Het is Hiske.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:32 schreef Bramenstruik het volgende:
Hitske lekker bezig met op en aanmerkingen, arrogant bezig
deze mot hulp heurquote:Op maandag 27 augustus 2018 22:32 schreef Bramenstruik het volgende:
Hitske lekker bezig met op en aanmerkingen, arrogant bezig
en dat vieze smakje er ook iedere keer tussendoorquote:Op maandag 27 augustus 2018 22:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
deze mot hulp heur
knetter geworden
Bevrt
Ach, 3 van de vier stoelpoten zijn al onder hem weggezaagd.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:34 schreef Koos1958 het volgende:
en ja hoor iedereen weg en Tim begint weer te zeiken, hij wil geld geloof ik.
Het gaat toch om investeringsgeld?quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:36 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
als hij zijn geld terug krijgt gaat hij dan ook geen gebruik maken van de stroom?
Nee of moet hij steeds ervoor gaan betalen he. Die gozer is zo ver van de werkelijkheid af.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:36 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
als hij zijn geld terug krijgt gaat hij dan ook geen gebruik maken van de stroom?
Ik begreep het geld van het evenement van Hollandse Avondquote:Op maandag 27 augustus 2018 22:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het gaat toch om investeringsgeld?
Ja en?quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het gaat toch om investeringsgeld?
Hij heeft groot gelijkstroomquote:Op maandag 27 augustus 2018 22:36 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Het is een bluffertje, maar hij heeft wel voor een groot deel gelijk, maar gelijk hebben en gelijk krijgen zijn twee verschillende dingen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:34 schreef Koos1958 het volgende:
en ja hoor iedereen weg en Tim begint weer te zeiken, hij wil geld geloof ik.
Daar had hij het vanmiddag over.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik begreep het geld van het evenement van Hollandse Avond
Ik zou hem vertellen dat hij daar af moet blijven.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee of moet hij steeds ervoor gaan betalen he. Die gozer is zo ver van de werkelijkheid af.
Nee, hij wil dat 50% door 15 gedeeld wordt, zoals ook afgesproken was totdat Jeffry en Jessie het recht in eigen hand namen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:40 schreef Koos1958 het volgende:
Hij wil weer het geld van evenementen opdelen. Hij wil het uitbouwen tot snackbar. Nou dan heeft hij pech want daar is shelly al mee bezig.
Lekker in het wild laten liggen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:40 schreef Yaksa het volgende:
Ik zie het er nog wel op uit draaien dat Joaquin en Timothy het niet voor elkaar krijgen om een onderkomen te realiseren voor hun zelf.
En dan maar kijken waar ze eventueel kunnen slapen.
Ja, wie weet worden ze geslachtofferd. Ook leuke tv.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:40 schreef Yaksa het volgende:
Ik zie het er nog wel op uit draaien dat Joaquin en Timothy het niet voor elkaar krijgen om een onderkomen te realiseren voor hun zelf.
Ok, dan is het wisselstroomquote:
Ook al mag ik hem niet maar hij is de enige daar nog die zich aan de gemaakte afspraken wil houden ...de andere rest draait constant met alle winden mee die hun maar net even uitkomen...quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee of moet hij steeds ervoor gaan betalen he. Die gozer is zo ver van de werkelijkheid af.
Daar zijn ze dan ook weer minstens een jaar bezig om af te betalen, terwijl Tim en Joa grote kans hebben weggestemd te worden.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:41 schreef Yaksa het volgende:
Tim: Een afbetaling van een paar honderd euro per maand.
Wie gaat dat betalen dan?
quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:43 schreef snetje het volgende:
[..]
Ook al mag ik hem niet maar hij is de enige daar nog die zich aan de gemaakte afspraken wil houden ...de andere rest draait constant met alle winden mee die hun maar net even uitkomen...
Nadat het drietal het eigen recht in handen nam en een camera kocht!quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, hij wil dat 50% door 15 gedeeld wordt, zoals ook afgesproken was totdat Jeffry en Jessie het recht in eigen hand namen.
quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:43 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Nadat het drietal het eigen recht in handen nam en een camera kocht!
Omdat het het beter uitkomt. Die knul draait net zo erg als alle anderen. Hij wil dus geen stroom dan moet hij ook maar zonder blijven functioneren. Straks mag de rest van de groep wel zijn onderkomen gaan betalen omdat hij nooit van zijn leven een paar honderd euro gaat verdienen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:43 schreef snetje het volgende:
[..]
Ook al mag ik hem niet maar hij is de enige daar nog die zich aan de gemaakte afspraken wil houden ...de andere rest draait constant met alle winden mee die hun maar net even uitkomen...
Ben ik met je eens. Slappe hap daar. Voor mij is de lol gedaald tot een dieptepunt.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:43 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik zeg altijd van "Ja hoor ..ik geef je gelijk" ...en denk ondertussen "Maar ik heb het!"...quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is een bluffertje, maar hij heeft wel voor een groot deel gelijk, maar gelijk hebben en gelijk krijgen zijn twee verschillende dingen.
Ze hebben net een hele gezellige avond gehad met elkaar. En toen de meeste weggingen begon Timmetje gelijk weer te zeikenquote:Op maandag 27 augustus 2018 22:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Slappe hap daar. Voor mij is de lol gedaald tot een dieptepunt.
Over hoe het stroom doorgedrukt is, zijn meer mensen ontevreden, maar die houden hun mond.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Omdat het het beter uitkomt. Die knul draait net zo erg als alle anderen. Hij wil dus geen stroom dan moet hij ook maar zonder blijven functioneren. Straks mag de rest van de groep wel zijn onderkomen gaan betalen omdat hij nooit van zijn leven een paar honderd euro gaat verdienen.
hij doet het zelf ook niet, wil wel, maar vindt vaak dat hij meer kan dan een ander, gebaseerd op nietsquote:Op maandag 27 augustus 2018 22:43 schreef snetje het volgende:
[..]
Wat een gezeur over die camera. Die camera is niet gekocht om zelf mee te spelen. Het is de bedoeling om geld mee te verdienen. Dat moest toch ook. Dat overloos gezeik van die lui daarover.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:43 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Nadat het drietal het eigen recht in handen nam en een camera kocht!
Klopt, maar daar gaat het nu niet om.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:47 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij doet het zelf ook niet, wil wel, maar vindt vaak dat hij meer kan dan een ander, gebaseerd op niets
Als het aan de kant van John gebeurt zien we het.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:46 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Over hoe het stroom doorgedrukt is, zijn meer mensen ontevreden, maar die houden hun mond.![]()
Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is, zoals het gegaan is.Net als toendertijd die wc-pot.
Hoeveel zijn er al overstag gegaan?quote:
Dat is de bedoeling.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat een gezeur over die camera. Die camera is niet gekocht om zelf mee te spelen. Het is de bedoeling om geld mee te verdienen. Dat moest toch ook. Dat overloos gezeik van die lui daarover.
John en Mike konden toch ook doen wat ze willen? Hebben zij iets besproken met de groep.
Krijg er zo de schurft van die schijnheilen met dat gezeur over die kamera. Ik zou zeggen, betaal de investering terug en geen gezeik meer.
Nee hoor, ik zie het van Jessie en Jeffry ook, dat schreef ik toch?quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:48 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Als het aan de kant van John gebeurt zien we het.
Ik gun ze van harte een Yurt ..alleen al om het feit dat Tim zich aan alle afspraken heeft gehouden die de groep van 6 in het begin heeft gemaakt en Joaquin omdat hij zijn maten nooit zal afvallen en blijft steunen ...je krijgt dan natuurlijk wel als de Yurt er staat een op de borst kloppende Tim met "Kijk dan! Dit heb IK ..euh wij toch maar even geregeld!!"... en dan krijgt hij vanzelf alle stemmen ...quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:40 schreef Yaksa het volgende:
een pot met doorspoelfunctie , op een put , stinken !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:46 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Over hoe het stroom doorgedrukt is, zijn meer mensen ontevreden, maar die houden hun mond.![]()
Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is, zoals het gegaan is.Net als toendertijd die wc-pot.
Trekquote:Op maandag 27 augustus 2018 22:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er al overstag gegaan?
Stroom is ook niet om zelf mee te spelen maar voor de hele groep!quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat een gezeur over die camera. Die camera is niet gekocht om zelf mee te spelen. Het is de bedoeling om geld mee te verdienen. Dat moest toch ook. Dat overloos gezeik van die lui daarover.
John en Mike konden toch ook doen wat ze willen? Hebben zij iets besproken met de groep.
Krijg er zo de schurft van die schijnheilen met dat gezeur over die kamera. Ik zou zeggen, betaal de investering terug en geen gezeik meer.
De enige die zich daar aan afspraken houd is nog altijd adriaan.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:43 schreef snetje het volgende:
[..]
Ach het klopte voor geen meter wat Gerrit, Joa en Tim uitspookten met die camera en dat verduisterde geld. Dan gaan anderen ook rare zaken doen. Actie - reactie.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
een pot met doorspoelfunctie , op een put , stinken !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
meneer Sjon de klootgieter
Hebben ze helemaal niet nodig. Eentje wordt eruit gestemd en de ander vertrekt uit zichzelf.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:40 schreef Yaksa het volgende:
En dat is precies waarom ik het niet meer zien zitten met die lui. Het is en blijft krom dat dat gebeurd is. Dat zou teruggedraaid moeten worden en erover stemmen. Ze zijn stuk voor stuk bang voor hun eigen hachje. Gerrit mag voor mij ook bij Mike gaan slapen. Shelley ook bang om eruit gekickt te worden. Sanne die iedereen verkoopt. Slappelingen allemaal.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:46 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Is Brandon het "Verzenden" weer aan het boycotten?...quote:
Ja hoor, die zijn begonnen met dat soort acties.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:50 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ach het klopte voor geen meter wat Gerrit, Joa en Tim uitspookten met die camera en dat verduisterde geld. Dan gaan anderen ook rare zaken doen. Actie - reactie.
Ik dacht dat die verwarmingsmonteur wasquote:Op maandag 27 augustus 2018 22:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
een pot met doorspoelfunctie , op een put , stinken !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
meneer Sjon de klootgieter
Waarom moet Gerrit bij Mijk slapen?quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En dat is precies waarom ik het niet meer zien zitten met die lui. Het is en blijft krom dat dat gebeurd is. Dat zou teruggedraaid moeten worden en erover stemmen. Ze zijn stuk voor stuk bang voor hun eigen hachje. Gerrit mag voor mij ook bij Mike gaan slapen. Shelley ook bang om eruit gekickt te worden. Sanne die iedereen verkoopt. Slappelingen allemaal.
Loodgieter.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:51 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Ik dacht dat die verwarmingsmonteur was
vanmiddag wel ff grappig, dat Shelley een leuke kipcaravan wil, voor de kapperszaak, Sjon ziet het niet zitten, het mot geen bij elkaar geraapt zooitje worden, kijk ff wat die man maakt! Hij is harstikke gek!quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:50 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]en zo zijn er nog meer voorbeelden. En omdat je in een groep leeft, kan dat niet.
Hahaha, maakt me niet uit, zeg zomaar wat, vind hem ook te slap worden. Schurkt aan bij Mike en co, bang om weggestemd te worden.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Waarom moet Gerrit bij Mijk slapen?
quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
vanmiddag wel ff grappig, dat Shelley een leuke kipcaravan wil, voor de kapperszaak, Sjon ziet het niet zitten, het mot geen bij elkaar geraapt zooitje worden, kijk ff wat die man maakt! Hij is harstikke gek!
hij zei dat hij loodgieter was, en verwarmingsmonteur ook ja, lijkt me een degradatie in dat opzichtquote:Op maandag 27 augustus 2018 22:51 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Ik dacht dat die verwarmingsmonteur was
Dat weet je niet. Ik moet zeggen dat ik minder ruzies wel prettig vind.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hahaha, maakt me niet uit, zeg zomaar wat, vind hem ook te slap worden. Schurkt aan bij Mike en co, bang om weggestemd te worden.
Het enige wat hard wordt is dat luchtbed.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:53 schreef snetje het volgende:
Je zou haast wat anders gaan denken maar dit is toch echt de favoriete beweging van Tim van Poezel...
[ afbeelding ]
Ja, dat vind ik ook okay, maar de weg ernaartoe vind ik minstens zo belangrijk. Als iemand blijk geeft van matennaaien en geen karkter toont, haak ik af.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Ik moet zeggen dat ik minder ruzies wel prettig vind.
Installatiemonteur dus, dat is iets anders dan loodgieter.quote:
lijkt mij juist supergrappig, een caravannetje hier, een yurtje daar, een huisje whatever, een leuk gezellig gedoetje waar iedereen zn eigen draai aan kan gevenquote:Op maandag 27 augustus 2018 22:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Het mocht geen camping worden.
hij zei het zelf, loodgieterquote:Op maandag 27 augustus 2018 22:55 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Installatiemonteur dus, dat is iets anders dan loodgieter.
[ afbeelding ]
Vind je dat Gerrit maten naait?quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook okay, maar de weg ernaartoe vind ik minstens zo belangrijk. Als iemand blijk geeft van matennaaien en geen karkter toont, haak ik af.
Dan is die een manusje van alles en verklaart het zijn prutswerk.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij zei het zelf, loodgieter
Geen idee, hij heeft het ooit zelf gezegd. Verder maakt het niet zoveel uit want de gast die mijn ketel komt schoonmaken noemt zichzelf ook installateur. Hij werkt in ieder geval met pijpen. Het verschil is voor mij niet zo van belang.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:55 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Installatiemonteur dus, dat is iets anders dan loodgieter.
[ afbeelding ]
installatiemonteur is in dat wereldje een beetje het minste van het minste, dat kan nl iedereenquote:Op maandag 27 augustus 2018 22:57 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Dan is die een manusje van alles en verklaart het zijn prutswerk.
Ja loodgieter kan iedere debielquote:Op maandag 27 augustus 2018 22:57 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Dan is die een manusje van alles en verklaart het zijn prutswerk.
andersomquote:Op maandag 27 augustus 2018 22:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja loodgieter kan iedere debielhij is niet technisch genoeg voor een installatiemonteur
Nee joh die plaatsen CV ketels enzo ookquote:Op maandag 27 augustus 2018 22:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
installatiemonteur is in dat wereldje een beetje het minste van het minste, dat kan nl iedereen
Weet ik nog niet. Heb niet genoeg gezien vandaag, maar wat ik gehoord heb, vind ik hem niet meer staan voor wat hij vond. Hiske valt nu ook helemaal door de mand. Ongeloofwaardig, want zij blijft min of meer dat stroomgedoe goedpraten.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vind je dat Gerrit maten naait?
ja precies, harstikke makkelijkquote:Op maandag 27 augustus 2018 22:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee joh die plaatsen CV ketels enzo ook
Dat is waar.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:59 schreef snetje het volgende:
Gerrit: Ze betrekken me nergens meer bij ...
Tja ....als je constant bij Shelley ligt ....
http://www.technischwerke(...)-installatiemonteur/quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
installatiemonteur is in dat wereldje een beetje het minste van het minste, dat kan nl iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |