Jawel. Geen Nederlandse ploegen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:25 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Is er nog wat voetballen op vanavond
Nee de EL is pas na de winter weer rullevant.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:25 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Is er nog wat voetballen op vanavond
Theezakje, theezakjequote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]je hebt er wel juweeltjes tussen zitten.
Kale & Kokkie?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:26 schreef Elan het volgende:
Die hele oude liedjes van K&K zijn zo links als wat. Inso jr mag dat sowieso niet te horen krijgen. Beetje vluchtelingen goedpraten, walgelijk
Kristel.quote:
Kan ze toch niks van verstaanquote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:26 schreef Elan het volgende:
Die hele oude liedjes van K&K zijn zo links als wat. Inso jr mag dat sowieso niet te horen krijgen. Beetje vluchtelingen goedpraten, walgelijk
Welke talen leert zequote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:27 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Kan ze toch niks van verstaan
Verstandig.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens fases in mijn leven dat ik daar graag naar luister.
Ach anders elke maandag nog genieten van SjaakGod die over de hoefijzers van PSV begint.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha bazen zijn dat
Al zal er wel wat minder te zeiken zijn dit seizoen.
Klaasje is ook wel lekker.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die blonde was ook erg goed te doen
Dat zijn vier nummer ofzo? Rest reclame of gebrabbel.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zet de radio een uur op 538 of zo en je hebt alle aids wel te pakken.
yeah, weerbericht, nieuwsberichten, file's. Gaat hard zo'n uur haha.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat zijn vier nummer ofzo? Rest reclame of gebrabbel.
Ken je ons motto wel???quote:
onze mottoquote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ken je onze motto wel???
wtf is dit Jojo, teleurstellend dit, bang zijn voor een ban wtf zeg
onze mottoquote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ken je onze motto wel???
wtf is dit Jojo, teleurstellend dit, bang zijn voor een ban wtf zeg
Droge rijst met droge kip?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |