Op de laptop sta ik meestal wel standaard ingelogd. Maar mobiel bijna nooit. Ik verwijder meestal alle cookies en geschiedenis, anders lijkt de telefoon trager te werkenquote:Op maandag 27 augustus 2018 00:17 schreef naatje_1 het volgende:
waarom sta je niet gewoon standaard ingelogd moentje?
Hmm, heel apart. Denk dan toch dat het iets met cacheing te maken heeft; De lokaal opgeslagen tijdelijke bestanden die er voor moeten zorgen dat de website sneller geladen wordt.. Dat daar waarschijnlijk een foutje in zat, omdat de bestanden niet helemaal opgehaald waren ofzo.quote:Op maandag 27 augustus 2018 00:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja gisteren (zondagochtend) deed hij het opeens weer normaal.
Oke.. als het maar eenmalig blijft. Kon ik gwn een hele dag niet tellen manquote:Op maandag 27 augustus 2018 00:22 schreef I. het volgende:
[..]
Hmm, heel apart. Denk dan toch dat het iets met cacheing te maken heeft; De lokaal opgeslagen tijdelijke bestanden die er voor moeten zorgen dat de website sneller geladen wordt.. Dat daar waarschijnlijk een foutje in zat, omdat de bestanden niet helemaal opgehaald waren ofzo.
aja, kan ik begrijpen ja, wel irritant danquote:Op maandag 27 augustus 2018 00:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Op de laptop sta ik meestal wel standaard ingelogd. Maar mobiel bijna nooit. Ik verwijder meestal alle cookies en geschiedenis, anders lijkt de telefoon trager te werken
vieze sites kijken?quote:Op maandag 27 augustus 2018 00:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Op de laptop sta ik meestal wel standaard ingelogd. Maar mobiel bijna nooit. Ik verwijder meestal alle cookies en geschiedenis, anders lijkt de telefoon trager te werken
ik las tetten ipv tellenquote:Op maandag 27 augustus 2018 00:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oke.. als het maar eenmalig blijft. Kon ik gwn een hele dag niet tellen man
quote:Op maandag 27 augustus 2018 00:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vieze sites kijken?
maar dan kan je beter incognito browsen dan heb je daar geen last van
quote:Op maandag 27 augustus 2018 00:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oke.. als het maar eenmalig blijft. Kon ik gwn een hele dag niet tellen man
okquote:Op maandag 27 augustus 2018 00:26 schreef naatje_1 het volgende:
Die hemarookworst zorgt er natuurlijk ook voor dat je internet trager werkt op je mobiel
vreemd complimentquote:Op maandag 27 augustus 2018 00:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het was een compliment over de worstplaatjes die je naar moentje stuurt
ik vind dickpics sturen triestquote:Op maandag 27 augustus 2018 00:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je hebt liever kleine worst zodat de plaatjes niet zoveel ruimte in beslag nemen?
quote:Op maandag 27 augustus 2018 00:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb geen zusje maar hema mag haar hebben
kan hier niet om lachenquote:
zelden zo gelachenquote:Op maandag 27 augustus 2018 00:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kan hier niet om lachen
slaap lekkerquote:Op maandag 27 augustus 2018 00:37 schreef naatje_1 het volgende:
Houd jullie zelf een beetje in bedwang vannacht, ik ga zo slapen
Om vervolgens om 4u weer op te duiken jaquote:Op maandag 27 augustus 2018 00:37 schreef naatje_1 het volgende:
Nah, moet om 7 uur op ongeveer...quote:Op maandag 27 augustus 2018 00:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om vervolgens om 4u weer op te duiken ja
quote:Op maandag 27 augustus 2018 00:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nah, moet om 7 uur op ongeveer...
Trusten naatjequote:Op maandag 27 augustus 2018 00:37 schreef naatje_1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |