Zoiets hoop je toch ook als supporterquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Real Madrid
Liverpool
Ajax
Inter
Okeeeeee.
Dat kan je toch sowieso altijd wel.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom? Kan je eindelijk naar Anfield
Komt het je bekend voor ja?quote:
sowquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Komt het je bekend voor ja?
Ja dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:17 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Liverpool is de tegenstander die je echt het minst graag wil loten. Meen ik oprecht.
Yids onder elkaarquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou heel graag Tottenham willen loten
Liverpool of Juventus denk ik.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:17 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Liverpool is de tegenstander die je echt het minst graag wil loten. Meen ik oprecht.
Hoop voor jou dat ze nog steeds in die vormcrisis zitten.quote:
Ajax wil graag nog overwinteren in Europa.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoiets hoop je toch ook als supporter
Bij Ajax niet hoor, die denken een kans te maken op CL winstquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoiets hoop je toch ook als supporter
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Uitdoelputen tellen dubbel he. Staat nu 7-2.
Ik zou een Portugese club ook wel eens geinig vinden, gewoon om de verhoudingen te bekijken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb een te groot Twente tegen Spurs traumaquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Juve boeit me niet zo. Liverpool is een tegenstander die Ajax zo extreem niet ligt.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liverpool of Juventus denk ik.
Wat?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Uitdoelputen tellen dubbel he. Staat nu 7-2.
Nooit begrepenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:18 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]![]()
Uitdoelpunten geven alleen een winnende doorslag bij een gelijkspel over twee wedstrijden...
echt..
Eerst een halfuur slap ouwehoeren voor er geloot wordt en daarna cringe verkiezingen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:18 schreef Karina het volgende:
De loting zelf is wel altijd een feest.
Dat lijken mij de teams waartegen 1 punt pakken het lastigst wordt.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:18 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Juve boeit me niet zo. Liverpool is een tegenstander die Ajax zo extreem niet ligt.
Ja man en tig bakjesquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerst een halfuur slap ouwehoeren voor er geloot wordt en daarna cringe verkiezingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |