Zaat vindt dat niet leuk.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:43 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Die worden op TV-toernooien niet meer gebruikt (lol).
Volgende week weer Pauwgod, dan weet je dat normale leef weer gaat beginnenquote:Op maandag 27 augustus 2018 19:46 schreef Masterminded het volgende:
Gelukkig is de zomerstop komende week weer over.
Mathijs heeft nog een tijdje vakantie neem ik aan?quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgende week weer Pauwgod, dan weet je dat normale leef weer gaat beginnen
24 september pas weerquote:Op maandag 27 augustus 2018 19:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mathijs heeft nog een tijdje vakantie neem ik aan?
En meer dan een half miljoen pakken. (lol)quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:52 schreef Masterminded het volgende:
[..]
24 september pas weer. Wat een werkschuwe idioot.
Niet dat ik nog naar zijn show kijk, maar wat een lapzwans.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En meer dan een half miljoen pakken. (lol)
Ik kijk het soms even aan als er een interessante gast is.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:54 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Niet dat ik nog naar zijn show kijk, maar wat een lapzwans.
Ach, het is altijd beter dan dat M. Dat heb ik geen minuut uit kunnen houden bij de eerste uitzending.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk het soms even aan als er een interessante gast is.
Net het onderwerp over Jos Brech even meegepakt. Het is echt schandalig slecht.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:57 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ach, het is altijd beter dan dat M. Dat heb ik geen minuut uit kunnen houden bij de eerste uitzending.
Niets kan helaas meer tippen aan Pauw & Witteman.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Net het onderwerp over Jos Brech even meegepakt. Het is echt schandalig slecht.
Hij werkt wel 5 dagen in de week he, 3 uurtjes per dagquote:Op maandag 27 augustus 2018 19:52 schreef Masterminded het volgende:
[..]
ik wil weer goedemorgen Nederland op tvquote:Op maandag 27 augustus 2018 19:52 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Kans is aanzienlijk dat B. voor Spong gaat. #inside (wat natuurlijk apart is gezien de relatie tussen spong en peterrr)quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Niets kan helaas meer tippen aan Pauw & Witteman.
Doet 'ie goedquote:Op maandag 27 augustus 2018 20:09 schreef GGMM het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar Drizzt zijn mening over dit onderwerp.
Dat kijk ik ook nooit. Allemaal van die b-artiesten die graag op tv willen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:54 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Niet dat ik nog naar zijn show kijk, maar wat een lapzwans.
Die kan het wel mooi vertellen altijd, ik ben vooral benieuwd waaruit die DNA-sporen bestaan eigenlijk op dit moment.quote:Op maandag 27 augustus 2018 20:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kans is aanzienlijk dat B. voor Spong gaat. #inside (wat natuurlijk apart is gezien de relatie tussen spong en peterrr)
vindt, idioot.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:40 schreef de_boswachter het volgende:
Pushbericht VI: Boetius naar Mainz 05
Alsof iemand dat interessant vind
Hallo strijdmakker.quote:
Nee.quote:Op maandag 27 augustus 2018 20:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo vriend. Heb je ook VI opstaan?
Hoezo?quote:Op maandag 27 augustus 2018 20:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo vriend. Heb je ook VI opstaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |