De persconferentie:quote:De politie heeft een verdachte in beeld in de zaak van Nicky Verstappen, die in 1998 tijdens een zomerkamp werd verkracht en om het leven werd gebracht op de Brunssummerheide.
Op een persconferentie maakte de politie bekend dat de verdachte de 55-jarige Jos Brech is. Hij woonde ten tijde van de dood van Nicky bij zijn moeder in het naburige Simpelveld en vertrok oktober vorig jaar naar een chalet in de Franse Vogezen.
Sinds 19 februari heeft niemand nog iets van hem vernomen. In april is hij als vermist opgegeven. Hij had geen partner en geen kinderen en organiseerde survivaltochten in de Vogezen. Hij staat nu op de Europese opsporingslijst.
Brech kwam in beeld door het dna-verwantschapsonderzoek waaraan het afgelopen half jaar ongeveer 15.000 mannen hebben meegedaan. Hij deed daar zelf niet aan mee, maar dna van zijn familieleden leidde naar hem.
Dat leidde tot een match:
De Nederlandse politie is samen met Franse collega's naar het chalet van de verdachte in de Vogezen gegaan, maar daar was hij niet meer. Het chalet is doorzocht en er zijn spullen in beslag genomen, en daar is zijn dna op aangetroffen. Volgens de politie gaf dat 100 procent zekerheid.
Zedendelict
Brech was in het verleden actief bij de scouting en heeft enkele jaren op een peuterspeelzaal gewerkt. In 1985 kwam hij in beeld vanwege een zedendelict, maar die zaak werd geseponeerd. Welk delict dat was, kan de politie niet meer achterhalen. Zijn contactgegevens waren bekend, doordat hij in 1998 na de moord op Nicky Verstappen al door de politie is gehoord.
Op basis van de sporen die zijn gevonden, spreekt de politie van "daderspoor". De politie gaat ervan uit dat Brech in de laatste uren van Verstappen bij hem is geweest. Ook gaat de politie ervan uit dat hij nog leeft en buiten beeld probeert te blijven. Omdat hij door zijn werk overlevingstechnieken in de natuur beheerst, kan het lastig zijn hem op te sporen.
Nicky Verstappen verdween in de nacht van 9 op 10 augustus 1998 tijdens een zomerkamp op de Brunssummerheide. Een dag na zijn vermissing werd hij dood gevonden in de omgeving van het kamp.
De afgelopen jaren werden verscheidene verdachten aangehouden, maar allemaal wegens gebrek aan bewijs weer vrijgelaten.
Brech zelf was op 12 augustus 1998 een passant op de Brunssumerheide. Hij werd naar aanleiding daarvan twee keer gehoord, maar er waren geen aanwijzingen voor betrokkenheid.
Peter R. de Vries
Misdaadverslaggever Peter R. de Vries, die de familie bijstaat en veel aandacht besteedde aan de verdwijning van Nicky Verstappen, liet vanochtend al op Twitter weten dat er een doorbraak was in de zaak en dat een strijd van twintig jaar wordt beloond. Hij bedankte politie en justitie voor hun vasthoudendheid de afgelopen jaren.
De moeder van Nicky Verstappen nam daarna het woord en richtte zich geėmotioneerd tot Peter R. de Vries. "Zonder jou was het nooit tot een oplossing gekomen. Je was een enorme steun voor ons en stond altijd klaar, ook tijdens je vakanties konden we je altijd bellen", zei ze.
SPOILER: +3 foto's van Jos:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VERMISSING JOS BRECH - DE FEITEN EN VRAGENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Krantenknipsels:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Reconstructie DNA match BrechOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:PeterRdeV twitterde op woensdag 22-08-2018 om 08:31:08BREAKING NEWS: Jaaaa....! Er is - eindelijk - een DOORBRAAK in de zaak van Nicky Verstappen! Hoera! Met de familie zal ik om 12:00 uur op persco van politie/justitie in Maastricht een uitgebreide verklaring afleggen. Een strijd van 20 jaar... wordt toch beloond! Today is the day! https://t.co/Mk0Mb35m2J reageer retweet
• Dossier over Nicky Verstappen
• Overzicht zaak Nicky Verstappen (bron is niet neutraal, pusht een landelijke DNA databank; overzicht komt neutraal over)
• overzicht NOS![]()
Beeld van de arrestatie van de Spaanse politie:
https://twitter.com/policia/status/1033991978533482496?s=19![]()
https://www.1limburg.nl/s(...)aanhouding-jos-brech
Spaanse politie verspreidt beelden aanhouding Jos Brech."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Sow koekoek grof geschutquote:Op maandag 27 augustus 2018 10:35 schreef westwoodblvd het volgende:
https://twitter.com/policia/status/1033991978533482496?s=19Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Die heeft nog goed vet op zijn lichaam...quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:35 schreef westwoodblvd het volgende:
https://twitter.com/policia/status/1033991978533482496?s=19
Vier maanden Bush, ammehoela![]()
geblondeerd en baard eraf?quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Spaanse politie verspreidt beelden aanhouding Jos Brech.![]()
En langer haar.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:41 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
geblondeerd en baard eraf?![]()
Daar wordt grijs haar echt niet blond van hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja gek hč, maanden zomerzonnetje gehad."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
ja best gek, aangezien Spanjaarden ook niet allemaal blond zijnquote:Op maandag 27 augustus 2018 10:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja gek hč, maanden zomerzonnetje gehad.![]()
Behalve als je Matthijs van Nieuwkerk heet.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar wordt grijs haar echt niet blond van hoor.![]()
Het is gewoon een faceswap en alles is in scene gezet.quote:
Vandaar dat de agenten er ook niet als agenten uitzien.![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die heeft nog goed vet op zijn lichaam...
Vier maanden Bush, ammehoela
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Allemaal om af te leiden van de dividendbelasting.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is gewoon een faceswap en alles is in scene gezet.
Vandaar dat de agenten er ook niet als agenten uitzien.![]()
![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja gek hč, maanden zomerzonnetje gehad.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Neen, auto witbalans. Die lui schieten niet volledig manual, het zijn geen Fotografen ofzo.quote:Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Daarvan wordt grijs niet blond. Ik gok inderdaad ook verf.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja gek hč, maanden zomerzonnetje gehad.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Je hoort de cameraman nog net geen: "actie!" roepen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Spaanse politie verspreidt beelden aanhouding Jos Brech.![]()
Niet. Wie heeft het over de dader? Hij is verdachte toch?quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:51 schreef Chadi het volgende:
Hoe zeker is het eigenlijk dat hij de dader is?![]()
Ik dacht exact hetzelfde. Lijkt haast in scčne gezet.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je hoort de cameraman nog net geen: "actie!" roepen.Jah.![]()
Verdachte met foto, naam etc etc.. Als blijkt dat hij niet schuldig is, heeft hij toch al een enorme klap gekregen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet. Wie heeft het over de dader? Hij is verdachte toch?![]()
Nontexquote:Op maandag 27 augustus 2018 10:48 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Allemaal om af te leiden van de dividendbelasting.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dat heb ik dan weer niet. En filmen is verplicht geloof ik tegenwoordig, zodat de opgepakte geen lulverhalen op kan hangen over hoe mishandeld hij is tijdens de arrestatie e.dquote:Op maandag 27 augustus 2018 10:53 schreef Moti het volgende:
[..]
Ik dacht exact hetzelfde. Lijkt haast in scčne gezet.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
quote:Jos B.
De NOS heeft de afgelopen dagen de volledige naam van Jos B. gebruikt in de berichtgeving en hem herkenbaar in beeld gebracht. Nu B. is opgepakt, is er geen reden meer om hem herkenbaar in beeld te brengen en zijn naam voluit te gebruiken. B. is een verdachte van een strafbaar feit en we behandelen hem hetzelfde als andere verdachten. Lees hier meer![]()
![]()
Je denkt dat justitie etc deze hele klopjacht met volledige naam etc. doen als ze niet zeker zijn?quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:51 schreef Chadi het volgende:
Hoe zeker is het eigenlijk dat hij de dader is?![]()
😎quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Behalve als je Matthijs van Nieuwkerk heet.![]()
Hetzelfde gezicht trok ik toen ze zijn OakleafNL video's vanochtend blurden tijdens het NOS journaal.quote:“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Is dat Europees geregeld ja?quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet. En filmen is verplicht geloof ik tegenwoordig, zodat de opgepakte geen lulverhalen op kan hangen over hoe mishandeld hij is tijdens de arrestatie e.dJah.![]()
Maar het lijkt alsof er gewacht is met in de auto stoppen van de arrestant totdat ze waren begonnen met filmen. Je ziet het aan de houding van Jos. B. meer rechtop dan na een seconde of 2-3.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet. En filmen is verplicht geloof ik tegenwoordig, zodat de opgepakte geen lulverhalen op kan hangen over hoe mishandeld hij is tijdens de arrestatie e.d![]()
Ah oké.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:49 schreef Michielos het volgende:
[..]
Neen, auto witbalans. Die lui schieten niet volledig manual, het zijn geen Fotografen ofzo.SOONY![]()
Ik zie net die (paar seconden) video van z'n arrestatie... dat is geen kinderachtig wapentuig waarmee dat arrestatieteam rondloopt. En bivakmutsen... heel apart.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Dat durf ik niet te zeggen, ooit eens ergens gelezen, maar kan het nu natuurlijk nergens meer vinden.quote:
Hoewel er wel logica in zit natuurlijk.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Ik weet zo net nog niet of die vent nu echt op de vlucht was, dan deed hij het wel vrij knullig. Op dezelfde plek blijven, met andere mensen. Dan kan je er toch op wachten dat je op den duur herkent en gepakt wordt?![]()
![]()
misschien verliefd geworden op een Spaans jongetje?quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:03 schreef silliegirl het volgende:
Ik weet zo net nog niet of die vent nu echt op de vlucht was, dan deed hij het wel vrij knullig. Op dezelfde plek blijven, met andere mensen. Dan kan je er toch op wachten dat je op den duur herkent en gepakt wordt?![]()
![]()
Ze hebben er voor de zekerheid maar twee meegenomen...quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wie is dit andere kerel daar op de grond?![]()
Wat the fuck is daar apart aan, ze pakken een internationaal gezochte moordenaar op lolquote:Op maandag 27 augustus 2018 11:03 schreef Molurus het volgende:
Ik zie net die (paar seconden) video van z'n arrestatie... dat is geen kinderachtig wapentuig waarmee dat arrestatieteam rondloopt. En bivakmutsen... heel apart.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
In Spanje nemen ze een arrestatieteam serieus.quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:03 schreef Molurus het volgende:
Ik zie net die (paar seconden) video van z'n arrestatie... dat is geen kinderachtig wapentuig waarmee dat arrestatieteam rondloopt. En bivakmutsen... heel apart.![]()
Een gezochte moordenaarquote:Op maandag 27 augustus 2018 11:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wat the fuck is daar apart aan, ze pakken een internationaal gezochte moordenaar op lol
Jij durft. Dat kan zomaar smaad en laster zijn als je niet oppast![]()
![]()
Vraag ik me ook af.quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wie is die andere vent die geboeid wordt?quote:
Misschien een vage kennis die voor hem op wilde komen en de arrestatie belemmerde?
Neem aan dat de andere landen, waar hij met kinderen heeft 'gewerkt', zijn dna ook gaan vergelijken met onopgeloste kindermoorden? Kan er bij mij niet in dat Nicky zijn enige slachtoffer is, in die 20 + jaar.
En ja, ik denk dat hij de dader is.![]()
Tja het is niet Nederland.quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:03 schreef Molurus het volgende:
Ik zie net die (paar seconden) video van z'n arrestatie... dat is geen kinderachtig wapentuig waarmee dat arrestatieteam rondloopt. En bivakmutsen... heel apart.❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven![]()
In Nederland niet?quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In Spanje nemen ze een arrestatieteam serieus.![]()
Zal wel een vriend zijn of ook zo'n bushcrafter. Die kerel weet hoogstwaarschijnlijk niet wat 'm overkomtquote:![]()
![]()
Nee hoor, is gewoon voor de PR.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet. En filmen is verplicht geloof ik tegenwoordig, zodat de opgepakte geen lulverhalen op kan hangen over hoe mishandeld hij is tijdens de arrestatie e.d![]()
Goeie vraag.quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan Micheal P. denken die in hoger beroep gaat namelijk na je post. Vraag me af of deze actie toen ook gefilmd is geweest (maar dan ga ik teveel offtopic).quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen, ooit eens ergens gelezen, maar kan het nu natuurlijk nergens meer vinden.
Hoewel er wel logica in zit natuurlijk.Jah.![]()
Kan me wel voorstellen dat je bij het oppakken van sommige criminelen zelf ook niet herkenbaar in beeld wil. Omdat vriendjes van de crimineel dan achter jou kunnen aankomen. Misschien is het gewoon protocol als iemand die gezocht wordt en bepaalde status heeft. En die Jos werd in verschillende landen gezocht...quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:03 schreef Molurus het volgende:
Ik zie net die (paar seconden) video van z'n arrestatie... dat is geen kinderachtig wapentuig waarmee dat arrestatieteam rondloopt. En bivakmutsen... heel apart.![]()
Gaan denk ik allemaal volgend jaar naar Spanje omdat je daar blijkbaar goed kan bushcraften.quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:08 schreef RobjeGeus het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met zijn Duitse vrienden ? Hoe reageren die hier op ?![]()
Ohja dat gejank over zijn schouder.quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:08 schreef Moti het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan Micheal P. denken die in hoger beroep gaat namelijk na je post. Vraag me af of deze actie toen ook gefilmd is geweest (maar dan ga ik teveel offtopic).
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Plottwist, Nicky?quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
![]()
Hier lopen ze nog met een kopje thee op je af!quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:08 schreef Klaphark het volgende:
[..]
Want hier lopen ze niet met bivakmutsen en zware wapens?❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven![]()
Duidelijk dat jij nooit een AT hebt gezien danquote:Op maandag 27 augustus 2018 11:10 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Hier lopen ze nog met een kopje thee op je af!__!
![]()
Ben je ook zo lekker blond na je vakantie in Cherso?quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je hebt een vertekend zelfbeeld... Overschat je eigen kunnen niet.
Goeie ontopic post trouwens."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
De leden van de Nederlandse arrestatieteams zijn ook onherkenbaar en hebben ook leuk wapentuig en leuke voertuigen in hun assortiment zetten.quote:
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Dave Roelvink werd ook tegen de grond gewerkt.quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:10 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Hier lopen ze nog met een kopje thee op je af!
gr gr Priscilla.![]()
In landen als Spanje is het gewoon gebruikelijker dat de politie dit soort acties filmt en plaatst om te laten zien waar ze mee bezig zijn, en om hun autoriteit te tonen.![]()
Dat Bristol trainingspak wat ze hier dragen maken komt mij minder indrukwekkend overquote:Op maandag 27 augustus 2018 11:08 schreef Klaphark het volgende:
[..]
Want hier lopen ze niet met bivakmutsen en zware wapens?
Jah.![]()
Sow daar moet je ook niet mee fokkenquote:Op maandag 27 augustus 2018 11:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De leden van de Nederlandse arrestatieteams zijn ook onherkenbaar en hebben ook leuk wapentuig en leuke voertuigen in hun assortiment zetten.
[ afbeelding ]Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
De politie in Spanje is zowiezo wat hardhandiger. Vriend van mij stond een keer in een kroeg in Barcelona waar een vechtpartij uitbrak. De Guardia knuppelde iedereen in een busje en ging toen pas uitzoeken wie ze echt moesten hebben.![]()
Er is 9 seconden film vrijgegeven maar ik zie ook clips waarop hij en iemand anders op de grond ligt. Dit zit niet in de beelden. Wat is de bron?![]()
https://www.policia.es/prensa/20180827_2.htmlquote:Op maandag 27 augustus 2018 11:19 schreef _The_General_ het volgende:
Er is 9 seconden film vrijgegeven maar ik zie ook clips waarop hij en iemand anders op de grond ligt. Dit zit niet in de beelden. Wat is de bron?![]()
Je kunt de gewone straat agent totaal niet vergelijken met een Arrestatie Team...quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:16 schreef Moti het volgende:
[..]
Dat Bristol trainingspak wat ze hier dragen maken komt mij minder indrukwekkend overPerhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Waar heb je het overquote:Op maandag 27 augustus 2018 11:16 schreef Moti het volgende:
[..]
Dat Bristol trainingspak wat ze hier dragen maken komt mij minder indrukwekkend over![]()
![]()
Thanks!quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:21 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
https://www.policia.es/prensa/20180827_2.html![]()
Auto witbalans op camera doohquote:Op maandag 27 augustus 2018 11:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hier is die weer minder blond...Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Idd. dat was me nog niet eens opgevallen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hier is die weer minder blond...![]()
Was een prima arrestatiequote:Op maandag 27 augustus 2018 11:25 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kan je toch niet serieus nemen als AT![]()
Eventjes in de schaduw en dus buiten de Spaanse zon gezeten denk ik.quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hier is die weer minder blond..."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Vind je? Voor iemand die op internationale opsporingslijsten staat?quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:03 schreef Molurus het volgende:
Ik zie net die (paar seconden) video van z'n arrestatie... dat is geen kinderachtig wapentuig waarmee dat arrestatieteam rondloopt. En bivakmutsen... heel apart.
Denk je dat NL 2 dorpsveldwachters op de fiets stuurt als een internationaal gezochte persoon aangehouden moet worden?
[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 27-08-2018 11:34:12 ]![]()
Dan trek jij toch de volgende keer die bivakmuts van z'n kop, lekker belangrijkquote:Op maandag 27 augustus 2018 11:25 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Ik zou die kerel toch behoorlijk serieus nemen als hij zo op mij gericht staat.quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:25 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kan je toch niet serieus nemen als AT"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die AT'ers worden soms van huis opgeroepen, dan kost het teveel tijd om eerst lekker om te kleden.quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:25 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kan je toch niet serieus nemen als ATMaar ik kan 't mis hebben...![]()
Scroll even iets naar boven, die kerel heeft ook een korte broek en blouse aan...welk punt wil je nou maken dan ?quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:25 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat wil je dan dat de modepolitie ook assisteert de volgende keer?quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:25 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kan je toch niet serieus nemen als AT
Al komen ze iemand met Uggs aan arresteren, als het maar gebeurt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: