SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game on
AFCA!
Liverpool naar pot 2?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Geen verrassingen bij de andere wedstrijden, dus Valencia blijft een tegenstander uit pot 4.
Nee, Benfica staat 1-4 voor, dus die blijven in pot 2 en Liverpool daardoor in pot 3.quote:
Kleine verrassing uiteindelijk, mooie wedstrijd Salzburg - Rode Sterquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Geen verrassingen bij de andere wedstrijden, dus Valencia blijft een tegenstander uit pot 4.
Atltico Madrid / Manchester United / Ajax / Young Boysquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Pot 1:
Real Madrid
Atltico Madrid
FC Barcelona
Bayern Mnchen
Manchester City
Juventus
Paris Saint-Germain
Lokomotiv Moskou
Pot 2:
Borussia Dortmund
FC Porto
Manchester United
Shakhtar Donetsk
Benfica*
SSC Napoli
Tottenham Hotspur
AS Roma
Pot 3:
Liverpool
Schalke 04
Olympique Lyon
AS Monaco
Ajax*
CSKA Moskou
PSV*
Valencia
Pot 4:
Viktoria Plzen
Club Brugge
Galatasaray
Young Boys*
Internazionale
1899 Hoffenheim
AEK Athene*
Rode Ster Belgrado
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie niet dom is moet slim zijn!
Dit bied wel de meeste mogelijkheden zou je denken. Al zou je wellicht beter een sterke nr. 1 kunnen hebben die van iedereen wint, waardoor je kans op nr. 2 in principe groter zou kunnen zijn. Straks pak jij geen punten tegen Lokomotiv maar Rode Ster / Dortmund wel en dan pakt het juist nadelig uit.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 23:05 schreef KingRoland het volgende:
Lokomotiv - Dortmund - Ajax - Rode Ster
En ze willen bij Ajax ook wel liever naar Barcelona eens dan in november naar een ijskoud Moskou.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 23:09 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Dit bied wel de meeste mogelijkheden zou je denken. Al zou je wellicht beter een sterke nr. 1 kunnen hebben die van iedereen wint, waardoor je kans op nr. 2 in principe groter zou kunnen zijn. Straks pak jij geen punten tegen Lokomotiv maar Rode Ster / Dortmund wel en dan pakt het juist nadelig uit.
Je weet dat je het nu jinxt h.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 23:12 schreef Tjacka het volgende:
Geen Internazionale zou fijn zijn. Rest interesseert mij niet.
Geloof daar niet in.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je weet dat je het nu jinxt h.
Ohja dit is ook een mooie poule.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 23:17 schreef Tjacka het volgende:
Atletico - Benfica - Ajax - Brugge
Dat is ook een tweede plaats
Hier teken ik wel voor.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 23:17 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 23:03 schreef PeeJie_ het volgende:
Voor de liefhebbers van uitwedstrijden.Brugge wordt denk ik een buscombi, PSG niet? Kan je trouwens ook prima met de thalys en auto heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liverpool zou ons verkrachten, dus beter van nietquote:Op woensdag 29 augustus 2018 23:38 schreef Brammess het volgende:
Dortmund, United of Tottenham graag uit pot 2, mooie stadions om compleet op stelten te zetten met een vakkie vol met joduh
Jammer dat we Lyon, Schalke en Liverpool niet kunnen loten.
Ja dat denk ik ook, maar dat maakt dan niet zoveel meer uit. Die club PSG trekt me niet zo en na ongeregeldheden bij Milan uit x aantal jaar terug, probeer ik die extreme hooligans te vermijden. Vandaar ook geen Itali en Turkije voor mij.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 23:34 schreef Brammess het volgende:
[..]
Brugge wordt denk ik een buscombi, PSG niet? Kan je trouwens ook prima met de thalys en auto heen
Ik kijk eigenlijk vooral naar het uittripje perspectief, Anfield is wel een bucketlistie hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2018 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liverpool zou ons verkrachten, dus beter van niet
Ja zou ook een geweldig affiche zijn hoor. Maar puur qua speelstijlen tegen elkaar dacht ik er even aanquote:Op woensdag 29 augustus 2018 23:42 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk vooral naar het uittripje perspectief, Anfield is wel een bucketlistie hoor
Boeiuh, 96 euro voor 3 wedstrijden is hoe dan ook een heel schappelijke prijs. Tijden zijn wel eens anders geweest.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 23:41 schreef Themeparktommy het volgende:
PSV heeft wel blinde voorverkoop
Haha, wat dat betreft loten we gewoon 3 teams waar we gewoon lekker makkelijk heen kunnen gaan hoor. Speelstijlen boeien me niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zou ook een geweldig affiche zijn hoor. Maar puur qua speelstijlen tegen elkaar dacht ik er even aan
Nja een keer overwinteren in de CL zou wel eens leuk zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 23:51 schreef Brammess het volgende:
[..]
Haha, wat dat betreft loten we gewoon 3 teams waar we gewoon lekker makkelijk heen kunnen gaan hoor. Speelstijlen boeien me niet.
Lijkt me toch wel dat we 3e worden tenzij we Inter loten.
Alsjeblieft geen Inter.
en extra puntenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja een keer overwinteren in de CL zou wel eens leuk zijn.
Ik zie Ajax liever weer gewoon vanaf de knockouts in de EL omdat daar gewoon veel meer te halen valt.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor het Nederlands voetbal zie je PSV en Ajax eigenlijk het liefst derde worden en dan ver komen in de EL, dat kunnen ze allebei wel.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als we maar overwinteren kan ik er beide mee leven.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 23:53 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik zie Ajax liever weer gewoon vanaf de knockouts in de EL omdat daar gewoon veel meer te halen valt.
Ajax - Real Madrid zit ik dan bijvoorbeeld totaal niet op te wachten.
Van mij mogen ze beide overwinteren in de CL eigenlijk, krijg je ook weer extra bonuspunten voor.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 23:56 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Voor het Nederlands voetbal zie je PSV en Ajax eigenlijk het liefst derde worden en dan ver komen in de EL, dat kunnen ze allebei wel.
Ik denk dat jij als Ajax supporter (en ik vice versa als PSV'er) Ajax laat overwinteren en PSV puntjes laat pakken in de EL, toch?
1 bonuspuntje maar toch? 0.4 totaal voor de coefficient.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze beide overwinteren in de CL eigenlijk, krijg je ook weer extra bonuspunten voor.
Want Ajax is zoveel beter dan Benfica? Ik zou er mijn geld niet op inzetten, die Portugese ploegjes counteren zich altijd smerig naar de drie puntenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 23:17 schreef Tjacka het volgende:
Maar bij overwintering moet je ook weer een prima puntenaantal behalen in de poule dus heb je sowieso genoeg puntenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 23:57 schreef TehRocks het volgende:
[..]
1 bonuspuntje maar toch? 0.4 totaal voor de coefficient.
Dit kan uiteraard, maar toch zie je dat het daar ook wel minder is geworden in de loop der jaren. Pak hem beet 10 jaar geleden waren die toch een stuk sterker naar mijn idee.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 23:58 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Want Ajax is zoveel beter dan Benfica? Ik zou er mijn geld niet op inzetten, die Portugese ploegjes counteren zich altijd smerig naar de drie punten.
Ook weer waar! Wil je echt punten pakken moeten er gewoon 4 Nederlandse clubs de poulefase van de EL in.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar bij overwintering moet je ook weer een prima puntenaantal behalen in de poule dus heb je sowieso genoeg puntenEn het zou gewoon mooier zijn voor de competitie.
Nja stel dat AZ en Feyenoord gewoon hun plicht hadden gedaan en de EL-groepsfase hadden behaald kon je nu al aan een uitstekend puntenaantal komen. En dan hadden ze niet eens hoeven te overwinteren, maar gewoon 7/8 puntjes daar minimaal pakken.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 00:00 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ook weer waar! Wil je echt punten pakken moeten er gewoon 4 Nederlandse clubs de poulefase van de EL in.
n goed jaar en je bent er gewoon bovenop, dit Vitesse en AZ hadden ook niet misstaan in de EL; maar ja, die Kazachen he.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja stel dat AZ en Feyenoord gewoon hun plicht hadden gedaan en de EL-groepsfase hadden behaald kon je nu al aan een uitstekend puntenaantal komen. En dan hadden ze niet eens hoeven te overwinteren, maar gewoon 7/8 puntjes daar minimaal pakken.
Als Ajax en PSV vorig jaar gewoon normaal hadden gedaan hadden we zelfs die Turken gewoon al kunnen inhalenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 00:03 schreef TehRocks het volgende:
[..]
n goed jaar en je bent er gewoon bovenop, dit Vitesse en AZ hadden ook niet misstaan in de EL; maar ja, die Kazachen he.
Conclusie, gaat bijna helemaal prima met dat NLse voetbal!quote:Op donderdag 30 augustus 2018 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Ajax en PSV vorig jaar gewoon normaal hadden gedaan hadden we zelfs die Turken gewoon al kunnen inhalen
Ja maar het Nederlands voetbal kennende hebben Ajax en PSV volgend jaar weer een zaadseizoen (en de rest uiteraard ook kut), blijf je bungelen rond die 11e en 13e plaatsquote:Op donderdag 30 augustus 2018 00:07 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Conclusie, gaat bijna helemaal prima met dat NLse voetbal!
5 bonuspunten, dat tikt wel aan.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 23:57 schreef TehRocks het volgende:
[..]
1 bonuspuntje maar toch? 0.4 totaal voor de coefficient.
Even researchen, en we hebben het beide fout. 4 bonuspunten voor het overleven van de CL groep volgens VI Pro!quote:Op donderdag 30 augustus 2018 00:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
5 bonuspunten, dat tikt wel aan.
Ik weet vrij zeker dat het 5 bonuspunten is.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 00:16 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Even researchen, en we hebben het beide fout. 4 bonuspunten voor het overleven van de CL groep volgens VI Pro!
https://www.uefa.com/memberassociations/news/newsid=1592815.htmlquote:Op donderdag 30 augustus 2018 00:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat het 5 bonuspunten is.
Clubs are also awarded an additional point if they reach the round of 16, quarter-finals, semi-finals or final.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 00:22 schreef TehRocks het volgende:
[..]
https://www.uefa.com/memberassociations/news/newsid=1592815.html
Godverdomme, zet dat dan gewoon bij 'Round of 16 bonus participation'quote:Op donderdag 30 augustus 2018 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Clubs are also awarded an additional point if they reach the round of 16, quarter-finals, semi-finals or final.
Dat is bijzonder, want vorig jaar kregen de ploegen nog vijf bonuspunten, terwijl hier staat dat het vorig jaar al ingegaan is.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 00:22 schreef TehRocks het volgende:
[..]
https://www.uefa.com/memberassociations/news/newsid=1592815.html
Check JR zn comment bovenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 00:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat is bijzonder, want vorig jaar kregen de ploegen nog vijf bonuspunten, terwijl hier staat dat het vorig jaar al ingegaan is.
Ja vrij verwarrend allemaalquote:Op donderdag 30 augustus 2018 00:26 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Godverdomme, zet dat dan gewoon bij 'Round of 16 bonus participation'
De sfeer is ook wel goed in het team, vergelijkbaar met na de EL campagne.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 00:29 schreef skysherrif het volgende:
Zie nu pas interview van ajax tv met FdJ na de wedstrijd
Daarin zegt FdJ dat hij denkt dat ondanks het halen van CL, de 'groep' sowieso wel bij elkaar blijft
Afgelopen 4 jaar FdB, Bosz, Keijzer en ETH zijn nogal een rollercoaster geweest jaquote:Op donderdag 30 augustus 2018 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De sfeer is ook wel goed in het team, vergelijkbaar met na de EL campagne.
Hoe snel het weer mis kan gaan weten we
Geweldige affiches, leuke awaydays voor de fans en Brugge is prima te doen (United is even afwachten).quote:Op donderdag 30 augustus 2018 00:31 schreef Quark24 het volgende:
Bayern
Manchester United
Ajax
Club Brugge
Hopelijk nu een stijgende lijn over meerdere seizoenen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 00:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Afgelopen 4 jaar FdB, Bosz, Keijzer en ETH zijn nogal een rollercoaster geweest ja.
Denk dat dat lastig wordt ouwe reus, toevallig nu een pracht selectie, vermoed dat er wel veel volgend jaar vertrekken en jongens als ziyech, de jong en de ligt gaat ajax met al he tgeld i nde wereld niet vervangen (realistisch)quote:Op donderdag 30 augustus 2018 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk nu een stijgende lijn over meerdere seizoenen.
Vooral zorgen dat we iig wle structureel aankopen als tadic en blind proberen te blijven doen en er niet meer uitvliegen tegen de Jablonecs van deze wereld.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 00:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk dat dat lastig wordt ouwe reus, toevallig nu een pracht selectie, vermoed dat er wel veel volgend jaar vertrekken en jongens als ziyech, de jong en de ligt gaat ajax met al he tgeld i nde wereld niet vervangen (realistisch)
Klopt, je moet er eigenlijk ook maar twee tegelijk laten gaan in een window en al tijdig anticiperen. Kan niet dat we volgend jaar 6 basisspelers verkopen, heb je wel 200 miljoen maarja wie danquote:Op donderdag 30 augustus 2018 00:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk dat dat lastig wordt ouwe reus, toevallig nu een pracht selectie, vermoed dat er wel veel volgend jaar vertrekken en jongens als ziyech, de jong en de ligt gaat ajax met al he tgeld i nde wereld niet vervangen (realistisch)
Je moet ook niet vergeten structureel talenten aan te kopen hoor, anders zit je zo met een team vol dure spelers zonder restwaarde.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 00:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vooral zorgen dat we iig wle structureel aankopen als tadic en blind proberen te blijven doen en er niet meer uitvliegen tegen de Jablonecs van deze wereld.
Eigenlijk vind ik ook dat FdJ en De Ligt met hun leeftijd gewoon nog een jaar moeten blijven hoor ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, je moet er eigenlijk ook maar twee tegelijk laten gaan in een window en al tijdig anticiperen. Kan niet dat we volgend jaar 6 basisspelers verkopen, heb je wel 200 miljoen maarja wie dan
Muah Neres kan nog wel blijven, tenzij hij dit seizoen ziek gaat presteren en topscorer van de Eredivisie wordt en flink scoort in de CL. Onana zal ook wel wachten op de goede club.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 00:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik ook dat FdJ en De Ligt met hun leeftijd gewoon nog een jaar moeten blijven hoor ja.
Ziyech, Onana en Neres zie ik wel onvermijdelijk weggaan.
Ik vraag me echt af hoe Ajax die jongens moet gaan vervangen, zulke types vind je niet snel weer. Zeker geen type Frenkie ook.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:18 schreef RensAjacied het volgende:
Als De Ligt en Frenkie de Jong een goed seizoen draaien en zich zo goed blijven ontwikkelen zoals ze nu doen, dan zie ik ze wel in n keer de stap maken naar Barca of Bayern volgend seizoen en zelfs direct meedoen.
Zulke talenten komen en gaan inderdaad met fases maar je kan het met dat geld dan net weer een level hoger scouten.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe Ajax die jongens moet gaan vervangen, zulke types vind je niet snel weer. Zeker geen type Frenkie ook.
En Ziyech dan ook weg. Mag Ajax lekker veel creativiteit scouten, alhoewel Gravenberch wel bij de selectie kan komen zitten en wellicht kan een Jensen het niveau aantikken en bij de selectie komenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zulke talenten komen en gaan inderdaad met fases maar je kan het met geld net weer een level hoger scouten.
yes indeed !quote:Op donderdag 30 augustus 2018 05:36 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax heeft een zeer indrukwekkende prijzenkast opgebouwd in 120 jaar en dat allemaal zonder Frenkie, Matthijs en Ziyech.
Dat is dus precies een optie die ik eerder ook al las, zonder het bericht dat ze een extra spits wilden. Sol overnemen van Willem II en Sierhuis uitlenen aan ze. Het lijkt me echt een prima plan.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:21 schreef Simmertje het volgende:
Ik lees dat ten Hag nog een extra spits wil, is Fran Sol niet een optie? Natuurlijk geen wereldwonder, maar als sub lijkt het mij een prima toevoeging.
Welke andere scorende spits is momenteel nog haalbaar dan?quote:
Hebben we daar geen scoutingafdeling en beleidsmakers voor?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 08:27 schreef marp0 het volgende:
[..]
Welke andere scorende spits is momenteel nog haalbaar dan?
Hansaertgod gaat ons wel weer een spitsje opleveren.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 08:31 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hebben we daar geen scoutingafdeling en beleidsmakers voor?
Ik kan je alleen vertellen dat Sol domweg tekort komt.
Het gaat om een 3e spits h in principe.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 08:31 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hebben we daar geen scoutingafdeling en beleidsmakers voor?
Ik kan je alleen vertellen dat Sol domweg tekort komt.
Dan laat je toch gewoon Sierhuis blijven.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 08:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het gaat om een 3e spits h in principe.
Zelfs fucking Danny Hoesen heeft gescoord in de CL, tegen Barcelona nota bene
PSV de lachende derde.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 08:39 schreef TheJanitor het volgende:
Liever niet uit pot 1: Barcelona, Real Madrid
Liever niet uit pot 2: Napoli, Tottenham
Liever niet uit pot 4: Hoffenheim, Inter
We krijgen dus deze teams.
Ik zou stiekem Tottenham juist wel leuk vinden met al die ex Ajacieden. Alleen jammer dat een plek bij de eerste 2 dan wel erg lastig zal worden.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 08:39 schreef TheJanitor het volgende:
Liever niet uit pot 1: Barcelona, Real Madrid
Liever niet uit pot 2: Napoli, Tottenham
Liever niet uit pot 4: Hoffenheim, Inter
We krijgen dus deze teams.
Daar ben ik zeker mee eens, maar een tweede plek zou geen garantie zijn natuurlijkquote:Op donderdag 30 augustus 2018 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit kan uiteraard, maar toch zie je dat het daar ook wel minder is geworden in de loop der jaren. Pak hem beet 10 jaar geleden waren die toch een stuk sterker naar mijn idee.
Schijnt hoogzwanger te zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 08:36 schreef TheJanitor het volgende:
Waarom wil de vrouw van Fran Sol zo graag in Nederland blijven? Wel verdacht.
3e spits is normaal een talent dat zo kan groeien, of een veteraan/breekijzer die simpelweg niet meer elke week 90 minuten kan spelen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 08:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het gaat om een 3e spits h in principe.
Zelfs fucking Danny Hoesen heeft gescoord in de CL, tegen Barcelona nota bene
Dat kan je dan vergeten ja, behalve als je Lokomotiv loot van de eerste groep.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 09:06 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik zou stiekem Tottenham juist wel leuk vinden met al die ex Ajacieden. Alleen jammer dat een plek bij de eerste 2 dan wel erg lastig zal worden.
het kan allemaalquote:Op donderdag 30 augustus 2018 09:25 schreef Saekerhett het volgende:
Met Lokomotiv, Shakhtar, Ajax en AEK zou je ook zomaar per ongeluk eerste kunnen worden
Wat een genot.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 09:25 schreef Saekerhett het volgende:
Met Lokomotiv, Shakhtar, Ajax en AEK zou je ook zomaar per ongeluk eerste kunnen worden
In ieder geval lekker oppleuren met Sol of Babel, wat mij betreft. Als je iets haalt haal basismateriaal. Als dat niet lukt kun je desnoods Tadic of zelfs Ziyech als valse negen gebruiken.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 09:39 schreef Simmertje het volgende:
Of die Moise Kean van Juventus waar Ajax al 2393292309 jaar achteraan zit.
Aub niet, ik ga geen 100+ euro neerleggen voor EL tegenstanders.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 09:25 schreef Saekerhett het volgende:
allemaal kut uitwedstrijdenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 09:25 schreef Saekerhett het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 10:03 schreef Adames het volgende:
Anita naar Willem 2, kans laten liggen
je zou denken dat het een speler is die Bielsa wel begrijpt dus als hij daar al tekort komt zal hij niet goed genoeg voor Ajax meer zijnquote:
mwa, lijkt me geen spits waar je wat aan hebt in de CLquote:Op donderdag 30 augustus 2018 10:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me wel af hoe ver Dolberg dan nog verwijderd is van fit zijn als ze toch nog een extra spits willen halen... Sol zou niet eens zo'n gek idee zijn als back-up
wat is daar nou leuk aan?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 09:06 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik zou stiekem Tottenham juist wel leuk vinden met al die ex Ajacieden. Alleen jammer dat een plek bij de eerste 2 dan wel erg lastig zal worden.
Over het hoofd gezienquote:Op donderdag 30 augustus 2018 10:03 schreef Adames het volgende:
Dat Willem II krijgt geen onaardig elftal zo voor Willem II begrippen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 10:03 schreef Adames het volgende:
Sowieso vind ik persoonlijk Engelse ploegen leuker dan Spaans/Italiaans/Duits. Maar ik vind het gewoon mooi om oude spelers weer terug te zien in de arena. En om ze uiteindelijk te verslaan danquote:
Die zal er wel weer maanden uitliggenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 10:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me wel af hoe ver Dolberg dan nog verwijderd is van fit zijn als ze toch nog een extra spits willen halen... Sol zou niet eens zo'n gek idee zijn als back-up
Nee.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 10:43 schreef T3hTommay het volgende:
Kunnen Lokomotiv en Shakhtar wel samen in een groep?
hij traint toch alweer met de groep mee?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 10:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zal er wel weer maanden uitliggenecht heel zonde, juist een Dolberg zou ik in de CL willen zien.
Als ze nu halsoverkop een spits erbij gaan zoeken ben ik altijd bang voor een type Bulykin.
Dat dacht ik ook, maar hij zal wel weer een terugval hebben gehad.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 10:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij traint toch alweer met de groep mee?
In elk geval een een ander type dan Huntelaar, wat dan in principe je pinchhitter kan zijn.quote:
Klasse beter dan Sol, natuurlijk. Zou je er als backup wel weer een jaartje bij kunnen huren. Kan ook op de vleugels spelen, dus dat is ook wel praktisch.quote:
Ik kreeg net uit de simulator Barca / Benfica / Ajax / Hoffenheim.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 11:07 schreef franklop het volgende:
Nou jongens. Welke poule denken jullie dat er vanmiddag uitrolt?
Ik ga voor;
Juventus
Tottenham
Ajax
Club Brugge
Klopt, maar aan de andere kant ga je de jeugd dan wel in de weg zitten voor de spitspositie.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 11:05 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Klasse beter dan Sol, natuurlijk. Zou je er als backup wel weer een jaartje bij kunnen huren. Kan ook op de vleugels spelen, dus dat is ook wel praktisch.
Maar eigenlijk zou je gewoon een segmentje hoger moeten gaan kijken naar een echte concurrent voor Huntelaar / Dolberg. Huntelaar stopt na dit jaar toch, Dolberg kan dan sowieso wel wat concurrentie gebruiken als hij niet vertrekt danwel geblesseerd blijft. Geeft je nieuwe aankoop ook nog de tijd om een beetje in te komen, en met CL en hopelijk EL na de winter ga je genoeg wedstrijden spelen.
Wat loopt er daar nu nog rond aan potentieel voor Ajax 1 in de komende twee jaar dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 11:11 schreef marp0 het volgende:
[..]
Klopt, maar aan de andere kant ga je de jeugd dan wel in de weg zitten voor de spitspositie.
BrobbeyGOD.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 11:12 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wat loopt er daar nu nog rond aan potentieel voor Ajax 1 in de komende twee jaar dan?
Omdat ze zwanger is. Na al het drama.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 08:36 schreef TheJanitor het volgende:
Waarom wil de vrouw van Fran Sol zo graag in Nederland blijven? Wel verdacht.
Ze hebben ook die Braziliaan er nog rondlopen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 11:12 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wat loopt er daar nu nog rond aan potentieel voor Ajax 1 in de komende twee jaar dan?
Wat vreemd, die hadden we er prima bij kunnen hebben denk ik. Die zal toch niet zo ver weggezakt zijn dat Willem 2 inmiddels zijn niveau is?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 10:03 schreef Adames het volgende:
Dat denk ik dan wel hoor, die is al jaren niet meer aan de bal geweest en heeft die ballen alleen over hem heen zien vliegen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 11:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat vreemd, die hadden we er prima bij kunnen hebben denk ik. Die zal toch niet zo ver weggezakt zijn dat Willem 2 inmiddels zijn niveau is?
Nee, we hebben Eiting ook nog. De jeugd moet wel kans blijven houden.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 11:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat vreemd, die hadden we er prima bij kunnen hebben denk ik. Die zal toch niet zo ver weggezakt zijn dat Willem 2 inmiddels zijn niveau is?
Mijn simulator gafquote:Op donderdag 30 augustus 2018 11:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kreeg net uit de simulator Barca / Benfica / Ajax / Hoffenheim.
Dus zoiets zal het wel worden.
PSV hoeft van mij geen 4e te worden hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 11:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn simulator gaf
[ afbeelding ]
Buiten Real Madrid precies de twee teams die ik graag geloot zie wordenB en C zijn wel koekoek. PSV 4e, Ajax 2e
Anita is verdedigend natuurlijk beter dan die drie. Schne is een goede mentor voor Frenkie en Anita was een prima mentor geweest voor Eiting.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 11:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Willem II heeft een uitstekend ploeg staan hoor nu met een hele goede aanval. En Anita is toch helemaal niet nodig bij AjaxWe hebben al Frenkie, Schone, en voetbalprofessor Eiting
Oh van mij ook niet hoor maar dat zal in een poule met PSG, Dortmund en Galatasaray wel gebeuren.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 12:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV hoeft van mij geen 4e te worden hoor.
Geen idee hoe goed Galatasaray is eigenlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 12:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Oh van mij ook niet hoor maar dat zal in een poule met PSG, Dortmund en Galatasaray wel gebeuren.
Weer goed aan het opkrabbelen na een paar heel matige jaren.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 12:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee hoe goed Galatasaray is eigenlijk.
het gaat niet alleen om de loting maar ook wanneer je wie treft, eentje uit pot1 je eerste wedstrijd en je bent de lulquote:Op donderdag 30 augustus 2018 12:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Oh van mij ook niet hoor maar dat zal in een poule met PSG, Dortmund en Galatasaray wel gebeuren.
Real Madrid declasseren in een kolkende Arena. Niets mis mee.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
het gaat niet alleen om de loting maar ook wanneer je wie treft, eentje uit pot1 je eerste wedstrijd en je bent de lul
mijn simulator gaf real spurs ajax interquote:Op donderdag 30 augustus 2018 11:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn simulator gaf
[ afbeelding ]
Buiten Real Madrid precies de twee teams die ik graag geloot zie wordenB en C zijn wel koekoek. PSV 4e, Ajax 2e
Kan wel pittig worden als Ajax die loot ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 12:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Weer goed aan het opkrabbelen na een paar heel matige jaren.
En dan moet je die uit pot 1 ook nog thuis in de laatste wedstrijd treffen, en zelfs dan willen ze vaak het maximale puntenaantal behalen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
het gaat niet alleen om de loting maar ook wanneer je wie treft, eentje uit pot1 je eerste wedstrijd en je bent de lul
En dan worden alle goals van Ajax weer afgekeurd (lol)quote:Op donderdag 30 augustus 2018 12:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Real Madrid declasseren in een kolkende Arena. Niets mis mee.
Met die poule spelen we tegen Spurs om de groepswinst.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 12:32 schreef Afhaalchinees het volgende:
Beste lijkt me toch lokomotiv, spurs, plzen. En dan spurs thuis in de 6e wedstrijd terwijl die al door zijn
Alderweireld, Vertonghen, Eriksen en Sanchez gunnen wel
Zou typisch zijn, maar in een poule met Real, Dortmund en City werden we destijds ook derdequote:Op donderdag 30 augustus 2018 12:34 schreef Mani89 het volgende:
Doe geen moeite, je weet toch al dat Inter uit die 4de pot komt.
Kutprivacywetquote:Op donderdag 30 augustus 2018 12:39 schreef TheVulture het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Sinkgraven, daar hoor je ook echt niets meer van
dat was heel knap, toen was Dortmund ook veel beter dan nu. City was wel minder dan nu moet ik ook wel weer toegevenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 12:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zou typisch zijn, maar in een poule met Real, Dortmund en City werden we destijds ook derde
jos brech 2.0quote:Op donderdag 30 augustus 2018 12:39 schreef TheVulture het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Sinkgraven, daar hoor je ook echt niets meer van
Dit ja, en dan na de uitschakeling weer weken gezever tussen Ajax en PSV supporters over hoe de ene ploeg n puntje meer haalde in een veel zwaardere poule, terwijl de ander dan weer begint over b-teams omdat die en die al geplaatst waren....quote:Op donderdag 30 augustus 2018 12:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is het toch wel weer leuk om uit te kijken naar de loting en dan vanavond klagen dat het weer veel te zwaar is en we 0 punten gaan halen
Dat was chanant ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 12:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan worden alle goals van Ajax weer afgekeurd (lol)
Ajax en lotingen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 09:25 schreef Saekerhett het volgende:
dat gaat dus alleen nietquote:Op donderdag 30 augustus 2018 13:59 schreef KingRadler het volgende:
mijn droom poule:
Ajax
Borussia Dortmund
Tottenham Hotspur
Hoffenheim
met Toon valt dat wel mee toch, al was Mark gisteren ook wel grappig met Helenequote:Op donderdag 30 augustus 2018 14:19 schreef Dejannn het volgende:
Wel opvallend dat Ajax gewoon PSV feliciteert op Twitter met hun kwalificatie voor de CL. Bevestigd mijn gevoel dat die rivaliteit vanuit Amsterdam een stuk minder wordt gevoeld waarbij men in Eindhoven juist wel altijd met een bepaalde vergelijkingsdrang en afgunst richting Amsterdam kijkt.
Ajax feliciteerde Feyenoord toen ook met de landstitel. Zal andersom ook niet snel gebeuren.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 14:19 schreef Dejannn het volgende:
Wel opvallend dat Ajax gewoon PSV feliciteert op Twitter met hun kwalificatie voor de CL. Bevestigd mijn gevoel dat die rivaliteit vanuit Amsterdam een stuk minder wordt gevoeld waarbij men in Eindhoven juist wel altijd met een bepaalde vergelijkingsdrang en afgunst richting Amsterdam kijkt.
vanuit de clubs wel hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2018 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax feliciteerde Feyenoord toen ook met de landstitel. Zal andersom ook niet snel gebeuren.
Nee?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 15:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
vanuit de clubs wel hoor
had je die neus tweet nog meegekregen van een Twentse locoburgemeester tijdens Kiev-Ajax?
quote:
twitter:MacvanDinther twitterde op donderdag 30-08-2018 om 09:33:07Ach twitter, wat heb je nou weer gedaan? Wethouder Twenterand door het stof na tweet over Ajax: 'Eens en nooit weer' https://t.co/DdkCBSouBF reageer retweet
Hahaha, het Calimerogehalte ook echtquote:Op donderdag 30 augustus 2018 15:08 schreef Tarado het volgende:
[..]twitter:MacvanDinther twitterde op donderdag 30-08-2018 om 09:33:07Ach twitter, wat heb je nou weer gedaan? Wethouder Twenterand door het stof na tweet over Ajax: 'Eens en nooit weer' https://t.co/DdkCBSouBF reageer retweet
Dat verbaasd me inderdaad niets. Jammer tochquote:Op donderdag 30 augustus 2018 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax feliciteerde Feyenoord toen ook met de landstitel. Zal andersom ook niet snel gebeuren.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad geen tweetje vinden met felicitaties van Feyenoord richting Ajax. De laatste keer dat Ajax wat won bestond Twitter waarschijnlijk nog niet.twitter:Feyenoord twitterde op zondag 15-04-2018 om 18:34:46PSV volgt Feyenoord op als kampioen van Nederland.Gefeliciteerd, @PSV! 🤝 https://t.co/xUC9B8Zho9 reageer retweet
Ajax heeft wel de meeste aanhang volgens mijquote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:27 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat verbaasd me inderdaad niets. Jammer toch
Ik vind dat altijd wel apart om te zien. Als je het objectief bekijkt is Ajax natuurlijk toch de meest succesvolle club van Nederland. Misschien ook de grootste qua aanhang, maar dat weet ik niet zeker. Maar wat een haat het allemaal losmaakt bij sommigen is zo vreemd. Ik snap best dat je het niet op een club hebt, maar die afkeer jegens Ajax zit bij velen zo diep geworteld dat je er soms een beetje bang van zou worden. Het valt ook verder helemaal niet te beargumenteren verder volgens mij.
Ik kan me er soms enkel wat aan ergeren als Ajax-fans iets te vol zijn na n goede wedstrijd van hun club of een specifiek talent weer ophemelen. Maar verder zie ik totaal geen reden om de club te haten.
Dat kan ook niet als Ajax alweer geen kampioen wordt. (lol)quote:Op donderdag 30 augustus 2018 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze bekvechten soms wel wie nu echt de grotere club van de twee is.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:29 schreef Dejannn het volgende:
Hebben PSV en Feyenoord berhaupt een echte rivaliteit? Volgens mij valt dat ook wel mee.
Felicitaties dat Ajax en PSV de CL hebben bereikt mochten ook wel, daardoor mag de bekerwinnaar over een paar jaar weer rechtstreeks Europa in. Hoeft Feyenoord zich niet weer te blameren in de voorrondes tegen gehandicapten.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat kan ook niet als Ajax alweer geen kampioen wordt. (lol)
Je kan het plaatsen voor de groepsfase wel vieren als een prijs maar dat maakt het nog geen prijs. Felicitaties lijken mij dus niet echt nodig.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Felicitaties dat Ajax en PSV de CL hebben bereikt mochten ook wel, daardoor mag de bekerwinnaar over een paar jaar weer rechtstreeks Europa in. Hoeft Feyenoord zich niet weer te blameren in de voorrondes tegen gehandicapten.
Niemand heeft toch een hekel aan die gemoedelijke Brabanders.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:29 schreef Dejannn het volgende:
Hebben PSV en Feyenoord berhaupt een echte rivaliteit? Volgens mij valt dat ook wel mee.
Ach ploegen willen vaak kampioen worden vanwege die CL, en die is nu dus ook bereikt dus het is wel gewoon een prestatie. Of jij wint liever een beker en JC-schaal dan dat je je kwalificeert voor de CL?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:35 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Je kan het plaatsen voor de groepsfase wel vieren als een prijs maar dat maakt het nog geen prijs. Felicitaties lijken mij dus niet echt nodig.
Waarom moeten clubs elkaar berhaupt feliciteren via twitter, laat staan voor iets als het behalen van de CL groepsfase? Vind het redelijk onzinnig allemaal.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Felicitaties dat Ajax en PSV de CL hebben bereikt mochten ook wel, daardoor mag de bekerwinnaar over een paar jaar weer rechtstreeks Europa in. Hoeft Feyenoord zich niet weer te blameren in de voorrondes tegen gehandicapten.
Tja dat is de norm tegenwoordig, er zijn zelfs clubaccounts die de hele tijd memes de wereld in slingeren.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:42 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Waarom moeten clubs elkaar berhaupt feliciteren via twitter, laat staan voor iets als het behalen van de CL groepsfase? Vind het redelijk onzinnig allemaal.
Qua financin lijkt het me duidelijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ploegen willen vaak kampioen worden vanwege die CL, en die is nu dus ook bereikt dus het is wel gewoon een prestatie. Of jij wint liever een beker en JC-schaal dan dat je je kwalificeert voor de CL?
is wel de realiteit tegenwoordig, veel meer zal er internationaal niet inzittenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:42 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Waarom moeten clubs elkaar berhaupt feliciteren via twitter, laat staan voor iets als het behalen van de CL groepsfase? Vind het redelijk onzinnig allemaal.
Ik hoop dat Ajax wel iets meer potjes wat in te brengen heeft, tegen de pot 2 clubs hoef je niet perse kansloos te zijn. En ik ben vooral benieuwd hoe dit Ajax zich gaat houden tegen de clubs van een echt formaat (Ajax kon zelfs jaren terug stunten met veel matigere teams)quote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:44 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Qua financin lijkt het me duidelijk.
Maar zo'n CL is toch helemaal niet leuk om te zien als je 4 van de 6 wedstrijden weinig tot niets in te brengen hebt?
Terug naar de haven grappenmakerquote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:28 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat een onzin.Ik kan inderdaad geen tweetje vinden met felicitaties van Feyenoord richting Ajax. De laatste keer dat Ajax wat won bestond Twitter waarschijnlijk nog niet.twitter:Feyenoord twitterde op zondag 15-04-2018 om 18:34:46PSV volgt Feyenoord op als kampioen van Nederland.Gefeliciteerd, @PSV! 🤝 https://t.co/xUC9B8Zho9 reageer retweet
Groepswinnaar, duh.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bij de 'oefenloting' van de UEFA werd het Barca - United - Ajax - Inter. Doe maar niet straks.
1equote:Op donderdag 30 augustus 2018 17:09 schreef Karzai het volgende:
met een poule
lokomotive moscow, porto, ajax en young boys kunnen ze nog wel tweede worden
Precies datquote:
PSG trakteert je op een beurse anus.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 17:09 schreef TheVulture het volgende:
Persoonlijk hoop ik wel dat we in ieder geval Barca, Real en Man City ontlopen, dat zijn toch wel de grootste voetbalmachines uit pot 1... tegen de rest valt heel misschien in ieder geval thuis nog wel een puntje te halen als je realistisch speelt... en tegen Lokomotiv misschien zelfs wel gewoon 3
Zal je zien dat Schalke daar straks gewoon bovenaan staatquote:
quote:
prima, benfica moet te doen zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 18:57 schreef Monolith het volgende:
Ajax heeft een minder ongunstige poule dan PSV tot dusver.
Had liever die poule van PSV gehad. Mooiere tegenstanders die willen voetballen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 18:57 schreef Monolith het volgende:
Ajax heeft een minder ongunstige poule dan PSV tot dusver.
Hier heb je wel meer perspectief op EL, PSV moet de mazzel hebben dat 1 van die ploegen redelijk uit vorm is a la city in 20..weetikwatquote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:03 schreef franske19 het volgende:
[..]
Had liever die poule van PSV gehad. Mooiere tegenstanders die willen voetballen.
Thanksquote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie mogen de Nederlandse eer in Europa hooghouden jongens, veel succes
Keertje thuis een punt pakken en we zijn tevreden.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Thanks
Zou als PSV zijnde alvast een flinke pot vaseline kopen
Ajax moet in deze poule wel kunnen overwinteren inderdaad. Als je wat geluk hebt kun je zelfs tweede worden. Tegenstanders spreken mij alleen niet echt aan.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier heb je wel meer perspectief op EL, PSV moet de mazzel hebben dat 1 van die ploegen redelijk uit vorm is a la city in 20..weetikwat
Rode ster Eindhovenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Thanks
Zou als PSV zijnde alvast een flinke pot vaseline kopen
Benfica is een mooie club, Bayern leuk maar geen fantastische uittripquote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:09 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ajax moet in deze poule wel kunnen overwinteren inderdaad. Als je wat geluk hebt kun je zelfs tweede worden. Tegenstanders spreken mij alleen niet echt aan.
Hebben vorig jaar echt een slecht jaar gedraaid hoor. Sowieso is de Portugese top matig momenteel.quote:
jawel joh, lekker Ostbahnhof onveilig makenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Benfica is een mooie club, Bayern leuk maar geen fantastische uittrip
AEK is natuurlijk 3x ruk maar wel een goede tegenstander om EL tegen te halen
AEK is een rare ploeg, die kunnen zomaar resultaten halen tegen een Benfica of Ajax. Als je daar 2x van wint, kun je zomaar 2e in de poule worden. Winnen van AEK, resultaatje tegen Benfica en hopen dat het verder een beetje gunstig uitpakt.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Benfica is een mooie club, Bayern leuk maar geen fantastische uittrip
AEK is natuurlijk 3x ruk maar wel een goede tegenstander om EL tegen te halen
Ik schat Benfica nog altijd hoger in dan Ajax qua materiaal . Je moet die uitwedstrijd goed doorkomen daar en dan kan het misschien.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hebben vorig jaar echt een slecht jaar gedraaid hoor. Sowieso is de Portugese top matig momenteel.
Hoe nice zou dat zijnquote:
Ik denk dat het ze letterlijk geen ruk kan schelen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:13 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat ze in Munchen niet echt blij zijn dat ze Ajax geloot hebben.
Bayern ziet de wedstrijden als oefenwedstrijden.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:13 schreef TLC het volgende:
Het is 6x 90 minuten, de bal is rond en het is 11 tegen 11quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
AEK is een rare ploeg, die kunnen zomaar resultaten halen tegen een Benfica of Ajax. Als je daar 2x van wint, kun je zomaar 2e in de poule worden. Winnen van AEK, resultaatje tegen Benfica en hopen dat het verder een beetje gunstig uitpakt.
Ik zie Ajax wel een kans hebben.
Benfica is nog steeds pittig, maar het had veel erger gekund. In Eindhoven kunnen ze beter alvast voorover bukken.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik schat Benfica nog altijd hoger in dan Ajax qua materiaal . Je moet die uitwedstrijd goed doorkomen daar en dan kan het misschien.
3 punten thuis tegen Inter en dat was het wel ja . Wat wij hebben is 100 keer gunstiger lolquote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Benfica is nog steeds pittig, maar het had veel erger gekund. In Eindhoven kunnen ze beter alvast voorover bukken.
Werden vorig jaar kansloos laatste in een flut poule. Benfica sporting was niet om aan te gluren en de thuiswedstrijd tegen PAOK was ook vreselijk. Tja. Je mag blijven indekken.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik schat Benfica nog altijd hoger in dan Ajax qua materiaal . Je moet die uitwedstrijd goed doorkomen daar en dan kan het misschien.
Tja wat werd Ajax vorig jaar dan ?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Werden vorig jaar kansloos laatste in een flut poule. Benfica sporting was niet om aan te gluren en de thuiswedstrijd tegen PAOK was ook vreselijk. Tja. Je mag blijven indekken.
Kiev was hier ook een fantastisch elftal. Dat hebben we gezien zeg.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja wat werd Ajax vorig jaar dan ?
Ajax iets minder, maar denk wel dat het twee mooie clashes wordenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dus Kiev is net als Benfica ?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kiev was hier ook een fantastisch elftal. Dat hebben we gezien zeg.
Bayern kan de groepsfase met het B-team af.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:13 schreef TLC het volgende:
In elk geval zou niet overwinteren in welke competitie dan ook een schande zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:29 schreef Pedroso het volgende:
10 Punten gaat het opleveren, moet genoeg zijn voor een 2e plek.
Gewoon potindeling dusquote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:32 schreef Simmertje het volgende:
Unibet top 2 finish in de poule:
Bayern 1.15
Benfica 1.90
Ajax 2.10
AEK 5.00
Zo schat ik het ook wel een beetje in
Mwah, waarom nooit meer ? Als je een poule als PSV loot dan niet maar in de meeste poules heb je gewoon kans. Moet het niet tegen zitten.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In elk geval zou niet overwinteren in welke competitie dan ook een schande zijn.
En een 2e plek moet eigenlijk wel eens, want zo'n kans krijgt Ajax nooit meer.
Zou ik prima vinden vanwege 3e plek en naar ELquote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:32 schreef Simmertje het volgende:
Unibet top 2 finish in de poule:
Bayern 1.15
Benfica 1.90
Ajax 2.10
AEK 5.00
Zo schat ik het ook wel een beetje in
Iets sterker misschien ja, maar op Jonas na is het echt weinig bijzonders wat er rond loopt. Ze hebben geen bijzonder talent en het is een redelijke ploeg.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dus Kiev is net als Benfica ?
Nja omdat ik denk dat de Portugese clubs ook wel zullen zakken qua cofficinten en dan zit pot 2 vaker volk met echte topteams wat veel lastiger is allemaal.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mwah, waarom nooit meer ? Als je een poule als PSV loot dan niet maar in de meeste poules heb je gewoon kans. Moet het niet tegen zitten.
Beetje punten sprokkelen en je zit komend jaar (mits geplaatst) in pot 2.
Je hebt gelijk hoor dat die competitie ook minder is geworden, zijn ook niet voor niks de 3e CL-plaats kwijtgeraakt. En Benfica en Porto zijn ook niet zo goed als zo'n 10 jaar geleden toen ze nog wel eens kwartfinale CL of minimaal halve finale EL haalden.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Iets sterker misschien ja, maar op Jonas na is het echt weinig bijzonders wat er rond loopt. Ze hebben geen bijzonder talent en het is een redelijke ploeg.
In de Portugeze top zitten sinds kort afdankertjes van de eredivisie op de bank en er word door de grote drie al jaren schandalig veel wedstrijden omgekocht en andere vormen van corruptie. Daardoor zijn de topploegen steeds zwakker aan het worden aangezien de politiek hard op treed.
Maar ik laat wel negatief zijn. We worden 4e.
Ze zijn gewoon zwak te noemen betalen een hoop centjes maar geen bijzondere talenten meer. 😅quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor dat die competitie ook minder is geworden, zijn ook niet voor niks de 3e CL-plaats kwijtgeraakt. En Benfica en Porto zijn ook niet zo goed als zo'n 10 jaar geleden toen ze nog wel eens kwartfinale CL of minimaal halve finale EL haalden.
Is het niet zo de dat de 1e wedstrijd altijd de nr 1 tegen de nr. 4 is (en dus nr. 2 tegen nr. 3) ?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:36 schreef Zocalo het volgende:
AEK mist de eerste CL wedstrijd nog wat spelers door schorsingen. Als je die als eerste uit loopt zou dat ook wel gunstig zijn. Die winnen en je zet al een stap richting overwintering.
Nee, dat wordt nu weer via een computer bepaald en is over een paar uur bekend.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is het niet zo de dat de 1e wedstrijd altijd de nr 1 tegen de nr. 4 is (en dus nr. 2 tegen nr. 3) ?
Toch random lol?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is het niet zo de dat de 1e wedstrijd altijd de nr 1 tegen de nr. 4 is (en dus nr. 2 tegen nr. 3) ?
Dan moet je zelfs 1e worden. Shakthar is zelfde niveau als Kiev atmquote:Op donderdag 30 augustus 2018 09:25 schreef Saekerhett het volgende:
Het zal gewoon gelijkwaardig en heel spannend worden, en denk dat die Portugeesjes wel weer sluw zijn (maar goed dat dacht ik ook van Kiev)quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon zwak te noemen betalen een hoop centjes maar geen bijzondere talenten meer. 😅
Ik denk dat Ajax dit jaar beter is over twee duels, maar Benfica heeft een betere speelstijl tegen de andere twee teams.
Random bij de UEFA, jij gelooft nog in sprookjes zeker ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |