SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
https://en.wikipedia.org/wiki/Supper%27s_Ready ?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ben nog steeds op zoek naar een stuk van Genesis. Zal zo'n 20 minuten duren. Niet de bijbel, maar de muziek. Geen idee meer hoe het heet. Mooi stuk joh.
Kerel, hoe doe je dat? Ik ben al eeuwen op zoek.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Supper%27s_Ready ?
Tja, ik kan me deze reactie wel voorstellen. Eigenlijk best een gek nummer als je het voor het eerst hoort.quote:
Je moet je zoekskills verbeteren. Ik zocht op Genesis song 20 minutes en deze kwam bij mij meteen naar boven.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kerel, hoe doe je dat? Ik ben al eeuwen op zoek.![]()
1) Google op "genesis discography"quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kerel, hoe doe je dat? Ik ben al eeuwen op zoek.![]()
Google is iedereens beste vriendquote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
1) Google op "genesis discography"
2) Ga naar elk album en klik op "track listing"
3) kijk naar de lengte van de liedjes
4) er is er maar 1 in de reguliere albums die 20+ minuten is
...
x) win
Ga je nou de meditatiechallenge van MTtheBassman saboteren?quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ga je nou de meditatiechallenge van MTtheBassman saboteren?
Dat hebben ze er natuurlijk sinds kort pas als zoekoptie bij.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet je zoekskills verbeteren. Ik zocht op Genesis 20 minutes en deze kwam bij mij meteen naar boven.
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:29 schreef peaceman het volgende:
R.E.M. heeft zoveel mooie liedjes die bijna niemand kent... ik doe mijn best om dat te veranderen...
Meditatie is in het moment leven, niet om naar anderen te luisteren zoals deze Michael Stipe die het denkt beter te wetenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ga je nou de meditatiechallenge van MTtheBassman saboteren?
Ja ik ben best wel jongquote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:29 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ohh ik dacht jonger!
4 jaar jonger dan ik
Nou ik weet het niet hoor.. naar het schijnt heeft hij een slow hand...quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Beetje amateuristisch bandje. Misschien dat Eric Clapton er nog iets mee kan.
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou ik weet het niet hoor.. naar het schijnt heeft hij een slow hand...
JJ, natuurlijk!quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wie heeft de betere versie van Cocaine, Klapton, of JJ Cale? Het nummer, niet de drug.
Ik ben niet zo'n Clapton fan...quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waarom natuurlijk? Wel eens hoor, daar niet van.
Nee, Jermaine..quote:
Ze vindt Fiona Android beter.quote:
Dan zou ik nu eigenlijk Bloem moeten draaien...quote:
Ja excuus, ik heb blijkbaar te veel zin in morgenquote:
Toen ze nog Tom & Jerry heetten werd het idd niks. Daarna wel.quote:
Sinds Simon Garfunkel heeft ingeruild voor Nick is het een stuk beter.quote:
Alleen met vrouwen, pas nou op, want er hoeft maar éen sjarrel tussen te zitten en je bent de sjaak.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja excuus, ik heb blijkbaar te veel zin in morgen
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Sinds Simon Garfunkel heeft ingeruild voor Nick is het een stuk beter.
Je bent gewoon jaloersquote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Alleen met vrouwen, pas nou op, want er hoeft maar éen sjarrel tussen te zitten en je bent de sjaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:41 schreef Charlotte3 het volgende:
Omg ik hou heel even op met luisteren
Dat gaat je vast goed af.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:41 schreef Charlotte3 het volgende:
Omg ik hou heel even op met luisteren
Sjarrel?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Alleen met vrouwen, pas nou op, want er hoeft maar éen sjarrel tussen te zitten en je bent de sjaak.
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloersHij kent Sjarrel niet, dan vraagt ie er toch om!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Je krijgt meteen de eerste avond al make up op en na een week is je ongesteldheid gesynchroniseerd met de andere dames.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:42 schreef MTheBassman het volgende:
Ja ik ben benieuwd hoe dat te werk gaat...
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je krijgt meteen de eerste avond al make up op en na een week is je ongesteldheid gesynchroniseerd met de andere dames.
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je krijgt meteen de eerste avond al make up op en na een week is je ongesteldheid gesynchroniseerd met de andere dames.
Make upquote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
-puntjequote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:44 schreef MTheBassman het volgende:
Blijft mooi dit![]()
Oh shit, helemaal vergeten deze aan de top 1000 toe te voegen
Het was leuk, maar ik haak om 11 af.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:44 schreef peaceman het volgende:
Beach House - Silver Soul
Moet ik nog verlengen?
Ja wel vrolijke muziek, verdommequote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:44 schreef peaceman het volgende:
Moet ik nog verlengen?
Ja, 7 cm.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:44 schreef peaceman het volgende:
Moet ik nog verlengen?
Ik ga om 23.00 naar bed.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:44 schreef peaceman het volgende:
Moet ik nog verlengen?
sorry kan niks beloven... Ipod bepaaldquote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:46 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja wel vrolijke muziek, verdomme
We zijn peaceman niet zat natuurlijk, hooguit zijn ipod.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ze zijn het spuugzat hoor peaceman. Niemand gaat om 23.00 uur slapen. Neuken wellicht, maar slapen, nèh.
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
sorry kan niks beloven... Ipod bepaald
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ze zijn het spuugzat hoor peaceman. Niemand gaat om 23.00 uur slapen. Neuken wellicht, maar slapen, nèh.
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:48 schreef livelink het volgende:
[..]
We zijn peaceman niet zat natuurlijk, hooguit zijn ipod.
nou moet ik mijn Ipod troostenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:48 schreef livelink het volgende:
[..]
We zijn peaceman niet zat natuurlijk, hooguit zijn ipod.
En dan in de trein even snel wat bijslapen natuurlijkquote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:48 schreef naatje_1 het volgende:
Maar ik moet wel weer zo ff stoppen met luisteren ivm overstap
U bent een echte tekst luisteraarquote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:51 schreef Charlotte3 het volgende:
Cocks and monsters and bombs to blow
.....![]()
Die Ipod is je gewoon aan het provocerenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:51 schreef Charlotte3 het volgende:
Cocks and monsters and bombs to blow
.....![]()
Trucjes van Peaceman denk ik... wil ik dit weten?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Die Ipod is je gewoon aan het provoceren
Knipselquote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Christus, wat zat er allemaal voor wazigs in die soep?
Hoeveel beroemdheden heb je dan gesproken? Ik kom denk ik op 0quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:53 schreef peaceman het volgende:
Juliette Lewis.. 1 van de leukste beroemdheden die ik ooit gesproken heb.![]()
geen idee, tussen de 25-40 denk ik?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoeveel beroemdheden heb je dan gesproken? Ik kom denk ik op 0
En Basje kent Sjarrel nietquote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
livelink kent sinterklaas niet.
Daar durfde ik helemaal niet mee te spreken, joh.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
livelink kent sinterklaas niet.
Je stapt gewoon op ze af?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
geen idee, tussen de 25-40 denk ik?
Nog, wat was het nou, 117 dagen?quote:
Jahaaaaaquote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nog, wat was het nou, 117 dagen?
Ik moet mijn wijntje eerst opdrinken. En als ik dan weer iets moet typen moet ik eerst het glas weer wegzetten. Zo schiet het niet op.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zeg èh, gaan jullie je tanden zo langzamerhand poetsen, jongens.
vaak bij signeren he?! en een enkeling ken ik persoonlijk.quote:
Ik heb nog nooit iets laten signeren. Ik durf dat allemaal niet joh.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
vaak bij signeren he?! en een enkeling ken ik persoonlijk.
Goed zo! Heb je wel gemistquote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet mijn wijntje eerst opdrinken. En als ik dan weer iets moet typen moet ik eerst het glas weer wegzetten. Zo schiet het niet op.
ow ik heb ooit een cd door Raccoon laten signeren voor ze moesten optreden en toen zei ik (ik had al gedronken): jullie gaan toch straks niet dat vreselijke Love you more spelen?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets laten signeren. Ik durf dat allemaal niet joh.
Achteraf vind ik ook wel dat ik behoorlijk ziek was. Maar dat had ik pas door toen ik me weer wat beter ging voelen.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Psies, maar Basje leert Sjarrel nog wel kennen.
[ afbeelding ]
je bent ook veel te laat naar de huisarts gegaan he?!quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Achteraf vind ik ook wel dat ik behoorlijk ziek was. Maar dat had ik pas door toen ik me weer wat beter ging voelen.
Nou zeg..quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze was nog heul nie dood!quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
je bent ook veel te laat naar de huisarts gegaan he?!
WITH MY VOICE I’M CALLING Uquote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van Nederlandse afkomst best veel, door een video dupliceer bedrijf waar ik ooit werkte. Over het algemeen zijn ze best te pruimen die artiesten in het eggie.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik kom denk ik tot 4 min of meer beroemde mensen.
Van Nederlandse afkomst kom ik tot welgeteld 1.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Van Nederlandse afkomst best veel, door een video dupliceer bedrijf waar ik ooit werkte. Over het algemeen zijn ze best te pruimen die artiesten in het eggie.
Ik weet het echt niet, is het een codewoord voor scharrel of zo?quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:03 schreef livelink het volgende:
Maar ik ga nu wel echt afsluiten, want ik ben nog best wel moe. Welterusten allemaal en nog veel plezier met Dingetje en Peaceman's Ipod
Hahaha!quote:
Trustenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:03 schreef livelink het volgende:
Maar ik ga nu wel echt afsluiten, want ik ben nog best wel moe. Welterusten allemaal en nog veel plezier met Dingetje en Peaceman's Ipod
weltrusten!quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:03 schreef livelink het volgende:
Niet zomaar kaplaarzen. Rúbberen kaplaarzen!quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet, is het een codewoord voor scharrel of zo?
Deze man is trouwens iets te geobsedeerd met kaplaarzen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet, is het een codewoord voor scharrel of zo?
Deze man is trouwens iets te geobsedeerd met kaplaarzen.
Nu voel ik me echt dom... Laat ook maar zitten.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:04 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]![]()
![]()
CODEWOORD.. sorry... ik lach je niet uit..
Moet jij niet slapen poppedeintje?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:05 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Schat trek jij mn kaplaarzen effe uit?
JE BENT TOCH NIET ACHTERLIJK?!
Ze heet Codewoord, hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:06 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Moet jij niet slapen poppedeintje?
Sorry lieve Bas, ik zal je redden.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nu voel ik me echt dom... Laat ook maar zitten.
Oh.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:06 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Sorry lieve Bas, ik zal je redden.
Lucky is een beetje dom.. hij noemt mij Charl.
Nee, ik heb weeeeeekendquote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:06 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Moet jij niet slapen poppedeintje?
ik ookquote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:07 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nee, ik heb weeeeeekend![]()
Jij?
Meh. Ik moet 7.00u werkenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:07 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nee, ik heb weeeeeekend![]()
Jij?
Die blijft erinquote:
Trump kan verrassend goed zingenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:08 schreef peaceman het volgende:
Presidents of the United States of America - Love Everybody
Nee, maar misschien sjarrel welquote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zeg, Co, rooster je ook DJ's in?
Nee, kan ik nietquote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zeg, Co, rooster je ook DJ's in?
Dank! Dan draag ik het sjarrel op.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, maar misschien sjarrel wel
Trustenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:11 schreef spijkerbroek het volgende:
POTUSA's was wel lekker om mee af te sluiten.
Toedels
Bedankt, peaceman
Truste spijk!quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Toedels
Bedankt, peaceman
Trustenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Toedels
Bedankt, peaceman
Dat kan, maar dit vind ik echt een geweldig nummer.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:11 schreef MTheBassman het volgende:
Sorry Peaceman, maar heb helemaal niks met Meat Loaf
Vegetarisch?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:11 schreef MTheBassman het volgende:
Het hele album is goed.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat kan, maar dit vind ik echt een geweldig nummer.
Duurt me iets te lang.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat kan, maar dit vind ik echt een geweldig nummer.
nee zou idd ook saai worden als iedereen mijn goede smaak zou hebben..quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Duurt me iets te lang.
Maar ja, gelukkig heeft niemand dezelfde smaak, anders zou de wereld wel heel saai worden
En gehaktbrood?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:11 schreef MTheBassman het volgende:
Jaaaaquote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:09 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ahw!
Wij houden battgirl gezelschap![]()
In mijn bed is het rustigquote:
Hahaha!! Bubs, ik dacht nachtdienstquote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:21 schreef xBubbles het volgende:
[..]
In mijn bed is het rustig
Ik bedoelde dat ik morgenochtend om 7.00u moet beginnen
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:22 schreef MTheBassman het volgende:
Achteraf bedankt voor het lange nummer peace, ik heb toch wat spullen in kunnen pakken voor morgen
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
na peace ga ik nog wat bietjes bonken.
Bedankt voor je muziek!quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:25 schreef peaceman het volgende:
En dit is de laatste...![]()
Bedankt voor het luisteren en wellicht morgenavond weer
Zo veel plezier bij DJ Lucky!
Playlist:
01. 0:00:00 Dire Straits - Your Latest Trick
02. 0:06:32 Guns 'N' Roses - Pretty Tied Up (The Perils Of Rock N´ Roll Decadence)
03. 0:10:50 The Jayhawks - Wichita
04. 0:16:14 Olivia Newton John - You're The One That I Want
05. 0:18:54 Tamino - Smile
06. 0:22:42 Neneh Cherry - Buffalo Stance
07. 0:28:12 People In Planes - Last Man Standing
08. 0:32:36 Radiohead - Little By Little
09. 0:36:56 Damien Rice - Accidental Babies
10. 0:43:28 Bob Marley & the Wailers - Buffalo Soldier
11. 0:47:12 jarvis - disney time
12. 0:50:16 Kermit the Frog and Big Bird - Stoned on Sesame Street
13. 0:52:40 Charlie Winston - Kick The Bucket
14. 0:55:20 The Righteous Brothers - Unchained Melody
15. 0:58:54 Kadhja Bonet - Honeycomb
16. 1:02:40 Boudewijn de Groot - Een Meisje Van Zestien
17. 1:05:34 Emmylou Harris - Making Believe
18. 1:09:10 Led Zeppelin - The Rain Song
19. 1:16:36 Time Bandits - I'm Specialized In You
20. 1:20:26 chris cohen - Yesterdays On My Mind
21. 1:23:32 Elvis Costello - Oliver's Army
22. 1:26:30 Queen - Seven Seas of Rhye
23. 1:29:10 Bees - Hourglass
24. 1:33:58 The Animals - Boom Boom
25. 1:37:10 Funkadelic - Better By The Pound
26. 1:39:52 Communards - La Dolarosa
27. 1:42:22 Crosby, Stills, Nash & Young - Déjà Vu
28. 1:46:34 Admiral Freebee - The worst is yet to come
29. 1:51:20 Editors - Bird of Prey
30. 1:56:04 Pulp - This Is Hardcore
31. 2:02:20 Portishead - Biscuit
32. 2:07:22 Prince & The Revolution - When Doves Cry
33. 2:13:06 malAkai - Snake Charmer
34. 2:14:16 The Isley Brothers - I Hear A Symphony
35. 2:17:30 Peter Gabriel - Biko
36. 2:24:24 Lenny Kuhr m.m.v. Les Poppys - Visite
37. 2:27:06 R.E.M. - Try Not to Breathe
38. 2:30:57 Derek & the dominos - Why does love got to be so sad
39. 2:35:29 Fiona Apple - Sullen Girl
40. 2:39:25 Simon & Garfunkel - Bridge Over Troubled Water
41. 2:44:05 Beach House - Silver Soul
42. 2:48:57 Juliette and the Licks - Shelter Your Needs
43. 2:52:53 Culture Club - Time (Clock of the Heart)
44. 2:56:35 Nick Cave & The Bad Seeds - Jesus Alone
45. 3:02:13 Dingetje - Kaplaarzen
46. 3:06:17 Julian Cope and the Teardrop Explodes - Jellypop Perky Jean
47. 3:08:19 Presidents of the United States of America - Love Everybody
48. 3:10:55 Meat Loaf - Bat out of Hell
49. 3:20:35 Cake - Shadow Stabbing
50. 3:23:41 Sammy Davis Jr. - Mr. Bojangles
ach zo heel af en toe verleng ik wel eens... en dan loopt het op..quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Beste lijst geworden, peaceman.Dank voor het draaien weer! Het was gezellig.
ow niet voor mijn aanwezigheidquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach zo heel af en toe verleng ik wel eens... en dan loopt het op..
Zeker wel, heb gelachen..quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow niet voor mijn aanwezigheid
Elfquote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig schakelt nog even in
lekker op tijd weerquote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig schakelt nog even in
Neeeeee. Ik werk geen nachtdiensten: daar hebben wij een centrale voorquote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:21 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hahaha!! Bubs, ik dacht nachtdienst
en charlie gemist dus...quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Donderdagavond hè.... - oefenavond
En zojuist even De Slimste Mens teruggekeken
Shame on mequote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:34 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Neeeeee. Ik werk geen nachtdiensten: daar hebben wij een centrale voor
Zeker welquote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoewel ik deze van hem volgens mij nog nooit bij Elf gehoord heb.
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, maar hij heeft me wel op hem geattendeerd en ik vind het zeer goed te pruimen
slaap lekkerquote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:43 schreef xBubbles het volgende:
Goed, ik pak de trein richting Dromenlandbyeee
je houdt een lijst bij?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeker wel![]()
DJ11 - Friday Night (18-11-2016): MUZ / Radio 49 #1557 - Tell Me When - Will I See You Again?
DJ11 - 53 (11-02-2017): MUZ / Radio 49 #1669 - peaceman ramt er op losEerstgenoemde was de "2016 version".
Nee joh?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Sjevrie le pa al barsa le froggie
?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 00:08 schreef Elfletterig het volgende:
Merkwaardige wending neemt deze show. Nog even en ik moet de UI-politie erop af sturen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 00:08 schreef Elfletterig het volgende:
Merkwaardige wending neemt deze show. Nog even en ik moet de UI-politie erop af sturen.
Dus nu ben je wel even klaar met praten?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 00:22 schreef naatje_1 het volgende:
Toen ik ging overstappen kwam ik een oude bekende tegen, dus einde peaceman gemist, en toen ik hier thuis kwam heb ik nog goed lang met ouders gesproken
nou, in ieder geval ben ik klaar voor fijne deuntjes aan mn kopquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 00:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dus nu ben je wel even klaar met praten?
Trustenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 00:25 schreef Elfletterig het volgende:
Lekkere tracks, maar helaas roept er een plicht met de naam nachtrust![]()
Morgen gewoon weer werken...
Succes met de rest. Welterusten
Ik ben er nu nog. Moet er nog iets worden verlengd of ingeroosterd?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
zijn er dan nog wel roosteraars in leven als elf nu slaapt?
Nope.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
zijn er dan nog wel roosteraars in leven als elf nu slaapt?
Als het aan mij ligt mag ie doorquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 00:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben er nu nog. Moet er nog iets worden verlengd of ingeroosterd?
Ik ga het niet later maken dan 2 uur/half 3 denk ik, moet om 10 uur weer opstaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 00:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt mag ie doorweet niet hoe Bassman er instaat en uiteindelijk is het natuurlijk aan de deejay
Nou, op dit moment staat L2B tot 1, dus dat mag wel langer danquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 00:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ga het niet later maken dan 2 uur/half 3 denk ik, moet om 10 uur weer opstaan.
Als Lucky het prima vindtquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 00:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, op dit moment staat L2B tot 1, dus dat mag wel langer dan
Thanks, heer 11!quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 00:30 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft L2B nog een uurtje bijgeplust.
Welterusten
Aah, die is ook weer terecht dus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 00:34 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben nu dus bij mn ouders thuis, waar die externe harde schijf staat, kan ik vandaag dus eindelijk die bestanden gaan fixen
Die schijf stond altijd al hier, maar de vorige keer toen ik hier was, was ik het vergetenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 00:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Aah, die is ook weer terecht dus.
Ja, dat bedoelde ik. Je had het er vorige keer al over.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 00:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die schijf stond altijd al hier, maar de vorige keer toen ik hier was, was ik het vergeten
Het was bij de 1e track al meteen mis vanavond. Zal wel zo blijven ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 00:39 schreef naatje_1 het volgende:
Klopt jaTevens ga ik nog steeds erg lekker op deze muziek!
![]()
Af en toe gaat het mixen niet helemaal vloeiend though![]()
Ja ik noem het allemaal techno, ik heb er weinig kijk opquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 00:45 schreef naatje_1 het volgende:
Is dit techno ja? Techno heeft toch een heel andere stijl?
http://techno.org/electronic-music-guide/quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 00:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja ik noem het allemaal techno, ik heb er weinig kijk op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |