SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game on
[ Bericht 3% gewijzigd door JR-Style-93 op 29-08-2018 00:23:24 ]Oh.
Ik weet niet wat het aan punten of euro's oplevert maar tweede moet je eigenlijk niet willen worden in de CL nee, denk dat we in de EL ook best potten kunnen brekenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:15 schreef RensAjacied het volgende:
3e plek is prima om vervolgens in EL door te stomen. KO fase vliegen we er toch direct uit.
Raar verhaal ja, deed paar weken geleden alweer mee met de groepstraining maar toch niet fit genoeg om bij de selectie te zittenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:18 schreef marp0 het volgende:
Is er nog nieuws over herstel van Dolberg? Hem ga je echt nodig hebben.
Volgens mij krijg je weer zo'n 10 miljoen aan geld bij overwintering (en dan ook nog dus miljoenen voor alle winstpartijen die je boekt) en voor je prestige is het wel goed om daarbij te zitten.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het aan punten of euro's oplevert maar tweede moet je eigenlijk niet willen worden in de CL nee, denk dat we in de EL ook best potten kunnen breken
Orejuela gaat gewoon weg hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:25 schreef skysherrif het volgende:
Fun fact: na de winterstop hebben we 4 rechtsbacks.
Ja dat lijkt me ook, maar we hebben ze wel haha.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Orejuela gaat gewoon weg hoor.
Nee, maar ik denk dat hij beter is dan Nissen. Best chill om Veltman als backup te hebben, kan slechter.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als maar niet die Veltman na de winterstop weer in de basis komt
Wie wat waar danquote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:27 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Hij bevestigt dat hij blijft dit jaar
Lekker verhuren aan Excelsior ofzo, mag hij daar het kunstgras maaien.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook, maar we hebben ze wel haha.
Ik weet het niet eigenlijk, ik vind Veltman echt niks en Kristensen kan wellicht nog groeien (vond hem afgelopen weekend best prima spelen)quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat hij beter is dan Nissen. Best chill om Veltman als backup te hebben, kan slechter.
Ja natuurlijk blijft hij.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:28 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/frenkie-de-jong-blijft-bij-ajax
Prima nieuws, maar ben vooral bang voor ziyech, onana en de ligt die zijn wat mij betreft onmisbaar.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:28 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/frenkie-de-jong-blijft-bij-ajax
Onana en De Ligt gaan sowieso niet weg dit jaar. Ziyech wellicht nog, al dan niet in de winterstop.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Prima nieuws, maar ben vooral bang voor ziyech, onana en de ligt die zijn wat mij betreft onmisbaar.
Volgens telegraaf zijn ze bezig om zijn contract open te breken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:39 schreef Themeparktommy het volgende:
Ze moeten Ziyech gewoon een vergelijkbaar salaris bieden als Tadic
15e/16e op de cofficintenlijst, dan moet die tweede ronde ook lukken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:30 schreef Themeparktommy het volgende:
ze hebben het even uitgerekend; https://www.vi.nl/nieuws/ajax-verdient-in-een-klap-42-miljoen![]()
![]()
Er was zo'n moment in de eerste helft dat ze zo goed die bal naar elkaar aan het tikken waren in de rechterzone en Dynamo Kyiv er totaal niet meer aan kwam, toen zat ik wel met een flink stijfje.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:46 schreef skysherrif het volgende:
https://www.vi.nl/pro/ana(...)nsief-met-passes#_=_
Ook best bizar dat je binnen een uur een analyse online kan zetten trouwens. Lekker man. Blacked genot.
Over stijfje gesproken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er was zo'n moment in de eerste helft dat ze zo goed die bal naar elkaar aan het tikken waren in de rechterzone en Dynamo Kyiv er totaal niet meer aan kwam, toen zat ik wel met een flink stijfje.
Bij mij is er geen tijdframequote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Over stijfje gesproken.
Check deze pass (heb de link gedeeld op moment van de pass) van Eiting.
Bohhh
2:14quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij is er geen tijdframe
Bedanktquote:Op woensdag 29 augustus 2018 02:34 schreef Monopoly het volgende:
Gefeliciteerd! Prima prestatie om de groepsfase te halen. Deze PEC supporter zal voor jullie (en hopelijk ook PSV) juichen in de Champions League.
Succes en geniet van de mooie potjes
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:46 schreef skysherrif het volgende:
https://www.vi.nl/pro/ana(...)nsief-met-passes#_=_
Ook best bizar dat je binnen een uur een analyse online kan zetten trouwens. Lekker man. Blacked genot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 07:24 schreef TheJanitor het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgend jaar de Ligt, de Jong en Ziyech voor 200 miljoen verkopenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 02:33 schreef Joran-Joran het volgende:
https://www.ajaxshowtime.(...)na-ik-blijf-bij-ajax
De Jong mag overigens tot de winterstop niet eens meer CL spelen voor een andere club. Dus zou sowieso dom zijn om deze zomer al naar Barca te vertrekken.
En zie hem in de winter ook niet gaan eigenlijk.
Volgend jaar lekker voor 60-70 miljoen verkopen![]()
Bizar eigenlijk. En dan zie ik Onana en Neres ook nog wel vertrekken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 07:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Volgend jaar de Ligt, de Jong en Ziyech voor 200 miljoen verkopen
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 07:24 schreef TheJanitor het volgende:
[..]Klasse.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom blij zijn hiermee ? de les die we leren is toch dat we die kwaliteit op het veld moeten hebben staan.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 07:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Volgend jaar de Ligt, de Jong en Ziyech voor 200 miljoen verkopen
Een andere les is dat spelers bij Ajax snel doorbreken omdat er veel spelers verkocht worden. En nog langer Eredivisie moet je die gasten niet aan doen. Gewoon genieten van deze spelers, accepteren dat je ze moet verkopen, en genieten van de volgende generatie talenten.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:48 schreef manny het volgende:
[..]
waarom blij zijn hiermee ? de les die we leren is toch dat we die kwaliteit op het veld moeten hebben staan.
Omdat NettoGOD hiermee weer goede aankopen kan doen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:48 schreef manny het volgende:
[..]
waarom blij zijn hiermee ? de les die we leren is toch dat we die kwaliteit op het veld moeten hebben staan.
Natuurlijk, dat kinderachtige gedoe van tegen Nederlandse clubs zijn Europees laten we wel aan Feyenoorders.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:14 schreef Simmertje het volgende:
Eigenlijk wel blij dat wij ons eerder dan psv hebben geplaatst, kijkt wel lekker vanavond
Al hoop ik wel dat ze het redden overigens.
een zwaluw maakt nog geen zomer, Markie is wel erg dol op centjes op de rekening. Ze hebben hopelijk nu wel geleerd dat uitgeven ook oplevert / of op zijn minst er voor zorgt dat je goed aan de start verschijnt.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:53 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Omdat NettoGOD hiermee weer goede aankopen kan doen.
Het is ook te dom om te poepen, want je hebt je eigen club er enorm mee als we Europees steeds slechter gaat presteren. Maar denk wel dat er nu toch wel meer druk is bij psv ook om ook te kwalificeren.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat kinderachtige gedoe van tegen Nederlandse clubs zijn Europees laten we wel aan Feyenoorders.
Al is het wel ironisch als wij straks in de CL staan en zij als kampioen niet.
dat lijkt me wel, nu nog de boel bij elkaar houden en wie weet nog een aanvaller erbijquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:26 schreef manny het volgende:
[..]
een zwaluw maakt nog geen zomer, Markie is wel erg dol op centjes op de rekening. Ze hebben hopelijk nu wel geleerd dat uitgeven ook oplevert / of op zijn minst er voor zorgt dat je goed aan de start verschijnt.
En nu Vitesse pakken.
dat is ook het enige waar ze vorige week last van haddenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:26 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Het is ook te dom om te poepen, want je hebt je eigen club er enorm mee als we Europees steeds slechter gaat presteren. Maar denk wel dat er nu toch wel meer druk is bij psv ook om ook te kwalificeren.
Big smile hier iddquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:00 schreef Tarado het volgende:
is toch wel lekker wakker worden moet ik zeggen
Het is nu het moment om 3,5 miljoen te bieden op Viktor Fischer. In dit team zou hij belachelijk goed renderen. En het is een goedkope optie / echte Ajaxspeler. Laat hem maar zijn belofte inlossen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat lijkt me wel, nu nog de boel bij elkaar houden en wie weet nog een aanvaller erbij
A hahahahaquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:43 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Het is nu het moment om 3,5 miljoen te bieden op Viktor Fischer. In dit team zou hij belachelijk goed renderen. En het is een goedkope optie / echte Ajaxspeler. Laat hem maar zijn belofte inlossen.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:43 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Het is nu het moment om 3,5 miljoen te bieden op Viktor Fischer. In dit team zou hij belachelijk goed renderen. En het is een goedkope optie / echte Ajaxspeler. Laat hem maar zijn belofte inlossen.
Lukoki is wel snel.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:08 schreef marp0 het volgende:
Als we Kluivert nog hadden, had je met z'n snelheid vooral tegen dit Kiev echt wel kunnen scoren.
Als we nu kijken naar wat we hebben op de flanken, heb je naast Neres alleen nog Johnsen die fit is. Van Cerny en Bande is nog maar de vraag of ze dit seizoen berhaupt wel het niveau zullen halen wat Ajax van ze vraagt.
Eerlijk gezegd heb ik weinig vertrouwen in Bande. Ik zie gewoon aan hen dat hij echt niet technisch is in z'n bal aanname en zijn dribbels.
Johnsen heeft dat wel, maar het komt momenteel niet eruit.
Cerny heeft het ook, alleen door langdurig blessureleed kun je er niet echt op bouwen.
Ajax doet zich er wel verstandig aan om nog een snelle aanvaller te halen waar je wel op kan bouwen. Vind het nog steeds zonde dat Kluivert weg is.
Bel Marc even dat die hem direct moet halen.quote:
het rendement is niet zo enorm hoog, dat is naar mijn mening ook de fout die ze in Rotterdam maken, niet dat er daar niet wat moet gebeuren maar het echte geld wordt niet meer op die manier verdiendquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:38 schreef Simmertje het volgende:
Even een heel ander onderwerp. Waarom is eigenlijk het plan om de JC Arena uit te breiden ooit on hold gezet? Als je ziet dat de Europese (voorronde) wedstrijden binnen no time zijn uitverkocht en dat ook elk jaar het record aantal seizoenkaarten wordt verbroken. Daarnaast groeit de regio Amsterdam enorm met alle huizen die worden gebouwd. Je zou toch makkelijk naar 65.000 - 70.000 moeten kunnen, ook met oog op de nieuwe Kuip. Je had van die mooie plaatjes een paar jaar geleden toen Nederland nog in de running was voor het WK.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Allereerst is Ajax niet de eigenaar van JC Arena. Dat is ArenA NV. De kosten gaat Ajax ook niet helemaal dragen en verdien je moeilijk terug met verkoop van de tickets. Voor een uitbreiding van 15.000 praat je eigenlijk over een derde ring denk ik dan moet het dak opgetild worden oid...
Dit ziet er enorm lelijk uit. Maar naar 65.000 is een mooi begin. Al denk ik niet dat het nu overwogen wordt. Ajax is meer bezig met bouwen van een nieuw jeugdcomplex wat ook vele tientallen miljoenen moet kosten.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:26 schreef Simmertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets hadden ze toentertijd in gedachten.
Tja het is leeg omdat bepaalde seizoenkaarthouders nooit komen opdagen. Ik vind dat Ajax daar gewoon iets tegen moet doen, dat je een bepaald aantal wedstrijden per jaar er moet zijn. Elke wedstrijd verkoopt wel gewoon uit.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sowieso om de ArenA uit te breiden terwijl het nog vaak genoeg leeg is lijkt me overdreven ja.
dat schijnt toch moeilijk te zijn maar dat komt ook omdat die lege plekken voornamelijk in het bezit zijn van bedrijvenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:40 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Tja het is leeg omdat bepaalde seizoenkaarthouders nooit komen opdagen. Ik vind dat Ajax daar gewoon iets tegen moet doen, dat je een bepaald aantal wedstrijden per jaar er moet zijn. Elke wedstrijd verkoopt wel gewoon uit.
Toch zou je moeten denken dat er binnen bedrijven altijd wel wat mensen te vinden zijn die in het weekend naar Ajax willen gaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat schijnt toch moeilijk te zijn maar dat komt ook omdat die lege plekken voornamelijk in het bezit zijn van bedrijven
Lekker talenten kopen uit een iets hogere klasse.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:43 schreef TheJanitor het volgende:
Gewoon Ajax City bouwen na de verkoop van De Jong, Neres, Onana, De Ligt, Ziyech en Tagliafico voor 300 miljoen.
ik heb zelf 4 business seats gehad en uiteraard werd ik in het begin platgebeld of ze alsjeblieft mee konden maar op een gegeven moment moest ik echt zelf achter mensen aan of ze mee wilden, ja Feyenoord PSV geen probleem maar NAC etc.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch zou je moeten denken dat er binnen bedrijven altijd wel wat mensen te vinden zijn die in het weekend naar Ajax willen gaan.
Netto gaat het fixen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker talenten kopen uit een iets hogere klasse.
Eens, toen ie wegging had ik er niet echt problemen mee, maar bij gebrek aan beter op dit moment was het toch wel lekker geweest om hem er bij te hebben.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:08 schreef marp0 het volgende:
Als we Kluivert nog hadden, had je met z'n snelheid vooral tegen dit Kiev echt wel kunnen scoren.
Als we nu kijken naar wat we hebben op de flanken, heb je naast Neres alleen nog Johnsen die fit is. Van Cerny en Bande is nog maar de vraag of ze dit seizoen berhaupt wel het niveau zullen halen wat Ajax van ze vraagt.
Eerlijk gezegd heb ik weinig vertrouwen in Bande. Ik zie gewoon aan hen dat hij echt niet technisch is in z'n bal aanname en zijn dribbels.
Johnsen heeft dat wel, maar het komt momenteel niet eruit.
Cerny heeft het ook, alleen door langdurig blessureleed kun je er niet echt op bouwen.
Ajax doet zich er wel verstandig aan om nog een snelle aanvaller te halen waar je wel op kan bouwen. Vind het nog steeds zonde dat Kluivert weg is.
Ik heb al een tijdje eigenlijk gewoon het gevoel dat hij al dicht isquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:04 schreef TheJanitor het volgende:
Dit einde van de transferperiode voelt voor mij wel anders dan de andere jaren. Totaal geen angst dat er nog (een belangrijk) iemand weggaat en de selectie is gewoon redelijk compleet. Kan een aanvaller bij maar ik verwacht niets meer.
Nu de CL gehaald is scheelt het wel enorm jaquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:04 schreef TheJanitor het volgende:
Dit einde van de transferperiode voelt voor mij wel anders dan de andere jaren. Totaal geen angst dat er nog (een belangrijk) iemand weggaat en de selectie is gewoon redelijk compleet. Kan een aanvaller bij maar ik verwacht niets meer.
Why not? Denk je dat hij slechter is dan Johnson (op dit moment), Labyad (altijd) of Khn (geen idee)?quote:
Scheelt ook enorm dat Engeland al een hele tijd dicht is. Manchester United en Arsenal zijn in paniek na een slechte start, die hadden zomaar 60 miljoen kunnen neerleggen voor de Ligt.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:04 schreef TheJanitor het volgende:
We hebben juist een probleem door weinig buitenspelers met diepgang, Fischer is helemaal niet zo'n speler en komt ook in de bal. Dus nee, daarbij vind ik hem maar matig in de kleine ruimte en te wild.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:11 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Why not? Denk je dat hij slechter is dan Johnson (op dit moment), Labyad (altijd) of Khn (geen idee)?
We hebben gewoon een groot probleem linksvoor. Dan zou ik eerder een gokje wagen met Fischer dan hopen dat een van die drie het gaat doen.
Precies hetzelfde hier. Ik vind het eigenlijk prima dat het in andere landen al een tijdje dicht is, hadden ze veel eerder moeten doenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje eigenlijk gewoon het gevoel dat hij al dicht is
Pot 3 is eigenlijk vrijwel gelijkwaardig aan pot 2 qua niveauquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://draw.inker.fun/#/cl/gs
Alvast even kijken in wat voor soort poules we komen
Klopt wel, je bent zeker niet kansloos tegen welke club dan ook in pot 2. Zeker niet thuis.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Pot 3 is eigenlijk vrijwel gelijkwaardig aan pot 2 qua niveau
Eerste keer dat ik het probeer: Juventus, Man U, Valenciaquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kom uit op Lokomotiv, Napoli, Ajax, Galatasaray. Prima poule
Hier gaat iets mis.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:37 schreef LacosteUnited het volgende:
[youtube][/youtube][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Ehu8BiCMqwo
[/youtube]
Heerlijk gozertje dit joh, niks mis mee.
City - Shakter - Inter.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik had Lokomitiv, Tottenham en Young Boys.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat klinkt meer als een Ajax CL-poulequote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:36 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik het probeer: Juventus, Man U, Valencia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |