abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 17:12:15 #126
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_181601142
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 17:08 schreef Greys het volgende:
Na drie kwartier vechten (mijn lieve Boortje, vechten :{ ) was het nog niet gelukt om een foto te maken en kwamen ze vragen of ik tegen alle regels en voorschriften zelf een loodschort aan zou willen trekken om hem zelf vast te houden voor de foto. Dat lukte gelukkig. Christus wat is zo'n ding zwaar om aan te hebben. Ook een soort loden ding om m'n nek :')

Afijn. Foto. Ze zien zo gauw geen breuk. Wel een losse botsplinter maar die had ie al een paar jaar en ze zeiden toen dat ie daar goed zat en geen kwaad kan. Alleen z'n hak is gewoon drie keer zo dik als normaal. En hij valt veel te snel af.

Prik met pijnstiller gekregen, ze gokken namelijk nu op een geblesseerde achillespees. En Metacam mee dat ik een week zelf in z'n bekje moet spuiten. Als het na een week geen grote verbetering geeft houdt het op. ;( Want ik zei kunnen we dan niet meer foto's maken etc meer naar boven van heup ofzo. Ze zei dan moet ie onder narcose en dat zou ik met Boortje echt niet meer doen. Hij is al zo slecht, lichamelijk en tussen de oren. Ze was geschrokken hoeveel hij in 9 maanden (toen ze hem helemaal doorgelicht heeft met bloedtesten etc) was afgevallen. En hij krijgt drie keer zo veel eten als normaal met zijn gewicht.

Dus duimen dat z'n poot met deze pijnstiller/ontstekingsremmer beter gaat na een week. Anders is het wrs klaar. Maar ik ga gewoon maar hopen dat het heel goed aanslaat. O+
He wat een naar nieuws :{
Hopen dan maar dat de pijnstillers aanslaan. Veel sterkte voor jou en Boor! :*
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 17:12:28 #127
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_181601146
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 17:08 schreef Greys het volgende:
Na drie kwartier vechten (mijn lieve Boortje, vechten :{ ) was het nog niet gelukt om een foto te maken en kwamen ze vragen of ik tegen alle regels en voorschriften zelf een loodschort aan zou willen trekken om hem zelf vast te houden voor de foto. Dat lukte gelukkig. Christus wat is zo'n ding zwaar om aan te hebben. Ook een soort loden ding om m'n nek :')

Afijn. Foto. Ze zien zo gauw geen breuk. Wel een losse botsplinter maar die had ie al een paar jaar en ze zeiden toen dat ie daar goed zat en geen kwaad kan. Alleen z'n hak is gewoon drie keer zo dik als normaal. En hij valt veel te snel af.

Prik met pijnstiller gekregen, ze gokken namelijk nu op een geblesseerde achillespees. En Metacam mee dat ik een week zelf in z'n bekje moet spuiten. Als het na een week geen grote verbetering geeft houdt het op. ;( Want ik zei kunnen we dan niet meer foto's maken etc meer naar boven van heup ofzo. Ze zei dan moet ie onder narcose en dat zou ik met Boortje echt niet meer doen. Hij is al zo slecht, lichamelijk en tussen de oren. Ze was geschrokken hoeveel hij in 9 maanden (toen ze hem helemaal doorgelicht heeft met bloedtesten etc) was afgevallen. En hij krijgt drie keer zo veel eten als normaal met zijn gewicht.

Dus duimen dat z'n poot met deze pijnstiller/ontstekingsremmer beter gaat na een week. Anders is het wrs klaar. Maar ik ga gewoon maar hopen dat het heel goed aanslaat. O+
Ik hoop met je mee. :*

En nog een paar extra aaien voor Boor.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator vrijdag 31 augustus 2018 @ 17:15:48 #128
163650 crew  Greys
Nee.
pi_181601231
Boor een beetje inschattend huppelt ie over een dag of drie weer prima. Dus daar ga ik nu ook maar - wellicht tegen beter weten in - vanuit. Ben benieuwd of hij die vloeibare Metacam pijnstiller ook zo lekker gaat vinden. Ze zeiden dat alle katten er dol op zijn. Maar we hebben het hier wel over Boor natuurlijk, die is niet zoals alle katten. :D O+
Koutist in opleiding.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 17:30:22 #129
115121 MaLo
#neverforget
pi_181601535
Wat een verhaal Greys, we duimen voor een snel herstel voor Boor.
Wat een plaatje trouwens O+
Twente O+
  Moderator vrijdag 31 augustus 2018 @ 17:38:36 #130
163650 crew  Greys
Nee.
pi_181601734
Ja Boor is een knapperd O+ En lief. Hij gaf me m'n eerste kras net in vijftien jaar geloof ik, tijdens het foto's maken. Maar dat zou ik ook doen als ik hem was. :Y
Koutist in opleiding.
pi_181602012
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 17:38 schreef Greys het volgende:
Ja Boor is een knapperd O+ En lief. Hij gaf me m'n eerste kras net in vijftien jaar geloof ik, tijdens het foto's maken. Maar dat zou ik ook doen als ik hem was. :Y
Battle scar als cadeautje.. :+
Beterschap voor de tijgert!
PM
Ik heb quote-alerts uitstaan.
  Moderator vrijdag 31 augustus 2018 @ 17:53:30 #132
163650 crew  Greys
Nee.
pi_181602033
Dank voor de lieve woorden! Ik til hem nu overal naartoe vandaag en hopen dat ie morgen al iets beter loopt.

Morgen De Beste Zangers. Zie net voorstukje, als ik dat zie mag Alain Clark toch weleens naar het ESF, mits goed nummer.
Koutist in opleiding.
pi_181602265
Mag Eleni dan premier zijn van het eiland
pi_181602715
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 17:53 schreef Greys het volgende:
Dank voor de lieve woorden! Ik til hem nu overal naartoe vandaag en hopen dat ie morgen al iets beter loopt.

Morgen De Beste Zangers. Zie net voorstukje, als ik dat zie mag Alain Clark toch weleens naar het ESF, mits goed nummer.
Welke Zweed kunnen we inhuren voor de productie? :+
PM
Ik heb quote-alerts uitstaan.
pi_181602755
Sterkte Greys! Vooral het gewichtsverlies (wat je eerder al zei), is listig bij dieren, zeker als ze wat ouder zijn. Maar hopelijk wordt hij door die pijnstillers goed aanslaan, zodat hij over een paar dagen weer de oude is :)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_181610030
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 13:54 schreef Redefine het volgende:

[..]

Vervelend van de kip :{ En beterschap, hopelijk snel weer fit.
Op de Kusttram bijna flauwgevallen, ikke in the middle of nowhere afgestapt hehe

Ik ben nu terug thuis en het gaat nog niet zoals het hoort.

Sterkte voor Boortje :*
Trotse tante van Loes, Jaan, Mie, Eef, Wiebke, Olle en Doukje
pi_181611021
Ik kijk nu dit:

Volgens mij heb ik het nooit eerder volledig gezien (en dat als fan :o). Ik vind het GEWELDIG. Ook door die tekst erbij :P
Yeah, well, you know, that’s just, like, your opinion, man.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 23:39:56 #138
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_181611413
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 23:24 schreef Guanabana het volgende:
Ik kijk nu dit:

Volgens mij heb ik het nooit eerder volledig gezien (en dat als fan :o). Ik vind het GEWELDIG. Ook door die tekst erbij :P
Beste intervalact ooit _O_ _O_ _O_
De echte winnaar van dat jaar

Edit: Al is Rock 'n Roll Kids ook zeker goed
pi_181611591
Ken jij trouwens Celtic Woman?

Ze hebben een heel mooie show:

En het is dan wel niet met Riverdance, maar als je van dat soort Ierse muziek houdt is dit ook heel leuk :)
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 23:53:20 #140
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_181611742
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 23:46 schreef Guanabana het volgende:
Ken jij trouwens Celtic Woman?

Ze hebben een heel mooie show:

En het is dan wel niet met Riverdance, maar als je van dat soort Ierse muziek houdt is dit ook heel leuk :)
Celtic Woman vind ik heel leuk, al vind ik hun covers in de meeste gevallen niet beter dan de originelen (wat te "clean" gezongen allemaal), maar wel mooi gedaan en het is vooral hun shows in zijn geheel die ik enig vind; het hele sfeertje. Er was een aantal jaar geleden eens sprake van dat ik ze live zou zien, maar dat ging toen niet door.

De show die je post ken ik inderdaad. Is heel mooi!
pi_181611812
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 23:53 schreef Aoibhin het volgende:
was een aantal jaar geleden eens sprake van dat ik ze live zou zien, maar dat ging toen niet door.
Oh jammer!

Ja vooral deze show leek me geweldig om bij te zijn. Echt bij zo'n kasteel in de open lucht. O+

At the Ceili is mijn favo nummer trouwens, vind ik zo vrolijk en leuk :@
pi_181617075
Vanaf vandaag kunnen songs meedoen aan ESC 2019 *O*
(maar het echte officiële begin van ESC 2019 is Festivali i Kenges wat over 16 weken begint)
Yeah yeah, fire.
pi_181618337
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 10:44 schreef Nexum het volgende:
Vanaf vandaag kunnen songs meedoen aan ESC 2019 *O*
(maar het echte officiële begin van ESC 2019 is Festivali i Kenges wat over 16 weken begint)
Wij gaan beginnen *O*
Life can be a bitch, so like it..
pi_181618489
Greys hoe gaat het met Boortje? Ik hoop dat ie een goede nacht heeft gehad.
  Moderator zaterdag 1 september 2018 @ 12:28:07 #145
163650 crew  Greys
Nee.
pi_181618594
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 12:21 schreef Cee het volgende:
Greys hoe gaat het met Boortje? Ik hoop dat ie een goede nacht heeft gehad.
Hij ligt heerlijk op de tafel ( :X ) in de zon. Ik hou hem in de gaten als een havik dat ie er niet weer af valt. Vannacht heeft ie op de stoel geslapen, maar vanmorgen sprong ie weer zelf ( :X ) op de tafel. Hij hinkt nog flink, ik dénk wel ietsje verbetering te zien maar dat kan ook wishful zijn. Kan ook door de pijnstillers komen dat ie zich beter voelt natuurlijk. Ben benieuwd. Hij eet nog steeds als een bootwerker. O+

Ging jij vandaag nou in het asiel kijken? Ja he? Of al geweest?
Koutist in opleiding.
  Moderator zaterdag 1 september 2018 @ 12:29:53 #146
163650 crew  Greys
Nee.
pi_181618624
Zou dit lied op het nieuwe album van Ilse over Waylon gaan? Of is dat ook wishful?

[Verse 1]
There's been a lot of miscommunication lately
A lot of wait and see and too many maybes
And I wanna believe that your faith in me is as strong as it was when we thought we'd be unbreakable
All the words we say end up distorted
From skinbreak to heartache without warning
And you don't mean it and I don't either, we get so close to being defeated by circumstance
Do we stand a chance to rise above it all
But I feel so small

[Chorus]
Lay your weapons down
And I'll take my armor off
Say what we need to say
And love before it's lost
'Cause what we have is real
And real can hurt sometimes
But just because it hurts doesn't mean that we say goodbye
So lay your weapons down
Koutist in opleiding.
pi_181619748
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 12:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij ligt heerlijk op de tafel ( :X ) in de zon. Ik hou hem in de gaten als een havik dat ie er niet weer af valt. Vannacht heeft ie op de stoel geslapen, maar vanmorgen sprong ie weer zelf ( :X ) op de tafel. Hij hinkt nog flink, ik dénk wel ietsje verbetering te zien maar dat kan ook wishful zijn. Kan ook door de pijnstillers komen dat ie zich beter voelt natuurlijk. Ben benieuwd. Hij eet nog steeds als een bootwerker. O+

dat is goed nieuws ;) knuffie voor Boortje.

met mij gaat het beter.
Trotse tante van Loes, Jaan, Mie, Eef, Wiebke, Olle en Doukje
pi_181621947
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 12:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat fijn dat Boor zich beter lijkt te voelen! Hij moet nog minstens 30 jaar mee. O+
Ik kom net van het asiel vandaan ja! Mijn eerste asielbezoek ooit. Oh Greys wat moet ik zeggen. O+
Bij binnenkomst vertelde ik aan de balie een beetje kort mijn verhaal, hoi ik ben Cee, nooit een kat gehad maar ik wil er een adopteren en ik heb nog geen specifieke kat op het oog maar woon 5 hoog, werk fulltime, en zoek een poezenbeest waarvan jullie vinden dat die bij me past. En toen liep ik mee en mocht ik diverse hokken in waar allemaal katten waren en vertelden ze over sommige katten die ze aanraden, er waren er natuurlijk veel die té actief zijn voor een flat, of met een te grote (medische) rugzak voor een beginner als ik dus die raadden ze me af. Maar er waren twee katten die ik toch wel heel lief vond. O+ En zij mij ook. Elvis is een dikke poes van 10 jaar die heel rustig was en zich gewoon liet aaien en ook heel mooi is, en gezond. Alleen, ze is al 10, dat vind ik nog best een dingetje. Maar ze heet ELVIS, het is een teken. O+ O+ I love Elvis.
Maar, een senior, ik vond het nogal wat. Ik denk dan even ook egoïstisch en ben bang dat ik dan binnen de kortste keren met allemaal ouderdomskwaaltjes te maken heb.

Toen was er nog een andere poes die steeds kopjes bleef geven en die ook heel lief is en ze is nog maar 2/3 jaar, dus perfect. Ik vroeg hoe ze heet.

Ze heet Trijntje.
...
...

Oké anyway, ik was er puur ter oriëntatie, want vanwege drukke maand september met twee keer een lang weekend weg wil ik nog geen kat adopteren en wachten tot begin oktober (heb al een week vrij gevraagd van werk) dus de kans is groot dat Trijn en/of Elvis al weg zijn (wat ik hoop voor ze). Maar er komen wekelijks katten binnen dus wie weet. Ik ben in ieder geval blij dat ik ben gegaan en wat goed dat deze mensen er zijn, wat een schrijnende verhalen zitten er soms tussen (de katten, niet de medewerkers). Zit ook nog wel met een klein brokje in m’n keel.
pi_181621969
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 12:29 schreef Greys het volgende:
Zou dit lied op het nieuwe album van Ilse over Waylon gaan? Of is dat ook wishful?

Toen ik het nummer hoorde vroeg ik me het zelfde af maar ik kon er niets over vinden dat het over hem zou gaan. Maar het lijkt niet onwaarschijnlijk.
  Moderator zaterdag 1 september 2018 @ 15:37:56 #150
163650 crew  Greys
Nee.
pi_181622054
Gieren bij het Trijntje stukje :D _O-

En ja dat brokje in je keel kan ik me voorstellen, heel herkenbaar. Ik wilde na de asielacties van FOK ook alles wel meenemen.

Is Trijntje een binnenkat? Maar goed dat je sowieso even gegaan bent en hebt kunnen zien dat er hele lieve katten zitten. Soms hebben mensen (niet jij) weleens het idee dat in een asiel alleen de 'kneuzen waar iets mis mee is' zitten. Altijd goed om even te zien dat dat echt niet zo hoeft te zijn. O+
Koutist in opleiding.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')