abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_181552846


quote:
Voorgaande topics:
Klik hier voor alle IKEA topics in K&W. Er is ook een topic beschikbaar in CUL :9
IKEA services
Of je nu financiering nodig hebt of hulp bij het monteren: IKEA biedt je een volledig pakket aan services. Zo kan je je aankopen laten verzamelen en thuis bezorgen, of kan je je meubels ook laten monteren. En met de IKEA Betaalservice kan je je aankopen op een later tijdstip of in termijnen betalen.

Verzamel- & transportservice * Transportservice * Aanhangwagenverhuur * Meubelmontageservice


Keukenmontageservice * Betaalservice * Matras retour- & recycleservice * Terugbrengen & ruilen


Garantie * Voor kinderen

Heb je verder nog vragen, ga dan naar de klantenservice.

quote:
Openingstijden
Maandag tot en met zaterdag: van 10 - 21 uur.
(IKEA Barendrecht is op zaterdag geopend van 9 tot 21 uur)

Elke zondag open:
Amersfoort: 11-18 uur
Amsterdam: 10-18 uur
Barendrecht: 12-18 uur
Breda: 10-17 uur
Delft: 10-18 uur
Duiven: 11-18 uur
Eindhoven: 11-18 uur
Groningen: 12-18 uur
Haarlem: 12-18 uur
Heerlen: 11-18 uur
Hengelo: 10-18 uur
Utrecht: 10-18 uur

Zondagsopeningen voor IKEA Zwolle: klik hier

Tijdens de feestdagen gelden er andere openingstijden, deze kunnen per vestiging verschillen.
quote:

Anna staat iedere dag voor je klaar!
Vragen?
En als Anna het niet weet, vraag je Anna naar <<chat>>. Wanneer er medewerkers beschikbaar zijn kun je het hen via een chat vragen. Of stel je vraag hier!
Resistance is futile.
pi_181552881
Ik wil dus een Bestå gaan hacken, wieltjes eronder en dan is het een lage roomdivider in plaats van TV meubel.

Nog meer hackers hier?
Resistance is futile.
pi_181553714
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:00 schreef Seven. het volgende:
Ik wil dus een Bestå gaan hacken, wieltjes eronder en dan is het een lage roomdivider in plaats van TV meubel.

Nog meer hackers hier?
Binnenkort de Lack hacken:

  woensdag 29 augustus 2018 @ 19:25:02 #4
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_181553763
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:00 schreef Seven. het volgende:
Ik wil dus een Bestå gaan hacken, wieltjes eronder en dan is het een lage roomdivider in plaats van TV meubel.

Nog meer hackers hier?
Wat doe je met de achterkant van de besta? Want die is gewoon spaanplaat, ergo lelijk.
KuikenGuppy
  woensdag 29 augustus 2018 @ 19:31:44 #5
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_181553989
Wij hebben metod bovenkastjes op de vloer staan. 7 naast elkaar. De tv staat er op, een vakkenkast en hij loopt over in een ‘bank’ aan de eettafel. Bovenop de kastjes ligt een houten plaat en bij het zitgedeelte een kussen.
pi_181554169
Wij hebben ook wat ‘hacks’, kruidenrekjes als boekenplank, krukje als ‘learning tower’, keukenkastjes als ‘maatwerk’ dressoir, Stuva met keukenblad als hoekbankje en speelhoek en Besta als wandmeubel rond een bureau en als meubel in de hal met een kapstok eraan.

Best veel bedenk ik nu :D
pi_181554477
Volgens mij ben ik qua hacks nooit verder gekomen dan zo’n Lack kast horizontaal en daar pootjes onder, als audiomeubel
pi_181554739
Ergens wieltjes onder schroeven is toch niet hacken? :P
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_181554826
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:23 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Binnenkort de Lack hacken:

[ afbeelding ]
Zo jammer dat de ruitjes zoveel duurder zijn dan het frame. :D

Ik had hetzelfde willen doen, totdat ik me realiseerde dat mijn CR-10 te groot is voor deze behuizing. :{
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_181554843
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:57 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Zo jammer dat de ruitjes zoveel duurder zijn dan het frame. :D
Adresjes m'n jong, adresjes ;) Maar even goed is 't plexiglas altijd wel 't duurste ja.. Heb in totaal 20 euro betaald.

Eerst de printer nog ff in elkaar knutselen :7
zie sig
  woensdag 29 augustus 2018 @ 20:11:01 #11
64792 Mryc
play me one more song
pi_181555285
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:25 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wat doe je met de achterkant van de besta? Want die is gewoon spaanplaat, ergo lelijk.
Dat is toch alleen bij de allerhoogste elementen zo?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_181566494
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:31 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Wij hebben metod bovenkastjes op de vloer staan. 7 naast elkaar. De tv staat er op, een vakkenkast en hij loopt over in een ‘bank’ aan de eettafel. Bovenop de kastjes ligt een houten plaat en bij het zitgedeelte een kussen.
Post eens fotootje?

quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:37 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Wij hebben ook wat ‘hacks’, kruidenrekjes als boekenplank, krukje als ‘learning tower’, keukenkastjes als ‘maatwerk’ dressoir, Stuva met keukenblad als hoekbankje en speelhoek en Besta als wandmeubel rond een bureau en als meubel in de hal met een kapstok eraan.

Best veel bedenk ik nu :D
Yep, foto's!

quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgens mij ben ik qua hacks nooit verder gekomen dan zo’n Lack kast horizontaal en daar pootjes onder, als audiomeubel
Het is en blijft een hack ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:55 schreef pinquit het volgende:
Ergens wieltjes onder schroeven is toch niet hacken? :P
Nee, OK, maar het is wel veranderd t.o.v. hoe Ikea het levert natuurlijk. :P
Resistance is futile.
pi_181566500
De gids is binnen, trouwens!

*O* *O* *O*
Resistance is futile.
pi_181566575
quote:
17s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 08:05 schreef Seven. het volgende:
De gids is binnen, trouwens!

*O* *O* *O*
_O-

Ik ga dit eens volgen, IKEA hacks zijn leuk en soms ook handig ^O^
pi_181567477
Mijn hack idee is nog aan verandering onderhevig. Ik heb over een tijdje een home office maar daar komt ook de wasmachine in een kast onder de trap, en een aanrechtje met wasbak plus vaste kasten voor alle schoonmaakspullen en de stofzuiger. En er komt een zithoekje, dus eigenlijk is het kantoor/bijkeuken/ontbijt of zithoek. Omdat de ruimte zoveel verschillende functies heeft, moeten we er dus flexibel mee omgaan. Ik wil niet tegen het wasrek aankijken op mijn thuiswerkdagen. En ik wil niet de ruimte onnodig kleiner maken met een permanente roomdivider.

Nu wil ik eigenlijk 4 kasten. Twee daarvan hangen we dan op naast elkaar, zodat de andere twee op wielen er onder passen. Bonus, mijn wasrek moet er dan ook onder passen. Als de was dan opgehangen wordt, even die roomdividers aan de kant en het wasrek onder de kasten.
Resistance is futile.
pi_181567511
Ik heb ooit een lack kast op zijn zij gezet met daar wieltjes onder, was mijn TV meubel. Dat was mijn eerste Ikea hack ooit.
Resistance is futile.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 09:47:28 #18
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_181567730
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:00 schreef Seven. het volgende:
Ik wil dus een Bestå gaan hacken, wieltjes eronder en dan is het een lage roomdivider in plaats van TV meubel.

Nog meer hackers hier?
Ik heb een kastenwand gemaakt van Billies, paar hoge (80-40-80) naast elkaar en daar ondersteboven 'halve' billies op met de onderkant eraf gezaagd. Paste precies, na wat extra schuurwerk omdat in een 1900-huis meten en de praktijk nog wel eens kunnen afwijken. ;)
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_181567921
Nog een hack: Melodi lampen buiten hangen. Mijn lief zijn idee, hij heeft vorige week een proefopstelling gemaakt met waslijn om te kijken of het niet teveel zou bewegen enzo. Het komt er op neer dat we tussen ons balkon en de schuur een staaldraad spannen en dat we gaatjes boren in de kappen zelf. De electra is niet geschikt voor buiten dus dat wordt vervangen.

Deze lamp dus:



En even een hele gare foto van de proefopstelling vanaf ons balkon, we zijn volop bezig met de tuin (wordt heel gaaf denk ik, maar je moet wel eerst enorm veel zooi maken). Zie ook de linker bovenhoek. Ik wil er dus een stuk of 5, we hadden al 2 grote Melodi's liggen dus we moeten er wel nog wat bij kopen.

Resistance is futile.
pi_181567940
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 09:47 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Ik heb een kastenwand gemaakt van Billies, paar hoge (80-40-80) naast elkaar en daar ondersteboven 'halve' billies op met de onderkant eraf gezaagd. Paste precies, na wat extra schuurwerk omdat in een 1900-huis meten en de praktijk nog wel eens kunnen afwijken. ;)
Heb je een fotootje? Bij Billy kun je geen deurtjes monteren toch?
Resistance is futile.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 10:11:46 #21
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_181568207
quote:
7s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 09:55 schreef Seven. het volgende:

[..]

Heb je een fotootje? Bij Billy kun je geen deurtjes monteren toch?
Jawel, Oxberg. Heb ik ook gebruikt hier:
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  donderdag 30 augustus 2018 @ 21:05:20 #22
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_181583808
quote:
7s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 08:04 schreef Seven. het volgende:

[..]

Post eens fotootje?

[..]

Yep, foto's!

[..]

Het is en blijft een hack ;)

[..]

Nee, OK, maar het is wel veranderd t.o.v. hoe Ikea het levert natuurlijk. :P
Slechte foto.
Nog niet opgeruimd en donker 😂. Ik zal nog een keer een betere foto maken.
pi_181584132
Hier de gids ook binnen trouwens, volgens mij geconfisqueerd door de 7-jarige die later in zijn eigen huis "alleen maar spullen van Ikea" wil :')
Ik kijk m morgen wel eens door dus :')
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181584757
Mooiiii shop! Wauw
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_181584950
quote:
14s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 10:11 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Jawel, Oxberg. Heb ik ook gebruikt hier:
[ afbeelding ]
Goeie hack!
Resistance is futile.
pi_181584957
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 21:05 schreef Shopaholic1984 het volgende:

[..]

Slechte foto.
Nog niet opgeruimd en donker 😂. Ik zal nog een keer een betere foto maken.
[ afbeelding ]
Whoa! Heel gaaf!
Resistance is futile.
pi_181585031
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 21:17 schreef Leandra het volgende:
Hier de gids ook binnen trouwens, volgens mij geconfisqueerd door de 7-jarige die later in zijn eigen huis "alleen maar spullen van Ikea" wil :')
Ik kijk m morgen wel eens door dus :')
Hehe, cool!
Resistance is futile.
pi_181587494
quote:
7s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 08:04 schreef Seven. het volgende:

[..]

Post eens fotootje?

[..]

Yep, foto's!

[..]

Het is en blijft een hack ;)

[..]

Nee, OK, maar het is wel veranderd t.o.v. hoe Ikea het levert natuurlijk. :P












pi_181589575
Heel leuk! Vooral de kapstok.
Laat die handjes wapperen!
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 07:35:58 #30
277627 Seven.
We are Borg.
pi_181590216
quote:
Supermooi! Ik zou dit allemaal zo in mijn eigen huis willen.
Resistance is futile.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:26:26 #31
277627 Seven.
We are Borg.
pi_181590558
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:23 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Binnenkort de Lack hacken:

[ afbeelding ]
Wat is dit eigenlijk?
Resistance is futile.
pi_181590870
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 08:26 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wat is dit eigenlijk?
Zit een 3D printer in ;)
pi_181594684
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 06:23 schreef Gieliovd het volgende:
Heel leuk! Vooral de kapstok.
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 07:35 schreef Seven. het volgende:

[..]

Supermooi! Ik zou dit allemaal zo in mijn eigen huis willen.
Tnx :)
pi_181594700
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 21:05 schreef Shopaholic1984 het volgende:

[..]

Slechte foto.
Nog niet opgeruimd en donker 😂. Ik zal nog een keer een betere foto maken.
[ afbeelding ]
Dit is ook echt tof!
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:22:12 #35
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_181594840
quote:
6s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 09:36 schreef Seven. het volgende:
Ik heb ooit een lack kast op zijn zij gezet met daar wieltjes onder, was mijn TV meubel. Dat was mijn eerste Ikea hack ooit.
Haha & die kun je nu zo kant en klaar kopen :P

Ik heb een Besta met hoogglans keukendeurtjes als tv meubel.
Dit jaar alweer 7 jaar oud :D en nog steeds mooi.
pi_181601184
quote:
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 21:05 schreef Shopaholic1984 het volgende:

[..]

Slechte foto.
Nog niet opgeruimd en donker 😂. Ik zal nog een keer een betere foto maken.
[ afbeelding ]
Ziet er beide heel mooi uit.

Ik wil in de slaapkamer aantal onderkasten van Method naast elkaar zetten, om schoenen e.d. in op te bergen.
Wat hebben jullie erboven op liggen? Werkblad van Ikea of ergens anders iets laten maken?
pi_181602145
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 17:14 schreef NedKelly het volgende:

[..]


[..]

Ziet er beide heel mooi uit.

Ik wil in de slaapkamer aantal onderkasten van Method naast elkaar zetten, om schoenen e.d. in op te bergen.
Wat hebben jullie erboven op liggen? Werkblad van Ikea of ergens anders iets laten maken?
Wij hebben Eckbacken keukenwerkblad van Ikea inderdaad!
pi_181602911
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 17:59 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Wij hebben Eckbacken keukenwerkblad van Ikea inderdaad!
Op het staaltje vond ik het niet zo, maar op jouw foto's wel.
Denk dat de staal een slecht stuk was qua nerven. Ga in de winkel een keuken zoeken waar het hele werkblad ligt.

Dank voor het antwoord!
pi_181603346
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 18:33 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Op het staaltje vond ik het niet zo, maar op jouw foto's wel.
Denk dat de staal een slecht stuk was qua nerven. Ga in de winkel een keuken zoeken waar het hele werkblad ligt.

Dank voor het antwoord!
Ik vind het echt wel mooi! Het heeft ook iets structuur en is vrij mat, dus het heeft echt wel een mooie houtlook (zeker voor die prijs).
pi_181604470
Protčge moi de mes désirs.
pi_181639075
Aangezien hier nogal wat IKEA fans zitten hebben jullie misschien antwoord op mijn vraag.

Mijn zoon heeft een grote expedit vakkenkast staan. Helaas kort daarna ging die er uit en werd het kallax....
Kun je een kallax bureau goed bevestigen aan een expedit kast of toch maar de expedit naar mijn andere zoon zijn kamer verplaatsen en gewoon een kallax kast en bureau kopen?
pi_181639354
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 11:49 schreef Goitske het volgende:
Aangezien hier nogal wat IKEA fans zitten hebben jullie misschien antwoord op mijn vraag.

Mijn zoon heeft een grote expedit vakkenkast staan. Helaas kort daarna ging die er uit en werd het kallax....
Kun je een kallax bureau goed bevestigen aan een expedit kast of toch maar de expedit naar mijn andere zoon zijn kamer verplaatsen en gewoon een kallax kast en bureau kopen?
Het enige noemenswaardige verschil tussen de twee, is dat de buitenrand van de nieuwe kast een centimeter smaller is. Kallax is onwaarschijnlijk populair en het afschaven van die centimeter scheelt tonnen aan hout. Anders dan dat is het meer een naamsverandering.

Het bureau komt met verstelbare pootjes, dus wellicht is het voldoende om die in te draaien of te verwijderen en te vervangen voor meubelvilt.

Neem anders even de maat op van de grond naar de middelste plank van de expedit en vergelijk dit in de winkel met de kallax, dan weet je zeker of er een verschil is.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_181639370
Hoi!
Misschien kunnen jullie mij antwoord geven op m’n vraag.

Ik wil graag een kast samenstellen van de EKET serie.

In hoe verre is het nodig om hem te bevestigen aan de muur?
Of is het voldoende om ze aan elkaar te bevestigen?

Ik wil hem ongeveer 2 meter hoog maken en er komen voornamelijk boeken in te staan.

Ik hoop dat iemand een antwoord heeft! oO<
pi_181639564
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 12:11 schreef AN. het volgende:
Hoi!
Misschien kunnen jullie mij antwoord geven op m’n vraag.

Ik wil graag een kast samenstellen van de EKET serie.

In hoe verre is het nodig om hem te bevestigen aan de muur?
Of is het voldoende om ze aan elkaar te bevestigen?

Ik wil hem ongeveer 2 meter hoog maken en er komen voornamelijk boeken in te staan.

Ik hoop dat iemand een antwoord heeft! oO<
Afhankelijk van de elementen die je gebruikt, maak je een stapel blokken van twee meter hoog, met een voet van 25 cm diep.

Ja, natuurlijk moet je dat aan de muur bevestigen. 8)7
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_181640733
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 12:24 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Afhankelijk van de elementen die je gebruikt, maak je een stapel blokken van twee meter hoog, met een voet van 25 cm diep.

Ja, natuurlijk moet je dat aan de muur bevestigen. 8)7
Joe! Bedankt! :s)

De Eket is alleen 35 cm diep.
En hier heb ik ook een Billy van 2 meter staan, die 28 cm diep is. Zonder bevestiging aan de muur.
Doet het prima, dus ik wilde weten of ik dat met een Eket ook kon doen.

Maar jij zegt dus van niet :7 thanks!
pi_181640841
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:00 schreef Seven. het volgende:
Ik wil dus een Bestå gaan hacken, wieltjes eronder en dan is het een lage roomdivider in plaats van TV meubel.

Nog meer hackers hier?
hier ooit een groot tv meubel gemaakt van 2 keukenkastje en een bureaublad, met in de kastjes de kattenbakken uit t zicht :D
Maar toen hadden we ook nog een tv met kont erachter zeg maar :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_181641061
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 13:36 schreef AN. het volgende:

[..]

Joe! Bedankt! :s)

De Eket is alleen 35 cm diep.
En hier heb ik ook een Billy van 2 meter staan, die 28 cm diep is. Zonder bevestiging aan de muur.
Doet het prima, dus ik wilde weten of ik dat met een Eket ook kon doen.

Maar jij zegt dus van niet :7 thanks!
De Eket is er in zowel 25cm als 35 cm diepte.

Billy bestaat uit grotere elementen en heeft dus meer stevigheid. Desalniettemin vind ik het ook in dat geval onverantwoordelijk om die niet aan de muur te bevestigen.

Je wil gewoon niet dat de boel als een blokkendoos in elkaar lazert, als je er een keer tegenaan komt.

In Amerika is IKEA gestopt met de verkoop van ladekastjes. Niet dat het slechte kastjes zijn, maar omdat, ondanks de waarschuwing in de handleiding, werkelijk geen hond de moeite nam om de kastjes aan de muur te bevestigen. Acht kinderen dood doordat ze de kastjes als een trappetje gebruikten.

Nou is een ladekast wel een stuk omvalgevoeliger, maar zet je kasten gewoon vast.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jordy-B op 02-09-2018 14:05:33 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_181641627
Ik heb nog nooit een kast aan de muur vastgezet en als je kinderen het meubilair als klimrek gaan gebruiken wordt het tijd voor een beetje opvoeding
pi_181641641
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 11:49 schreef Goitske het volgende:
Aangezien hier nogal wat IKEA fans zitten hebben jullie misschien antwoord op mijn vraag.

Mijn zoon heeft een grote expedit vakkenkast staan. Helaas kort daarna ging die er uit en werd het kallax....
Kun je een kallax bureau goed bevestigen aan een expedit kast of toch maar de expedit naar mijn andere zoon zijn kamer verplaatsen en gewoon een kallax kast en bureau kopen?
Het verschil tussen KALLAX en EXPEDIT is per zijplaat 1 cm. Ik denk niet dat je dit kunt opvangen met de stelpoten. Misschien is een combinatie met een los blad, de koppelstukken en losse poten handiger?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 2 september 2018 @ 15:00:47 #50
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_181642197
Gisteren kwam de IKEA gids *O*
Na jaren heen en weer twitteren, hebben ze eindelijk de hint begrepen en krijgen we nog maar 1 gids per studentengang ipv 8.
Ik heb hem natuurlijk ingepikt, niemand anders boeit hier de gids.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')