quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:25 schreef Klaploper het volgende:
Ik denk dat ze gewoon een goed verhaal had maar dat jij het niet begreep.
Ik maak dat nooit mee, eigenlijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:29 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik vergeet erbij te zetten dat zij mij aankeek alsof ik de debiel was ipv zijzelf.
Dingen verkopen okee, maar klantvriendelijk wil toch ook wel eens helpen.
Maar het gaat me niet eens om dit voorval, ik wil het wat algemener houden. Mensen die liever een heel verhaal afsteken om maar te kunnen verhullen dat ze iets niet weten, hebben die echt niet in de gaten dat ze in hun eigen kuil vallen?
Is tijdbesparing voor beiden en bespaart ergernis voor de ene en het klamme zweet voor de ander.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:25 schreef -AMG- het volgende:
Geen intresse in wat ze verkopen, is normaal tegenwoordig. Een gemiddelde webwinkel hoef je ook niet te bellen.
Nee, dat had ze niet. Ze begon ermee te zeggen dat het ene product duurder was dan het andere.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:25 schreef Klaploper het volgende:
Ik denk dat ze gewoon een goed verhaal had maar dat jij het niet begreep.
Misschien kende ze je PoHi.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:31 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, dat had ze niet. Ze begon ermee te zeggen dat het ene product duurder was dan het andere.
Ja, dat had ik al begrepen. Mijn vraag was dus waarom? En toen begon ze te freewheelen.
Tja,... euh, dit product reinigt en dat product eigenlijk ook maar bla bla bla.
Dit schiet toch niet op. Zeg dan gewoon dat je het niet weet en sta mijn tijd niet te verknoeien.
Probeer het maar eens. Ga bij je plaatselijke super eens vragen wat nou het verschil is tussen A-merk koffie en B-merk, of C-merk koffie.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik maak dat nooit mee, eigenlijk.
Dit is een serieuze vraag. Ik heb het nl. nog nooit meegemaakt dat een verkoper van wat voor soort winkel dan ook een relevant antwoord had op mijn vraag.quote:
Ik heb nooit gezegd dat ik slim ben. Ik ben niet dom, laat daar geen misverstand over bestaan en wat mijn financiele positie hiermee van doen heeft, is niet van belang.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:36 schreef Klaploper het volgende:
Maar jij vertelt toch altijd dat je heel erg slim en ook nog eens erg rijk bent? Dan vind ik het raar dat je nog denkt dat een winkelmedewerker je nog wat kan uitleggen. En dat je niet gewoon beide producten koopt en zelf kijkt welke je beter bevalt.
Wat is schaamte volgens jou dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:38 schreef Klaploper het volgende:
Bovendien stel je een heel rare vraag voor zo'n superintelligent mens als jij. Schaamte óf angst? Bedenk je eens wat schaamte nou precies is.
Dan heb je het niet goed gelezen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:54 schreef Wereldgozer het volgende:
TS probeert haar eigenwaarde te verhogen door die verkoopster voor lul te zetten. Wat triest.
Dit dus. We kennen allemaal de vertrouwde DE koffie. Maar wat is nou het verschil tussen DE-koffie en huismerk-koffie of C merk koffie?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:58 schreef Ingolstadt het volgende:
Ik was ooit bij de scapino en ik vroeg wat de beste kwaliteit slipper was. Mevrouw zei dat “ze allemaal goed waren”. Onzin natuurlijk. Het mag dan scapino zijn maar er zal heus wel kwaliteitsverschil zijn, maar het valt me vaker op dat winkelmedewerkers het geen kut interesseert, dus het ligt niet aan jou.
Je weet heus wel dat het verschil in die producten gewoon marketing is. Maar dan dat arme mens laten hakkelen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:04 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dan heb je het niet goed gelezen.
Wat triest.
Dat arme mens had ook een vak kunnen leren.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je weet heus wel dat het verschil in die producten gewoon marketing is. Maar dan dat arme mens laten hakkelen.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:25 schreef Klaploper het volgende:
Ik denk dat ze gewoon een goed verhaal had maar dat jij het niet begreep.
In plaats van je geklep hier had je ook zelf op kunnen zoeken waarom die producten verschillen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat arme mens had ook een vak kunnen leren.
Ik mag gvd als klant toch verwachten dat het personeel weet wat het verkoopt? En dat ze (moeilijke) vragen gewoon kunnen beantwoorden?
Ik sta dus in die winkel en daar loopt een verkoopster. Mag ik dan vragen naar het hoe en waarom?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In plaats van je geklep hier had je ook zelf op kunnen zoeken waarom die producten verschillen.
Wat verwacht je dan voor antwoord van haar?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:24 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik sta dus in die winkel en daar loopt een verkoopster. Mag ik dan vragen naar het hoe en waarom?
Anders loopt dat mens zich ook maar te vervelen.
Hoe dom ben jij eigenlijk?
Een deskundig antwoord. Of een eerlijk antwoord.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan voor antwoord van haar?
En mijn torenhoge IQ is irrelevant in deze.
Hoe dom ben jij eigenlijk als je serieus denkt dat elke verkoopmedewerker in een winkel verstand heeft van de producten die ze verkopen? Zeker in een supermarkt? Of wil je écht dat elke medewerker alle ins en outs kent van alle producten?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:24 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik sta dus in die winkel en daar loopt een verkoopster. Mag ik dan vragen naar het hoe en waarom?
Anders loopt dat mens zich ook maar te vervelen.
Hoe dom ben jij eigenlijk?
Daar ging het dus helemaal niet over. Ik stelde een vraag en de verkoopster wist er niks van. Dat ze dat dan gewoon toegeeft ipv een heel lulverhaal op te hangen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:00 schreef Holby_City het volgende:
[..]
Hoe dom ben jij eigenlijk als je serieus denkt dat elke verkoopmedewerker in een winkel verstand heeft van de producten die ze verkopen? Zeker in een supermarkt? Of wil je écht dat elke medewerker alle ins en outs kent van alle producten?
Je snapt dat de prijzen dan de pan uit rijzen? Nou dan.
En wat dat Scapino verhaal betreft, kwaliteit is subjectief. De een vind Primark rommel en de ander doet jaren met een shirtje. Dus tja, wat voor antwoord je dan daadwerkelijk verwacht, geen idee. Duur is niet altijd kwalitatief beter, en goedkoop niet altijd slechter. Het is maar net wat hoe je zelf bent en wat je van een product verwacht.
Denk je serieus dat een supermarktmedewerker over alle producten iets zinnigs weet te zeggen?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat arme mens had ook een vak kunnen leren.
Ik mag gvd als klant toch verwachten dat het personeel weet wat het verkoopt? En dat ze (moeilijke) vragen gewoon kunnen beantwoorden?
Wat voor soort vragen stel ik volgens jou?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 14:33 schreef Nijns het volgende:
Dus overal waar jij komt, stel jij dit soort vragen waardoor jij inmiddels kan concluderen dat verkopers in winkels niet weten wat ze verkopen? Maar toch blijf jij het in iedere winkel weer proberen.. Juist..
Je achterlijke OP.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:22 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat voor soort vragen stel ik volgens jou?
En hoe weet jij trouwens wat ik doe gezien je achterlijke conclusies over mij?
😂😂 deze tsquote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:32 schreef Hiddendoe het volgende:
En vanaf nu serieuze reacties graag.
Dit.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:43 schreef kuolema het volgende:
Ik stel dat soort vragen ook nooit meer in een winkel, ze weten allemaal toch niets en gaan dan inderdaad maar wat loze woorden uitkramen. Dat komt misschien ook doordat er tegenwoordig nauwelijks nog winkels zijn die een beperkte categorie producten verkopen, in plaats daarvan verkoopt elke winkel van alles wat. Dan kun je ook niet verwachten dat de medewerkers alles over alle producten weten. Maar daarnaast zijn winkelmedewerkers over het algemeen ook niet bepaald snugger. Het zou fijn zijn als ze dan gewoon eerlijk zeggen dat ze het niet precies weten.
Gelukkig kan ik (bijna) alles wat ik wil weten vinden op het internet.
Nou dat er zijn zat mensen die dat weten hoor! Alleen die werken niet voor een kut loontje in de jumbooo of Liedol (want oh zo lekker goedkoopquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:07 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit dus. We kennen allemaal de vertrouwde DE koffie. Maar wat is nou het verschil tussen DE-koffie en huismerk-koffie of C merk koffie?
Ik denk: koffie is koffie en thee is thee en waspoeder is waspoeder.
Maar dat is dus niet het geval.
Het verschil zit hem vooral in de prijs. En er is dus HELEMAAL niemand die mij dit verschil kan uitleggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |