abonnement Unibet Coolblue
pi_181557834
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 17:42 schreef Jaume_I het volgende:
Vrouwen nemen heel soms wel initiatief, maar moet eerlijk bekennen dat ik dan meteen vraagtekens ga zetten :')
Denk dat dit bij veel vrouwen in het achterhoofd speelt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_181563811
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 10:38 schreef Cockwhale het volgende:
Want een man kan zien dat jij interessant bent vanaf afstand? Het gaat inderdaad puur om uiterlijk en uitstraling, en seksuele spanning is de grootste drijfveer (maar ook fysieke en emotionele intimiteit). Er is geen kerel die op je afstapt om hij geïnteresseerd is in je werk, hobby's, overtuigingen en blah blah. Die interesse is in grote mate 'fake'.

Jij laat exact zien (en dat is de schuld van vele mannen) wat er mis is met de houding van vele vrouwen. Dat jij bij voorbaat al interessant bent en niets hoeft te bewijzen, althans zo komt het over.

En het is gigantische bullshit dat mannen alleen risico op afwijzing lopen als ze op zoek zijn naar seks.
Zie hier waarom vrouwen niet blij zijn met de zogenaamd positieve aandacht van mannen. Gedomineerd worden als een lustobject is leuk voor mannen die dominant gedrag vertonen en willen 'jagen', doorgaans niet voor de 'prooi'.
Alsof een prooidier het leuk vindt om achterna gezeten te worden.
Ook wel apart dat je zegt dat ik denk niks te hoeven bewijzen aangezien dat inderdaad ook niet hoeft; de standaarden van veel mannen zijn inderdaad zo laag op het gebied van innerlijk van de vrouw, wat ze zelf doen want ze willen liever de vergeefse hoop op makkelijke seks dan hun marktwaarde verhogen, dat het allemaal niets uitmaakt en al doe je als vrouw moeite om interessant te worden, dan krijg je toch te maken met bovenstaande, dus iedere vorm van een goed karakter is geval van zonde weggegooide moeite, voor de man hoef je als vrouw je karakter niet te verbeteren in ieder geval, dat doe je alleen voor jezelf, het kan ze alleen schelen als er iets ontbreekt, hey die lekkere fotomodel chick was toch te labiel/saai/dom, seks was goed maar kon haar niet uitstaan, gedumpt voor fotomodel wijf met beter karakter zodat ik me niet zo hoef te ergeren (dit is dan een knappe man he. Een man die succes heeft. Lelijke mannen hebben dezelfde eisen/standaarden als knappe mannen, maar ze nemen genoegen met lelijke vrouwen omdat ze seks willen ook al zouden ze de lelijke vrouw direct inruilen voor een mooiere als ze de kans kregen dus in theorie is er weinig verschil).

quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 20:38 schreef ludovico het volgende:

Ehhhh, je spreekt iemand toch aan om iemand te leren kennen? Dus als je wordt afgewezen wilt zij jou niet leren kennen?
Nee, iemand serieus leren kennen doe je als daar een reden voor is die niet met neuken te maken heeft. Bijvoorbeeld door een gemeenschappelijke hobby of gemeenschappelijke situatie. Aangezien geneukt worden door een dominante, nogal zelfingenomen man geen hobby is van alle vrouwen, kan het dus zijn dat je met deze vorm van toenadering de plank misslaat

quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 20:39 schreef ludovico het volgende:

Nou, wat erg meid, wil je erover praten?
Sorry was voornamelijk verzonnen verhaal

quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 20:40 schreef ludovico het volgende:

Okay, ik blijf je een beetje raar vinden, vreemd trauma heb je toch... Met dat mannen verborgen intenties zouden kunnen hebben. Ja die zullen er best zijn, waarom zit jij daar zo mee dan? Lekker boeiend dat die mensen bestaan?
Ik moet er ook eigenlijk niet mee zitten. Maar toch doe ik dat soms. Want waarom reageren mannen hier met vooroordelen over vrouwen? Toch ook niet omdat ze nergens mee zitten?
Alles heeft goede en slechte kanten, ik wil niks demoniseren. Bij de meeste mannen is hun focus op het uiterlijk ook te zien als vergevingdgezindheid tegenover fouten in het innerlijk. Maar ik benoem hier gewoon de dingen die me in negatieve zin opvallen, aangezien de mannen dat hier ook doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 30-08-2018 00:48:16 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_181564036
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:34 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Zie hier waarom vrouwen niet blij zijn met de zogenaamd positieve aandacht van mannen. Gedomineerd worden als een lustobject is leuk voor mannen die dominant gedrag vertonen en willen 'jagen', doorgaans niet voor de 'prooi'.
Alsof een prooidier het leuk vindt om achterna gezeten te worden.
Ook wel apart dat je zegt dat ik denk niks te hoeven bewijzen aangezien dat inderdaad ook niet hoeft; de standaarden van veel mannen zijn inderdaad zo laag op het gebied van innerlijk van de vrouw, wat ze zelf doen want ze willen liever de vergeefse hoop op makkelijke seks dan hun marktwaarde verhogen, dat het allemaal niets uitmaakt en al doe je als vrouw moeite om interessant te worden, dan krijg je toch te maken met bovenstaande, dus iedere vorm van een goed karakter is geval van zonde weggegooide moeite, voor de man hoef je als vrouw je karakter niet te verbeteren in ieder geval, dat doe je alleen voor jezelf, het kan ze alleen schelen als er iets ontbreekt, hey die lekkere fotomodel chick was toch te labiel/saai/dom, seks was goed maar kon haar niet uitstaan, gedumpt voor fotomodel wijf met beter karakter zodat ik me niet zo hoef te ergeren (dit is dan een knappe man he. Een man die succes heeft. Lelijke mannen hebben dezelfde eisen/standaarden als knappe mannen, maar ze nemen genoegen met lelijke vrouwen omdat ze seks willen ook al zouden ze de lelijke vrouw direct inruilen voor een mooiere als ze de kans kregen dus in theorie is er weinig verschil).

[..]

Nee, iemand serieus leren kennen doe je als daar een reden voor is die niet met neuken te maken heeft. Bijvoorbeeld door een gemeenschappelijke hobby of gemeenschappelijke situatie. Aangezien geneukt worden door een dominante, nogal zelfingenomen man geen hobby is van alle vrouwen, kan het dus zijn dat je met deze vorm van toenadering de plank misslaat

[..]

Sorry was voornamelijk verzonnen verhaal

[..]

Ik moet er ook eigenlijk niet mee zitten. Maar toch doe ik dat soms. Want waarom reageren mannen hier met vooroordelen over vrouwen? Toch ook niet omdat ze nergens mee zitten?
Alles heeft goede en slechte kanten, ik wil niks demoniseren. Bij de meeste mannen is hun focus op het uiterlijk ook te zien als vergevingdgezindheid tegenover fouten in het innerlijk. Maar ik benoem hier gewoon de dingen die me in negatieve zin opvallen, aangezien de mannen dat hier ook doen.
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:43 schreef Unlucky1 het volgende:
Het is toch gosverdomde logisch.Ik ben gek genoeg de meest vrouwrespecterende knul die je kunt bedenken. Je ziet toch hoeveel tijd aandacbt geld moeite vrouwen stoppen in hun eigen uiterlijk. Hoe belangrijk zijzelf het vinden om er aantrekkelijk uit te zien. Dat gaat verder dan alleen douchen. En jullie proberen hardnekkig mij te overtuigen dat vrouwen omgekeerd geen moer geven om het fysieke uiterlijk van een man. Rot op.
Jullie lijken iets gemeen te hebben, misschien kunnen jullie samen eens wat gaan drinken?
pi_181564838
quote:
Ook de knappere mannen zullen zesjes daten dus wegkapen van veel 6/10 mannen. Die zesjes-vrouwen denken dat zij beter kunnen krijgen dan zesjes-mannen en dit is ook zo.

Verder vrouwen accentueren zelf voornamelijk hun uiterlijk. Accentueren alles wat sexueel aantrekkelijk is. Taille borsten billen benen met kokerrokjes gezicht met geur en kleur. Hoe wil je dat mannnen vrouwen dan beschouwen. Vrouwen maken zichzelf een lekker hapje voor de leeuwen. Doen dit ook expres. Dartelen als een hertje. The walk the talk, alles is verleiding.
pi_181564868
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 02:06 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Ook de knappere mannen zullen zesjes daten dus wegkapen van veel 6/10 mannen. Die zesjes-vrouwen denken dat zij beter kunnen krijgen dan zesjes-mannen en dit is ook zo.

Verder vrouwen accentueren zelf voornamelijk hun uiterlijk. Accentueren alles wat sexueel aantrekkelijk is. Taille borsten billen benen met kokerrokjes gezicht met geur en kleur. Hoe wil je dat mannnen vrouwen dan beschouwen. Vrouwen maken zichzelf een lekker hapje voor de leeuwen. Doen dit ook expres. Dartelen als een hertje. The walk the talk, alles is verleiding.
Als man doe je dat niet dan?

Enne: hoe werkt dat eigenlijk precies van de knappe mannen die ook middelmatige vrouwen doen. Is het de bedoeling dat ik tegenwoordig minimaal 2 vrouwen moet doen? Want als het gewoon 1:1 blijft, dan zie ik die verdeling waar jij het over hebt niet echt ontstaan.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 02:14:40 #81
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181564907
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 02:06 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Ook de knappere mannen zullen zesjes daten dus wegkapen van veel 6/10 mannen. Die zesjes-vrouwen denken dat zij beter kunnen krijgen dan zesjes-mannen en dit is ook zo.

Verder vrouwen accentueren zelf voornamelijk hun uiterlijk. Accentueren alles wat sexueel aantrekkelijk is. Taille borsten billen benen met kokerrokjes gezicht met geur en kleur. Hoe wil je dat mannnen vrouwen dan beschouwen. Vrouwen maken zichzelf een lekker hapje voor de leeuwen. Doen dit ook expres. Dartelen als een hertje. The walk the talk, alles is verleiding.
Wat is dit voor gelul elke keer hier. Even gewoon duidelijk en eerlijk. Ik zie er leuk uit en ik ben behalve in echt het eerste jaar nooit voor zesjes gegaan ofzo. Knappe mannen nemen geen zesjes. Ik weet ook niet waarom jullie soort zo graag gelooft dat iedereen zesjes neukt.

Het is helemaal niet moeilijk om een vriendin te krijgen als je er wat oke uitziet en wat oke denkt. Dus hou toch op met gepraat over wegkapen etc zeg. Jij/jullie schijnen vergeten te zijn dat de meeste mensen wel gewoon zonder moeite een vriendin kunnen krijgen. Ik weet dat jullie het humor vinden als iemand zegt dat je geen zak van meiden en het leven begrijpt maar dat lijkt toch nogal vaak de realiteit te zijn. Net als een dom persoon nooit echt van zichzelf doorheeft dat ie dom is
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  donderdag 30 augustus 2018 @ 02:16:55 #82
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181564926
Je doet net alsof een 8 een 6 gaat 'wegkapen' van een ander.
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181564939
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 02:16 schreef mercimarci het volgende:
Je doet net alsof een 8 een 6 gaat 'wegkapen' van een ander.
Volstrekt logisch. Daar hoef je alleen maar die 8 die beschikbaar is voor te negeren. Klinkt logisch, toch?
pi_181565111
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 02:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als man doe je dat niet dan?

Enne: hoe werkt dat eigenlijk precies van de knappe mannen die ook middelmatige vrouwen doen. Is het de bedoeling dat ik tegenwoordig minimaal 2 vrouwen moet doen? Want als het gewoon 1:1 blijft, dan zie ik die verdeling waar jij het over hebt niet echt ontstaan.
De wiskunde erachter tot de rwealiteit snap ik ook niet helemaal. De date/sex handel in de praktijk moet overeen komen met OKCupid swipedata. "80% van vrouwen hebben alleen oog voor 20% knapste mannen" even hard gesteld. En ja als je een knappe man bent maar niet met twee of drie tegelijk neukt. Dan heb je waarschijnlijk vele korte relaties in afzienbare tijd. Mannen die minder aantrekkelijk zijn sexen dan gemiddeld 1-2x met veel langere tussenpozen. En met minder aantrekkelijke vrouwen. Zoiets.
pi_181565132
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 02:16 schreef mercimarci het volgende:
Je doet net alsof een 8 een 6 gaat 'wegkapen' van een ander.
Die 6 vrouw wil geen 6 man dus blijft ze liweer wat langer celibaat? Mannen pakken wat ze kunnen pakken, vrouwen hebben de keuze.
pi_181565210
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 02:14 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Wat is dit voor gelul elke keer hier. Even gewoon duidelijk en eerlijk. Ik zie er leuk uit en ik ben behalve in echt het eerste jaar nooit voor zesjes gegaan ofzo. Knappe mannen nemen geen zesjes. Ik weet ook niet waarom jullie soort zo graag gelooft dat iedereen zesjes neukt.

Het is helemaal niet moeilijk om een vriendin te krijgen als je er wat oke uitziet en wat oke denkt. Dus hou toch op met gepraat over wegkapen etc zeg. Jij/jullie schijnen vergeten te zijn dat de meeste mensen wel gewoon zonder moeite een vriendin kunnen krijgen. Ik weet dat jullie het humor vinden als iemand zegt dat je geen zak van meiden en het leven begrijpt maar dat lijkt toch nogal vaak de realiteit te zijn. Net als een dom persoon nooit echt van zichzelf doorheeft dat ie dom is
Mannen als jij hebben dus duidelijk geen enkel idee hoe het is en voelt. Wannneer vrijwel geen enkele meid je sexueel aantrekkelijknvindt. Hooguit een hallo geeft en andere gestes van vriendelijkheid. In een supermarkt.
pi_181565293
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 02:43 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Die 6 vrouw wil geen 6 man dus blijft ze liweer wat langer celibaat? Mannen pakken wat ze kunnen pakken, vrouwen hebben de keuze.
Klopt.
Maar tegen hun 30ste zijn ze al minder kieskeurig.
pi_181566037
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:34 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Zie hier waarom vrouwen niet blij zijn met de zogenaamd positieve aandacht van mannen. Gedomineerd worden als een lustobject is leuk voor mannen die dominant gedrag vertonen en willen 'jagen', doorgaans niet voor de 'prooi'.
Alsof een prooidier het leuk vindt om achterna gezeten te worden.
Ook wel apart dat je zegt dat ik denk niks te hoeven bewijzen aangezien dat inderdaad ook niet hoeft; de standaarden van veel mannen zijn inderdaad zo laag op het gebied van innerlijk van de vrouw, wat ze zelf doen want ze willen liever de vergeefse hoop op makkelijke seks dan hun marktwaarde verhogen, dat het allemaal niets uitmaakt en al doe je als vrouw moeite om interessant te worden, dan krijg je toch te maken met bovenstaande, dus iedere vorm van een goed karakter is geval van zonde weggegooide moeite, voor de man hoef je als vrouw je karakter niet te verbeteren in ieder geval, dat doe je alleen voor jezelf, het kan ze alleen schelen als er iets ontbreekt, hey die lekkere fotomodel chick was toch te labiel/saai/dom, seks was goed maar kon haar niet uitstaan, gedumpt voor fotomodel wijf met beter karakter zodat ik me niet zo hoef te ergeren (dit is dan een knappe man he. Een man die succes heeft. Lelijke mannen hebben dezelfde eisen/standaarden als knappe mannen, maar ze nemen genoegen met lelijke vrouwen omdat ze seks willen ook al zouden ze de lelijke vrouw direct inruilen voor een mooiere als ze de kans kregen dus in theorie is er weinig verschil).

[..]

Nee, iemand serieus leren kennen doe je als daar een reden voor is die niet met neuken te maken heeft. Bijvoorbeeld door een gemeenschappelijke hobby of gemeenschappelijke situatie. Aangezien geneukt worden door een dominante, nogal zelfingenomen man geen hobby is van alle vrouwen, kan het dus zijn dat je met deze vorm van toenadering de plank misslaat

[..]

Sorry was voornamelijk verzonnen verhaal

[..]

Ik moet er ook eigenlijk niet mee zitten. Maar toch doe ik dat soms. Want waarom reageren mannen hier met vooroordelen over vrouwen? Toch ook niet omdat ze nergens mee zitten?
Alles heeft goede en slechte kanten, ik wil niks demoniseren. Bij de meeste mannen is hun focus op het uiterlijk ook te zien als vergevingdgezindheid tegenover fouten in het innerlijk. Maar ik benoem hier gewoon de dingen die me in negatieve zin opvallen, aangezien de mannen dat hier ook doen.
Zoek hulp...

Alsof het fout is iemand te leren kennen die je seksueel aantrekkelijk vindt. Doorgaans gaat het ALTIJD op die manier in de kroeg als er iemand aangesproken wordt. Gezien jouw reacties is dat een lastige constatering om mee te leven niet?
Sterker nog, de vrouw doet vanaf moment 1 precies hetzelfde en wijst de man af als zij hem seksueel onaantrekkelijk vindt.

Jij maakt vrouwen opeens een object vanwege dit feit, niet ik. Met seksuele interesse kun je prima interesse hebben het innerlijk van een vrouw.

Ik snap er niks van dat je de mannelijke seksualiteit zit te demoniseren alsof het iets slechts is. En je lijkt ook geen flauw benul te hebben van wat de doorsnee vrouw aantrekkelijk vind in de kroeg als ze wordt aangesproken.

[ Bericht 5% gewijzigd door ludovico op 30-08-2018 07:10:44 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181567273
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 06:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zoek hulp...

Alsof het fout is iemand te leren kennen die je seksueel aantrekkelijk vindt. Doorgaans gaat het ALTIJD op die manier in de kroeg als er iemand aangesproken wordt. Gezien jouw reacties is dat een lastige constatering om mee te leven niet?
Sterker nog, de vrouw doet vanaf moment 1 precies hetzelfde en wijst de man af als zij hem seksueel onaantrekkelijk vindt.

Jij maakt vrouwen opeens een object vanwege dit feit, niet ik. Met seksuele interesse kun je prima interesse hebben het innerlijk van een vrouw.

Ik snap er niks van dat je de mannelijke seksualiteit zit te demoniseren alsof het iets slechts is. En je lijkt ook geen flauw benul te hebben van wat de doorsnee vrouw aantrekkelijk vind in de kroeg als ze wordt aangesproken.
Vrouwen doen in de eerste instantie exact hetzelfde als mannen tijdens het uitgaan, inderdaad. "Hoe ziet hij/zij eruit". Een kennis van mij heeft het ongeluk dat hij kalend is (maar verder qua gezicht er best oké uitziet), klein en niet het beste figuur heeft. Hij spreekt wel veel vrouwen aan, maar 99,99% wijst hem al af voordat het eerste woord eruit is, terwijl hij behoorlijk vriendelijk/lief is en complimenteus (wat dus bij vrouwen niet werkt, maar dat terzijde).

Zijn lef wordt niet beloond, zijn interesse wordt niet beloond, zijn respectvolle gedrag wordt niet beloond... omdat hij niet knap genoeg is.

geeninspiratie1235 moet inderdaad hulp gaan zoeken, want ze leeft in een foutief ideologische waan.
pi_181568074
Ah, het is weer zoals van oudsher. 0906 die alle topics wegkaapt.
Terwijl dieren zich aanpassen aan de wereld om te overleven, veranderen mensen de wereld teneinde méér te zijn. - Paulo Freire
pi_181568855
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 02:06 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Ook de knappere mannen zullen zesjes daten dus wegkapen van veel 6/10 mannen. Die zesjes-vrouwen denken dat zij beter kunnen krijgen dan zesjes-mannen en dit is ook zo.

Verder vrouwen accentueren zelf voornamelijk hun uiterlijk. Accentueren alles wat sexueel aantrekkelijk is. Taille borsten billen benen met kokerrokjes gezicht met geur en kleur. Hoe wil je dat mannnen vrouwen dan beschouwen. Vrouwen maken zichzelf een lekker hapje voor de leeuwen. Doen dit ook expres. Dartelen als een hertje. The walk the talk, alles is verleiding.
Ooit gedacht aan hulp zoeken? Jij hebt echt een vreemd wereldbeeld.
pi_181568952
Niemand hoeft hulp te zoeken, het zijn de vrouwen die het zo gemaakt hebben.. bier is ook lekker maar het heeft geen zin om met het flesje een gesprek te beginnen.
  Moderator donderdag 30 augustus 2018 @ 10:58:33 #93
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181568988
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 10:57 schreef JaNuDitWeer het volgende:
Niemand hoeft hulp te zoeken, het zijn de vrouwen die het zo gemaakt hebben.. bier is ook lekker maar het heeft geen zin om met het flesje een gesprek te beginnen.
Maar die vrouwen hebben geen probleem, want die krijgen hun kutje toch wel gevuld. Het zijn de mannen die huilen dat ze ´m nergens in mogen hangen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181569022
Altijd weer die stomme, stomme vrouwen he...
Ja doei.
pi_181569029
Omdat ze een gesprek proberen te voeren en dat is het um juist..
  donderdag 30 augustus 2018 @ 11:06:17 #96
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_181569149
Mijn ervaring is dat je bijna op elk punt initiatief moet nemen.

En vragen stellen (of iets ok is of ze zin heeft in iets) is helemaal uit den boze. Het enige waar je het mee zal moeten doen is non-verbale cues als reacties op je initiatieven.

In dit aspect zijn er bizar weinig vrouwen die je gewoon vertellen wat ze van je willen of verwachten. Ze willen bijna allemaal passief toeschouwer zijn van het spelletje wat je wil spelen. En een spelletje is dus ook wat het wordt met die regels.

Dat is allemaal wel prima.. alleen moet je dit als man wel weten anders gebeurt er gewoon niks in je leven. 0,0.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_181569201
Er moet ook geen vrouw zijn die haar wil of verwachtingen uitspreekt.. wat denken ze wel niet?

Mannen laat je niet zo beet nemen, praat er niet mee!
pi_181569267
Sowieso waarom zou je afwachten of de ander een "move" maakt. Heb je interesse dan maak je die kenbaar of je nu een man of vrouw bent....
pi_181569385
Ik neem vaak wel zelf het initiatief. Ik heb echt schijt aan de ‘zogenaamde’ de man moet het initiatief nemen, want ‘hard to get’ blablabla.

Ik heb vriendinnen waar ik mij dood aan irriteer. Die willen dan de hele avond in een kroeg/club of werkplek van de man waarin zij geïnteresseerd zijn rondhangen, omdat ze hopen zijn aandacht te krijgen en hij het initiatief neemt :N

Nee, als ik interesse heb maak ik er werk van! Mocht er geen wederzijds interesse zijn, move on. No needyness, gewoon puur interesse :Y
-
  donderdag 30 augustus 2018 @ 11:30:17 #100
451005 Grems
Clown World
pi_181569567
De meeste vrouwen zijn zeer progressief en modern, tot het ze geld kost of ze risico moeten lopen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')