Moet je tegenwoordig al wel iets verder de grens over gaan. Mensen hier rijden voor auto ook echt naar München ofzo omdat grensgebied rekening houdt met Nederlandse kopersquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Grondprijzen wel beduidend lager. Pleur je de boel plat en zet je er je eigen droompaleis neer.
Net over de grens moet je inderdaad niet gaan zitten.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig al wel iets verder de grens over gaan. Mensen hier rijden voor auto ook echt naar München ofzo omdat grensgebied rekening houdt met Nederlandse kopers
Boodschappen is ook bizar man. Maar daar profiteer je nu ook al wel vanquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Net over de grens moet je inderdaad niet gaan zitten.
Al vallen heel veel dingen zoals belasting en zorgkosten wel vaak beduidend goedkoper uit.
Kwam er dus achter dat ze in Berlijn zo'n hekel aan Beierers/Beireners/Beieraars? hebben dat ze op de lokale kamernet overal hebben staan dat ze geen süderlingers in huis moetenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:30 schreef napoleonfour het volgende:
Ik zou alleen in De Vrijstaat Beieren kunnen wonen als je toch naar dat land moet.
scheelt wel veel jaquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
scheelt natuurlijk heel veel, zat ooit jaren geleden met wat Philips ingenieurs business klm op weg naar Taiwan, toen nog met een stop in BKK, landde er ook een prive vliegtuig van Philips, daar zat hun directeur in met nog plek genoeg voor hun
Benzine ook goedkoper, wegenbelasting. Alles.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Boodschappen is ook bizar man. Maar daar profiteer je nu ook al wel van
Duitsersquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Benzine ook goedkoper, wegenbelasting. Alles.
Zijn er ook nadelen? Even los van je eventuele Duitse kinderen.
bescheidenheid is een woord wat ze niet kennen daarquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Kwam er dus achter dat ze in Berlijn zo'n hekel aan Beierers/Beireners/Beieraars? hebben dat ze op de lokale kamernet overal hebben staan dat ze geen süderlingers in huis moeten
Volgens mij kan De Vrijstaat Beieren zich nog altijd onafhankelijk verklaren van de rest van Duitsland.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Kwam er dus achter dat ze in Berlijn zo'n hekel aan Beierers/Beireners/Beieraars? hebben dat ze op de lokale kamernet overal hebben staan dat ze geen süderlingers in huis moeten
Verder rijden naar je werkquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Beieren is ook beetje de bible belt van Duitsland tochquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
bescheidenheid is een woord wat ze niet kennen daar
Die Duitse kinderen krijg je pas als je 8 jaar in duitsland woont als hollander.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
ik vlieg ook meestal economy tenzij er echt een goeie business deal is, ik blijf liever wat langer weg dan of een detour via bijvoorbeeld bkkquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
scheelt wel veel ja
maar zou dat toch niet erg waarderen als werknemer.
niet met vluchten buiten europa dan
Maar het totale gebrek aan pragmatisme en de overdreven "principialiteit" for lack of a better word van de Duitser is wel irritantquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Nederlanders zijn over het algemeen ook gewoon kut.
Laat staan pinnenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Duitsers lopen ook met alles 10 jaar achter. Die krijgen nu net pasta in de supermarkt maar Aziatisch koken kan je vergeten
Lekker toch, stiekem je piemel in zon dirndlslet drücken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Beieren is ook beetje de bible belt van Duitsland toch
Gristenfundi's in klederdracht eigenlijk gewoon
kan je wel eindelijk een normale auto kopen voor een normale prijs. Niet anderhalve ton voor een a8 ofzo.quote:
Hoorde op de radio dat ze de BPM flink gaan verhogen hier? Belachelijkquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kan je wel eindelijk een normale auto kopen voor een normale prijs. Niet anderhalve ton voor een a8 ofzo.
ja maar toch zijn ze een stuk gezelliger dan die in de regio van Stuttgartquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Beieren is ook beetje de bible belt van Duitsland toch
Gristenfundi's in klederdracht eigenlijk gewoon
Ja, de roverheid wil dat mensen geen zuinigere nieuwe autos koopt. Ik snap dat beleid daar in Den Haag soms gewoon oprecht niet meer.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoorde op de radio dat ze de BPM flink gaan verhogen hier? Belachelijk
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Lekker toch, stiekem je piemel in zon dirndlslet drücken.
en bier bij de mac D en jagermeister bij de benzinepomp.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Curryworst bij de supermarkt is wel top
Wel heftig zeg pausbezoek aan Ierland. Stonden net 7 mensen en een ezel. En dat in meest katholieke land West Europaquote:
In HongKong kon ik er wel goed mee opschieten, dan zie je toch wel dat het verschil niet zo groot is als met bijvoorbeeld engelsenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Absoluut maar om er tussen de wonen? Kweenieman
Ierland is een verloren landquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel heftig zeg pausbezoek aan Ierland. Stonden net 7 mensen en een ezel. En dat in meest katholieke land West Europa
En McRibquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en bier bij de mac D en jagermeister bij de benzinepomp.
Nog nooit gehad. Wel hele rare prijzen, 2,64 voor een burger ofzoquote:
Walgelijk smerig maar voor de nostalgie manquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Die was vies zeg
teringjantje
Die heb ik niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Walgelijk smerig maar voor de nostalgie man
wel begrijpelijk dat ze de RK kerk daar de rug toe draaienquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ierland is een verloren land
Nou nou nouquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ierland is een verloren land
Neequote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:46 schreef Saind het volgende:
Is er eigenlijk een fastfoodketen in Nederland waar je gewoon bier kunt krijgen? Weet alleen dat de Taco Bell 't heeft
De REWE in Berlijn laatst had er 2quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bij de Duitse supermarkt hebben ze ook nog steeds geen statiegeld machine. Alles handmatig tellen. Is toch niet te geleuven
Family, maar dat is gewoon een snackbar.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:46 schreef Saind het volgende:
Is er eigenlijk een fastfoodketen in Nederland waar je gewoon bier kunt krijgen? Weet alleen dat de Taco Bell 't heeft
Statiegeld op blikken is ook zoiets walgelijkequote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:47 schreef Saind het volgende:
[..]
De REWE in Berlijn laatst had er 2
allebei kapot stond er een insane gestressde Duitser te tellen en oprecht bijna te huilen van de stress
is dat gewoon de snackbar bij jou in de straat ofzo, nooit van gehoordquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Family, maar dat is gewoon een snackbar.
Komt dat er hier nou ook van? Hoor het zo eens per jaar ofzo maar het gebeurt nooitquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Statiegeld op blikken is ook zoiets walgelijke
stuk of 30 ofzoquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:48 schreef Saind het volgende:
[..]
is dat gewoon de snackbar bij jou in de straat ofzo, nooit van gehoord
en ook echt alles dichtquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat zelfs meest kleine dorpen een nachtwinkel hebben is wel pluskudo
Maar alle winkels dicht op zondag weer min
Ik las laatst over een plan dat consumenten nog steeds statiegeld moeten betalen maar dat het dan wordt opgehaald en je niks terug krijgt. Goed voor het milieu en slecht voor de consument. Dat gaat dus zeker gebeurenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Komt dat er hier nou ook van? Hoor het zo eens per jaar ofzo maar het gebeurt nooit
Behalve de discothekenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:50 schreef Saind het volgende:
[..]
en ook echt alles dicht
zelfs in Berlijn
Wacht dat is dan geen statiegeld dat is een boete op verpakkingsmateriaalquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik las laatst over een plan dat consumenten nog steeds statiegeld moeten betalen maar dat het dan wordt opgehaald en je niks terug krijgt. Goed voor het milieu en slecht voor de consument. Dat gaat dus zeker gebeuren
dan is het geen statiegeld meerquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik las laatst over een plan dat consumenten nog steeds statiegeld moeten betalen maar dat het dan wordt opgehaald en je niks terug krijgt. Goed voor het milieu en slecht voor de consument. Dat gaat dus zeker gebeuren
Ja eensquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Wacht dat is dan geen statiegeld dat is een boete op verpakkingsmateriaal
Ja dan gaat niemand meer blik kopen he.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat moet je dan ? Met een emmer naar de brouwer?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja dan gaat niemand meer blik kopen he.
Kartonquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat moet je dan ? Met een emmer naar de brouwer?
Dat ga ik volgende week wel doenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat moet je dan ? Met een emmer naar de brouwer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:01 schreef Saind het volgende:
Er was dit weekend evenementje in Amerika met veel lambiek
Veiling erbij
Die prijzenJij hebt je studieschuld er zo uit als ik dit zieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Naja dit is voor het goeie doel dus altijd hogere prijzenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij hebt je studieschuld er zo uit als ik dit zie
Limoenblad neem ik aan? Geloof het niet. Of nouja niet bij mijn appie iigquote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:06 schreef Elan het volgende:
Gvd net bij de toko geweest poeroetblaadjes vergeten.
Kan je die ook bij Appie halen?
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:01 schreef Saind het volgende:
Er was dit weekend evenementje in Amerika met veel lambiek
Veiling erbij
Die prijzenLeuk verdienen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je daar niet een weekend heengaan met een goedgevulde koffer?blablablabla
Jep limoenblad is dat rij wel ff terug dan.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Limoenblad neem ik aan? Geloof het niet. Of nouja niet bij mijn appie iig
Naja schiet ik weinig mee opquote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Leuk verdienen.
Kun je daar niet een weekend heengaan met een goedgevulde koffer?
Gewoon een stichting opzetten voor zwerfkatten oid en lekker in je zak steken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Naja schiet ik weinig mee op
Ze veilen het voor goed doel, jeugddakloosheid in Portland
Geloof 300k opgehaald dit jaar met alleen bier
wat is hij lelijkquote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:12 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort shit
Hoewel die Malcom diss wel keihard was
Hou dit soort troep gewoon bij je.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:12 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort shit
Waarom deel je dit met ons?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:12 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort shit
heee gelukt met klussen?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom deel je dit met ons?
Beter had je er een link neergezet. Die zijn makkelijker te negeren.
Ja ging wel lekker. Spotjes zitten er bijna in (nog eentje). Domotica module is aangesloten. Onderkant van de platen zitten er allemaal in.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
heee gelukt met klussen?
mooi, daarna wel pics maken en sturen he.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja ging wel lekker. Spotjes zitten er bijna in (nog eentje). Domotica module is aangesloten. Onderkant van de platen zitten er allemaal in.
Eigenlijk zo goed als klaar voor de glasplaten. Die komen (hopelijk) vrijdag, kan ik ze er zaterdag in flappen.
Ik vind dat een beetje van het kaliber 'ik ga me als een kind gedragen om het jongere publiek aan te spreken.' Iets waar veel media ook aan lijden tegenwoordig.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:12 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort shit
Dat is zo.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zondag al gegeten, kan niet elke dag #viesdik eten.
pulled chicken wraps met guacquote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga eens in de koelkast gücken.
Geen kip in huis. Ga denk ik pitabroodjes gevuld met salade en sardientjes eten. Vanmiddag geen sardientjes gegeten, maar verse preisoep gemaakt.quote:
Man man man, toen ik bij de Edah werkte ging dat sowieso handmatig. Niks mis mee, nooit stress gehad.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:47 schreef Saind het volgende:
[..]
De REWE in Berlijn laatst had er 2
allebei kapot stond er een insane gestressde Duitser te tellen en oprecht bijna te huilen van de stress
Oeh lekkerquote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen kip in huis. Ga denk ik pitabroodjes gevuld met salade en sardientjes eten. Vanmiddag geen sardientjes gegeten, maar verse preisoep gemaakt.
Verse sardientjes of uit zo'n blikje?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen kip in huis. Ga denk ik pitabroodjes gevuld met salade en sardientjes eten. Vanmiddag geen sardientjes gegeten, maar verse preisoep gemaakt.
dat het je mag smaken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben intussen aardappels met karbonade en spinazie aan het maken.
Komt helemaal goedquote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat het je mag smaken.
Is goed, haags. Maar dan moet het nog wel een keer geschilderd worden.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mooi, daarna wel pics maken en sturen he.
kut is dat he. Haat ik ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is goed, haags. Maar dan moet het nog wel een keer geschilderd worden.
Daar vind ik nou echt niks aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |