abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181553599
Misschien keek je wel raar uit je ogen door al je medicijnen.
pi_181553632
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:12 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Dat arme mens had ook een vak kunnen leren.
Ik mag gvd als klant toch verwachten dat het personeel weet wat het verkoopt? En dat ze (moeilijke) vragen gewoon kunnen beantwoorden?
In plaats van je geklep hier had je ook zelf op kunnen zoeken waarom die producten verschillen.
pi_181553751
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:20 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

In plaats van je geklep hier had je ook zelf op kunnen zoeken waarom die producten verschillen.
Ik sta dus in die winkel en daar loopt een verkoopster. Mag ik dan vragen naar het hoe en waarom?
Anders loopt dat mens zich ook maar te vervelen.
Hoe dom ben jij eigenlijk?
pi_181553915
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:24 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ik sta dus in die winkel en daar loopt een verkoopster. Mag ik dan vragen naar het hoe en waarom?
Anders loopt dat mens zich ook maar te vervelen.
Hoe dom ben jij eigenlijk?
Wat verwacht je dan voor antwoord van haar?

En mijn torenhoge IQ is irrelevant in deze.
pi_181553952
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:29 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan voor antwoord van haar?

En mijn torenhoge IQ is irrelevant in deze.
Een deskundig antwoord. Of een eerlijk antwoord.
Niet dat slappe gelul waar geen enkel mens een touw aan kan vastknopen.
pi_181554892
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:24 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ik sta dus in die winkel en daar loopt een verkoopster. Mag ik dan vragen naar het hoe en waarom?
Anders loopt dat mens zich ook maar te vervelen.
Hoe dom ben jij eigenlijk?
Hoe dom ben jij eigenlijk als je serieus denkt dat elke verkoopmedewerker in een winkel verstand heeft van de producten die ze verkopen? Zeker in een supermarkt? Of wil je écht dat elke medewerker alle ins en outs kent van alle producten?

Je snapt dat de prijzen dan de pan uit rijzen? Nou dan.

En wat dat Scapino verhaal betreft, kwaliteit is subjectief. De een vind Primark rommel en de ander doet jaren met een shirtje. Dus tja, wat voor antwoord je dan daadwerkelijk verwacht, geen idee. Duur is niet altijd kwalitatief beter, en goedkoop niet altijd slechter. Het is maar net wat hoe je zelf bent en wat je van een product verwacht.
pi_181561668
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 20:00 schreef Holby_City het volgende:

[..]

Hoe dom ben jij eigenlijk als je serieus denkt dat elke verkoopmedewerker in een winkel verstand heeft van de producten die ze verkopen? Zeker in een supermarkt? Of wil je écht dat elke medewerker alle ins en outs kent van alle producten?

Je snapt dat de prijzen dan de pan uit rijzen? Nou dan.

En wat dat Scapino verhaal betreft, kwaliteit is subjectief. De een vind Primark rommel en de ander doet jaren met een shirtje. Dus tja, wat voor antwoord je dan daadwerkelijk verwacht, geen idee. Duur is niet altijd kwalitatief beter, en goedkoop niet altijd slechter. Het is maar net wat hoe je zelf bent en wat je van een product verwacht.
Daar ging het dus helemaal niet over. Ik stelde een vraag en de verkoopster wist er niks van. Dat ze dat dan gewoon toegeeft ipv een heel lulverhaal op te hangen.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 03:03:46 #33
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_181565220
Je ziet er waarschijnlijk uit als een debiel en de verkoopster dacht daarom dat je haar onzin zou geloven.
pi_181569123
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:12 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Dat arme mens had ook een vak kunnen leren.
Ik mag gvd als klant toch verwachten dat het personeel weet wat het verkoopt? En dat ze (moeilijke) vragen gewoon kunnen beantwoorden?
Denk je serieus dat een supermarktmedewerker over alle producten iets zinnigs weet te zeggen?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_181570744
TS heeft geen talent voor de verkoop.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 14:33:53 #36
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_181573517
Dus overal waar jij komt, stel jij dit soort vragen waardoor jij inmiddels kan concluderen dat verkopers in winkels niet weten wat ze verkopen? Maar toch blijf jij het in iedere winkel weer proberen.. Juist..
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_181580996
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 14:33 schreef Nijns het volgende:
Dus overal waar jij komt, stel jij dit soort vragen waardoor jij inmiddels kan concluderen dat verkopers in winkels niet weten wat ze verkopen? Maar toch blijf jij het in iedere winkel weer proberen.. Juist..
Wat voor soort vragen stel ik volgens jou?
En hoe weet jij trouwens wat ik doe gezien je achterlijke conclusies over mij?
pi_181581029
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 19:22 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Wat voor soort vragen stel ik volgens jou?
En hoe weet jij trouwens wat ik doe gezien je achterlijke conclusies over mij?
Je achterlijke OP.
pi_181581044
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 19:23 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Je achterlijke OP.
Vroeg ik jou wat?
pi_181581214
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 19:24 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Vroeg ik jou wat?
Ja.
Zie TT.
Ben je achterlijk of zo?
pi_181581321
En vanaf nu serieuze reacties graag.
pi_181581629
Ik stel dat soort vragen ook nooit meer in een winkel, ze weten allemaal toch niets en gaan dan inderdaad maar wat loze woorden uitkramen. Dat komt misschien ook doordat er tegenwoordig nauwelijks nog winkels zijn die een beperkte categorie producten verkopen, in plaats daarvan verkoopt elke winkel van alles wat. Dan kun je ook niet verwachten dat de medewerkers alles over alle producten weten. Maar daarnaast zijn winkelmedewerkers over het algemeen ook niet bepaald snugger. Het zou fijn zijn als ze dan gewoon eerlijk zeggen dat ze het niet precies weten.
Gelukkig kan ik (bijna) alles wat ik wil weten vinden op het internet.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_181581843
Ik heb zelf altijd het idee dat die mensen geloven dat ze het wel weten en dat wat zij zeggen daadwerkelijk een toereikend antwoord is op de vraag. Ze hebben misschien niet door dat ze eigenlijk gewoon de woorden in je vraag herhalen maar dan in een andere volgorde zetten zodat het een antwoord lijkt.
Dat lijkt me waarschijnlijker dan dat ze onzin uitkramen uit schaamte.
Mijn familieleden doen dit continu en daar erger ik me mateloos aan.
Why are you wearing that stupid man suit?
  zaterdag 1 september 2018 @ 22:50:05 #44
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_181631273
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 19:32 schreef Hiddendoe het volgende:
En vanaf nu serieuze reacties graag.
😂😂 deze ts
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
  zaterdag 1 september 2018 @ 22:51:14 #45
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_181631297
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 19:43 schreef kuolema het volgende:
Ik stel dat soort vragen ook nooit meer in een winkel, ze weten allemaal toch niets en gaan dan inderdaad maar wat loze woorden uitkramen. Dat komt misschien ook doordat er tegenwoordig nauwelijks nog winkels zijn die een beperkte categorie producten verkopen, in plaats daarvan verkoopt elke winkel van alles wat. Dan kun je ook niet verwachten dat de medewerkers alles over alle producten weten. Maar daarnaast zijn winkelmedewerkers over het algemeen ook niet bepaald snugger. Het zou fijn zijn als ze dan gewoon eerlijk zeggen dat ze het niet precies weten.
Gelukkig kan ik (bijna) alles wat ik wil weten vinden op het internet.

Dit.
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_181631522
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 22:50 schreef Nijns het volgende:

[..]

😂😂 deze ts
Één van de succesvolste trollen van het forum.
pi_181684889
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:07 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Dit dus. We kennen allemaal de vertrouwde DE koffie. Maar wat is nou het verschil tussen DE-koffie en huismerk-koffie of C merk koffie?
Ik denk: koffie is koffie en thee is thee en waspoeder is waspoeder.
Maar dat is dus niet het geval.
Het verschil zit hem vooral in de prijs. En er is dus HELEMAAL niemand die mij dit verschil kan uitleggen.
Nou dat er zijn zat mensen die dat weten hoor! Alleen die werken niet voor een kut loontje in de jumbooo of Liedol (want oh zo lekker goedkoop B-) ) maar die werken in speciaalzaken, is dat duurder? ja.. kwaliteit en service betaal je voor. Vraag maar eens aan een echte kaasboer het verschil tussen ''old amsterdam'' kaas en zijn echte oude kazen. :s)

Ik werk zelf in de Agrarische sector en soms komen er ''hoofd groente- en fruit <insert winkelketen> op bezoek voor wat informatie. Vaak hebben ze er echt 0.0 verstand van, te triest voor woorden.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_181684912
Als je weet dat het kwalitatief beter is dan weet je dat imo ook te motiveren...
Ik was hier...
  donderdag 13 september 2018 @ 13:10:04 #49
347224 SiennaForrest
Dat bepaal ik zelf wel uit!
pi_181878000
Tja ik snap wel dat het soms gebeurd, en dat het niet leuk is ofzo, maar dat je je er zo druk over maakt nee dat snap ik niet. Laat het gaan. Best is om zelf idd even via Google eens de verschillen op te zoeken. Maar in sommige gevallen en bfv bij speciaalzaken mag je natuurlijk wel verwachten dat winkelmedewerkers je kunnen informeren ja.

Maar je vraag was schaamte of angst? Ik denk geen van beide. Ze horen het te melden als je iets vraagt dus gaan ze hun best doen om hieraan te voldoen. Ik zou het niet te zwaar opnemen. ;)
''Ware rust is niet afwezigheid van beweging, het is evenwicht in de bewegingen.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')