SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game on
[ Bericht 3% gewijzigd door JR-Style-93 op 29-08-2018 00:23:24 ]Oh.
Ik weet niet wat het aan punten of euro's oplevert maar tweede moet je eigenlijk niet willen worden in de CL nee, denk dat we in de EL ook best potten kunnen brekenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:15 schreef RensAjacied het volgende:
3e plek is prima om vervolgens in EL door te stomen. KO fase vliegen we er toch direct uit.
Raar verhaal ja, deed paar weken geleden alweer mee met de groepstraining maar toch niet fit genoeg om bij de selectie te zittenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:18 schreef marp0 het volgende:
Is er nog nieuws over herstel van Dolberg? Hem ga je echt nodig hebben.
Volgens mij krijg je weer zo'n 10 miljoen aan geld bij overwintering (en dan ook nog dus miljoenen voor alle winstpartijen die je boekt) en voor je prestige is het wel goed om daarbij te zitten.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het aan punten of euro's oplevert maar tweede moet je eigenlijk niet willen worden in de CL nee, denk dat we in de EL ook best potten kunnen breken
Orejuela gaat gewoon weg hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:25 schreef skysherrif het volgende:
Fun fact: na de winterstop hebben we 4 rechtsbacks.
Ja dat lijkt me ook, maar we hebben ze wel haha.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Orejuela gaat gewoon weg hoor.
Nee, maar ik denk dat hij beter is dan Nissen. Best chill om Veltman als backup te hebben, kan slechter.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als maar niet die Veltman na de winterstop weer in de basis komt
Wie wat waar danquote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:27 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Hij bevestigt dat hij blijft dit jaar
Lekker verhuren aan Excelsior ofzo, mag hij daar het kunstgras maaien.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook, maar we hebben ze wel haha.
Ik weet het niet eigenlijk, ik vind Veltman echt niks en Kristensen kan wellicht nog groeien (vond hem afgelopen weekend best prima spelen)quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat hij beter is dan Nissen. Best chill om Veltman als backup te hebben, kan slechter.
Ja natuurlijk blijft hij.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:28 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/frenkie-de-jong-blijft-bij-ajax
Prima nieuws, maar ben vooral bang voor ziyech, onana en de ligt die zijn wat mij betreft onmisbaar.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:28 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/frenkie-de-jong-blijft-bij-ajax
Onana en De Ligt gaan sowieso niet weg dit jaar. Ziyech wellicht nog, al dan niet in de winterstop.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Prima nieuws, maar ben vooral bang voor ziyech, onana en de ligt die zijn wat mij betreft onmisbaar.
Volgens telegraaf zijn ze bezig om zijn contract open te breken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:39 schreef Themeparktommy het volgende:
Ze moeten Ziyech gewoon een vergelijkbaar salaris bieden als Tadic
15e/16e op de cofficintenlijst, dan moet die tweede ronde ook lukken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:30 schreef Themeparktommy het volgende:
ze hebben het even uitgerekend; https://www.vi.nl/nieuws/ajax-verdient-in-een-klap-42-miljoen![]()
![]()
Er was zo'n moment in de eerste helft dat ze zo goed die bal naar elkaar aan het tikken waren in de rechterzone en Dynamo Kyiv er totaal niet meer aan kwam, toen zat ik wel met een flink stijfje.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:46 schreef skysherrif het volgende:
https://www.vi.nl/pro/ana(...)nsief-met-passes#_=_
Ook best bizar dat je binnen een uur een analyse online kan zetten trouwens. Lekker man. Blacked genot.
Over stijfje gesproken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er was zo'n moment in de eerste helft dat ze zo goed die bal naar elkaar aan het tikken waren in de rechterzone en Dynamo Kyiv er totaal niet meer aan kwam, toen zat ik wel met een flink stijfje.
Bij mij is er geen tijdframequote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Over stijfje gesproken.
Check deze pass (heb de link gedeeld op moment van de pass) van Eiting.
Bohhh
2:14quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij is er geen tijdframe
Bedanktquote:Op woensdag 29 augustus 2018 02:34 schreef Monopoly het volgende:
Gefeliciteerd! Prima prestatie om de groepsfase te halen. Deze PEC supporter zal voor jullie (en hopelijk ook PSV) juichen in de Champions League.
Succes en geniet van de mooie potjes
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:46 schreef skysherrif het volgende:
https://www.vi.nl/pro/ana(...)nsief-met-passes#_=_
Ook best bizar dat je binnen een uur een analyse online kan zetten trouwens. Lekker man. Blacked genot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 07:24 schreef TheJanitor het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgend jaar de Ligt, de Jong en Ziyech voor 200 miljoen verkopenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 02:33 schreef Joran-Joran het volgende:
https://www.ajaxshowtime.(...)na-ik-blijf-bij-ajax
De Jong mag overigens tot de winterstop niet eens meer CL spelen voor een andere club. Dus zou sowieso dom zijn om deze zomer al naar Barca te vertrekken.
En zie hem in de winter ook niet gaan eigenlijk.
Volgend jaar lekker voor 60-70 miljoen verkopen![]()
Bizar eigenlijk. En dan zie ik Onana en Neres ook nog wel vertrekken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 07:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Volgend jaar de Ligt, de Jong en Ziyech voor 200 miljoen verkopen
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 07:24 schreef TheJanitor het volgende:
[..]Klasse.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom blij zijn hiermee ? de les die we leren is toch dat we die kwaliteit op het veld moeten hebben staan.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 07:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Volgend jaar de Ligt, de Jong en Ziyech voor 200 miljoen verkopen
Een andere les is dat spelers bij Ajax snel doorbreken omdat er veel spelers verkocht worden. En nog langer Eredivisie moet je die gasten niet aan doen. Gewoon genieten van deze spelers, accepteren dat je ze moet verkopen, en genieten van de volgende generatie talenten.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:48 schreef manny het volgende:
[..]
waarom blij zijn hiermee ? de les die we leren is toch dat we die kwaliteit op het veld moeten hebben staan.
Omdat NettoGOD hiermee weer goede aankopen kan doen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:48 schreef manny het volgende:
[..]
waarom blij zijn hiermee ? de les die we leren is toch dat we die kwaliteit op het veld moeten hebben staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |