SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Lol, daar heeft ze gelijk in, maar als ik het niet ophang, lijkt het net Artis hier. Ze zijn wat aan de nieuwsgierige kant in deze buurt.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn moeder van 86 tegen mij toen ik vitrage wilde kopen: "Dat is niet meer van deze tijd joh! Dat is hartstikke ouderwets, niemand heeft dat meer!"
ach ja... je moet wat met je hobby toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En terecht ook. Vreselijk werk.
Ah!quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol, daar heeft ze gelijk in, maar als ik het niet ophang, lijkt het net Artis hier. Ze zijn wat aan de nieuwsgierige kant in deze buurt.
ik heb altijd de boel dicht aan de straatkant, ik hoef niet zo nodig in een aquarium te zittenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol, daar heeft ze gelijk in, maar als ik het niet ophang, lijkt het net Artis hier. Ze zijn wat aan de nieuwsgierige kant in deze buurt.
Er bestaat ook van dat folie dat je wel naar buiten kan kijken, maar dat van buitenaf spiegelend isquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
aapjes kijken dus...quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
zodra ToT jr weet heeft van muziek brand ik de hele discografie van Queen op cd's voor hemquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Enige muzikale heropvoeding is toch nog nodig
Ik vind het vreselijk om voor alles dicht te hebben. Ik doe het alleen dicht tegen de zon. Verder altijd open. Het scheelt dat we een voortuin hebben.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb altijd de boel dicht aan de straatkant, ik hoef niet zo nodig in een aquarium te zitten
De Glurinamers, ze bestaan nog...quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk om voor alles dicht te hebben. Ik doe het alleen dicht tegen de zon. Verder altijd open. Het scheelt dat we een voortuin hebben.
Ik hou er trouwens zelf ook van om bij andere mensen naar binnen te kijken.
Ik ook. En vooral om dan de verontwaardigde blikken van de bewoners te zien als ze zien dat je staat te kijkenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hou er trouwens zelf ook van om bij andere mensen naar binnen te kijken.
Ja toen ik klein was, draaide mijn broer Queen en Toto compleet dood.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Enige muzikale heropvoeding is toch nog nodig
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zodra ToT jr weet heeft van muziek brand ik de hele discografie van Queen op cd's voor hem
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zodra ToT jr weet heeft van muziek brand ik de hele discografie van Queen op cd's voor hem
Dat is deels dan ook gelukt...quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja toen ik klein was, draaide mijn broer Queen en Toto compleet dood.
Zekerquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Glurinamers, ze bestaan nog...
Rolde uit altijd lastigquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:22 schreef Diaan73 het volgende:
Zo de wedstrijden van kind 1 staan er tot en met december in. Nu de wedstrijden van kind 2.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:25 schreef Elfletterig het volgende:
Lekkere muziekjes, maar ik moet helaas even afhaken. Bedankt en tot later
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Uit je dak gaan in Praag als je dit door een matig zangeresje live hoort zingen op een feestje aan de andere kant van de Moldau, terwijl je Amerikaanse reisgenoot je aankijkt met een blik van "okee, ik wíst dat je niet helemaal wijs was, maar dit slaat alles..": priceless!
Uit je dak gaan in Praag als je dit door een matig zangeresje live hoort zingen op een feestje aan de andere kant van de Moldau, terwijl je Amerikaanse reisgenoot je aankijkt met een blik van "okee, ik wíst dat je niet helemaal wijs was, maar dit slaat alles..": priceless!
we hebben bij het raam beneden luxaflex duette shades die je ook van bovenaf open kunt laten, ideaal, toch wat licht binnenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die vitrage gaat weg over een tijd. Maar van boven naar beneden werken, anders weet ik het wel weer en zit straks al het verse spul onder de verf spetters, omdat ik te belazerd ben om het eraf te halen of netjes af te dekken.
Eerst het zolderraam laten vervangen morgen.
en een ideale insectenvanger ookquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
we hebben bij het raam beneden luxaflex duette shades die je ook van bovenaf open kunt laten, ideaal, toch wat licht binnen
Die zijn mooi inderdaad. Ik denk dat ik die ook wil als we weer nieuwe “gordijnen” gaan aanschaffen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
we hebben bij het raam beneden luxaflex duette shades die je ook van bovenaf open kunt laten, ideaal, toch wat licht binnen
Die heeft mijn moeder ook. Ziet er ook nog eens mooi uit.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ssssstquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en een ideale insectenvanger ook
bij mama Symph knaagde de ene kat het bedieningskoord doorquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die zijn mooi inderdaad. Ik denk dat ik die ook wil als we weer nieuwe “gordijnen” gaan aanschaffen.
De buren hier hebben ze ook, altijd fijn als we het huis bijhouden als ze op vakantie zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die heeft mijn moeder ook. Ziet er ook nog eens mooi uit.
Even snel gekeken en dat ziet er keurig uit. Rolgordijnen komen er ook niet meer, want per jaar rol je er gemiddeld een pond insecten tussen. Dit is een mooie optie.quote:
Summer Son staat hoog in mijn niet-bestaande top-zoveel.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:31 schreef peaceman het volgende:
Texas, leuk bandje wel. Vooral voor dat hitje van net.
wel een leuk nummerquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:31 schreef peaceman het volgende:
Texas, leuk bandje wel. Vooral voor dat hitje van net.
die komen er niet tussen hoorquote:
wij hebben een nieuwer systeem dan wat mama Symph had, dat systeem had ik uiteindelijk door, maar die van ons was afgelopen week even klungelen inderdaadquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De buren hier hebben ze ook, altijd fijn als we het huis bijhouden als ze op vakantie zijn.
Kolere dingen met al die pokke touwtjes...
Aha, ik begreep al niet hoe jullie het zo snel opgetrokken kregen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die komen er niet tussen hoor
Wel erachter, maar dat is een kwestie van ff omhoog en wegvegen
en niet meer helemaal op de vensterbank laten rusten, ze zaten echt gevangen. Wat een insectenkerkhof daarquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die komen er niet tussen hoor
Wel erachter, maar dat is een kwestie van ff omhoog en wegvegen
Oeps...quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij mama Symph knaagde de ene kat het bedieningskoord door
prima.. ik sla deze quote even op, voor het geval je er eerder over nadenkt...quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wel een leuk nummer
Ik draai hem in 2020 nog wel een keertje
"Anything you post can and will be used against you in a court of FOK!"quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
prima.. ik sla deze quote even op, voor het geval je er eerder over nadenkt...
zo is het maar net.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Anything you post can and will be used against you in a court of FOK!"
in dat huis hing voor een vermogen aan dat spul, allemaal op maat gemaakt, voor ieder raam, de kopers waren heel blij dat het bij de koop in zat. Hier hangt het alleen voor het grote raam in de eetkamer, vond ik al duur zatquote:
Het is duur zat idd.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
in dat huis hing voor een vermogen aan dat spul, allemaal op maat gemaakt, voor ieder raam, de kopers waren heel blij dat het bij de koop in zat. Hier hangt het alleen voor het grote raam in de eetkamer, vond ik al duur zat
Sloopy.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:40 schreef peaceman het volgende:
Snoopy, dan is Woodstock niet ver weg
Je bent net een kat, die denken ook bij alles dat het over snoepjes gaatquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:40 schreef peaceman het volgende:
Snoopy, dan is Woodstock niet ver weg
gisteren zat Rizzo in een serie, damn, compleet verspookt, dat gezicht stort gewoon inquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:42 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoor Summer Nights uit Grease op de achtergrond er doorheen...
Ja daar kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
in dat huis hing voor een vermogen aan dat spul, allemaal op maat gemaakt, voor ieder raam, de kopers waren heel blij dat het bij de koop in zat. Hier hangt het alleen voor het grote raam in de eetkamer, vond ik al duur zat
Moest even Googlen wie je bedoelde, maar dat is net de oudere zus van Georgina Verbaan geworden...quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gisteren zat Rizzo in een serie, damn, compleet verspookt, dat gezicht stort gewoon in
ze is niet helemaal lekker opgedroogd....quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moest even Googlen wie je bedoelde, maar dat is net de oudere zus van Georgina Verbaan geworden...
[ afbeelding ]
en een trauma erbij voor Luckyquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moest even Googlen wie je bedoelde, maar dat is net de oudere zus van Georgina Verbaan geworden...
[ afbeelding ]
Echt, de tering ja!quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze is niet helemaal lekker opgedroogd....
nu zie ik het, dit is gewoon Dieuwertje Blokquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik herken haar aan haar rechteroog, echt alleen daaraan
Ik draai zo nog wel wat anders...quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Straks met het deuntje van Summer Nights naar mijn nest. Iedereen draaide die troep. Trauma, dit dat.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik draai zo nog wel wat anders...
R49, of toilet?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik draai zo nog wel wat anders...
Ja, gegarandeerd.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Da’s niet zozeer opdrogen, da’s de plastisch chirurg geweest
daar kan een jerrycan Olaz niets meer aan veranderenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Da’s niet zozeer opdrogen, da’s de plastisch chirurg geweest
Nou... als ze het over haar kop trekt wel.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar kan een jerrycan Olaz niets meer aan veranderen
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Sandy is ook aardig verbouwd, met d’r hamsterwangetjes, maar Rizzo is echt doodeng
maar goed ze zijn beiden ook tegen de 70.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Sandy is ook aardig verbouwd, met d’r hamsterwangetjes, maar Rizzo is echt doodeng
ik zie botox, net als bij Linda de Mol, die een kloon van Monique vd Ven is geworden, dat stuk tussen de wenkbrauwen, brrrrquote:
vooral verbouwdquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar goed ze zijn beiden ook tegen de 70.
Yeah!quote:
Heb zaterdag weer aardig wat inspiratie opgedaan...quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit is ook een lekker rammende klassieker.
Dat geloof ik graag met zoveel DJ's van die tijd.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb zaterdag weer aardig wat inspiratie opgedaan...
lijkt me knap lastigquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb e.e.a. van wat ik nu draai nog nooit gedraaid, dus het is even wat puzzelen...
Beetje voorluisteren qua beats en bas en beslissen dan wel of niet doen.quote:
Ah, je zit live. Niet te horen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb e.e.a. van wat ik nu draai nog nooit gedraaid, dus het is even wat puzzelen...
Yep, anders vind ik er zelf niet veel aan...quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah, je zit live. Niet te horen.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, anders vind ik er zelf niet veel aan...
Have fun!quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:26 schreef Diaan73 het volgende:
Mad, ik was nog aan het luisteren maar ga nu afsluite en nog even De Slimste Mens kijken.
Bedankt voor de beats!
Ach ja, de 1e keer in 40 minuten. Het blijft wel live.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet eens bewust. Beats waren ook niet synchroon in het begin...
De beats in de plaat waren ineens compleet anders, alsof ze versprongen...quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ach ja, de 1e keer in 40 minuten. Het blijft wel live.
Ja, dan kan je voorluisteren wat je wil.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De beats in de plaat waren ineens compleet anders, alsof ze versprongen...
Kansloos.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je kan moeilijk het hele nummer voor gaan zitten luisteren.
Nee, dat werkt met VDJ en het mengpaneel dat ik heb anders.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb jij het nooit dat je voor zit te luisteren en het allemaal lekker gaat, dus je de schuif open mikt, terwijl je cue nog aan staat?
Regelmatig hier.
5 luisteraars. Ik geniet, dus is het zwaar oké.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Ik geloof dat ik iedereen weggejaagd heb met deze anti-nachtmerrie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |