Een paar wel, maar als ik dat luister krijg ik toch al gauw weer de neiging om oude hits van vroeger op te zetten.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ken de hedendaagse popsterren nauwelijks (lol)
Nogal simpel geredeneerd. Alsof je alle hedendaagse muziek geluisterd heb.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon veel beter dan wat ze nu maken.
Hier hetzelfde, maar ik ben dan ook al te oud voor die onzin.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ken de hedendaagse popsterren nauwelijks (lol)
Dat wilde ik gister ook nog meldenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stijn zal blij zijn om te horen dat ik zojuist de catalogus van IKEA in mijn brievenbus aantrof.
Dit stelt me teleurquote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stijn zal blij zijn om te horen dat ik zojuist de catalogus van IKEA in mijn brievenbus aantrof.
Al zal er best wat leuks tussen zitten als je het opzoekt hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, maar ik ben dan ook al te oud voor die onzin.
Zet de radio een uur op 538 of zo en je hebt alle aids wel te pakken.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Nogal simpel geredeneerd. Alsof je alle hedendaagse muziek geluisterd heb.
K3quote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:15 schreef KingRoland het volgende:
ik ken alle popsterren
ook vooral k-pop
Wordt nog best leuke muziek gemaakt maar daarvoor moet je inderdaad geen radio luisteren.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zet de radio een uur op 538 of zo en je hebt alle aids wel te pakken.
Daar kom ik NOOIT weer.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je dochter luistert dat zeker veel nuquote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ok, K3 heeft best geinige nummers
Ja, mee eens. Maar goed, zo'n boekje krijg je ook maar gratis.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
IKEA is voor mensen die niet echt kunnen klussen. Bouwpakket antigenot.
Jepquote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je dochter luistert dat zeker veel nu
Mja als je wat verder kijkt dan de top 40 zijn er wel degelijk aardige alternatieven te vinden.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zet de radio een uur op 538 of zo en je hebt alle aids wel te pakken.
bohemian rhapsody ANTIGENOTquote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Mja als je wat verder kijkt dan de top 40 zijn er wel degelijk aardige alternatieven te vinden.
Die standaard jaren 70 en jaren 80 meuk in de top 2000 is over het algemeen ook louter aids.
Die wijven zijn ook wel lekker.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ok, K3 heeft best geinige nummers
Kan je best een keer heen met de kleine.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee, hoor alleen de muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |