijkbaar in festivalland. Lijkt nu toch 4 dagen te worden. En ik heb er 5 namen voor gehoord. Dus kan nu nog dat er een is weggevallen, ingetrokken of gedragdeerd is tot sub.quote:
Misschien hebben ze daar een goede reden voor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:45 schreef kesselman het volgende:
blijft toch vreemd dat pinkpop de enige uit de categorie champions leageu is die niets van zich laat horen!
Rammstein maakt binnenkort hun tour bekend, daar zal dan hopelijk ook hun optreden op Pinkpop bekend worden. Bij Pink wachten ze eerst tot haar concert in de Arena is uitverkocht en dan zal die ook bekend worden. Blijven nog over Fleetwood Mac en The Cure om het programma compleet te maken. Komt er een dag 4, dan kun je Coldplay er ook nog bijschrijven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:52 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze daar een goede reden voor.
Rammstein zijn te recent nog headliner geweest, denk niet dat ze daarvoor gaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 14:16 schreef VisStick het volgende:
[..]
Rammstein maakt binnenkort hun tour bekend, daar zal dan hopelijk ook hun optreden op Pinkpop bekend worden. Bij Pink wachten ze eerst tot haar concert in de Arena is uitverkocht en dan zal die ook bekend worden. Blijven nog over Fleetwood Mac en The Cure om het programma compleet te maken. Komt er een dag 4, dan kun je Coldplay er ook nog bijschrijven.
Dat zou wel een geweldige line-up zijn.
Ik teken ervoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 14:16 schreef VisStick het volgende:
[..]
Rammstein maakt binnenkort hun tour bekend, daar zal dan hopelijk ook hun optreden op Pinkpop bekend worden. Bij Pink wachten ze eerst tot haar concert in de Arena is uitverkocht en dan zal die ook bekend worden. Blijven nog over Fleetwood Mac en The Cure om het programma compleet te maken. Komt er een dag 4, dan kun je Coldplay er ook nog bijschrijven.
Dat zou wel een geweldige line-up zijn.
Tsja... denk dat Tool geen genoegen neemt met minder dan een headliner spot. En ik kan me best indenken dat Pinkpop daar toch wel enige twijfels over had?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Belachelijk overigens dat je APC & Puscifer hoog op je lineup zet en Tool vervolgens de Ziggodome instapt.
Ik 2006 waren ze ook headlinerquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Tsja... denk dat Tool geen genoegen neemt met minder dan een headliner spot. En ik kan me best indenken dat Pinkpop daar toch wel enige twijfels over had?
Toen wist ik nog niet wat een gitaar was en was enkel op die dance feesten te vindenquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik 2006 waren ze ook headliner
Daar was ik bij. Goede show toen ze eenmaal begonnen! Moet wel bij vermeld worden dat ze flink minder volk trokken dan RHCP de dag erna.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik 2006 waren ze ook headliner
ik kan me vooral die creepy geweldige vj show herinneren op de schermenquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:34 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Daar was ik bij. Goede show toen ze eenmaal begonnen! Moet wel bij vermeld worden dat ze flink minder volk trokken dan RHCP de dag erna.
Haha was een bijzonder showtje. Stonden eerst te ver weg (verwaaien) maar doordat er veel volk vertrok tweede helft goed meegekregenquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:04 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik kan me vooral die creepy geweldige vj show herinneren op de schermen
Kon tool toen helemaal niet maar aangename verrassing
Tool op Pinkpop 2006 was magisch, heb na t optreden 5 min verdwaasd voor t podium gestaanquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:34 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Daar was ik bij. Goede show toen ze eenmaal begonnen! Moet wel bij vermeld worden dat ze flink minder volk trokken dan RHCP de dag erna.
Dat dacht ik gelijk toen FM haar tourschema bekend maakte. Slechts 3 Europese shows, er zit een flink gat tussen hun shows in Berlijn en Londen, waar Pinkpop precies invalt.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:25 schreef indiaantje89 het volgende:
Fleetwood Mac 16 juni in Wembley, kanshebber?
Kwam dat jaar speciaal voor de Peppers, dat viel even tegen toen ja.. Coldplay nog nooit live gezien, maar aangezien ik alleen de eerste albums goed te doen vind laat ik die ook maar links liggen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 01:39 schreef kesselman het volgende:
[..]
Tool op Pinkpop 2006 was magisch, heb na t optreden 5 min verdwaasd voor t podium gestaan
RHCP op Pinkpop 2006 was ( samen met coldplay) mijn grootste teleurstelling ooit op Pinkpop
Doen sowieso geen festivalsquote:Op vrijdag 2 november 2018 12:16 schreef KingRadler het volgende:
Rammstein naar Kuip!
niet op Pinkpop dus
Ik sla hem over... altijd tof Rammstein, en dan nog in de Kuip ookquote:
Ik stel me kandidaat...quote:Op vrijdag 2 november 2018 13:41 schreef Cyanide- het volgende:
Ja joh, dat debiele gedoe met in februari in de VVK gaan en eigenlijk voor die tijd amper wat van je line-up bekend willen maken is echt compleet achterhaald.
Ik hoop dat Jan na deze editie lekker afscheid neemt, het is mooi geweest, en PP dan serieus gaat vernieuwen. Lijkt me de enige manier hoe ze nog een beetje kunnen blijven aanhaken bij de major festivals. Anders voorzie ik toch wel dat het minder en minder wordt.
Is ook zo, maar ze zijn natuurlijk altijd al rijkelijk laat met bv. de VVK. En ik heb wel het idee dat dat allemaal heilige huisjes van met name Jan zijn, omdat dat natuurlijk weer gekoppeld zit aan de persconferentie etc.quote:Op vrijdag 2 november 2018 13:50 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik stel me kandidaat...
Maar denk niet dat Jan hier over gaat hoor... Mojo is gewoon de baas in de keuken. En PP bepaald echt niet wanneer Coldplay bekend gemaakt gaat worden of niet.
Coldplay moet hun tour nog bekend maken, Eminem ook nog.. nja dan had je die 3e of 4e naam nog eerder bekend kunnen maken (Mumford & Sons/Fleetwood Mac?).
Maar ben het wel met je eens dat het behoorlijk laat is als je kijkt waar je nu al kaarten van kan kopen in Juni.
Er zullen vast nog grote namen zijn die gewoon nog niet aangekondigd hebben dat ze op tournee gaan.quote:Op vrijdag 2 november 2018 14:03 schreef VisStick het volgende:
Tsja, ondertussen lijkt me het toch wel duidelijk dat de headliners Coldplay, Fleetwood Mac en Eminem worden. Alle andere grote bands/artiesten die volgend jaar gaan touren geven ondertussen al een eigen concerten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan Jan uiteraard met het Pinkpop meisje in zijn hand.
De camping gasten moeten in ieder geval 1 avond voor het festival begint welkom zijn in Landgraaf. Zorg dat er al iets te doen is op het terrein (bij voorbeeld van die Redbull Dj wagens, niet teveel geluid maar men kan wel lekker wat doen). Gooi wat barren open, lekker extra inkomsten.
Verder mogen ze van mij de 3FM/Noord stage en tent doen verdwijnen. In plaats daarvan maken we een mainstage ala Graspop. Waar dan de Noord/3FM stage was kan je dan wat plaats maken voor kleinere tenten en stages... waar je ook dj's neer kan zetten, of bands die op de kleinere stages tot hun recht komen. En uiteraard ook een chillout.
Verder mag de line-up net wat weer mixen hebben van andere festivals, iets meer van Graspop, iets meer van Werchter, iets meer van BKS. Gewoon een goede mix neerzetten. En uiteraard een uurtje later doorgaan, waar je een Late Nite Special act neerzet (Within Temptation nog even in het donker ofzo).
dat zullen ze niet gaan aankondigen door het logo op de site aan te passen vermoed ikquote:Op maandag 5 november 2018 09:15 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw logo etc.. geen 4e datum erbij (wel opvallend toch).
Zal snel wel nieuws komen gok ik.
Misschien moeten ze ook gewoon eerst eens beginnen met 3 volle dagen, in plaats van die idiote eerste dag die pas om 15/16u op gang kan komen omdat dan ook iedereen z'n tent op moet zetten etc.quote:Op maandag 5 november 2018 10:46 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat zullen ze niet gaan aankondigen door het logo op de site aan te passen vermoed ik
Maar mochten het gewoon weer 3 dagen zijn dan is dat ook te begrijpen aangezien het op 20 meter van een woonwijk ligt en daar volgens mij altijd al genoeg trammelant mee is.
Precies dit, en de camping bezoekers gewoon een dagje eerder welkom heten.quote:Op maandag 5 november 2018 10:56 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Misschien moeten ze ook gewoon eerst eens beginnen met 3 volle dagen, in plaats van die idiote eerste dag die pas om 15/16u op gang kan komen omdat dan ook iedereen z'n tent op moet zetten etc.
Lijkt me een goed idee om de bewoners niet tot last te zijn geen camping entertainment.quote:Op maandag 5 november 2018 11:04 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Precies dit, en de camping bezoekers gewoon een dagje eerder welkom heten.
Die moeten eens blij zijn dat ze al jaar 50 jaar allerlei wereldartiesten in hun achtertuin hebben gehad. Zonder Pinkpop had Landgraaf een nietszeggend dorpje geweest met hooguit een skibaan.quote:Op maandag 5 november 2018 11:07 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee om de bewoners niet tot last te zijn geen camping entertainment.
Dag eerder.
zeikerds heb je altijd natuurlijk, en die hebben meestal ook de overhand bij zulke zakenquote:Op maandag 5 november 2018 11:29 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die moeten eens blij zijn dat ze al jaar 50 jaar allerlei wereldartiesten in hun achtertuin hebben gehad. Zonder Pinkpop had Landgraaf een nietszeggend dorpje geweest met hooguit een skibaan.
Ik zou het wel weten hoor, als zoiets bij mij in het dorp zou plaats vinden...
hoezo?quote:Op maandag 5 november 2018 16:51 schreef indiaantje89 het volgende:
Als het goed is komen ze morgen met Fleetwood Mac, zou dat toch ergens een rare boeking vinden hoor.
Beetje raar zonder Buckingham.quote:
ik zou het een uitstekende boeking vinden eigenlijk.quote:Op maandag 5 november 2018 16:51 schreef indiaantje89 het volgende:
Als het goed is komen ze morgen met Fleetwood Mac, zou dat toch ergens een rare boeking vinden hoor.
tuurlijk heeft FM met Buckingham de voorkeur, maar Neil Finn vind ik ook een uitstekende artiest. Als ik moet kiezen tussen geen FM of FM zonder Buckingham en met Finn kies ik zeker weten voor optie twee.quote:Op maandag 5 november 2018 18:57 schreef Cyanide- het volgende:
Buckingham is gewoon een aderlating, naast prima artiest ook een van de primaire songwriters.
Natuurlijk vervangen goede muzikanten hem, maar het is toch een beetje een Guns N' Roses zonder Slash idee. Die waren toen ook nog headliner, maar het was toch een beetje gek en trok niet het volk als met Slash
Ik zal waarschijnlijk vooraan staan (supergroupie van Stevie Nicks), maar wat is er raar aan? Ze zijn beschikbaar in die week (want hebben ruim de tijd in hun tourschema), zijn net zo oud als Jan Smeets (zou hij weten dat Lindsey Buckingham niet meer mee doet? 😀) en past toch in het straatje van Stones, McCartney en Springsteen ...quote:Op maandag 5 november 2018 16:51 schreef indiaantje89 het volgende:
Reviews uit de VS zijn over het algemeen zeer positief, andere vibe op het toneel ... en vorige tournee's stonden ze vaak 2x in de Ziggo, 1x Antwerpen en1x Keulen ... die pak je nu in 1 keer ...quote:Op maandag 5 november 2018 16:59 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Beetje raar zonder Buckingham.
En zijn die nog groot genoeg om een heel veld te vullen? Vind het een vrij oubollige naam om eerlijk te zijn, en hebben toch ook niet de bepaalde kwaliteit status van The Cure bijvoorbeeld? Lijkt me best geinig om mee te pakken. Maar heb er meer een Bospop idee bij...
Ja, maar normaliter heb je je headliners rond deze tijd wel vastliggen.quote:Op dinsdag 6 november 2018 08:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hangt van je mogelijke headliner af natuurlijk. Daar kan je vervolgens wel een programma omheen breien.
Oh yes!quote:Op dinsdag 6 november 2018 06:07 schreef KingRadler het volgende:
Fleetwood Mac sluit vijftigste editie van Pinkpop af
https://m.limburger.nl/cn(...)ditie-van-pinkpop-af
Waarschijnlijk nog geen zekerheidje dus maar ook niet van de baan, anders zouden ze dat we gecommuniceerd hebben denk ikquote:Op dinsdag 6 november 2018 08:24 schreef Cyanide- het volgende:
Nu ook officieel door PP in de nieuwsbrief. Geen woord verder over een eventuele vierde dag.
Daar komt nog genoeg voorquote:Op dinsdag 6 november 2018 09:13 schreef KingRadler het volgende:
Weten de 16 jarige wie Fleetwood Mac is.
they go there own way.quote:Op dinsdag 6 november 2018 09:13 schreef KingRadler het volgende:
Weten de 16 jarige wie Fleetwood Mac is.
Lol, had Coldplay toch al met potlood afgeschreven..quote:Op dinsdag 6 november 2018 10:01 schreef VisStick het volgende:
Op radio Veronica zei Smeets dat Coldplay zeker niet komt en dat er ook nog een grotere naam dan Fleetwood Mac komt.
Geen idee welke grotere band in 2019 gaat touren, die ook niet al een eigen show geeft.
Hahahaha ook chique weer. FM toch een nette headliner, en al decennia niet op PP gestaan. "Ja we hebben nog wel wat groters hoor".quote:Op dinsdag 6 november 2018 10:01 schreef VisStick het volgende:
Op radio Veronica zei Smeets dat Coldplay zeker niet komt en dat er ook nog een grotere naam dan Fleetwood Mac komt.
Geen idee welke grotere band in 2019 gaat touren, die ook niet al een eigen show geeft.
The Police zijn ook ontkracht in de zelfde show, net als The Cure...quote:Op dinsdag 6 november 2018 10:30 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Hahahaha ook chique weer. FM toch een nette headliner, en al decennia niet op PP gestaan. "Ja we hebben nog wel wat groters hoor".
Als ik dan kijk naar wat al is afgestreept en er tourt denk ik dan aan Ed Sheeran, al was die meen ik ook al uitgesloten?
Toch The Police? Dan hebben ze hopelijk wel een wat 'jongere' derde en evt vierde headliner...
50e editie dus het magquote:Op dinsdag 6 november 2018 10:32 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
En vanaf editie 50 noemen we het Rimpelrock...
Met de overstap van Rammstein naar Greenhouse kunnen we die zeker voor dit jaar wel doorstrepen lijkt me.quote:Op dinsdag 6 november 2018 10:36 schreef Cyanide- het volgende:
Toch de Spice Girls!
Nee, het zou toch ook wel matig zijn als ze dan iets van een Rammstein of Metallica alsnog hebben? Zelfs al ben je dan het enige festival in die verdere stadion-run. Het kán werken, zagen we met Pearl Jam, maar echt heel sterk vond (en vind) ik dat niet, zeker niet op je 50e verjaardag. Volgens mij is punt 1 wat met stip bovenaan je lijstje staat als je artiesten boekt toch een zekere exclusiviteit.
Ja want die vindt optreden heel leuk.quote:
Ik denk dat Jan Mumford & Sons daadwerkelijk groter vindt dan Fleetwood Macquote:Op dinsdag 6 november 2018 10:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Lol, had Coldplay toch al met potlood afgeschreven..
Geen idee, ik kan Fleetwood Mac heel lastig inschatten kwa grote, maar dat is geen kleine naam lijkt me.
De andere geruchten waren Mumford & Sons, Eminem... en dan uhmm.. geen idee?
Ook dat nog inderdaad. Ik zou het echt niet weten. Zou het wel gaaf vinden als ze een grote popartiest hebben en gewoon die pop-kant wat benadrukken ipv wéér te vissen in het vijvertje met oude rock / alternative acts.quote:Op dinsdag 6 november 2018 10:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Met de overstap van Rammstein naar Greenhouse kunnen we die zeker voor dit jaar wel doorstrepen lijkt me.
Je concurrenten hebben zo'n beetje alle headliners al bekend én zijn al ff in de VVK. Of het dan november, december, februari of april is maakt niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 6 november 2018 11:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het is pas begin november, komt nog genoeg joh
BKS/DTRH/Lowlands/Fortarock allen geen namen meer bekend gemaakt tochquote:Op dinsdag 6 november 2018 11:10 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Je concurrenten hebben zo'n beetje alle headliners al bekend én zijn al ff in de VVK. Of het dan november, december, februari of april is maakt niet zoveel uit.
En er staan al de nodige losstaande concerten (Rammstein, Muse, Metallica, etc. etc. ) dat er genoeg mensen zijn die dit al genoeg vinden voor de jaarlijkse gelduitgave.quote:Op dinsdag 6 november 2018 11:10 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Je concurrenten hebben zo'n beetje alle headliners al bekend én zijn al ff in de VVK. Of het dan november, december, februari of april is maakt niet zoveel uit.
Ja ik ook.. Metallica en Tool al voor en na Pinkpop.quote:Op dinsdag 6 november 2018 11:16 schreef Bronson het volgende:
[..]
En er staan al de nodige losstaande concerten (Rammstein, Muse, Metallica, etc. etc. ) dat er genoeg mensen zijn die dit al genoeg vinden voor de jaarlijkse gelduitgave.
Dat is ook zo, maar verwacht van dat front wel snel nieuws, en die gaan dan vaak daarna ook snel in de VVK. Het blijft imho toch allemaal een beetje achterhaalt hoe PP het blijft doen.quote:Op dinsdag 6 november 2018 11:14 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
BKS/DTRH/Lowlands/Fortarock allen geen namen meer bekend gemaakt toch. Enkel Werchter/RAR wat dichtbij genoeg ligt. Daarnaast denk ik dat de meeste gewoon lekker binnen het land blijven hoor. Kijk eens hoe we klaagde vorig jaar op het affiche, en hoe extreem druk het was dat jaar.
Ik denk dat de doelgroep van Pinkpop wel veranderd is. Al hoewel ik dan Fleetwood Mac nog steeds een beetje vreemd vind.
Ik had er een flinke Bospop gevoel bij, maar op Festikleaks worden ze gelijkgesteld aan Bruce Springsteen. Kan het me haast niet voorstellen.. Denk toch wel dat ze een grote ondersteunende act nodig hebben.quote:Op dinsdag 6 november 2018 11:29 schreef Metalfreak het volgende:
Maaruh, Fleetwood Mac, trekken die nog mensen tegenwoordig?? Ik kan me er niets bij voorstellen namelijk, ik zou ze eerder inschatten voor een tijdslot om 14:00 op de zondagmiddag of zo als programmavulling
Ja, Bospop vind ik ze inderdaad wel passen. Ik ken ook eigenlijk weinig van Fleetwood Mac, maar dat wat ik ervan ken vind ik ook niet echt boeiend genoeg om als headliner te werken. Ik vind het echt vergane glorie, maar goed, kan het mis hebben.quote:Op dinsdag 6 november 2018 11:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik had er een flinke Bospop gevoel bij, maar op Festikleaks worden ze gelijkgesteld aan Bruce Springsteen. Kan het me haast niet voorstellen.. Denk toch wel dat ze een grote ondersteunende act nodig hebben.
Go Your Own Way, Little Lies, hits hebben ze in ieder geval wel. Maar daar zijn wel weer bands die dat hebben.quote:Op dinsdag 6 november 2018 11:33 schreef Bronson het volgende:
Rumours is onder de gemiddelde hipster nog hartstikke populair toch.
Ik ook niet, en ik ken ook eigenlijk niemand die hardop roept diehard Fleetwood Mac fan te zijn. Mensen lijken het vooral "wel prettig" te vinden als muziek, maar om het nu fans te noemen...quote:Op dinsdag 6 november 2018 11:34 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Go Your Own Way, Little Lies, hits hebben ze in ieder geval wel. Maar daar zijn wel weer bands die dat hebben.
Maar ik ken buiten de hits om, weinig van deze band.
Dit ook ja, ken toch wel wat jonge mensen die dat nog geweldig vinden.quote:Op dinsdag 6 november 2018 11:33 schreef Bronson het volgende:
En ook onder het inmiddels 30jarige top 2000 publiek, getuige de immense stijging van dreams en the chainquote:Op dinsdag 6 november 2018 11:33 schreef Bronson het volgende:
Ik ken er 4, exclusief mezelf want ik ben vooral liefhebber van Peter Green al vind ik Rumours een van de beste platen ooit (en Tusk)quote:Op dinsdag 6 november 2018 11:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ook niet, en ik ken ook eigenlijk niemand die hardop roept diehard Fleetwood Mac fan te zijn. Mensen lijken het vooral "wel prettig" te vinden als muziek, maar om het nu fans te noemen...
Maar goed, ik zal het vast fout hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |