nog nietquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben jij nu definitief over naar Thailand?
Jij was toch mega racistisch?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zou ook echt niet weten waarom mij dit zou moeten boeien.
Ik ben wel benieuwd hoe KlaasGod eruit ziet.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klaas tegen die ene uit PSV topic die overal een complot om Ajax kampioen te maken ziet.
Klaas lijkt me iemand die op een driewieler met vlaggetje fietstquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:17 schreef napoleonfour het volgende:
]
[..]
Klaas kan dat hele topic wel aan hoor
Dat geeft je een beeld van de mens achter de user.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zou ook echt niet weten waarom mij dit zou moeten boeien.
Alleen tegen Chinezen/Japanners.quote:
Dat interesseert mij geen hol.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat geeft je een beeld van de mens achter de user.
Hoeveel kg ben jij ondertussen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:19 schreef Saind het volgende:
Ik ga zo thuis echt een vaas appelsap drinken
Nou zeg wat een persoonlijke vraagquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:19 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hoeveel kg ben jij ondertussen.
130?
Het ging om de algemeenheid waarmee hij stelde dat VBL SC in VBL SC zou moeten blijven. Hetgeen dus ook betrekking heeft op jou aangezien je er net nog postte. Dom varken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:15 schreef GGMM het volgende:
Een volwassen man van 38 die zich drukt maakt omdat hij niet in een Radio topic mag posten waar voornamelijk mensen van rond de 20 posten, omdat hij daar uitgekotst wordt.
Het is gewoon lachwekkend, als het niet zo extreem zielig zou zijn.
SPEEL NIET MET ZIJN PRIVÉ!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:19 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hoeveel kg ben jij ondertussen.
130?
Ik was voor de grap tickets in first aan het zoeken: emirates met de on board douche naar tokyo maar 3500. Dat is een koopje toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:18 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
nog niet
moest wat zaken regelen
was vannacht teruggevlogen
ben kapot
Niet gelezen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Het ging om de algemeenheid waarmee hij stelde dat VBL SC in VBL SC zou moeten blijven. Hetgeen dus ook betrekking heeft op jou aangezien je er net nog postte. Dom varken.
r/t of singlequote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik was voor de grap tickets in first aan het zoeken: emirates met de on board douche naar tokyo maar 3500. Dat is een koopje toch?
Nope.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wil je niet weten met wie je elke dag in gesprek bent?
Dit scoort geen punten voor de bruiloft uitnodigingquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen tegen Chinezen/Japanners.
Aziaten dus zeg maar.
[..]
Dat interesseert mij geen hol.
Je bent toch echt een mongool als je zoveel uitgeeft om een paar uur iets lekkerder te zittenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik was voor de grap tickets in first aan het zoeken: emirates met de on board douche naar tokyo maar 3500. Dat is een koopje toch?
Ben je er al achter welk fruit je gaat nemen?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Nou zeg wat een persoonlijke vraag
Als je het kan missen waarom niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Je bent toch echt een mongool als je zoveel uitgeeft om een paar uur iets lekkerder te zitten
Particulier dan
Zijn daar Aziaten dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit scoort geen punten voor de bruiloft uitnodiging
heerlijk tochquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Je bent toch echt een mongool als je zoveel uitgeeft om een paar uur iets lekkerder te zitten
Particulier dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |