SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game on![]()
55 lijkt me wel erg optimistisch.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Chris Woerts had het bij de tafel van Kees overigens 35 miljoen voor PSV en 55 miljoen voor ons bij het behalen van de CL.
Waarom krijgen wij meerquote:Op maandag 27 augustus 2018 10:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Chris Woerts had het bij de tafel van Kees overigens 35 miljoen voor PSV en 55 miljoen voor ons bij het behalen van de CL.
Hogere ranking. Misschien dat Chrisje ook de recettes meerekent.quote:
er al vanuit gaan dat Ajax er meer gaat halen vind ik wel wat voorbarig, eerst morgen maar eensquote:Op maandag 27 augustus 2018 10:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je krijgt ook geld per behaald punt.
Ajax krijgt 15,25 miljoen startgeld en zo'n 16,5 miljoen van de 10 jarige ranking (coefficientengeld)quote:
zolang je het aflegt tegen de Evertons van deze wereld zie ik dat niet gebeurenquote:Op maandag 27 augustus 2018 10:53 schreef govie het volgende:
Ben wel blij dat ajax als eerste over de streep is met hogere salarissen. Can not beat them, join 'm! Nu gaan feyenoord en psv binnenkort ook over de streep en spelen we weer een rol van betekenis.
Wordt gewoon tijd voor oliesjeiks.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
zolang je het aflegt tegen de Evertons van deze wereld zie ik dat niet gebeuren
Tien miljoen er naast. Tenzij Ajax met die voorrondes tien miljoen binnenharkt maar zover ik weet vroeg Ajax geen 100 euro pp voor een kaartjequote:Op maandag 27 augustus 2018 10:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Feyenoord kan helemaal niet over die streep want die hebben amper geld en spelers met waarde in hun team lopen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:53 schreef govie het volgende:
Ben wel blij dat ajax als eerste over de streep is met hogere salarissen. Can not beat them, join 'm! Nu gaan feyenoord en psv binnenkort ook over de streep en spelen we weer een rol van betekenis in europa. Met hogere salarissen kunnen we jeugdtoppers ook langer houden, dus de rekiks enzo die blijven dan gewoon in nederland tot ze 22 zijn ofzo.
Oliesjeik dan maar he. Die van hooidonk is zo dom nog niet. Wat ook gewoon zo typisch is, is de commotie die dan ontstaat, want ajax is al op de beurs en alle engelse clubs zijn eigendom van miljardairs. Sinds dat mijardairs voetbalclubs kopen is de nederlandse competitie shitzooi, zo simpel is het. Dus we moeten meer gelden binnenhalen en dat kan m.i. alleen via rijke chinese suikerooms of haatbaardengeld. Misschien gewoon eens ophouden met het vasthouden aan diepgewortelde sociale waarden en gewoon als competitie eens meegaan in marktwerking van het voetbal. Als je tegenwoordig naar studiosport kijkt rond 19:00 op zondag dan schaam je jezelf kapot, zelfs als ajax speelt. Alle topclub zijn kut.quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord kan helemaal niet over die streep want die hebben amper geld en spelers met waarde in hun team lopen.
PSV zou wel kunnen als ze de CL halen en wat goede uitgaande transfers doen de komende jaren.
Volgens mij kreeg Ajax alleen een extra bedrag voor het behalen van de play-offs (2 miljoen oid), verder zal het allemaal wel meevallen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik weet ook niet hoe die aan dat grote verschil kwam, maar die Woerts van de Eredivisie NV was wel vrij stellig.
Ajax krijgt inderdaad meer vanwege de cofficint ranking, maar de rest op basis van die extra voorrondes lijkt wel erg optimistisch inderdaad.
ik hou liever vast aan principes dan dat mn club verkocht wordt. Niet elke sjeik is ook een goede zet gebleken. De mensen van Xamax neuchatel of malaga dachten ook dat het goed zou komen toen er iemand geld in de club pomptequote:Op maandag 27 augustus 2018 12:08 schreef govie het volgende:
[..]
Oliesjeik dan maar he. Die van hooidonk is zo dom nog niet. Wat ook gewoon zo typisch is, is de commotie die dan ontstaat, want ajax is al op de beurs en alle engelse clubs zijn eigendom van miljardairs. Sinds dat mijardairs voetbalclubs kopen is de nederlandse competitie shitzooi, zo simpel is het. Dus we moeten meer gelden binnenhalen en dat kan m.i. alleen via rijke chinese suikerooms of haatbaardengeld. Misschien gewoon eens ophouden met het vasthouden aan diepgewortelde sociale waarden en gewoon als competitie eens meegaan in marktwerking van het voetbal. Als je tegenwoordig naar studiosport kijkt rond 19:00 op zondag dan schaam je jezelf kapot, zelfs als ajax speelt. Alle topclub zijn kut.
edit gemaakt, bedoelde inderdaad malagaquote:Op maandag 27 augustus 2018 12:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kijk maar hoe het met Malaga gaat...
Maar andere clubs in de Eredivisie mogen best eens nadenken over rijke eigenaren zodat het niveau van onderaf beter wordt. Ajax blijft toch wel de grootste club van Nederland en zal voldoende inkomsten werven.quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik hou liever vast aan principes dan dat mn club verkocht wordt. Niet elke sjeik is ook een goede zet gebleken. De mensen van Xamax neuchatel of malaga dachten ook dat het goed zou komen toen er iemand geld in de club pompte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |