Ja, daar ergerde ik me ook aan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 06:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dus omdat mannen harder gaan werken en vrouwen bewust minder gaan werken worden vrouwen gestraft. Jaja
Klopt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 06:51 schreef Frank_van_Putten het volgende:
Ergens natuurlijk wel logisch.
Kinderlozen (zeker zij die bewust geen kinderen willen) hebben simpelweg meer tijd en energie om zich op andere zaken zoals een carrière te richten.
En dit inderdaad.. De volkskrant heft er wel een beetje een handje van om te proberen de vrouw in dit soort kwesties in een slachtofferrol te manoeuvreren. Dat deden ze laatst ook in een artikel over pestende hoogleraren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 06:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dus omdat mannen harder gaan werken en vrouwen bewust minder gaan werken worden vrouwen gestraft. Jaja
Het is de schuld van het patriarchaat!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 06:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
of betaalbaar...quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 06:59 schreef Brybry het volgende:
[..]
Klopt.
Ik ben alleenstaande moeder en carrière maken zit er voor mij niet in....tenzij ik mijn kinderen 5 dagen in de week naar de opvang breng en dat lijkt mij niet gezond.
Nederlandse moeders zijn toch de gelukkigste vrouwen ter wereld, bleek uit een onderzoek een paar jaar terug. Wordt dus mogelijk gemaakt door die man die harder gaat werken omdat hij de kostwinner moet zijn. Los van het feit of hij dat nou zo graag wil of gewoon simpelweg geen andere mogelijkheid heeft.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 07:04 schreef Frank_van_Putten het volgende:
[..]
En dit inderdaad.. De volkskrant heft er wel een beetje een handje van om te proberen de vrouw in dit soort kwesties in een slachtofferrol te manoeuvreren. Dat deden ze laatst ook in een artikel over pestende hoogleraren.
Volkskrant is dan ook een waardeloos vod dat niemand zou moeten lezen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 07:04 schreef Frank_van_Putten het volgende:
[..]
En dit inderdaad.. De volkskrant heft er wel een beetje een handje van om te proberen de vrouw in dit soort kwesties in een slachtofferrol te manoeuvreren. Dat deden ze laatst ook in een artikel over pestende hoogleraren.
Als jij iedere dag stropoppen over identity politics wilt lezen, is het een goede keuze.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 07:35 schreef Dven het volgende:
Als kaneelstokje iets een waardeloos vod noemt is dat een goed argument om het desbetreffende medium toch een kans te geven.
Voor vrouwen mag het leven dus geen feest zijn, jaja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 06:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hoe haal je dat uit mijn post?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 07:55 schreef torentje het volgende:
[..]
Voor vrouwen mag het leven dus geen feest zijn, jaja.
Misschien dat je je eigen bevooroordeeldheid onder de loep moet gaan nemen dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 05:52 schreef Jellereppe het volgende:
Het verrast mij dat Volkskrant hier een artikel aan wijdt want linkse signatuur maar goed.
quote:'Europa heeft nog nooit zoveel kinderloze leiders gehad', schreef de omstreden rechtse denktank Gatestone Institute in het weekend dat Macron de verkiezingen won. 'Zij hebben geen enkele reden zich zorgen te maken over de volgende generaties en over de toekomst van hun continent.'
Dat is het al, zeker in Nederland. Lekker parttime werken en de man trekt de kar wel als voornaamste kostwinner. Nederlandse vrouwen zijn over het algemeen lui, gemakzuchtig en ambitieloos. Niet zo gek dat niet-Westerse vrouwen aan populariteit winnen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 07:55 schreef torentje het volgende:
[..]
Voor vrouwen mag het leven dus geen feest zijn, jaja.
Goed stukje projectie van je eigen frustraties.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Dat is het al, zeker in Nederland. Lekker parttime werken en de man trekt de kar wel als voornaamste kostwinner. Nederlandse vrouwen zijn over het algemeen lui, gemakzuchtig en ambitieloos. Niet zo gek dat niet-Westerse vrouwen aan populariteit winnen.
Ocherm.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Dat is het al, zeker in Nederland. Lekker parttime werken en de man trekt de kar wel als voornaamste kostwinner. Nederlandse vrouwen zijn over het algemeen lui, gemakzuchtig en ambitieloos. Niet zo gek dat niet-Westerse vrouwen aan populariteit winnen.
Haha, beetje gefrustreerd?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Goed stukje projectie van je eigen frustraties.![]()
quote:
Je kan het beter aanvechten met feiten dat het niet zo is. Bijvoorbeeld laten zien dat Nederlandse vrouwen evenveel fulltime werken als mannen.quote:
MarkVogels?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Onze leider is ook vrouwloos![]()
Vraag me wel eens af of Rutte niet in de late uurtjes zit te trollen op FOK!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |