kom je aandacht tekort?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:48 schreef onlogisch het volgende:
Godverdomme, als een beest ga ik tekeer in het livetopic zeg.
VBL / [Voorronde Champions League] PSV - BATE Borisov #5 Spannend
Niet gekliktquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:48 schreef onlogisch het volgende:
Niet geklikt.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:48 schreef onlogisch het volgende:
Ook thuis natuurlijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:58 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ja
Althans, nog even in Polen.
Vrijdag of zaterdagquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ook thuis natuurlijk.
Wanneer naar UK?
Nog even van het goede eten genieten.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:00 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Vrijdag of zaterdag
Dan is het weer uit met de pret.
Lenny doet stoer.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:05 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen een beenbreuk toewensen is buitengewoon primitief.
Nee.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben je ook van PSV aan het genieten?
Als jij het zegt zal dat wel zo zijn. Jij bent immers een kenner van primitief leven.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:05 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen een beenbreuk toewensen is buitengewoon primitief.
Hoop dat je er over 2 jaar ook nog zo over denkt.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:02 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Prima.
Zou leuk zijn als er binnenkort wat woordjes uitkwamen
In woon niet bij mijn ouders maar dit geheel terzijde.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als jij het zegt zal dat wel zo zijn. Jij bent immers een kenner van primitief leven.
Lekker in een afgelegen kutdorp in Friesland bij je ouders wonen. Niks mis mee.
Mwoah. Ik had altijd meer een hekel aan een type Toivonen enzo.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe kun je nou geen hekel aan die achterlijke vent hebben?
Wat dan? Je hebt zelf aangegeven dat je in een afgelegen dorpje in Friesland woont. En je bent toch 19 ofzo? Heb je in dat dorpje dan al een huis gekocht?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In woon niet bij mijn ouders maar dit geheel terzijde.
Je moet niet allemaal aannames doen als je de helft niet hebt begrepen. Ik ben niet 19, het dorp is niet afgelegen en je kunt ook een huis huren.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat dan? Je hebt zelf aangegeven dat je in een afgelegen dorpje in Friesland woont. En je bent toch 19 ofzo? Heb je in dat dorpje dan al een huis gekocht?
Dit heb ik al eens gezegd.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:17 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Bij Lenny moet ik altijd denken aan dat nummer Gekke Gerrit van Opgezwolle.
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
Lenny doet me altijd denken aan het liedje 'Gekke Gerrit' van Opgezwolle.
Nou, vertel dan? Hoe groot is je dorp dan en hoe oud ben je?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je moet niet allemaal aannames doen als je de helft niet hebt begrepen. Ik ben niet 19, het dorp is niet afgelegen en je kunt ook een huis huren.
Ik ben 21 en de grootte zegt weinig over of het afgelegen ligt lijkt mij.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nou, vertel dan? Hoe groot is je dorp dan en hoe oud ben je?
SPEEL NIET MET ZIJN PRIVE.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nou, vertel dan? Hoe groot is je dorp dan en hoe oud ben je?
Hoe groot is je dorp en hoe ver van een degelijke stad dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben 21 en de grootte zegt weinig over of het afgelegen ligt lijkt mij.
Dat is mij iets teveel informatie allemaal.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe groot is je dorp en hoe ver van een degelijke stad dan?
Dat mag. Maar mijn aannames kloppen in grote lijnen gewoon. 21 of 19, boeiend. Je woont in een klein dorpje ergens in Friesland. Als jij dat primitief bestaan leuk vindt, prima toch? Ieder z'n ding.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is mij iets teveel informatie allemaal.
Nog altijd beter dan wonen in Tilburgquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat mag. Maar mijn aannames kloppen in grote lijnen gewoon. 21 of 19, boeiend. Je woont in een klein dorpje ergens in Friesland. Als jij dat primitief bestaan leuk vindt, prima toch? Ieder z'n ding.
Tilburg is ook een dorp. Brabanders zijn kut en moeten dood. Doei Lenny.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat mag. Maar mijn aannames kloppen in grote lijnen gewoon. 21 of 19, boeiend. Je woont in een klein dorpje ergens in Friesland. Als jij dat primitief bestaan leuk vindt, prima toch? Ieder z'n ding.
Nou nou nou...quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:32 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Tilburg is ook een dorp. Brabanders zijn kut en moeten dood. Doei Lenny.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:32 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Tilburg is ook een dorp. Brabanders zijn kut en moeten dood. Doei Lenny.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:33 schreef O_o_ het volgende:
Lenny is het type dat zodra 'ie in de Randstad is met een harde G gaat praten omdat 'ie bang is voor paal te worden gezet.
Wat doe je opgefokt johquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:33 schreef O_o_ het volgende:
Lenny is het type dat zodra 'ie in de Randstad is met een harde G gaat praten omdat 'ie bang is voor paal te worden gezet.
en dat terwijl dat nergens voor nodig isquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:33 schreef O_o_ het volgende:
Je eerste post ging erover dat ik bij mijn ouders woonde maar soit. Ieder zijn ding ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Precies.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:42 schreef maxi-mus het volgende:
Laten we het positief houden; het zijn schitterende dagen voor het Nederlandse voetbal.
Misschien kunnen we nu Luxemburg inhalenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:42 schreef maxi-mus het volgende:
Laten we het positief houden; het zijn schitterende dagen voor het Nederlandse voetbal.
Differdange was een lastig ploegje.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen we nu Luxemburg inhalen
Dank jequote:
quote:
Planning is 8.00u.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe laat komen ze je eruit takelen?
nou nou nouquote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe laat komen ze je eruit takelen?
Laat hem maar. Ik pak hem vandaag genadeloos hard terug op een zeer onverwacht moment.quote:
Ik zal het voorzetje voor de '2!!!!!111!!1!! kapsalons!!1' vast nog wel een keer geven vandaagquote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Laat hem maar. Ik pak hem vandaag genadeloos hard terug op een zeer onverwacht moment.
Dat wordt ‘m niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zal het voorzetje voor de '2!!!!!111!!1!! kapsalons!!1' vast nog wel een keer geven vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |