nog nietquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben jij nu definitief over naar Thailand?
Jij was toch mega racistisch?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zou ook echt niet weten waarom mij dit zou moeten boeien.
Ik ben wel benieuwd hoe KlaasGod eruit ziet.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klaas tegen die ene uit PSV topic die overal een complot om Ajax kampioen te maken ziet.
Klaas lijkt me iemand die op een driewieler met vlaggetje fietstquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:17 schreef napoleonfour het volgende:
]
[..]
Klaas kan dat hele topic wel aan hoor
Dat geeft je een beeld van de mens achter de user.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zou ook echt niet weten waarom mij dit zou moeten boeien.
Alleen tegen Chinezen/Japanners.quote:
Dat interesseert mij geen hol.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat geeft je een beeld van de mens achter de user.
Hoeveel kg ben jij ondertussen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:19 schreef Saind het volgende:
Ik ga zo thuis echt een vaas appelsap drinken
Nou zeg wat een persoonlijke vraagquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:19 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hoeveel kg ben jij ondertussen.
130?
Het ging om de algemeenheid waarmee hij stelde dat VBL SC in VBL SC zou moeten blijven. Hetgeen dus ook betrekking heeft op jou aangezien je er net nog postte. Dom varken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:15 schreef GGMM het volgende:
Een volwassen man van 38 die zich drukt maakt omdat hij niet in een Radio topic mag posten waar voornamelijk mensen van rond de 20 posten, omdat hij daar uitgekotst wordt.
Het is gewoon lachwekkend, als het niet zo extreem zielig zou zijn.
SPEEL NIET MET ZIJN PRIVÉ!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:19 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hoeveel kg ben jij ondertussen.
130?
Ik was voor de grap tickets in first aan het zoeken: emirates met de on board douche naar tokyo maar 3500. Dat is een koopje toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:18 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
nog niet
moest wat zaken regelen
was vannacht teruggevlogen
ben kapot
Niet gelezen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Het ging om de algemeenheid waarmee hij stelde dat VBL SC in VBL SC zou moeten blijven. Hetgeen dus ook betrekking heeft op jou aangezien je er net nog postte. Dom varken.
r/t of singlequote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik was voor de grap tickets in first aan het zoeken: emirates met de on board douche naar tokyo maar 3500. Dat is een koopje toch?
Nope.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wil je niet weten met wie je elke dag in gesprek bent?
Dit scoort geen punten voor de bruiloft uitnodigingquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen tegen Chinezen/Japanners.
Aziaten dus zeg maar.
[..]
Dat interesseert mij geen hol.
Je bent toch echt een mongool als je zoveel uitgeeft om een paar uur iets lekkerder te zittenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik was voor de grap tickets in first aan het zoeken: emirates met de on board douche naar tokyo maar 3500. Dat is een koopje toch?
Ben je er al achter welk fruit je gaat nemen?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Nou zeg wat een persoonlijke vraag
Als je het kan missen waarom niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Je bent toch echt een mongool als je zoveel uitgeeft om een paar uur iets lekkerder te zitten
Particulier dan
Zijn daar Aziaten dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit scoort geen punten voor de bruiloft uitnodiging
heerlijk tochquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Je bent toch echt een mongool als je zoveel uitgeeft om een paar uur iets lekkerder te zitten
Particulier dan
350 retour met emiratesquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
op zich niet duur maar het zijn heen en terug wel 10 retourtjes economy
Pruimen en bramen denk ik maarquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ben je er al achter welk fruit je gaat nemen?
Zou lekker in Duitsland gaan wonen man. Louter voordelen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is vooral dat waar je wilt wonen de huizen schaars zijn en dus heel snel weg. Veel dorpen of wijken zijn echt pauper. En beleid is dat er geen extra huizen worden gebouwd dus de goede dorpen komen ook geen huizen bij.
Hmja. Als je geld tegen de muren klotst. Ik zou eerder extra betalen voor verlossing uit economy dan 3 weken dure hotelsquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Particulier dan
het was toch een enkeltje 1st voor 3500? dus 7000 retour zijn er een stuk of 10 economyquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:22 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
350 retour met emirates
dat is niet veel
zo prijst emirates niet geloof ikquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
het was toch een enkeltje 1st voor 3500? dus 7000 retour zijn er een stuk of 10 economy
Heb denk ik nog nooit van m'n eigen geld in hotel geslapenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmja. Als je geld tegen de muren klotst. Ik zou eerder extra betalen voor verlossing uit economy dan 3 weken dure hotels
Net als alles wat met luxe te maken heeft dat is .quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Omdat het toch gewoon geld weggooien is
Wutquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb denk ik nog nooit van m'n eigen geld in hotel geslapen
Behalve in Vietnam enzo maar daar was dat drie euro steeds
net als bier drinkenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Omdat het toch gewoon geld weggooien is
Hmm.. oke dat kan ik wel hebben.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Japanse muziek en mn vriendin draagt kimono.
Zeer zeker niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hmm.. oke dat kan ik wel hebben.
Ik hoef zelf niet als een Japanner te komen toch?
Duitse huizen zijn wel echt lelijkquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou lekker in Duitsland gaan wonen man. Louter voordelen.
Duitsers ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Duitse huizen zijn wel echt lelijk
scheelt natuurlijk heel veel, zat ooit jaren geleden met wat Philips ingenieurs business klm op weg naar Taiwan, toen nog met een stop in BKK, landde er ook een prive vliegtuig van Philips, daar zat hun directeur in met nog plek genoeg voor hunquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:26 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik hoor steeds meer mensen van wie het bedrijf een economy only policy heeft.
minuut stilte voor deze strijders
Grondprijzen wel beduidend lager. Pleur je de boel plat en zet je er je eigen droompaleis neer.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Duitse huizen zijn wel echt lelijk
Zou dan ook schijt hebben en tijdens vlucht en eerste paar dagen geen reet doen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:26 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik hoor steeds meer mensen van wie het bedrijf een economy only policy heeft.
minuut stilte voor deze strijders
Moet je tegenwoordig al wel iets verder de grens over gaan. Mensen hier rijden voor auto ook echt naar München ofzo omdat grensgebied rekening houdt met Nederlandse kopersquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Grondprijzen wel beduidend lager. Pleur je de boel plat en zet je er je eigen droompaleis neer.
Net over de grens moet je inderdaad niet gaan zitten.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig al wel iets verder de grens over gaan. Mensen hier rijden voor auto ook echt naar München ofzo omdat grensgebied rekening houdt met Nederlandse kopers
Boodschappen is ook bizar man. Maar daar profiteer je nu ook al wel vanquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Net over de grens moet je inderdaad niet gaan zitten.
Al vallen heel veel dingen zoals belasting en zorgkosten wel vaak beduidend goedkoper uit.
Kwam er dus achter dat ze in Berlijn zo'n hekel aan Beierers/Beireners/Beieraars? hebben dat ze op de lokale kamernet overal hebben staan dat ze geen süderlingers in huis moetenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:30 schreef napoleonfour het volgende:
Ik zou alleen in De Vrijstaat Beieren kunnen wonen als je toch naar dat land moet.
scheelt wel veel jaquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
scheelt natuurlijk heel veel, zat ooit jaren geleden met wat Philips ingenieurs business klm op weg naar Taiwan, toen nog met een stop in BKK, landde er ook een prive vliegtuig van Philips, daar zat hun directeur in met nog plek genoeg voor hun
Benzine ook goedkoper, wegenbelasting. Alles.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Boodschappen is ook bizar man. Maar daar profiteer je nu ook al wel van
Duitsersquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Benzine ook goedkoper, wegenbelasting. Alles.
Zijn er ook nadelen? Even los van je eventuele Duitse kinderen.
bescheidenheid is een woord wat ze niet kennen daarquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Kwam er dus achter dat ze in Berlijn zo'n hekel aan Beierers/Beireners/Beieraars? hebben dat ze op de lokale kamernet overal hebben staan dat ze geen süderlingers in huis moeten
Volgens mij kan De Vrijstaat Beieren zich nog altijd onafhankelijk verklaren van de rest van Duitsland.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Kwam er dus achter dat ze in Berlijn zo'n hekel aan Beierers/Beireners/Beieraars? hebben dat ze op de lokale kamernet overal hebben staan dat ze geen süderlingers in huis moeten
Verder rijden naar je werkquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Beieren is ook beetje de bible belt van Duitsland tochquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
bescheidenheid is een woord wat ze niet kennen daar
Die Duitse kinderen krijg je pas als je 8 jaar in duitsland woont als hollander.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
ik vlieg ook meestal economy tenzij er echt een goeie business deal is, ik blijf liever wat langer weg dan of een detour via bijvoorbeeld bkkquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
scheelt wel veel ja
maar zou dat toch niet erg waarderen als werknemer.
niet met vluchten buiten europa dan
Maar het totale gebrek aan pragmatisme en de overdreven "principialiteit" for lack of a better word van de Duitser is wel irritantquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Nederlanders zijn over het algemeen ook gewoon kut.
Laat staan pinnenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Duitsers lopen ook met alles 10 jaar achter. Die krijgen nu net pasta in de supermarkt maar Aziatisch koken kan je vergeten
Lekker toch, stiekem je piemel in zon dirndlslet drücken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Beieren is ook beetje de bible belt van Duitsland toch
Gristenfundi's in klederdracht eigenlijk gewoon
kan je wel eindelijk een normale auto kopen voor een normale prijs. Niet anderhalve ton voor een a8 ofzo.quote:
Hoorde op de radio dat ze de BPM flink gaan verhogen hier? Belachelijkquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kan je wel eindelijk een normale auto kopen voor een normale prijs. Niet anderhalve ton voor een a8 ofzo.
ja maar toch zijn ze een stuk gezelliger dan die in de regio van Stuttgartquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Beieren is ook beetje de bible belt van Duitsland toch
Gristenfundi's in klederdracht eigenlijk gewoon
Ja, de roverheid wil dat mensen geen zuinigere nieuwe autos koopt. Ik snap dat beleid daar in Den Haag soms gewoon oprecht niet meer.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoorde op de radio dat ze de BPM flink gaan verhogen hier? Belachelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |