Ja, maar normaliter heb je je headliners rond deze tijd wel vastliggen.quote:Op dinsdag 6 november 2018 08:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hangt van je mogelijke headliner af natuurlijk. Daar kan je vervolgens wel een programma omheen breien.
Oh yes!quote:Op dinsdag 6 november 2018 06:07 schreef KingRadler het volgende:
Fleetwood Mac sluit vijftigste editie van Pinkpop af
https://m.limburger.nl/cn(...)ditie-van-pinkpop-af
Waarschijnlijk nog geen zekerheidje dus maar ook niet van de baan, anders zouden ze dat we gecommuniceerd hebben denk ikquote:Op dinsdag 6 november 2018 08:24 schreef Cyanide- het volgende:
Nu ook officieel door PP in de nieuwsbrief. Geen woord verder over een eventuele vierde dag.
Daar komt nog genoeg voorquote:Op dinsdag 6 november 2018 09:13 schreef KingRadler het volgende:
Weten de 16 jarige wie Fleetwood Mac is.
they go there own way.quote:Op dinsdag 6 november 2018 09:13 schreef KingRadler het volgende:
Weten de 16 jarige wie Fleetwood Mac is.
Lol, had Coldplay toch al met potlood afgeschreven..quote:Op dinsdag 6 november 2018 10:01 schreef VisStick het volgende:
Op radio Veronica zei Smeets dat Coldplay zeker niet komt en dat er ook nog een grotere naam dan Fleetwood Mac komt.
Geen idee welke grotere band in 2019 gaat touren, die ook niet al een eigen show geeft.
Hahahaha ook chique weer. FM toch een nette headliner, en al decennia niet op PP gestaan. "Ja we hebben nog wel wat groters hoor".quote:Op dinsdag 6 november 2018 10:01 schreef VisStick het volgende:
Op radio Veronica zei Smeets dat Coldplay zeker niet komt en dat er ook nog een grotere naam dan Fleetwood Mac komt.
Geen idee welke grotere band in 2019 gaat touren, die ook niet al een eigen show geeft.
The Police zijn ook ontkracht in de zelfde show, net als The Cure...quote:Op dinsdag 6 november 2018 10:30 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Hahahaha ook chique weer. FM toch een nette headliner, en al decennia niet op PP gestaan. "Ja we hebben nog wel wat groters hoor".
Als ik dan kijk naar wat al is afgestreept en er tourt denk ik dan aan Ed Sheeran, al was die meen ik ook al uitgesloten?
Toch The Police? Dan hebben ze hopelijk wel een wat 'jongere' derde en evt vierde headliner...
50e editie dus het magquote:Op dinsdag 6 november 2018 10:32 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
En vanaf editie 50 noemen we het Rimpelrock...
Met de overstap van Rammstein naar Greenhouse kunnen we die zeker voor dit jaar wel doorstrepen lijkt me.quote:Op dinsdag 6 november 2018 10:36 schreef Cyanide- het volgende:
Toch de Spice Girls!
Nee, het zou toch ook wel matig zijn als ze dan iets van een Rammstein of Metallica alsnog hebben? Zelfs al ben je dan het enige festival in die verdere stadion-run. Het kán werken, zagen we met Pearl Jam, maar echt heel sterk vond (en vind) ik dat niet, zeker niet op je 50e verjaardag. Volgens mij is punt 1 wat met stip bovenaan je lijstje staat als je artiesten boekt toch een zekere exclusiviteit.
Ja want die vindt optreden heel leuk.quote:
Ik denk dat Jan Mumford & Sons daadwerkelijk groter vindt dan Fleetwood Macquote:Op dinsdag 6 november 2018 10:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Lol, had Coldplay toch al met potlood afgeschreven..
Geen idee, ik kan Fleetwood Mac heel lastig inschatten kwa grote, maar dat is geen kleine naam lijkt me.
De andere geruchten waren Mumford & Sons, Eminem... en dan uhmm.. geen idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |