Ik snap niet dat jij de Lion King niet de beste disney film ooit vindtquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat jij pas twee jaar geleden ofzo de HP films voor het eerst zag
Het wordt overigens ook wel overschat hoeveel kijkers het darten trekt buiten het PDC WK.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet meer? Ik volg de sport niet op de voet.
Bij HP was de opbouw vgm idd ook zo dat de eerste film/boek meer een introductie van de wereld was dan van het plot.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zal wel steeds beter worden verwacht ik
Huh?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij de Lion King niet de beste disney film ooit vindt
Als ik er alleen al aan denk kan ik wel huilen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De boeken zijn nog 100x beter
Magmar.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:01 schreef KingRoland het volgende:
Maar wie is nou de beste voetballer? Messi of Ronaldo?
Dat plot uit die eerste HP film/boek sloeg nergens op nee.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bij HP was de opbouw vgm idd ook zo dat de eerste film/boek meer een introductie van de wereld was dan van het plot.
Zolang ze ons maar trekken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:00 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Het wordt overigens ook wel overschat hoeveel kijkers het darten trekt buiten het PDC WK.
Dat komt ook omdat het vaak in samenvattinkjes wordt gepropt, maar ook primetime PL heeft magere kijkcijfers.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:00 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Het wordt overigens ook wel overschat hoeveel kijkers het darten trekt buiten het PDC WK.
Waarom?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:01 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Als ik er alleen al aan denk kan ik wel huilen.
Welke is de beste HP film?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat plot uit die eerste HP film/boek sloeg nergens op nee.
Gelukkig werd het daarna beter
Onsquote:
Kijk van Bommel weer nonchalant kijken met zijn handen in de zakken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou die Labyad niet wat zijn voor PSV?
Dat valt wel mee. Alleen die uitmelktoernooien worden over het algemeen in samenvatting gedropt.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat komt ook omdat het vaak in samenvattinkjes wordt gepropt
Nja, juist door de Europa League wordt de PL dus bijvoorbeeld in een samenvatting geproptquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Alleen die uitmelktoernooien worden over het algemeen in samenvatting gedropt.
Waarom kijk jij Idols?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij The Best moet ik altijd aan die figuren van Idols denken
Ik vind 1 ook geweldig. Gewoon. Het begin. Alles.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prisoner of Azkaban puur filmtechnisch
Bij Idols denk ik aan al die tienermeisjes die geilden op Jim Bakkum.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij The Best moet ik altijd aan die figuren van Idols denken
De PL is een uitmelktoernooi, maar enfin.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja, juist door de Europa League wordt de PL dus bijvoorbeeld in een samenvatting gepropt
CoS is mijn persoonlijke favorietquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:03 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ik vind 1 ook geweldig. Gewoon. Het begin. Alles.
eens!quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik viel echt in slaap bij de eerste films.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:03 schreef Themeparktommy het volgende:
Harry Potter groeide mee met haar publiek, de eerste film was echt een kinderfilm, ze werden steeds "enger"... De laatste film is gewoon een volwassen film wat mij betreft.
Die ene waar Hermione haar kut laat zien.quote:
Kijk ik niet, maar dit filmpje is genotquote:
Ik groeide er echt mee op inderdaad. Beste filmreeks ooitquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:03 schreef Themeparktommy het volgende:
Harry Potter groeide mee met haar publiek, de eerste film was echt een kinderfilm, ze werden steeds "enger"... De laatste film is gewoon een volwassen film wat mij betreft.
Verhaaltechnisch HBPquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |