SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game on![]()
55 lijkt me wel erg optimistisch.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Chris Woerts had het bij de tafel van Kees overigens 35 miljoen voor PSV en 55 miljoen voor ons bij het behalen van de CL.
Waarom krijgen wij meerquote:Op maandag 27 augustus 2018 10:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Chris Woerts had het bij de tafel van Kees overigens 35 miljoen voor PSV en 55 miljoen voor ons bij het behalen van de CL.
Hogere ranking. Misschien dat Chrisje ook de recettes meerekent.quote:
er al vanuit gaan dat Ajax er meer gaat halen vind ik wel wat voorbarig, eerst morgen maar eensquote:Op maandag 27 augustus 2018 10:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je krijgt ook geld per behaald punt.
Ajax krijgt 15,25 miljoen startgeld en zo'n 16,5 miljoen van de 10 jarige ranking (coefficientengeld)quote:
zolang je het aflegt tegen de Evertons van deze wereld zie ik dat niet gebeurenquote:Op maandag 27 augustus 2018 10:53 schreef govie het volgende:
Ben wel blij dat ajax als eerste over de streep is met hogere salarissen. Can not beat them, join 'm! Nu gaan feyenoord en psv binnenkort ook over de streep en spelen we weer een rol van betekenis.
Wordt gewoon tijd voor oliesjeiks.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
zolang je het aflegt tegen de Evertons van deze wereld zie ik dat niet gebeuren
Tien miljoen er naast. Tenzij Ajax met die voorrondes tien miljoen binnenharkt maar zover ik weet vroeg Ajax geen 100 euro pp voor een kaartjequote:Op maandag 27 augustus 2018 10:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Feyenoord kan helemaal niet over die streep want die hebben amper geld en spelers met waarde in hun team lopen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:53 schreef govie het volgende:
Ben wel blij dat ajax als eerste over de streep is met hogere salarissen. Can not beat them, join 'm! Nu gaan feyenoord en psv binnenkort ook over de streep en spelen we weer een rol van betekenis in europa. Met hogere salarissen kunnen we jeugdtoppers ook langer houden, dus de rekiks enzo die blijven dan gewoon in nederland tot ze 22 zijn ofzo.
Oliesjeik dan maar he. Die van hooidonk is zo dom nog niet. Wat ook gewoon zo typisch is, is de commotie die dan ontstaat, want ajax is al op de beurs en alle engelse clubs zijn eigendom van miljardairs. Sinds dat mijardairs voetbalclubs kopen is de nederlandse competitie shitzooi, zo simpel is het. Dus we moeten meer gelden binnenhalen en dat kan m.i. alleen via rijke chinese suikerooms of haatbaardengeld. Misschien gewoon eens ophouden met het vasthouden aan diepgewortelde sociale waarden en gewoon als competitie eens meegaan in marktwerking van het voetbal. Als je tegenwoordig naar studiosport kijkt rond 19:00 op zondag dan schaam je jezelf kapot, zelfs als ajax speelt. Alle topclub zijn kut.quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord kan helemaal niet over die streep want die hebben amper geld en spelers met waarde in hun team lopen.
PSV zou wel kunnen als ze de CL halen en wat goede uitgaande transfers doen de komende jaren.
Volgens mij kreeg Ajax alleen een extra bedrag voor het behalen van de play-offs (2 miljoen oid), verder zal het allemaal wel meevallen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik weet ook niet hoe die aan dat grote verschil kwam, maar die Woerts van de Eredivisie NV was wel vrij stellig.
Ajax krijgt inderdaad meer vanwege de cofficint ranking, maar de rest op basis van die extra voorrondes lijkt wel erg optimistisch inderdaad.
ik hou liever vast aan principes dan dat mn club verkocht wordt. Niet elke sjeik is ook een goede zet gebleken. De mensen van Xamax neuchatel of malaga dachten ook dat het goed zou komen toen er iemand geld in de club pomptequote:Op maandag 27 augustus 2018 12:08 schreef govie het volgende:
[..]
Oliesjeik dan maar he. Die van hooidonk is zo dom nog niet. Wat ook gewoon zo typisch is, is de commotie die dan ontstaat, want ajax is al op de beurs en alle engelse clubs zijn eigendom van miljardairs. Sinds dat mijardairs voetbalclubs kopen is de nederlandse competitie shitzooi, zo simpel is het. Dus we moeten meer gelden binnenhalen en dat kan m.i. alleen via rijke chinese suikerooms of haatbaardengeld. Misschien gewoon eens ophouden met het vasthouden aan diepgewortelde sociale waarden en gewoon als competitie eens meegaan in marktwerking van het voetbal. Als je tegenwoordig naar studiosport kijkt rond 19:00 op zondag dan schaam je jezelf kapot, zelfs als ajax speelt. Alle topclub zijn kut.
edit gemaakt, bedoelde inderdaad malagaquote:Op maandag 27 augustus 2018 12:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kijk maar hoe het met Malaga gaat...
Maar andere clubs in de Eredivisie mogen best eens nadenken over rijke eigenaren zodat het niveau van onderaf beter wordt. Ajax blijft toch wel de grootste club van Nederland en zal voldoende inkomsten werven.quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik hou liever vast aan principes dan dat mn club verkocht wordt. Niet elke sjeik is ook een goede zet gebleken. De mensen van Xamax neuchatel of malaga dachten ook dat het goed zou komen toen er iemand geld in de club pompte
Denk dat 60% van de clubs met alle gemak zijn ziel zou verkopen hoor, maar ik zou het geen goede zet vinden. En tegelijkertijd, kijk het gezeik bij Cardiff. Dan spelen ze wel weer premier league, maar eigenlijk is het gewoon een hele andere club. Lekker is dat.quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar andere clubs in de Eredivisie mogen best eens nadenken over rijke eigenaren zodat het niveau van onderaf beter wordt. Ajax blijft toch wel de grootste club van Nederland en zal voldoende inkomsten werven.
Als je ziet wat van Seumeren in Utrecht gepompt heeft en waar ze nu staan zie je wel dat het moeilijk is in de eredivisie, PSV had met Frits Philips een suikeroom van een hele andere orde en dat nog in een tijd dat het niet zoveel kostte om een aardige ploeg neer te zetten.quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar andere clubs in de Eredivisie mogen best eens nadenken over rijke eigenaren zodat het niveau van onderaf beter wordt. Ajax blijft toch wel de grootste club van Nederland en zal voldoende inkomsten werven.
Het beste zijn rijke eigenaren met een binding met de club zoals Scheringa bij AZ of wellicht een Boekhoorn ooit bij NEC.quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Denk dat 60% van de clubs met alle gemak zijn ziel zou verkopen hoor, maar ik zou het geen goede zet vinden. En tegelijkertijd, kijk het gezeik bij Cardiff. Dan spelen ze wel weer premier league, maar eigenlijk is het gewoon een hele andere club. Lekker is dat.
Dat het bij city of chelsea goed uitpakt maakt het nog geen garantie. Bovendien zie ik het ook gebeuren dat we dan een maandsalaris mogen neerleggen voor een seizoenskaart. Nee bedankt
Je zit nu ook meer met de FFP regels wat er vooral voor heeft gezorgd dat het nu lastiger is om met extern geld je ploeg helemaal op te bouwen (zodat de elite lekker blijft zoals het nu is)quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je ziet wat van Seumeren in Utrecht gepompt heeft en waar ze nu staan zie je wel dat het moeilijk is in de eredivisie, PSV had met Frits Philips een suikeroom van een hele andere orde en dat nog in een tijd dat het niet zoveel kostte om een aardige ploeg neer te zetten.
Dat vind ik inderdaad nog de minst slechte optie. Misschien kan mevrouw heineken de begroting wat omhoog krikkenquote:Op maandag 27 augustus 2018 13:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het beste zijn rijke eigenaren met een binding met de club zoals Scheringa bij AZ of wellicht een Boekhoorn ooit bij NEC.
Tadic is een soort Pantelic maar dan een paar klasses beter.quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:18 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Tadic is hard op weg om 1 van mijn favoriete spelers in een ajax shirt te worden
Pantelicquote:Op maandag 27 augustus 2018 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tadic is een soort Pantelic maar dan een paar klasses beter.
Dat hij met z'n privjet was gekomen. Wat een heldquote:Op maandag 27 augustus 2018 13:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn eerste interview waarin het leek of hij Ajax net gekocht had
Suggesties?quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:30 schreef KingRadler het volgende:
Ajax moet meer spelers als Tadic hebben
Van de komende jaren wel, verwacht niet snel weer een aankoop in deze categorie want dan moet je wel echt net de juiste speler vinden die nog in de bloei van zijn leven is met kwaliteit en die ook al zo vroeg bij Ajax wil spelen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:43 schreef Simmertje het volgende:
Tadic blijft gewoon de aankoop van deze zomer, 11,4 miljoen is echt een schijntje.
Bizar hoor. Gewoon 1 van de betere spelers in de premier league.quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:43 schreef Simmertje het volgende:
Tadic blijft gewoon de aankoop van deze zomer, 11,4 miljoen is echt een schijntje.
dat is weer wat overdreven maar ben blij dat hij bij Ajax speeltquote:Op maandag 27 augustus 2018 13:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bizar hoor. Gewoon 1 van de betere spelers in de premier league.
quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn eerste interview waarin het leek of hij Ajax net gekocht had
Krijg interview niet meer gevondenquote:Op maandag 27 augustus 2018 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hij met z'n privjet was gekomen. Wat een held
Nouja overdreven. Hij gaf niet altijd thuis, maar puur naar statistieken gekeken staat ie vgm in de top 10 van meeste kansen gecreerd afgelopen seizoen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is weer wat overdreven maar ben blij dat hij bij Ajax speelt
quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Grapje hequote:Op maandag 27 augustus 2018 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
er al vanuit gaan dat Ajax er meer gaat halen vind ik wel wat voorbarig, eerst morgen maar eens
mee eens hoor, leuk dat hij bij Ajax zit, benieuwd of ze nog 1 of 2 spelers van dat niveau kunnen halen voor het volgende seizoenquote:Op maandag 27 augustus 2018 13:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja overdreven. Hij gaf niet altijd thuis, maar puur naar statistieken gekeken staat ie vgm in de top 10 van meeste kansen gecreerd afgelopen seizoen.
Tuurlijk is hij bij lange na niet niveau de bruyne, hazard. Maar 2 niveaus daaronder zeker wel en dat ajax zon speler uit de PL weet te halen voor 11m, blijft bizar.
Hazard, Salah, Kant, Tadic, De Geaquote:Op maandag 27 augustus 2018 13:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk het niet snel, dit was een paar mooie factoren bij elkaar, gelimiteerde transfersom, tadic die die Veldmate goed kent en graag terug wil naar Nederland, overmars die flink geld wil investeren.quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
mee eens hoor, leuk dat hij bij Ajax zit, benieuwd of ze nog 1 of 2 spelers van dat niveau kunnen halen voor het volgende seizoen
Zo'n Dembele van Tottenham lijkt me een leuke, contract loopt af, 31 jaar en kent NL.quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk het niet snel, dit was een paar mooie factoren bij elkaar, gelimiteerde transfersom, tadic die die Veldmate goed kent en graag terug wil naar Nederland, overmars die flink geld wil investeren.
Dan zou ik wel zeggen beste Hans.quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:55 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hazard, Salah, Kant, Tadic, De Gea
Past ie prima tussen toch. Vreemd dat ie niet naar Real ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |