Nee, hij wil dat 50% door 15 gedeeld wordt, zoals ook afgesproken was totdat Jeffry en Jessie het recht in eigen hand namen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:40 schreef Koos1958 het volgende:
Hij wil weer het geld van evenementen opdelen. Hij wil het uitbouwen tot snackbar. Nou dan heeft hij pech want daar is shelly al mee bezig.
Lekker in het wild laten liggen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:40 schreef Yaksa het volgende:
Ik zie het er nog wel op uit draaien dat Joaquin en Timothy het niet voor elkaar krijgen om een onderkomen te realiseren voor hun zelf.
En dan maar kijken waar ze eventueel kunnen slapen.
Ja, wie weet worden ze geslachtofferd. Ook leuke tv.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:40 schreef Yaksa het volgende:
Ik zie het er nog wel op uit draaien dat Joaquin en Timothy het niet voor elkaar krijgen om een onderkomen te realiseren voor hun zelf.
En dan maar kijken waar ze eventueel kunnen slapen.
Ok, dan is het wisselstroomquote:
Ook al mag ik hem niet maar hij is de enige daar nog die zich aan de gemaakte afspraken wil houden ...de andere rest draait constant met alle winden mee die hun maar net even uitkomen...quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee of moet hij steeds ervoor gaan betalen he. Die gozer is zo ver van de werkelijkheid af.
Daar zijn ze dan ook weer minstens een jaar bezig om af te betalen, terwijl Tim en Joa grote kans hebben weggestemd te worden.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:41 schreef Yaksa het volgende:
Tim: Een afbetaling van een paar honderd euro per maand.
Wie gaat dat betalen dan?
quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:43 schreef snetje het volgende:
[..]
Ook al mag ik hem niet maar hij is de enige daar nog die zich aan de gemaakte afspraken wil houden ...de andere rest draait constant met alle winden mee die hun maar net even uitkomen...
Nadat het drietal het eigen recht in handen nam en een camera kocht!quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, hij wil dat 50% door 15 gedeeld wordt, zoals ook afgesproken was totdat Jeffry en Jessie het recht in eigen hand namen.
quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:43 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Nadat het drietal het eigen recht in handen nam en een camera kocht!
Omdat het het beter uitkomt. Die knul draait net zo erg als alle anderen. Hij wil dus geen stroom dan moet hij ook maar zonder blijven functioneren. Straks mag de rest van de groep wel zijn onderkomen gaan betalen omdat hij nooit van zijn leven een paar honderd euro gaat verdienen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:43 schreef snetje het volgende:
[..]
Ook al mag ik hem niet maar hij is de enige daar nog die zich aan de gemaakte afspraken wil houden ...de andere rest draait constant met alle winden mee die hun maar net even uitkomen...
Ben ik met je eens. Slappe hap daar. Voor mij is de lol gedaald tot een dieptepunt.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:43 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik zeg altijd van "Ja hoor ..ik geef je gelijk" ...en denk ondertussen "Maar ik heb het!"...quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is een bluffertje, maar hij heeft wel voor een groot deel gelijk, maar gelijk hebben en gelijk krijgen zijn twee verschillende dingen.
Ze hebben net een hele gezellige avond gehad met elkaar. En toen de meeste weggingen begon Timmetje gelijk weer te zeikenquote:Op maandag 27 augustus 2018 22:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Slappe hap daar. Voor mij is de lol gedaald tot een dieptepunt.
Over hoe het stroom doorgedrukt is, zijn meer mensen ontevreden, maar die houden hun mond.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Omdat het het beter uitkomt. Die knul draait net zo erg als alle anderen. Hij wil dus geen stroom dan moet hij ook maar zonder blijven functioneren. Straks mag de rest van de groep wel zijn onderkomen gaan betalen omdat hij nooit van zijn leven een paar honderd euro gaat verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |