Nou dat viel wel mee toch? Ga even na hoeveel kansen zij hebben gecreerd? Goal uit een dood moment.quote:Op maandag 27 augustus 2018 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt? Ik vond het vrij gelijkwaardig.
Gewoon Wober op linksback. Niet te veel gaan schuiven.quote:Op maandag 27 augustus 2018 07:50 schreef Simmertje het volgende:
Ik vrees beetje voor Wober in het centrum, toch aardig wat fouten gemaakt daar. Liever linksback of Blind naar links en Frenkie naar centraal.
Ik denk niet dat Ten Hag dat gaat doen, dan had hij hem zaterdag wel minimaal een half uur laten spelen toen de buit binnen was... het zal wel Blind op LB worden, Frenkie naar achteren en Eiting erbijquote:Op maandag 27 augustus 2018 08:01 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Gewoon Wober op linksback. Niet te veel gaan schuiven.
Ik kijk nog meer op naar die pot van zondag... Vitesse uit is altijd kutquote:Op maandag 27 augustus 2018 08:38 schreef Simmertje het volgende:
IK heb wel echt 0,0 zin in die wedstrijd morgen, blij als het voorbij is en we het gehaald hebben.
die hebben er meer vertrouwen in dan wijquote:Op maandag 27 augustus 2018 09:23 schreef TheJanitor het volgende:
Waarom is Ajax favoriet om te winnen uit bij Kiev morgen bij de bookies? Mist Kiev een aantal spelers of zo?
Dat zal wel aan de hand van de resultaten van afgelopen tijd zijn, veel gescoord natuurlijk. In Nederland weten we dat de hele boel zomaar in elkaar kan flikkeren, maar aan de hand van de resultaten van afgelopen tijd zal dat een ander beeld geven, denk ik.quote:Op maandag 27 augustus 2018 09:23 schreef TheJanitor het volgende:
Waarom is Ajax favoriet om te winnen uit bij Kiev morgen bij de bookies? Mist Kiev een aantal spelers of zo?
Ik zie ons wel als favoriet om door te gaan. Maar om te winnen... zonder Tagliafico die hun beste speler in toom houdt.quote:Op maandag 27 augustus 2018 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
die hebben er meer vertrouwen in dan wij
ik ben er nog niet gerust op, ze moeten dat vertrouwen eerst nog maar wat opbouwenquote:Op maandag 27 augustus 2018 09:36 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik zie ons wel als favoriet om door te gaan. Maar om te winnen... zonder Tagliafico die hun beste speler in toom houdt.
Wij baseren het op emoties uit het verleden, de bookies kijken gewoon realistisch naar de kansen. Mja littekens...quote:Op maandag 27 augustus 2018 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
die hebben er meer vertrouwen in dan wij
dat zal zeker van invloed zijn, het huidige Ajax vind ik leuk voetballen aan de bal, zonder bal nog niet, bij iedere bal in de eigen 16 hou ik m'n hart vastquote:Op maandag 27 augustus 2018 09:45 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Wij baseren het op emoties uit het verleden, de bookies kijken gewoon realistisch naar de kansen. Mja littekens...
Ik herken dat gevoel, maar ze houden over het algemeen toch wel vrij makkelijk de 0. De goals die we tegen krijgen zijn afstandschoten, spelhervattingen of zo'n blunder van Onana, in de 16 loopt het dus vrijwel altijd goed afquote:Op maandag 27 augustus 2018 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zal zeker van invloed zijn, het huidige Ajax vind ik leuk voetballen aan de bal, zonder bal nog niet, bij iedere bal in de eigen 16 hou ik m'n hart vast
De bookies baseren hun odds niet alleen op prestaties en kwaliteit, maar ook op inzetten van spelers. Zetten veel mensen op Ajax dan zal die quote ook zakken.quote:Op maandag 27 augustus 2018 09:23 schreef TheJanitor het volgende:
Nee. Gewoon nee.quote:Op maandag 27 augustus 2018 00:57 schreef Bugno2 het volgende:
Heeft iemand hier al de parallel met '95 getrokken? Jong team, alles kan gebeuren?
Ajax weer in de poule des doods genot.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
1-2 morgen, donderdag weer gespanning loting volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |