De Jong vind ik een erg lieve jongen en inderdaad, heerlijke speler, speelt ook nu weer goed. Ik vind hem het leukste Ajax spelertje van dit elftal.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De Jong speelt met branie, heerlijk om te zien.
Andere positie lastig te vergelijken ouwe pikquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:40 schreef timmmmm het volgende:
De Jong wordt een veel betere voetballer dan Ziyech. U las het hier
kiev scoort toch niequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:38 schreef RamboDirk het volgende:
jezus als ajax dit nu nog verspeelt hebben ze dat echt aan zichzelf te danken.
Vanaf nu elke week dartsen tot eind novemberquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:40 schreef Doublepain het volgende:
Als er dit jaar geen 2 NLe ploegen in de CL komen dan kunnen we net zo goed onze hele competitie opheffen en darts kijken
Keukenconcurrent wenst kale downie veel succes!quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:40 schreef Doublepain het volgende:
Als er dit jaar geen 2 NLe ploegen in de CL komen dan kunnen we net zo goed onze hele competitie opheffen en darts kijken
Die kan ik ook wel hebben, niks mis mee. Ook niet dat vervelende over zich wat de meeste Ajacieden wel hebbenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:40 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
De Jong vind ik een erg lieve jongen en inderdaad, heerlijke speler, speelt ook nu weer goed. Ik vind hem het leukste Ajax spelertje van dit elftal.
Bij deze stand is Ajax doorquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:41 schreef KingRoland het volgende:
KOM OP NOU AJAX LETS GOOOOOOOOOOOOOO
jaaquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:41 schreef KingRoland het volgende:
KOM OP NOU AJAX LETS GOOOOOOOOOOOOOO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |