Nooit meer werkenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 14:52 schreef Ang3l het volgende:
https://www.ad.nl/show/co(...)e-robinson~a08c16bf/
Wat gaat ze daar doen op dat eiland?
Hoeren neuken?
showen dan!quote:Op donderdag 30 augustus 2018 14:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb op zich wel goede benen, dat scheelt.
Ik vind zangeres gebruiken om Famke-Louise te omschrijven ook wel optimistisch.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 14:52 schreef Ang3l het volgende:
https://www.ad.nl/show/co(...)e-robinson~a08c16bf/
Wat gaat ze daar doen op dat eiland?
Hoeren neuken?
Nja haar naam ken ik tenminste nog. Wie is de rest?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind zangeres gebruiken om Famke-Louise te omschrijven ook wel optimistisch.
Jody Bernal ken je toch wel?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 14:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja haar naam ken ik tenminste nog. Wie is de rest?
Nogal. Mens zien "optreden" op Milkshake..quote:Op donderdag 30 augustus 2018 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind zangeres gebruiken om Famke-Louise te omschrijven ook wel optimistisch.
Ik ook. Ik zit op Eiland Onbekend.quote:
Johnny Kraaykamp Junior!quote:
Generatiekloofquote:Op donderdag 30 augustus 2018 15:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja die ken ik ook. Durfde niet met zekerheid te zeggen dat Joel hem ook kent
Loiza ken ik. En de braboneger. En roelvink.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 15:11 schreef gcjoel het volgende:
Ja ok maar wie zijn: voormalig atleet Gregory Sedoc, dj Tony Peroni jr., actrice Stijn Franssen, model Loiza Lamers, rapper Josylvio, comedian Steven 'Braboneger' Brunswijk, realityster Donny Roelvink, vlogger Nienke Plas, hiphopartieste I Am Aisha
Ja Roelvink als zoon van. Maar die is toch niet bekend. Wat een onzin doe dan gewoon echt onbekende nederlanders.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Loiza ken ik. En de braboneger. En roelvink.
Ik ben echt het contact met BN-land verloren.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 15:11 schreef gcjoel het volgende:
Ja ok maar wie zijn: voormalig atleet Gregory Sedoc, dj Tony Peroni jr., actrice Stijn Franssen, model Loiza Lamers, rapper Josylvio, comedian Steven 'Braboneger' Brunswijk, realityster Donny Roelvink, vlogger Nienke Plas, hiphopartieste I Am Aisha
Loiza is toch die transgender die HNTM won?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 15:11 schreef gcjoel het volgende:
Doe het. Of niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 15:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik kijk de hele tijd met 1 oog naar de speculaasbrokken
Die zit nu in Temptation Island VIP.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 15:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja Roelvink als zoon van. Maar die is toch niet bekend. Wat een onzin doe dan gewoon echt onbekende nederlanders.
Generatiekloof, want als ik de tieners vraag wie t zijn dan kennen ze al die vloggers, bloggers en rappers blijkbaarquote:Op donderdag 30 augustus 2018 15:20 schreef gcjoel het volgende:
Nederlanders waar je wel eens van gehoord kan hebben
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Loiza is toch die transgender die HNTM won?
Ja ik ben oudquote:Op donderdag 30 augustus 2018 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Generatiekloof, want als ik de tieners vraag wie t zijn dan kennen ze al die vloggers, bloggers en rappers blijkbaarIk ook niet hoor.
Vreten danquote:
Ja hallo. Betekend niet dat ik dik wil worden!quote:Op donderdag 30 augustus 2018 15:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vreten dan.
Ik heb net een stuk komkommer op.
Naah. Beetje naar het scherm staren. Zit in de hoek dus niemand ziet wat ik doe.quote:
#fatlife is helemaal hip hoor!quote:Op donderdag 30 augustus 2018 15:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja hallo. Betekend niet dat ik dik wil worden!
(ik at net een boterham pindakaas)
Te huilen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 15:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Naah. Beetje naar het scherm staren. Zit in de hoek dus niemand ziet wat ik doe.
Betekentquote:Op donderdag 30 augustus 2018 15:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja hallo. Betekend niet dat ik dik wil worden!
(ik at net een boterham pindakaas)
Heel goedquote:Op donderdag 30 augustus 2018 15:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Naah. Beetje naar het scherm staren. Zit in de hoek dus niemand ziet wat ik doe.
ik vind pindakaas met griekse yoghurt wel lekkerquote:Op donderdag 30 augustus 2018 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Betekent.
Pindakaas. Pindakaas met kwark is geen combi, tho.
Dat vooral natuurlijk. Omdat het nog meer dan een uur duurt voor de borrel begint.quote:
Ik heb de halve C&A gekocht.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 15:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja maar geen geld voor nieuwe kleding
Gewoon deze kleding aanhouden, dat rekt wel. Af en toe je adem inhouden bij het aankleden wel dan.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 15:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja maar geen geld voor nieuwe kleding
ZZP leefquote:Op donderdag 30 augustus 2018 15:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de halve C&A gekocht.
broeken zitten nu al strakquote:Op donderdag 30 augustus 2018 15:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon deze kleding aanhouden, dat rekt wel. Af en toe je adem inhouden bij het aankleden wel dan.
Voor 5 euro?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 15:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de halve C&A gekocht.
Nee ook nietquote:Op donderdag 30 augustus 2018 15:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik vind pindakaas met griekse yoghurt wel lekker
Ja maar als ik speculaas kies moet ik een nieuwe broek. Dus kost 2x geld.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 15:54 schreef Samzz het volgende:
Als ik moet kiezen tussen speculaas en een nieuwe broek, zou ik ook speculaas kiezen.
Dat wordt dus patat.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 15:56 schreef Samzz het volgende:
Wat zullen we vanavond eens eten. Ik heb nog courgette. En kipfilet. Snijboontjes en doperwten.
Hmmm.
Geef mij de speculaas maar dan.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 15:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja maar als ik speculaas kies moet ik een nieuwe broek. Dus kost 2x geld.
You feederquote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:00 schreef gcjoel het volgende:
speculaas zaterdag grotendeels aan vriendje voeren
spierpijn?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:00 schreef CherryLips het volgende:
Jezus ik ben dat zwemmen ook echt niet meer gewend he.
Je moet ook niet naar buiten gaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:00 schreef CherryLips het volgende:
Jezus ik ben dat zwemmen ook echt niet meer gewend he.
Eet ik het niet nog een keer.quote:
Omg logicaquote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als hij dikker is dan ik lijk ik altijd slanker
Ja en als hij dan zeikt dat je dik wordt, is hij nog altijd dikker. Dan moet hij meteen zijn mond houdenquote:
Ja hiervoor ben ik ook gegaanquote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja en als hij dan zeikt dat je dik wordt, is hij nog altijd dikker. Dan moet hij meteen zijn mond houden
Ik doe mijn best!quote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:05 schreef Samzz het volgende:
Ik moet een tientonner als vriend zoeken!
Q, ben je al zover?
Ah, is dat hoe jullie dat aanpakken.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als hij dikker is dan ik lijk ik altijd slanker
Ik leer hier dingen!quote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja en als hij dan zeikt dat je dik wordt, is hij nog altijd dikker. Dan moet hij meteen zijn mond houden
zo fijn he?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja hiervoor ben ik ook gegaan
Hier zou ik vriendelijk gecorrigeerd worden, met: lieverd het is ONS bord.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
zo fijn he?
Hij jat alleen soms eten van mijn bord
oh jaquote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hier zou ik vriendelijk gecorrigeerd worden, met: lieverd het is ONS bord.
Ik zit zo in de Irish Pub in Eindhoven, aan de bar. Ik doe volop mijn best.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yay.
Kom zo wel een kapsalon brengen.
Eindhovenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit zo in de Irish Pub in Eindhoven, aan de bar. Ik doe volop mijn best.
Jezus wat doe je in die uithoek.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit zo in de Irish Pub in Eindhoven, aan de bar. Ik doe volop mijn best.
Zuipen dus.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus wat doe je in die uithoek.
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:27 schreef gcjoel het volgende:
Omg, Q wordt vanavond anaal uitgewoond!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |