Is deze gereekst?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 13:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik verwijderde een FREE in het vorig topic toen onlo de lapo te pakken had. Snap niet dat dat problemen geeft, maar het is opgelost.
Ik wist wel dat jij het was die er een potje van maaktequote:Op donderdag 30 augustus 2018 13:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik verwijderde een FREE in het vorig topic toen onlo de lapo te pakken had. Snap niet dat dat problemen geeft, maar het is opgelost.
Over zou ik graag zien dat er wat harder opgetreden wordt tegen dat hele FREE gedoe. Nu ook weer met FRREEGGMM of FREERENE. Blijkbaar mag dat niet, hoe onzinnig ook, maar doe er dan wat aan!quote:Op donderdag 30 augustus 2018 13:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
Ligt meer aan de foks dan aan mijquote:Op donderdag 30 augustus 2018 13:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij het was die er een potje van maakte
Doe maar niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 13:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Dit is gewoon weer een vrijbrief voor iedereen om te gaan rellen dadelijk.
Waarom heeft René een ban?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 13:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Mensen die aanstoot geven aan FREEUSER moeten ze meteen een heftige note geven.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 13:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Bans worden niet besproken. Vraag het hem desnoods zelf in DM/PM.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |