door de bal niet in het doel te schietenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
Hoe kan Ajax nog steeds niet gescoord hebben..
Uitmuntend. Ik ben net thuis en aan het eten as we speak, namelijk kip, kidneybonen en twee speltboterhammen met sambal.quote:
Ah, werkt dat zo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
door de bal niet in het doel te schieten
GEEN idee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vertel me meer. Hoe zet ik vinkjes?
Abonnement nemenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vertel me meer. Hoe zet ik vinkjes?
Latertje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:12 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Uitmuntend. Ik ben net thuis en aan het eten as we speak, namelijk kip, kidneybonen en twee speltboterhammen met sambal.
Taliquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik sta nergens meer van te kijken. Die vogels van Drizzt heten blijkbaar Morty en Tarrel.
Ik was aan het sporten, zou je eens moeten proberen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:50 schreef onlogisch het volgende:
Kapo is net als de politie in een actiefilm die op zijn einde loopt. De held van de film heeft alles al geregeld, en daar zijn ze dan hoor....
Hey maat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was aan het sporten, zou je eens moeten proberen.
Ik kijk dinamo covfevequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat.
Gisteren geweest. Mokerveel spierpijn weer
Niet over voetbal in deze sc. Dat doe je maar ergens anders.quote:
Excuus. Hoop voor jou wel op een mooi resultaat morgen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet over voetbal in deze sc. Dat doe je maar ergens anders.
Had er wel 1 in gekund ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:55 schreef Jojoortje het volgende:
Ja mooi.
Ze hadden moeten winnen op zich.
Wel 3 ookquote:
(Proficiat met deze, meer dan, terechte uitslag)quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Excuus. Hoop voor jou wel op een mooi resultaat morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |