Het is Hiske.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:32 schreef Bramenstruik het volgende:
Hitske lekker bezig met op en aanmerkingen, arrogant bezig
deze mot hulp heurquote:Op maandag 27 augustus 2018 22:32 schreef Bramenstruik het volgende:
Hitske lekker bezig met op en aanmerkingen, arrogant bezig
en dat vieze smakje er ook iedere keer tussendoorquote:Op maandag 27 augustus 2018 22:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
deze mot hulp heur
knetter geworden
Bevrt
Ach, 3 van de vier stoelpoten zijn al onder hem weggezaagd.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:34 schreef Koos1958 het volgende:
en ja hoor iedereen weg en Tim begint weer te zeiken, hij wil geld geloof ik.
Het gaat toch om investeringsgeld?quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:36 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
als hij zijn geld terug krijgt gaat hij dan ook geen gebruik maken van de stroom?
Nee of moet hij steeds ervoor gaan betalen he. Die gozer is zo ver van de werkelijkheid af.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:36 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
als hij zijn geld terug krijgt gaat hij dan ook geen gebruik maken van de stroom?
Ik begreep het geld van het evenement van Hollandse Avondquote:Op maandag 27 augustus 2018 22:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het gaat toch om investeringsgeld?
Ja en?quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het gaat toch om investeringsgeld?
Hij heeft groot gelijkstroomquote:Op maandag 27 augustus 2018 22:36 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Het is een bluffertje, maar hij heeft wel voor een groot deel gelijk, maar gelijk hebben en gelijk krijgen zijn twee verschillende dingen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:34 schreef Koos1958 het volgende:
en ja hoor iedereen weg en Tim begint weer te zeiken, hij wil geld geloof ik.
Daar had hij het vanmiddag over.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik begreep het geld van het evenement van Hollandse Avond
Ik zou hem vertellen dat hij daar af moet blijven.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee of moet hij steeds ervoor gaan betalen he. Die gozer is zo ver van de werkelijkheid af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |