twitter:RikElfrink twitterde op maandag 20-08-2018 om 09:07:44#PSV vliegt vanmiddag naar Minsk en traint vanavond in de Borisov Arena om alvast aan de omstandigheden te wennen voor de Champions League-ontmoeting met BATE. Er reizen ongeveer 50 supporters en nog een aantal sponsoren mee. reageer retweet
Volgens VI speelt BATE vol op de counter, dus dat gaat een saaie pot worden morgen.twitter:aad300 twitterde op zondag 19-08-2018 om 12:17:03Analyse @eredivisie #verkort @instagram @aad300 https://t.co/06GOfP0Gn8 reageer retweet
Daarom ging ik ook voor Trippier. Het mocht niet baten. En toen waren ze allemaal al weg, uiteraardquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:38 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Tottenham Hotspur krijgt vanuit veldspel over het algemeen ook weinig goals tegen.
neem aan van wel jaquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Gele kaarten worden kwijtgescholden na deze ronde toch?
Uiteraard.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Gele kaarten worden kwijtgescholden na deze ronde toch?
Buiten Silva en Sane heb ik middenveld/aanval wel echt willekeurig wat gedaan. Laat San nu even op de bank zitten bij City (lol).quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom ging ik ook voor Trippier. Het mocht niet baten. En toen waren ze allemaal al weg, uiteraard
Ik heb een middenvelder van Liverpool die volgens mij nog geen minuut heeft gespeeld.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:40 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Buiten Silva en Sane heb ik middenveld/aanval wel echt willekeurig wat gedaan. Laat San nu even op de bank zitten bij City (lol).
Fabinho?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een middenvelder van Liverpool die volgens mij nog geen minuut heeft gespeeld.
Ja. Straatfeest.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Salzburg niet wint gaan we zo al over Oostenrijk heen op de cofficientenlijst volgens mij.
Simon kan Gamekings weer gaan presenteren dus.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Maar dus even he: bij RTL 7 hebben ze en geen VI meer en de Europa League waar geen Nederlandse clubs aan meedoen. Sad.
Sterling mocht ook al lekker een keertje banken. Asensio ben ik ook wel een beetje bang voor, hoop stiekem dat Modric nog vertrekt, dan heeft die wat meer zekerheid. De rest wel vertrouwen in, al was Moratatata een beetje een noodgreep want da's toch niet echt een veelscorende spitsquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:40 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Buiten Silva en Sane heb ik middenveld/aanval wel echt willekeurig wat gedaan. Laat San nu even op de bank zitten bij City (lol).
Wel nog Darts en James Bond.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Maar dus even he: bij RTL 7 hebben ze en geen VI meer en de Europa League waar geen Nederlandse clubs aan meedoen. Sad.
Ben ik effe blij dat ik dat bod verloren hebquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een middenvelder van Liverpool die volgens mij nog geen minuut heeft gespeeld.
Yup, scheelt dan meteen een punt in het voordeel van Nederlandquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Salzburg niet wint gaan we zo al over Oostenrijk heen op de cofficientenlijst volgens mij.
Er komt 1.8 bij als bonus voor CL toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat is wel de enige speler waar ik van baal dat ie naar PSV is gegaan en niet terug naar Ajax, geweldig talentquote:
korte termijn denken. Die pakken in El makkelijk 10+ punten.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al gaat Salzburg nog wel flink scoren in de EL verwacht ik.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, scheelt dan meteen een punt in het voordeel van Nederland
Geen idee.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:42 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Er komt 1.8 bij als bonus voor CL toch?
PSV en Ajax gaan ook wel punten pakken in de CLquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
korte termijn denken. Die pakken in El makkelijk 10+ punten.
Alles van 30 meter in de handen van de keeper schieten vind ik niet echt goedquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goede eigenschap voor een voetballer.
Als PSV en Ajax straks 4e worden heb je qua cofficient niet echt iets aan de CL. Financieel en voor de fans is het natuurlijk wel sowieso mooiquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al gaat Salzburg nog wel flink scoren in de EL verwacht ik.
Caland vindt Sam Larsson beter dan Neres.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
Caland vindt Luuk de Jong 10x beter dan KJH ik betwijfel dat zeer
Die zender krijgt klappen ja. Tot wanneer hebben ze de EL rechten?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ssssssspeeltuinvoetballerquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Caland vindt Sam Larsson beter dan Neres.
Ze moeten wel presteren jaquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als PSV en Ajax straks 4e worden heb je qua cofficient niet echt iets aan de CL. Financieel en voor de fans is het natuurlijk wel sowieso mooi
Nadat hij net drie assists had gegeven dat zeggenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:45 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ssssssspeeltuinvoetballer.
Kunnen ze Feyenoord kopen samen en opdoeken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:46 schreef Doublepain het volgende:
PSV en Ajax verdienen samen even 80 miljoen in 2 dagen
Ach wie maalt eromquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:45 schreef BB-King het volgende:
Die actie zal nog wel de hele nacht door zijn gedachten Malen.
Zo werkt dat inderdaadquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:46 schreef Doublepain het volgende:
PSV en Ajax verdienen samen even 80 miljoen in 2 dagen
Caland moest het niet van het voetbalverstand hebben.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nadat hij net drie assists had gegeven dat zeggen
Bij Heerenveen al veel te matig.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sam Larsson kan er weinig van
'bioscooppubliek'quote:
Schat ze minimaal gelijkwaardig aan PEC.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze spelen vandaag wel tegen een soort G-team
Mocht ook wel een keerquote:
Door de media constant opgehemeld omdat ie er wel eens een aardig trucje uit gooidequote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Heerenveen al veel te matig.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen ze Feyenoord kopen samen en opdoeken.
Hij moest het laten bij zijn Kluivertgrappen ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:46 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Caland moest het niet van het voetbalverstand hebben.
TR gemachtquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:45 schreef BB-King het volgende:
Die actie zal nog wel de hele nacht door zijn gedachten Malen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |