SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
PS4 Exclusives 2017/2018/2019
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Op naar het PS5-topicquote:Op maandag 27 augustus 2018 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Graag discussie over Cyberpunk verplaatsen naar het PlayStation 5 topic. Dank u allen.
Dit waren trouwens de pc-specs van de demo die we net zagen. Natuurlijk voor alle optimalisaties en weet ik veel wat allemaal, maar leuk voor het ideequote:CPU: Intel i7-8700K @ 3.70 GHz
MB: ASUS ROG STRIX Z370-I GAMING
RAM: G.Skill Ripjaws V, 2x16GB, 3000MHz, CL15
GPU: GeForce GTX 1080 Ti
SSD: Samsung 960 Pro 512 GB M.2 PCIe
PSU: Corsair SF600 600W
Op naar de PS5 Pro en Xbox Two X topics, oh wachtquote:Op maandag 27 augustus 2018 20:19 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dit waren trouwens de pc-specs van de demo die we net zagen. Natuurlijk voor alle optimalisaties en weet ik veel wat allemaal, maar leuk voor het idee
quote:Op maandag 27 augustus 2018 20:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Op naar de PS5 Pro en Xbox Two X topics, oh wacht
Switch port incomingquote:Op maandag 27 augustus 2018 20:19 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dit waren trouwens de pc-specs van de demo die we net zagen. Natuurlijk voor alle optimalisaties en weet ik veel wat allemaal, maar leuk voor het idee
Fixedquote:
Ik wil nog steeds de ignore functie op fokquote:Op maandag 27 augustus 2018 21:12 schreef Gezicht het volgende:
Als dit een PS5 release was geweest hadden ze dat echt wel al aangekondigd. Komt gewoon naar PS4 me dunkt.
Maar MMaRsu, jij hebt toch hullemoal geen Playstation?![]()
ja hoor ze kondigen alvast een ps5 versie aan terwijl sony die console niet heeft onthuldquote:Op maandag 27 augustus 2018 21:12 schreef Gezicht het volgende:
Als dit een PS5 release was geweest hadden ze dat echt wel al aangekondigd. Komt gewoon naar PS4 me dunkt.
Maar MMaRsu, jij hebt toch hullemoal geen Playstation?![]()
Dan moet Sony eerst wat aankondigen, Iedereen weet dat het er komt, maar dat gras mag niemand voor de voeten van Sony wegmaaienquote:Op maandag 27 augustus 2018 21:12 schreef Gezicht het volgende:
Als dit een PS5 release was geweest hadden ze dat echt wel al aangekondigd.
holy shit dat is veel gameplyquote:
Het zou toch wel een stunt zijn als dat shooter gedeelte uiteindelijk beter in elkaar zou zitten als die copy/paste meuk van Call of Dutyquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 00:46 schreef MMaRsu het volgende:
Het is geen fps tis een rpg met shooter elementen
Gewoon Fallout alleen dan nu met hele gebouwen dusquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 00:46 schreef MMaRsu het volgende:
Het is geen fps tis een rpg met shooter elementen
Verdomme jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 09:13 schreef LTVDK het volgende:
als er geen nummer van Kavinsky in de soundtrack zit is er ergens iets goed misgegaan.
Ik kwam onlangs een artikel tegen waarin staat dat sommige mensen zelfs Fortnite coaches/trainers inhuren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:15 schreef StateOfMind het volgende:
Er staat nu een Fortnite account te koop op Marktplaats voor 2.500 euro![]()
En sinds een paar dagen staan er ook steeds meer advertenties op Marktplaats waarbij met aanbied om voor geld samen te spelen om zo beter te worden (ook Fortnite).
Er zullen ongetwijfeld genoeg mensen zijn die daar nog op in gaan ook. Bizar.
En volgens mij als Epic erachter komt dat je met een gekocht account speelt, kunnen ze je nog bannen ook.
Same here, vond het erg tegenvallen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
Echt, dat Fortnite een paar uurtjes geprobeerd, snap werkelijk waar niet hoe dat zo populair is.
Dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:17 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Ik kwam onlangs een artikel tegen waarin staat dat sommige mensen zelfs Fortnite coaches/trainers inhuren.
https://hothardware.com/news/fortnite-coaching
Het is een generatiekloof, vrees ik. Ik heb het een avondje geprobeerd, maar ook mij kon het niet pakken. De vliegende bus vond ik een keer grappig, daarna werd ik afgemaakt. Mensen die meteen van alles bouwen terwijl ik nog resources moet pakken, bv. Ik dacht echt even dat het pay-to-win was en dat je die resources al meteen kon krijgen of zo. En dan blijkt dat ik gewoon traag benquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
Echt, dat Fortnite een paar uurtjes geprobeerd, snap werkelijk waar niet hoe dat zo populair is.
Ben je al klaar met je dagelijkse Sudoko?quote:
Zo voelde ik me ook toen ik een keertje GTA V online speelde, ik ben toen maar de woestijn ingereden omdat ik het beu was om telkens straaljagers op mijn kop te krijgenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is een generatiekloof, vrees ik. Ik heb het een avondje geprobeerd, maar ook mij kon het niet pakken. De vliegende bus vond ik een keer grappig, daarna werd ik afgemaakt. Mensen die meteen van alles bouwen terwijl ik nog resources moet pakken, bv. Ik dacht echt even dat het pay-to-win was en dat je die resources al meteen kon krijgen of zo. En dan blijkt dat ik gewoon traag ben
Mja, je vraagt je soms af....quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo voelde ik me ook toen ik een keertje GTA V online speelde, ik ben toen maar de woestijn ingereden omdat ik het beu was om telkens straaljagers op mijn kop te krijgen
Ik heb gelukkig nog een hele stapel af te werkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, je vraagt je soms af....
Gelukkig komen er weer genoeg singleplayer-games aan. Spidey, RDR2, NBA 2K gaat ook weer veel carriere worden. Al is een potje online daar nog wel goed te doen. Maar ik vind meerdere seizoenen singleplayer gewoon leuker
Afgelopen week Yakuza Kiwami 2 uitgespeeld, ook zo'n heerlijk spel. Een remake die met recht een remake mag worden genoemdNu nog de review schrijven vanavond
Dinsdag is doorloperdag met het puzzelwoordenboek op de schoot erbij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben je al klaar met je dagelijkse Sudoko?
Keihard aftrekken terwijl ik in 2022 Cyberpunk én Star Citizen speelquote:Op maandag 27 augustus 2018 20:58 schreef Friday12 het volgende:
Als ik geld had zou ik toch zo'n dikke pc kopen om shit als Cyberpunk te spelen
Benieuwd hoe het er op de pro uitziet of de ps5
12 jarigenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
Simcity 2000quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 15:36 schreef DKUp het volgende:
Echt iets voor tussendoor maar met dat bouwen heb ik helemaal niks mee.
vroegah was alles beterquote:
Ik vind het sowieso een rare situatie.... bouwen en schieten?!quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 15:36 schreef DKUp het volgende:
Echt iets voor tussendoor maar met dat bouwen heb ik helemaal niks mee.
Kan niet met usb volgens mij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:57 schreef satecl het volgende:
Ik kan nergens een topic over de PS Vita vinden. Daarom hier maar even:
Ik wil even een handheld kopen omdat ik binnenkort ruim 12 uur in het vliegtuig zit, waar ik een hekel aan heb. Nu heb ik wel een Nintendo DS, maar ik ben eigenlijk een retro gamer of PS gamer. Daarom wil ik misschien een PS Vita ergens op de kop tikken.
Vraagje: Hoe lang gaat de accu mee? En kan ik hem met een USB kabel opladen?
Als Star Citizen ooit uitkomt that is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Keihard aftrekken terwijl ik in 2022 Cyberpunk én Star Citizen speel
Ik heb een Vita-oplaadkabel die je via USB kunt gebruiken. De aansluiting naar je Vita is overigens géén USB-type.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:57 schreef satecl het volgende:
Ik wil even een handheld kopen omdat ik binnenkort ruim 12 uur in het vliegtuig zit, waar ik een hekel aan heb. Nu heb ik wel een Nintendo DS, maar ik ben eigenlijk een retro gamer of PS gamer. Daarom wil ik misschien een PS Vita ergens op de kop tikken.
quote:
The first chapter of Marvel’s Spider-Man: The City That Never Sleeps is Marvel’s Spider-Man: The Heist, and it will be released on October 23. As you play the base game, you’ll realize that Felicia Hardy, aka Black Cat, is back in town and she’s leaving clues around town to toy with Spider-Man. In Marvel’s Spider-Man: The Heist, she finally reveals herself. Featuring new missions and challenges, as well as a brand new faction of enemies and three additional suits to unlock, you won’t want to miss it.
In addition, we’re also excited to share the full release calendar for the second and third installments of the Marvel’s Spider-Man: City That Never Sleeps:
October 23: Marvel’s Spider-Man: The Heist
November 2018: Marvel’s Spider-Man: Turf Wars
December 2018: Marvel’s Spider-Man: Silver Lining
Ik vind het nog steeds niet okay als er voor launch al dlc wordt aangekondigd.quote:
Hier word ik toch wel jaloers van.twitter:charlieINTEL twitterde op dinsdag 28-08-2018 om 18:01:06🚨 BREAKING: Call of Duty: Modern Warfare 2 is now backwards compatible on Xbox One https://t.co/mqVzBIpHzT https://t.co/nW62csb6EA reageer retweet
Ja, irritant en we zien het steeds meer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds niet okay als er voor launch al dlc wordt aangekondigd.
in de usa ps store heb ik de digital deluxe met die city that never sleeps dlc voor 65 euro besteld.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Even gekeken maar Ajax begint nu. Leuke review tot nu toe.quote:
OH NOES HET IS AAN ELKAAR GELINKT!quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:11 schreef LTVDK het volgende:
Cyberpunk 2077 ... De oorlog van Fallout begint in 2077
De accu gaat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg lang mee en je kan hem i.d.d. gewoon met een USB kabel opladen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:57 schreef satecl het volgende:
Jawel... het is micro- of mini USB.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb een Vita-oplaadkabel die je via USB kunt gebruiken. De aansluiting naar je Vita is overigens géén USB-type.
Ga nou gewoon voor die DS met Chrono Trigger
hoe lang ?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 01:08 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
De accu gaat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg lang mee en je kan hem i.d.d. gewoon met een USB kabel opladen.
Uit ervaring kan ik je vertellen dat de accu echt lang mee gaat zelfs als je het systeem maximaal benut (minstens 8 uur).
Ik heb een Sony GSM en kan gewoon dezelfde adapter gebruiken op mijn Vita... dus waarschijnlijk kan je zo'n beetje iedere USB adapter gebruiken om hem op te laden.
Wel opletten wanneer je naar het buitenland gaat of de stekker wel past en of je 220v tot je beschikking hebt.
Weet even niet zeker of de adapter ook 110v accepteert.
Zeker acht uur.quote:
het juiste antwoord was 'heeeeeeeeeeeeeeeeel lang'quote:Op woensdag 29 augustus 2018 01:18 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Zeker acht uur.
Ik heb Persona4 Golden sessies gedaan van 3x 5 uur eer de accu op was.
Freedom Wars heb ik eens voor zes uur gespeeld en had nog lading over.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 01:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het juiste antwoord was 'heeeeeeeeeeeeeeeeel lang'
Als ik ooit een chinees zwanger maak zou ik het kind echt hoe lang noemen, puur om een antwoord op deze vraag te krijgenquote:
Zeker niet. Misschien een van de Vita re-releases, maar versie 1 heeft een eigen aansluiting.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 01:10 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Jawel... het is micro- of mini USB.
Weet alleen niet meer welke.
Vraag dat maar eens aan de Google Assistant: hoe lang is een Chinees?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 01:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als ik ooit een chinees zwanger maak zou ik het kind echt hoe lang noemen, puur om een antwoord op deze vraag te krijgen
Eens. Dan gaat zo'n game bij mij spontaan op de "ooit als er een goedkope GOTY edition verschijnt".quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hangt een beetje af welke game. Speel nu Stardew Valley, en dan gaat de accu zo'n 6 uur mee. Maar bij een intensieve game als Uncharted was hij na een lange speelsessie wel zo goed als leeg.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 01:18 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Zeker acht uur.
Ik heb Persona4 Golden sessies gedaan van 3x 5 uur eer de accu op was.
Freedom Wars heb ik eens voor zes uur gespeeld en had nog lading over.
Volgens mij ook. Ik heb de OLED en er zit een aparte oplader bij, met een brede stekker.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 07:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeker niet. Misschien een van de Vita re-releases, maar versie 1 heeft een eigen aansluiting.
Wrongquote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:27 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Hangt een beetje af welke game. Speel nu Stardew Valley, en dan gaat de accu zo'n 6 uur mee. Maar bij een intensieve game als Uncharted was hij na een lange speelsessie wel zo goed als leeg.
En Persona 4 > Chrono Trigger.
Alleen die game is al de aanschaf van een PSVita waard, en je doet er zeker een hele roadtrip mee.
Reseteraquote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wrong
https://www.resetera.com/(...)s-many-extras.53930/
Metacriticquote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:42 schreef Aurelius het volgende:
[..]
ReseteraDie beoordelen games op het aantal homosexuele, zwarte, gehandicapte moslimvrouwen die ze kunnen turven.
Persona 4 The Golden is de beste JRPG die ik ooit gespeeld hebt.
Je leest de verkeerde topics daar. Het RPG stemtopic is een genot om te lezen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:42 schreef Aurelius het volgende:
[..]
ReseteraDie beoordelen games op het aantal homosexuele, zwarte, gehandicapte moslimvrouwen die ze kunnen turven.
Persona 4 The Golden is de beste JRPG die ik ooit gespeeld hebt.
Jawel, op de DS.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je leest de verkeerde topics daar. Het RPG stemtopic is een genot om te lezen.
En je gaat me niet vertellen dat je CT nog nooit gespeeld hebt toch?
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:53 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Jawel, op de DS.Goede game hoor, maar ik heb de ongekende hype voor het spel nooit begrepen. Vond het allemaal vrij standaard allemaal. Maar dat kan ook komen omdat ik eigenlijk pas bij FFVII ben begonnen met het spelen van JRPG's.
De kabel aansluiting aan de vita kant is wel specifiek, maar deze heeft een standaard USB aansluiting aan de "oplaadzijde". Deze kan je gebruiken met iedere opladen die een USB aansluiting heeft.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:57 schreef satecl het volgende:
Hmm dit heb ik nog niet eerder gehoord... Ik lees overal dat de Vita juist een mooie scherm heeft.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:39 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
De kabel aansluiting aan de vita kant is wel specifiek, maar deze heeft een standaard USB aansluiting aan de "oplaadzijde". Deze kan je gebruiken met iedere opladen die een USB aansluiting heeft.
Verder zal ik het afraden, het beeldscherm is matig en je hebt de hele tijd het idee dat je gelimiteerde games zit te spelen (die je ook niet gaat finishen in een vliegtuig). Ik zou liever voor 10/20 EUR wat android of iOS games aanschaffen, daar heb je meer plezier van.
Ik gebruikte hem vooral op vakanties, echter de backlight is echt matig, zo erg dat ik echt inspannend moest gaan zitten turen met als resultaat dat ik Hearthstone op de telefoon aanzet. Ook als je bijvoorbeeld in de tuin zit.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Hmm dit heb ik nog niet eerder gehoord... Ik lees overal dat de Vita juist een mooie scherm heeft.
Games die ik wil gaan spelen zijn indie games en PS1 klassiekers als Metal Gear Solid. Wellicht een (J)RPG erbij.
De eerste Vita zeker, oled. De revisies niet want Sony is cheap-ass.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Hmm dit heb ik nog niet eerder gehoord... Ik lees overal dat de Vita juist een mooie scherm heeft.
Games die ik wil gaan spelen zijn indie games en PS1 klassiekers als Metal Gear Solid. Wellicht een (J)RPG erbij.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De eerste Vita zeker, oled. De revisies niet want Sony is cheap-ass.
Hmm wellicht dan misschien toch maar een iPad kopen. Ik zie dat je daar ook wel goede games voor hebt zoals The Walking Dead. En daarmee kan je natuurlijk ook films/series kijken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:48 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Ik gebruikte hem vooral op vakanties, echter de backlight is echt matig, zo erg dat ik echt inspannend moest gaan zitten turen met als resultaat dat ik Hearthstone op de telefoon aanzet. Ook als je bijvoorbeeld in de tuin zit.
Misschien dat in het in donkere omevingen wel beter werkt.
De games zijn in de store ook best prijzig, mgs is bijvoorbeeld 25 eur. Mocht je hem nog vaak gebruiken buiten je vliegreis kan ik het me nog wel voorstellen, maar voor 2 euro per stuk zijn er best goede en leuke android games te vinden.
Je moet de eerste versie van de PS Vita hebben (met OLED scherm). Daarna zijn ze overgestapt op LCD geloof ik.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:40 schreef satecl het volgende:
M'n neefje van 9 speelt ook Fortnite en das voor mij al reden genoeg dit grafspel niet te spelenquote:
Mja was misschien net iets teveel illuminatiquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
OH NOES HET IS AAN ELKAAR GELINKT!
ALLES NAAR DE KLOTTEEEEUHHH
Ja, al een maandquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:42 schreef Tallie1982 het volgende:
Playstation plus games al bekend?
Vanavond tegen 5en waarschijnlijkquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:42 schreef Tallie1982 het volgende:
Playstation plus games al bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |