Motorfiets had toch gewonnen ?quote:Op zaterdag 22 september 2018 16:05 schreef Peterselieman het volgende:
Die Formule 1-wagen had makkelijk gewonnen als deze grip had gehad.
En 0 normale economy?quote:Op zaterdag 22 september 2018 22:50 schreef Iemand91 het volgende:
's Werelds eerste Airbus A350-900ULR is afgeleverd aan Singapore Airlines.
Toestel is momenteel onderweg naar Singapore: https://www.flightradar24.com/SIA8895/1df55a7a
Waar hun normale A350's 42 business, 24 premium economy en 187 economy stoelen heeft, heeft deze uitvoering 67 business en 94 premium economy stoelen.
Op 11 oktober start hiermee de maatschappij weer non-stop vluchten naar Newark; met 15.344 kilometer 's werelds langste vlucht. Vluchtduur is zo'n 17 uur en 50 minuten richting Newark, 18 uur en 30 minuten terug.
[ afbeelding ]
Vertrek vanavond in Toulouse:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze kunnen hem niet te vol stoppen, want dan haalt hij het nietquote:Op woensdag 26 september 2018 10:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
En 0 normale economy?
Lijkt me inderdaad geen pretje om 17u met 33" gepropt te zitten...
Afgelopen weken zowel op de heen als de terugvlucht is het weer keurig voorgelezenquote:Op dinsdag 11 september 2018 01:02 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Sowieso toch niet meer van deze tijd met live tv en internet aan boord dat een piloot zoiets onbenulligs als een weerbericht gaat voorlezen?
Maar zit met zo veel/weinig stoelen het vliegtuig helemaal vol?quote:Op woensdag 26 september 2018 11:21 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ze kunnen hem niet te vol stoppen, want dan haalt hij het niet
Jup, 0 normale economy.quote:Op woensdag 26 september 2018 10:57 schreef Xtreem het volgende:
En 0 normale economy?
Lijkt me inderdaad geen pretje om 17u met 33" gepropt te zitten...
Vanaf hier en verder.quote:
Maar dit ging veel te ver. Ik weet niet (meer) of er ook onderzoek naar is geweest en of het gevolgen had voor de crew.quote:
Jep:quote:Op woensdag 26 september 2018 21:00 schreef derLudolf het volgende:
Maar zit met zo veel/weinig stoelen het vliegtuig helemaal vol?
De trend is dat First Class steeds meer verdwijnt. Business Class is tegenwoordig zo goed dat de meerwaarde van First gering wordt. In hun eigen woorden:quote:Geen first class vind ik dan wel bijzonder. Dat wil je juist op lange afstand denk ik.
Hun nieuwe A380's hebben ook maar 6 suites i.t.t. hun oudere met 12.quote:“In the context of business class becoming so good, the incremental reason for most travelers to travel first class rather than business is not as compelling as it perhaps used to be before full lie-flat beds, before very, very wide seats, before the privacy and all of the other attributes that now come with our business class,” said Campbell Wilson, Singapore’s senior vice president for sales and marketing. “It’s more of a niche product than perhaps it used to be. That’s why the cabin has been adjusted slightly.”
Toch zit er een redelijk nieuw interieur in. Maar goed, nog een jaar of drie.quote:Gister onverwachts in na lange tijd weer eens in een 747 van KLM gezeten. je merkt toch wel dat die beestjes van de KLM echter oud beginnen te worden. Helemaal in vergelijking met een 787.
De stoelen zaten wel goed (wel krapper dan bij Kenya Airways) maar daar is alles mee gezegd. Veel verlichting in de cabine kapot. Het IFF systeem werkt echt totaal niet meer. Sommige schermpjes doen het helemaal niet meer. Een aantal keren tijdens de vlucht het Linux logo voorbij zien komen omdat het systeem zich herstarte. Die van mijn buurman (en bij vele anderen) deed het helemaal niets.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:38 schreef inkjet het volgende:
[..]
Toch zit er een redelijk nieuw interieur in. Maar goed, nog een jaar of drie.
De BFL (waar je mee hebt gevlogen) is er al vanaf 1991. Nog ongeveer 2,5 jaar, dan moeten ze allemaal weg zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:52 schreef Sunri5e het volgende:
Gister onverwachts in na lange tijd weer eens in een 747 van KLM gezeten. De heenreis was met een 787 van Kenya Airways maar door het missen van de overstap werden we op een KLM vlucht geplaatst. je merkt toch wel dat die beestjes van de KLM echter oud beginnen te worden. Helemaal in vergelijking met een 787.
De rechter-swing zakt wat diep, maar die kist is leeg. Gaat echt niet zo maar stallen.quote:
Jep, dat is absoluut de reden. Ontmoedigen van staken in de toekomst.quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:09 schreef J.B. het volgende:
Ryanair sluit basis op Eindhoven Airport
https://www.luchtvaartnie(...)op-eindhoven-airport
Zeker teveel gestaakt
Dat zou goed de reden kunnen zijn. Nu moeten piloten die voor hun vliegen zich gaan stationeren op een anders basis (in het buitenland).quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:09 schreef J.B. het volgende:
Ryanair sluit basis op Eindhoven Airport
https://www.luchtvaartnie(...)op-eindhoven-airport
Zeker teveel gestaakt
Was de BFG.quote:Op zondag 30 september 2018 19:12 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
De BFL (waar je mee hebt gevlogen) is er al vanaf 1991. Nog ongeveer 2,5 jaar, dan moeten ze allemaal weg zijn.
Check! Had bij 28 september gekeken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |