Nee, gewoon voor mensen met een iq van boven de 80.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:38 schreef Doublepain het volgende:
Al die afkortingen, is dat Postbode taal?
quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, gewoon voor mensen met een iq van boven de 80.
Wel kut voor ons danquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, gewoon voor mensen met een iq van boven de 80.
Heb daar een nuttige sticker voor, mooi direct onder de deubel geplakt die er voor heeft gezorgd dat ik al een goed jaar geen lijers aan de deur heb gehadquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan dat soort mensen en campaigners aan de deur. Bloed onder de nagels.
'AH' staat voor Albert Heijn.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:38 schreef Doublepain het volgende:
Al die afkortingen, is dat Postbode taal?
Ik zag dat soort stickers eigenlijk pas deze zomer voor het eerst in de wijk waar ik liep. Had ik nog nooit gezien tbh.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb daar een nuttige sticker voor, mooi direct onder de deubel geplakt die er voor heeft gezorgd dat ik al een goed jaar geen lijers aan de deur heb gehad
HaH was wat ik niet begreep, nu welquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'AH' staat voor Albert Heijn.HaH = Huis aan huis.
Omdat je er normaal nooit echt op let, maar nu moet het.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:41 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik zag dat soort stickers eigenlijk pas deze zomer voor het eerst in de wijk waar ik liep. Had ik nog nooit gezien tbh.
Vorig jaar had ik ze niet gezien.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat je er normaal nooit echt op let, maar nu moet het.
Stond je maar een keer onder stroom.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:58 schreef GGMM het volgende:
Ik moet eigenlijk ook iets ophangen van 'aan de deur wordt niet gekocht', ze staan hier ook elke maand om mij energie te verkopen.
Dat kost me best veel energie.
Hahahahahahaha![]()
Doe ff normaal zeg.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:59 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Stond je maar een keer onder stroom.
Nou nou nou...quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:59 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Dat viel mij laatst ook op ja.quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:00 schreef Bos81 het volgende:
Ik zie ze al jaren, die stickers van verkopers, donateurs e.d niet welkom.
Wat me ook opvalt is de hoeveelheid stickertjes/briefjes waar op staat dat de bel stuk is. Dat zie ik iedere week wel en ik heb geen vaste wijk
Heb gister een vleespakket gewonnen, daar ga ik vandaag een gedeelte van opeten.quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met broccoli en kip.
Hondenbrokken met wokgroenten.quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik overweeg deze hele week vet te eten (+te blijven sporten en aan IF te blijven doen uiteraard, zodat ik niet aankom), omdat ik vanaf volgende week weer streng aan krachttraining wil doen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gemarineerd filetlapje, champignons en iets van aardappels (zo even in de vriezer kijken wat er nog ligt)quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Streng aan krachttraining te doen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik overweeg deze hele week vet te eten (+te blijven sporten en aan IF te blijven doen uiteraard, zodat ik niet aankom), omdat ik vanaf volgende week weer streng aan krachttraining te doen.
Ik denk daarom dat het pizza wordt.
quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:59 schreef O_o_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |